آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky

آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

کسب درآمد دلاری موضوعی است که بیش از هر زمان دیگری ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. در این مقاله به یکی از سایت‌های حرفه‌ای در این زمینه می پردازیم که مناسب افرادی است که در زمینه معماری و طراحی داخلی کار می کنند؛ اما وب‌سایت 3Dsky دقیقا چیست؟ و آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky چه ملزوماتی دارد؟ به طور خلاصه سایت 3Dsky یک بازار حرفه‌ای برای خرید و فروش مدل‌های سه‌بعدی است. شما می‌توانید از قابلیت‌های این سایت برای حرفه‌ای‌تر جلوه دادن پروژه خود استفاده کنید یا می‌توانید با فروش مدل‌هایتان در این زمینه درآمد مناسبی کسب نمایید. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی این سایت به آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky بپردازیم؛ پس اگر شما نیز به دنبال یک راه مطمئن برای کسب درآمد ارزی هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

سایت 3Dsky‌ چیست؟ (آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky)

این مجموعه تشکیل شده از طراحان متبحر در سراسر جهان که دارای مدل‌های سه بعدی و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با ساختمان و طراحی داخلی است؛ البته وب‌سایت‌ها و منابع متعددی برای دانلود مدل‌های معماری نرم افزارهایی مانند تری دی مکس و کرونا وجود دارد اما سایت 3Dsky بستر بسیار حرفه‌ای برای طراحان و افرادی است که به دنبال مدل‌های سه‌بعدی برای الهام گرفتن در پروژه‌های خود هستند. اگر در زمینه مدل‌سازی سه‌بعدی یا معماری ساختمان فعالیت می‌کنید، می‌توانید به سادگی مدل‌های خود را در 3Dsky به فروش برسانید و با طراحان بسیاری در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. این روش یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در جهان است.

روش‌های کسب درآمد از سایت 3Dsky

به طور کلی در سایت 3Dsky با استفاده از 4 روش مختلف می‌توان به درآمد دلاری رسید. شما می‌توانید طبق مهارت و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به کسب درآمد بپردازید. این چهار روش کسب کردن درآمد ارزی از سایت 3Dsky عبارتند از:

  • فروش مدل سه بعدی
  • انجام پروژه‌های افراد
  • مشاوره دادن به کاربران
  • بارگذاری فایل‌های آماده برای هنرجویان

ثبت‌نام در سایت 3Dsky

  1. برای شروع فرایند آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky ابتدا به سایت رسمی این پلتفرم به آدرس 3Dsky.org مراجعه کنید و از طریق گزینه “Join” در گوشه بالا سمت راست صفحه، وارد بخش ورود شوید.
  2. در این قسمت برای ساخت یک حساب جدید، بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کرده تا صفحه جدیدی مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده شود.
  3. سایت 3Dskyبا پر کردن فرم ثبت‌نامی که در بالا مشاهده می‌کنید، می‌توانید به راحتی و در زمانی کوتاه حساب خود را در این سایت بسازید.

معرفی بخش Pro

مدل‌های پیچیده‌تر اغلب در این قسمت از سایت 3Dsky بیشتر دیده می‌شوند. دسترسی به مدل‌ها در این زمینه محدود است و می‌توان آن‌ها را منحصر به فرد توصیف کرد. مدل‌های موجود در قسمت Pro دارای پیش‌نمایش با وضوح بالا و امتیازات و قیمت‌های بالاتری هستند.

اگر شما یک اکانت pro تهیه نمایید، این امکان برای شما وجود دارد تا مدل‌های رایگانی را دانلود کنید؛ علاوه بر این برای اینکه شما بتوانید از تمامی امکانات سایت استفاده نمایید باید حداقل 5 طرح را رایگان و 10 مدل حرف‌ای در سایت بارگذاری نمایید.

معرفی بخش OM

مدل رسمی سه‌بعدی (OM) یک آبجکت یا متریالی است که توسط طراحان ایجاد شده و در سایت 3Dsky قرار گرفته است. مدل‌ها باید به طور کامل مشخصاتی از جمله: نوع پروژه، متریال، حجم، اندازه، طراح و… را توضیح دهند.  ارسال مطالب در این سایت برای افراد رایگان است و آن‌ها ممکن است هر اطلاعاتی را که برای برنامه‌های خود نیاز دارند، مانند قیمت و موارد مصرف برای کاربران، در قسمت توضیحات درج کنند.

قوانین سایت 3Dsky

یکی از مباحث مهم در آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky رعایت قوانین این سایت است. اگر شما قصد بارگذاری مدل‌ها در سایت 3Dsky را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. فایلی که بارگذاری می‌کنید باید در یک پوشه zip یا rar قرار بگیرد و نباید حجم آن کمتر از 150 مگابایت باشد. این فایل ها شامل پسوندهایی مانند: 3dsmax، obj، maxfiles و fbx است.
  2. فایل‌های 3Dsmax شما نباید از نسخه 2016 بیشتر باشد.
  3. پروژه‌ای که بارگذاری شده نباید دارای هیچ‌گونه پلاگینی باشد. حتی پلاگین‌های رایگانی که توسط خود شرکت سازنده نرم افزار ارائه می‌گردند.
  4. در صورتی که شما از نرم‌افزار v-ray و یا corona render استفاده می‌کنید باید نسخه مورد نظر برنامه را در قسمت توضیحات اضافه نمایید.
  5. تمامی پوشه‌ها و فایل‌هایی که توسط شما در سایت قرار می‌گیرند را باید به انگلیسی نامگذاری کرده و نباید از زبان‌هایی مانند فارسی استفاده کنید؛ در غیر اینصورت فایل شما پذیرفته نمی‌شود.
  6. کاور مدل‌ها باید در ابعاد 640px باشد؛ همچنین کاورهایی که دارای لوگو یا واترمارک هستند تایید نمی‌گردند. میزان وضوح و رنگ آبجکت شما در کاور نباید با همدگیر تداخل داشته باشند.

روش‌های افزایش درآمد سایت Dsky3

در ادامه آموزش کسب درآمد از سایت 3dsky به بررسی روش‌های افزایش درامد از این سایت می‌پردازیم. همان‌گونه که به آن اشاره شد، بالا بودن کیفیت منجر به فروش مدل‌های سه بعدی معماری شما در سایت 3Dsky می‌شود. تمامی مخاطبانی که در این مجموعه فعالیت دارند با ارسال نظرات خود می‌توانند روی قیمت مدل شما تاثیر بگذارند. در این سایت هم مانند سایر وب‌سایت‌ها نظرات کاربران بسیار اهمیت دارد؛ به‌ عنوان‌ مثال اگر فردی یک مدل سه‌بعدی از طرح‌های شما را دانلود کند و برخی از گزینه‌ها در آن به درستی قرار نگرفته باشد، ممکن است که یک امتیاز منفی برای طرح شما ثبت شود؛ به‌همین‌دلیل سایت 3Dsky قوانینی برای این کار وضع کرده تا کلیه مدل‌های موجود در سایت با فرمت مناسب برای مخاطبان نمایش داده شود.

پیشنهاد مطالعه: خرید مدل سه بعدی از 3dsky

برداشت درآمد سایت 3Dsky

اگر می‌خواهید یک حساب کاربری ثبت کنید و مدل‌های سه بعدی را در سایت 3Dsky خرید و فروش کنید، به یک حساب معتبر برای این کار نیاز دارید. در واقع برداشتن پول از این سایت نیازمند داشتن یک حساب کاربری در یکی از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول است.سه شیوه برای این کار پیش روی شما قرار دارد که عبارت است از:

سفیرپیمنت و سایت 3Dsky

با توجه به اینکه این سایت مخاطبانی از سراسر دنیا دارد، تمام پرداخت‌های آن با استفاده از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول انجام می‌شود. در واقع همانطور که به آن اشاره کردیم شما برای انجام هر گونه پرداخت در این سایت نیازمند داشتن یک حساب در سرویس‌هایی همچون پی‌پال و یا وب‌مانی هستید. استفاده از کارت‌های اعتباری ویزا / مسترکارت نیز در این سایت متداول است. نکته قابل توجه در این زمینه این است که تمام این سرویس‌های بین‌المللی به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شده‌اند؛ به عبارت دیگر، کاربران ایرانی اجازه استفاده از این سرویس‌ها را ندارند و نمی‌توانند از طریق آن‌ها پولی دریافت یا پرداخت نمایند. پس راه چاره چیست؟

در چنین شرایطی نیاز به کمک گرفتن از یک واسطه خواهید داشت تا بتوانید این تحریم‌ها را دور زده و از این سرویس‌ها استفاده کنید. مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید جهت افتتاح حساب در هر کدام از این سرویس‌های بین‌المللی از تیم ما کمک گرفته و بدون دغدغه از بابت تحریم‌ها افتتاح حساب خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید نقد کردن درآمد ارزی خود از هر سایتی مانند 3Dsky به این تیم بسپارید تا به راحتی درآمد خود را دریافت نمایید. کارشناسان متخصص سفیرپیمنت در قسمت پشتیبانی آماده ارائه راهنمایی و مشاوره‌ی لازم در خصوص انواع پرداخت‌های ارزی، کسب درآمد دلاری، افتتاح حساب در سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول و… هستند.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute

چکیده کلی از آموزش کسب درآمد از سایت 3Dsky

در این مقاله توضیحاتی در رابطه‌ با روش‌های کسب درآمد از سایت 3Dsky به شما ارائه کردیم. فروش مدل‌های سه‌بعدی یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران است. اگر شما یک طراح حرفه‌ای هستید و به نرم‌افزارهای طراحی تسلط کافی دارید، وقت خودتان را طلف نکنید و از تخصص خود در سایت‌های خارجی درآمد کسب کنید. بسیاری از کارفرمایان خارجی به دلیل به صرفه بودن انجام پروژه‌های کاری که دارند، حاضر هستند که این پروژه‌ها را به کشورهای دیگر که نرخ دلار کمی بالا است برون سپاری کنند. انجام این کار برای دو طرف یک روش سودمند است. اگر شما توان انجام این کارهای گرافیکی و معماری را دارید. درآمد خوبی را به وسیله سایت 3Dsky می‌توانید کسب نمایید. چنانچه به دنبال روش‌های دیگری مانند کسب درآمد سایت‌های کلیکی هستید سایر مقالات سایت سفیرپیمنت را مورد مطالعه قرار دهید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *