معرفی و بررسی جامع وب‌سایت cgmood

معرفی و بررسی جامع وب‌سایت cgmood

آخرین بروز رسانی:  ۲۱ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

اگر به دنبال سایتی برای دانلود، فروش و بررسی منحصربه‌فرد بودن طرح و مدل‌های سه‌بعدی هستید، سایت cgmood برای شما راه‌اندازی شده است. این سایت یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها در این حوزه است که میلیون‌ها نفر در حال استفاده از آن هستند؛ به همین دلیل، تصمیم داریم در این مقاله به معرفی کامل این سایت و بررسی مزایا و معایب آن به خصوص برای استفاده در ایران بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای افتتاح اکانت cgmood و استفاده از آن تا پایان مقاله همراه ما باشید چرا که همه اطلاعات لازم در رابطه با این سایت را در ادامه به طور مفصل شرح داده‌ایم.

 

سایت cgmood چیست؟

دانلود و فروش مدل‌ها و متریال‌های سه‌بعدی با کیفیت بالا برای معماران و طراحان با منصفانه‌ترین نرخ در سایت cgmood ارائه می‌شود؛ از طرفی CGMood مدل سه‌بعدی شما را قبل از تأیید آن ارزیابی می‌کند. این فرایند به منظور تضمین کیفیت بالاتر استاندارد، جلوگیری از محتوای نامرتبط، مدل‌های ضعیف و کلاهبرداری بسیار مهم است.

مدل‌های سه‌بعدی شما بر اساس مجموعه‌ای از قوانین کاملاً عینی ارزیابی می‌شوند:

  • کیفیت مدل‌سازی
  • موضوع
  • کیفیت شیدرها
  • کیفیت بافت‌ها
  • کیفیت ارائه (تصویر کوچک و سایر رندرها)
  • شباهت با محصول سازنده (اگر مدل سه‌بعدی شما بازتولید یک محصول موجود باشد)

 

استفاده‌کنندگان از خدمات cgmood از چه کشورهایی و چه کسانی هستند؟

اگر اهل فعالیت در زمینه طراحی و یا معماری هستید و تا به حال از این سایت استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این سایت مراجعه و با خدمات آن آشنا شوید. بسیاری از معماران مشهور در کشورهای برزیل، کلمبیا، اسپانیا، مکزیک، ایتالیا و… در حال استفاده از خدمات این سایت هستند. استفاده از این سایت چنان جذاب و مفید است که به گزارش سایت “similarweb” حدود ۲۲٫۲۵ از کاربران آن افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند.

 

ثبت‌نام در cgmood

پس از ورود به سایت cgmood گزینه “Register” را انتخاب نموده و در صفحه باز شده نام، نام خانوادگی، ایمیل، رمز عبور و تکرار رمز عبور را به ترتیب وارد نمایید. در نهایت نیز برای ثبت‌نام تیک گزینه “I agree to the Terms and Conditions” را فعال و بر روی “Register” کلیک کنید.
در نهایت این سایت یک پست الکترونیکی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند که برای وریفای حساب خود باید بر روی لینک موجود در آن کلیک نمایید.

سایت cgmood

 

وریفای اکانت سایت cgmood

شما برای وریفای اکانت cgmood نیاز به ثبت اکانت “paypal” یا “payoneer” در این سایت دارید. برای وریفای به قسمت “Profile” سایت cgmood مراجعه کنید.

اکانت cgmood

در بخش “Payment Agreement” مشخصات یکی از حساب‌های خود را وارد و در نهایت گزینه “Update payment information and sign Agreement” را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است شما هر اکانت پی پال را تنها یکبار می‌توانید در این سایت ثبت نمایید و پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی در صورت در دسترس نبودن حتماً اقدام به خرید پی پال نمایید.

بررسی cgmood

 

شارژ حساب در سایت cgmood

برای شارژ اکانت خود کافی است وارد قسمت “CREDITS” حساب شده و پس از مشخص کردن مبلغ شارژ، گزینه “Review and Checkout” را انتخاب کنید.

بررسی cgmood

در مرحله بعد مشخصات و جزئیات خواسته شده را وارد کنید.
پس از وارد کردن مشخصات از قسمت “Choose a way to pay” برای شما فعال شده و می‌توانید با انتخاب روش پرداختی پی پال یا کارت، شارژ خود را انجام دهید.

cgmood

 

معامله در سایت cgmood چگونه است؟

استفاده از طرح‌ها و معامله در این پلتفرم بسیار ساده است. شما می‌توانید پس از جست‌وجو و یافتن طرح موردنظر بر روی آن کلیک کرده و با استفاده از شارژ و موجودی حساب خود اقدام به خرید آن نمایید.

 

چه سایت‌های مشابه cgmood وجود دارند؟

3dsky.org

با 3dsky می‌توان مدل سه‌بعدی مبلمان، حمام، دکوراسیون، نورپردازی و سایر مدل‌های سه‌بعدی، بافت‌ها، آشپزخانه، لوازم‌خانگی، اسکریپت‌ها و… را در دسترس داشت. این پلتفرم بهترین جایگزین سایت cgmood شناخته می‌شود.

 

cadnav.com

یافتن مدل‌های سه‌بعدی و مدل‌های کد، مدل‌های چاپ سه‌بعدی و بافت‌ها، یافتن اشیا سه‌بعدی برای گرافیک کامپیوتری در
Cadnav بسیار آسان است. لازم به ذکر است استفاده از خدمات و امکانات این سایت کاملاً رایگان است.

 

3dzip.org

این سایت معروف به بازار مدل سه‌بعدی برای معماری و جامعه طراحان حرفه‌ای سه‌بعدی است. با 3dzip می‌توانید همه مدل‌های سه‌بعدی رایگان را دانلود کنید و طرح‌های خاص سه‌بعدی را برای نیازهای خود پیدا نمایید.

 

cgaxis.com

cgaxis یکی از گسترده‌ترین کتابخانه‌های مدل‌های سه‌بعدی، مواد pbr، بافت‌ها و نقشه‌های hdri در بازار است. این سایت دارای طرح‌های آماده برای استفاده تجاری در تمام دنیا می‌باشد.

 

3dbrute.com

انواع مدل سه‌بعدی را برای طراحی کار خود بیابید. دانلود طرح مبل، تخت، میز، صندلی، صندلی راحتی، کابینت، غذاخوری، آشپزخانه، حمام، لوازم‌خانگی و موارد دیگر در سایت 3dbrute امکان‌پذیر است.

 

dimensiva.com

dimensiva مکانی است که می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی برای محصولات را به سادگی پیدا کنید. شعار سایت بدین صورت است: ما به طراحان و هنرمندان، با تمرکز بر خلاقیت کمک می‌کنیم.

 

3docean.net

از بین بیش از ۷۴۵۰۰ فایل پرینت سه‌بعدی طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و پروژه پرینت سه‌بعدی خود را از امروز شروع نمایید. چاپ سه‌بعدی برای هرآنچه به ذهن شما می‌رسد با جامعه جهانی هنرمندان سه‌بعدی 3docean فقط با ۲ دلار امکان‌پذیر است.

 

3dhunt.co

این سایت یک موتور جست‌وجو برای مدل‌ها و طرح‌ها است که کاربری شما را برای بهره‌بردن از مدل‌ها بسیار بالا می‌برد. در واقع شما در این سایت مستقیما مدلی را نخواهید یافت بلکه مانند یک موتور جستجو ابتدا در آن جستجو می‌کنید تا نمونه‌های مختلف که در جاهای دیگر قرار دارند را برایتان ارائه کند.

 

3dteamz.com

این پلتفرم یک آرشیو از منابع مفید مربوط به چاپ سه‌بعدی، طراحی، پلاگین‌ها، نرم‌افزارها، بررسی‌ها، آموزش‌ها و بسیاری موارد رایگان دیگر است. 3dteamz نسبت به سایت cgmood امکانات بسیار بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

Texturmat.com

کتابخانه‌ای از بافت‌ها و متریال‌های کامل برای رندر vray یا corona در 3ds max که برای استفاده در تجسم معماری، طراحی محصول، هنر و موارد دیگر برای دانلود رایگان عالی هستند.

 

نکات پرداخت در cgmood

با توجه به اینکه سایت cgmood کاربرانی از سراسر دنیا دارد، لازم است پرداخت‌های آن نیز به صورت ارزی انجام شود. نکاتی که در رابطه با مسئله مالی در این سایت وجود دارد عبارت‌اند از:

 

درگاه‌های پرداختی

این پلتفرم در حال حاضر امکان پرداخت از طریق پی پال و کارت‌های معتبر بین‌المللی مانند ویزا و مستر را برای کاربران خود فراهم آورده است.

 

حداقل و حداکثر مبلغ پرداختی در سایت

با بررسی cgmood متوجه می‌شوید که حداقل مبلغ پرداخت و شارژ در این سایت ۴٫۵ یورو و حداکثر مقدار برای آن ۷۲ یورو در نظر گرفته شده است.

 

کارمزد تراکنش‌ها

میزان کارمزد شارژ و پرداخت cgmood بسیار بالا و دور از انتظار است. شما برای هر بار شارژ در حساب خود ملزم به پرداخت ۲۱ درصد کارمزد خواهید بود و نمی‌توان از این مورد چشم‌پوشی کرد؛ به عبارت دیگر از جمله مسائل خیلی مهم که قبل استفاده از این سایت باید در نظر داشته باشید، میزان کارمزدی است که برای تراکنش‌های آن تعیین شده است. این مسئله به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای این سایت معرفی می‌شود که فرد باید در مدیریت مالی حساب خود دقت لازم را داشته باشد.

 

شرایط پرداخت با پی پال در سایت cgmood

برای استفاده از پی پال در این پلتفرم قوانین خاصی تعبیه شده است. شما تنها مجاز به استفاده از یک حساب پی پال در سایت و فقط برای یک اکانت هستید؛ به عبارت دیگر اگر برای وریفای از یک حساب پی پال استفاده کردید برای اکانت‌های دیگر قادر به استفاده از آن حساب نخواهید بود و برداشت موجودی سایت یا خرید با پی پال تنها از همان حساب امکان‌پذیر است.

 

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران cgmood

حتماً تاکنون متوجه شده‌اید که برای استفاده از خدمات این سایت و همچنین نقد کردن موجودی، نمی‌توان از داخل ایران اقدام نمود. سفیرپیمنت این افتخار را درد که با ارائه پی پال و امکان نقد کردن ریالی موجودی، فرصت استفاده از این پلتفرم را برای شما به ارمغان آورد. شما می‌توانید برای خرید پی پال و یا نقدکردن موجودی سایت cgmood با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و پس از انجام مشاوره رایگان، درخواست خود را ثبت نمایید.

به طور کلی تیم سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی ارائه‌دهنده انواع خدمات در حوزه پرداخت‌های ارزی آنلاین است. با توجه به عدم دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول به دلیل تحریم‌ها، همه فعالیت‌های لازم در این زمینه را می‌توانید به سفیرپیمنت بسپارید. برای نقد کردن درآمد ارزی خود در هر سایتی از جمله سایت cgmood کافی است درخواستتان را به پشتیبانی ارجاع داده تا در اسرع وقت خدمت مورد نظر را دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان متخصص سفیرپیمنت نیز برای شما فراهم شده است.

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و تحلیل سایت cgmood پرداختیم. این سایت در حال حاضر یکی از بهترین سایت‌های طراحی و مدل‌سازی در جهان شناخته می‌شود اما با توجه به کارمزد بالای آن می‌توان جایگزین‌های مناسبی برای آن در ایران یافت. پیشنهاد ما این است که حتماً به بررسی و استفاده جایگزین‌های این پلتفرم بپردازید و در صورت نیاز و در دسترس نبودن سایر موارد مشابه از خدمات این سایت استفاده کنید. از طرفی برای انجام هر گونه تراکنش مالی در این سایت برایتان چالش‌هایی وجود خواهد داشت که علت آن تحریم‌های بین‌المللی است. تیم سفیرپیمنت برای برطرف کردن این چالش‌ها آماده ارائه خدمات است.

در صورتی که نیاز به نقد کردن درآمد ارزی خود در سایت cgmood داشتید تنها کافی است از تیم سفیرپیمنت کمک بگیرید. سابقه و تجربه‌ای که این تیم در حوزه پرداخت‌های ارزی دارد، همراه شما برای رفع این دغدغه‌ها خواهد بود. اگر قبلا تجربه کار کردن با این سایت را داشته‌اید و یا تجربه‌ای در زمینه نقد کردن درآمد ارزی خود دارید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات خود راجع به موضوع این مقاله را نیز می‌توانید مطرح کرده تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ دهند. امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *