آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting

آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting به همراه آموزش ثبت نام

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

امروزه به دلیل پیشرفت فناوری و استفاده فراگیر از تکنولوژی، اینترنت به عنوان یک عامل مهم در کسب درامد دلاری شناخته می‌شود. تفاوتی ندارد که کسب درامد از ایترنت، کار جانبی شما باشد یا یک روش برای کسب درامد آنلاین از خانه، در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting می‌پردازیم و همه نکاتی که در مورد استفاده از سایت UserTesting باید بدانید را بیان می‌کنیم؛ پس اگر به دنبال کسب درامد آنلاین هستید، با ما همراه باشید.

 

UserTesting چیست و چگونه کار می‌کند؟

UserTesting که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد، یک پلتفرم بینش انسانی است که به شرکت‌ها نگاهی درونی به نحوه رفتار مخاطبان هدف با محصولشان می‌دهد. برند‌های بزرگی مانند فیس بوک، ویفر، فورد، آلاسکا ایرلاینز، ادوبی، والمارت و… از این پلتفرم برای به دست آوردن دانش بیشتر در مورد چگونگی بهبود محصولات، پیام‌رسانی یا برنامه‌هایشان استفاده کرده‌اند. این برنامه شبیه به یک گروه متمرکز است که به صورت آنلاین، از راه دور و در بیشتر مواقع بدون تعدیل کار می‌کند. هنگام استفاده از این سایت، معمولاً شخصی از شما سؤال نمی‌پرسد و شما به عنوان فرد شرکت‌کننده واجد شرایط باید دستورالعمل‌های روی صفحه‌مانیتور خود را دنبال کنید. شرکت‌ها می‌توانند از UserTesting برای ارائه بازخورد صادقانه برای سایت جدید، محصول جدید و تجربه کاربری خود استفاده کنند. طرح‌های فردی یا سازمانی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند از ابزار UserTesting استفاده کنند در دسترس است. هنگامی که شرکت اطلاعات و بازخورد کافی را از طریق UserTesting جمع‌آوری کرد، باید بینش کافی برای بهبود بیشتر محصول خود داشته باشد.

اکنون که هدف UserTesting را فهمیدیم، بیایید به این بپردازیم که چرا واقعاً اینجا هستید؟ دریافت پول برای تست، این به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که به نظر می‌رسد و افراد ۱۸ ساله و بالاتر در سراسر جهان می‌توانند به صورت رایگان در سایت UserTesting ثبت نام کنند. در ادامه به آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting پرداخته می‌شود و شما با استفاده از این روش می‌توانید در ایران، درامد دلاری کسب کنید!

 

کاربر تست‌کننده UserTesting چه کاری انجام می‌دهد

 

کاربر تست‌کننده UserTesting چه کاری انجام می‌دهد؟

یک مشارکت‌کننده UserTesting که گاهی به عنوان آزمایش‌کننده وب‌سایت از آن یاد می‌شود، وظایف یک وب سایت، برنامه یا نمونه اولیه را تکمیل و افکار خود را با صدای بلند بیان می‌کند. دو نوع آزمون وجود دارد که می‌توانید به عنوان مشارکت‌کننده شرکت کنید؛ یکی از آن‌ها گفتگوی زنده نام دارد: یک مصاحبه زنده با یکی از مشتریان UserTesting؛ شما با یک مشتری از طریق ویدئو کنفرانس ملاقات خواهید کرد و آن‌ها در مورد محصول خود از شما سؤالاتی می‌پرسند. مورد بعدی یک تست ثبت شده است که در زمان خود، توسط خودتان، روی دستگاه‌های تلفن همراه یا دسکتاپ خود انجام می‌دهید.

 

چگونه به یک تست‌کننده در UserTesting تبدیل شویم؟

در اولین مرحله از آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting به این سؤال پاسخ می‌دهیم که چگونه به عنوان کاربر تست‌کننده در این سایت فعالیت داشته باشیم؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که از ارائه بازخورد در مورد یک سایت یا محصول لذت می‌برید، می‌توانید به طور مداوم افکار خود را در حین انجام دستورالعمل‌ها بیان کنید و واقعاً می‌خواهید با ارائه نظرات صادقانه به بهبود یک برند کمک کنید، پس این مطلب برای شما است.
فعالیت به عنوان کاربر تست‌کننده در UserTesting رایگان است، اما باید آزمون تمرینی آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در مرحله اول به UserTesting بروید و از طریق‌ایمیل ثبت نام کنید. ‌ایمیل دریافتی از این شرکت را باز و روی لینک موجود در‌ایمیل کلیک نمایید. در این لینک ویدیو‌های کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که توضیح می‌دهد UserTesting چگونه کار می‌کند و چه چیزی از شما مورد انتظار است؟ بعد از دانلود نرم‌افزار این شرکت (یک افزونه مرورگر که صدا و صفحه نمایش شما را ضبط می‌کند) باید در آزمون عملی شرکت کنید و در عرض ۴۸ ساعت از نتیجه آن باخبر شوید. برای انجام این آزمون تمرینی، مطمئن شوید که میکروفون شما کار می‌کند، همچنین مکانی ساکت برای شرکت در آزمون تمرینی و برای هر آزمون بعدی در نظر بگیرید!

 

چگونه می‌توانم برای تست با UserTesting پول دریافت کنم؟

 

چگونه می‌توانم برای تست با UserTesting پول دریافت کنم؟

به جذاب‌ترین بخش از آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting، رسیدیم؛ همه کاربران فعال در این سایت از طریق PayPal پرداخت‌ها را به USD دریافت می‌کنند و در صورت تمایل می‌توانند از طریق PayPal به ارز محلی خود تبدیل کنند. برای دریافت پرداخت‌ها باید یک حساب پی پال تأیید شده داشته باشید! همان‌طور که مطلع هستید متأسفانه پی پال ایران را تحریم کرده است و استفاده از خدمات این شرکت در ایران به راحتی امکان‌پذیر نیست؛ اما نگران نباشید. سفیرپیمنت به عنوان شرکت فعال در حوزه خدمات ارزی به شما کمک می‌کند تا به راحتی از حساب وریفای شده پی پال برخوردار شوید. برای افتتاح و وریفای حساب پی پال خود با مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

مبالغ دریافتی شما بسته به نوع آزمون متغیر است و داشبورد شما همیشه مبلغی را که برای هر آزمون دریافت می‌کنید، به شما نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که برای آزمون تمرینی که به عنوان بخشی از برنامه برای پیوستن به UserTesting Contributor Network ارسال می‌کنید، پولی به شما پرداخت نمی‌شود. ؟ برای تست‌های استاندارد، پرداخت معمولاً ۷ روز پس از اتمام آزمایش ارسال می‌شود. گاهی اوقات، PayPal بین ۲۴ تا ۴۸ساعت در پرداخت تأخیر دارد. یک مشتری ممکن است برای تکمیل یک آزمایش طولانی‌تر یا یک مطالعه چند قسمتی به شما جایزه بدهد؛ اگر مشتری قول پاداش بدهد، پرداخت معمولاً ۱۰ تا ۱۱ روز پس از اتمام آزمایش به روز می‌شود. UserTesting هیچ مالیاتی را از پرداخت‌های شما کسر نمی‌کند و شما به عنوان یک مشارکت‌کننده، مسئول تعیین و پرداخت هرگونه بدهی مالیاتی ناشی از پرداخت‌های دریافتی توسط UserTesting هستید.

 

آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting با انجام آزمون‌های بیشتر

UserTesting یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد سریع آنلاین است. به طور متوسط، اکثر شرکت‌کنندگان یک یا دو تست در هفته می‌گیرند. شما می‌توانید در هر زمان و در هر روز هفته آزمون دریافت کنید. با این حال، تعداد فرصت‌ها به نیاز‌های مشتریان UserTesting، از جمله مشخصات جمعیتی و پیشینه شما، بستگی دارد. به خاطر داشته باشید، هرچه نمایه شما کامل‌تر باشد، برای کسب درآمد آنلاین واجد شرایط آزمون‌های بیشتری خواهید بود. در حالی که تعداد تست‌های موجود برای مشارکت‌کنندگان به نیاز‌های مشتریان و نمایه مشارکت‌کننده بستگی دارد، کسب رتبه‌بندی بالا در آزمون‌ها می‌تواند تعداد دعوت‌های آزمون را افزایش دهد. مشتریان می‌توانند بازخورد شما را بررسی کنند تا مطمئن شوند که مشارکت‌کنندگان همان کسانی هستند که می‌گویند و به طور مؤثر بازخورد خود را ارسال می‌کنند. مهم است که وقت خود را برای تکمیل هر آزمون به درستی اختصاص دهید. مشارکت‌کنندگانی که رتبه‌بندی بالایی دارند، دعوت‌های تست بیشتری دریافت می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بازخورد باکیفیت می‌گیرند. اگر با مشکلی مواجه شدید و قادر به انجام وظایف نیستید، به جای ارسال یک آزمون ناقص، مشکل را گزارش کنید. آزمایش‌های ناقص اغلب منجر به رتبه‌بندی ۱ یا ۲ ستاره از سوی مشتریان می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درامد آنلاین در خانه، سایت UserTesting است. شما به عنوان یک کاربر در این سایت دستورالعمل‌های مربوط به هر آزمون را دنبال کرده و افکار خود در مورد این تجربه را بیان می‌کنید. شرکت‌ها و برند‌های مختلف از سایت UserTesting برای تست محصولات خود استفاده می‌کنند و شما به عنوان کاربر فعال در این سایت با انجام هر یک از این تست‌ها، مبلغی را دریافت خواهید کرد. در این مطلب از سایت سفرپیمنت به آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting پرداخته شد که با انجام دستورالعمل‌های این مطلب می‌توانید به درامد دلاری برسید. برای دریافت درامد خود از این سایت به یک حساب وریفای شده پی پال احتیاج دارید که برای افتتاح حساب پی پال می‌توانید از مشاوران سفیرپیمنت راهنمایی بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *