ساخت اکانت upwork

نحوه ساخت اکانت وریفای شده upwork

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، upwork پلتفرمی آنلاین برای متقاضیان کارهای فریلنسری و یه به طور کلی پلتفرمی آنلاین برای فریلنسرها است که با نمایش گذاشتن مهارت‌ها و توانایی‌ها خود، از این سیستم کسب درآمد می‌کنند. به طور کلی آپ ورک، سرویس بازار فریلنسر جهانی است و به عنوان یک پایگاه برای برقراری ارتباط بین کارفرمایان و فریلنسرها یا متخصصان مستقل از راه دور می‌باشد. اما به منظور استفاده از خدمات این پلتفرم نیاز است که در این سیستم افراد به ساختن اکانت مشغول شوند. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به ساخت اکانت upwork بپردازید.

بیشتر بخوانید: 10 راه برای موفق شدن در Upwork

چگونه فریلنسینگ را شروع کنم؟

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به سادگی با دریافت هزینه برای تکمیل یک کار برای شخص دیگری شروع به فریلنسری کنید. اکثر فریلنسرها می‌خواهند یک قدم فراتر بروند و شرکت خود را به طور رسمی ثبت کنند، یک حساب بانکی باز کنند و یک حضور آنلاین برای تجارت آزاد خود ایجاد کنند.

سه راه اصلی برای کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر وجود دارد:

  • کار مستقیم با مشتریان

کار مستقیم با مشتری به یافتن و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق خود شما اشاره دارد. برقراری ارتباط مستقیم ممکن است شبکه‌سازی، روابط موجود یا ارجاعات دهان به دهان باشد.

این روش یکی از سخت‌ترین مسیرها است و از آنجایی که هیچ واسطه‌ای در معامله وجود ندارد، بیشترین حاشیه را دارد.

  • پیمانکاری فرعی

برخی از فریلنسرها دردسر پیدا کردن و برقراری ارتباط با مشتریان را دوست ندارند. برای آن فریلنسرها، گزینه دیگر این است که به عنوان پیمانکار فرعی با شرکت یا آژانس دیگری همکاری کنند.

این مدل بسیار ساده است؛ به طور معمول، یک آژانس یک پروژه بزرگ را به مشتری می‌فروشد و سپس آن قرارداد را به “قراردادهای فرعی” تبدیل می‌کند تا توسط آژانس‌های دیگر یا فریلنسرها تکمیل شود.

به عنوان مثال، یک آژانس توسعه وب ممکن است یک پروژه کامل وب سایت را دریافت کند اما کپی رایتینگ را به یک کپی رایتر مستقل خارج از خود آژانس با استفاده از یک قرارداد فرعی واگذار کند.

بسیاری از آژانس‌ها فقط تعداد کمی از افراد را به صورت تمام وقت استخدام می‌کنند و اغلب بخش‌های تخصصی پروژه‌ها را به فریلنسرها واگذار می‌کنند.

  • وب سایت های مشاغل

یکی دیگر از روش‌های محبوب برای یافتن کار مشتری از طریق یک بازار آزاد مانند Upwork است. این بازارها با جمع آوری مشاغل آزاد در یک طرف بازار و استعدادهای فریلنسری در سمت دیگر به عنوان واسطه عمل می‌کنند.
این روش می‌تواند برای یافتن کار جدید واقعا کارآمد باشد اما با مشکلات خاص خود همراه است. بازارهایی مانند Upwork  رقابت زیادی دارند و ممکن است ساختن یک نمایه اولیه یا دریافت مبلغی که ارزشش را دارید دشوار باشد.

همچنین این سایت‌ها درصد کمی از هر شغل را به عنوان کارمزد معامله نگه می‌دارند اما با گذشت زمان، اگر شهرت خوبی به دست آورید، می‌توانید بدون نیاز به تلاش بیش از حد، با اطمینان کار پیدا کنید.

upwork چیست؟

همان‌طور که پیشتر گفتیم، یکی دیگر از بزرگ‌ترین و مشهورترین سایت های دورکاری، وب سایت Upwork می‌باشد. این سایت به فریلنسرهای سر تا سر جهان کمک می‌کند تا متناسب با توانایی‌های خود و مهارت‌هایی که در آن تخصص دارند در این پلتفرم ثبت نام کنند و پروفایل خود را بر این اساس شکل دهند. از طرفی مشتریان Upwork صاحبان کسب و کارها، راه اندازان استارت آپ، کارآفرینان و… هستند که نیاز به استخدام یک فرد برای انجام کارهای مختلف دارند.

از این‌رو با مشاهده پروفایل فریلنسرها می‌توانند با توجه به نیاز خود این افراد را انتخاب کنند. این پلتفرم مزایای زیادی برای مشتریان و همچنین فریلنسرها به دنبال دارد. یکی از این مزیت‌های چشمگیر، توجه به حداقل درآمد است. به این معنا که آپ ورک به فریلنسرها این امکان را می‌دهد تا پیش از گرفتن کار در این پلتفرم، حداقل دستمزد برای یک ساعت کاری را حساب نمائید. این ویژگی باعث می‌شود تا آن‌ها سریع‌تر به شغل مناسب خود دست پیدا کنند.

نحوه ساخت اکانت upwork 

در حال حاضر حدود 12 میلیون فریلنسر در این سایت عضویت فعال دارند. همچنین تعداد مشتریان ثبت نام کرده در این پلتفرم رقمی حدود 5 میلیون نفر است. به طور متوسط، سالانه حدود سه میلیون شغل به این سایت اضافه می‌شود که مبلغ این مشاغل به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد. پس وقت آن رسیده که شما نیز به عنوان یک فریلنسر و یا مشتری در این پلتفرم ثبت نام کنید.

  • بدین منظور ابتدا وارد سایت اصلی این پلتفرم به نشانی WWW.UPWORK.COM شوید. سپس بر روی گزینه مشخص شده ( Sign up یا عضویت ) در تصویر زیر کلیک کنید. (پیش از این لازم است که فیلترشکن دستگاه خود را نیز روشن کنید.)

ساخت اکانت در آپ ورک

  • سپس مشخصات خود را در صفحه نمایش داده شده وارد نمایید. چنانچه به جای ایمیل از جیمیل استفاده کنید برای شما اخطاری نمایان می‌شود. با زدن بر روی گزینه ” get started ” می‌توانید آن را نادیده گرفته و به مرحله بعدی بروید.ساخت اکانت upwork

نکته: در صفحه بعدی، منویی باز خواهد شد که از شما می‌خواهد کشور محل زندگی خود را انتخاب کنید. از آن جایی که ایران عضو این کشورها نیست، می‌توانید از خدمات سایت سفیرپیمنت در این زمینه استفاده کنید.

  •  پس از طی شدن این مراحل، باید هدف خود را از ساخت اکانت در این پلتفرم انتخاب کنید. چرا که ساخت حساب کاربری در Upwork دو هدف مختلف دارد. یکی استخدام برای انجام یک پروژه و درخواست از دیگران برای انجام یک کار برای شما که این همان مشتریان هستند و دیگری ثبت نام به عنوان یک فریلنسر و کسب درآمد از این طریق. اما از آنجایی که ما قصد آموزش حساب کاربری به عنوان یک فریلنسر را به شما داریم، گزینه work as a freelancer را انتخاب نمایید.

نکته: در این قسمت دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود. با فعال کردن گزینه اول، شما می‌توانید خبرها و مشاغل جدید را در ایمیل خود دریافت کنید با فعال نمودن گزینه دوم یعنی با قوانین سایت موافق هستید.

ساخت اکانت آپ ورک

  • در این قسمت لازم است که اطلاعات خود را کامل کنید تا شغل متناسب با تخصص خود را بیابید.

ساخت اکانت در upwork

ساخت اکانت upwork شما به همین سادگی انجام می‌شود!

نکات وریفای اکانت سایت فریلنسر آپ ورک

1- ارائه سابقه کاری

در هنگام ثبت نام بخش مهمی به نام Employment قرار دارد که لازم است آن را با دقت زیاد پر کنید. محتوای این بخش باید شامل اطلاعاتی مانند سوابق کاری و یا بیان شرکت‌هایی که تا کنون در آن کار کرده‌اید، باشد. چنانچه تا کنون و قبل از شروع کار در این سایت، در حرفه فریلنسری تجربه کار نداشته‌اید، باز هم این بخش را خالی نگذارید. از این‌رو بهتر است که با اطلاعاتی در مورد سابقه تحصیلی و… این بخش را پر نمایید.

2- لینک کردن سایر شبکه های اجتماعی

اگر در حوزه کاری خود به صورت حرفه‌ای در حال فعالیت هستید، داشتن اکانتی مانند LinkedIn گواهی بر حرفه‌ای بودن شما است. البته در این سایت امکان اضافه کردن اکانت LinkedIn وجود ندارد، اما شما می‌توانید مابقی شبکه‌های اجتماعی‌تان را که به نام خودتان ثبت شده‌اند را در قسمت ثبت نام وارد نمایید.

3- اضافه کردن مهارت های خاص و غیر معمول

اگر می‌خواهید در این سایت دیده شوید و یا مشتریان زیادی به سمت شما جذب شوند، لازم است که کمی خاص‌تر از بقیه باشید. از این‌رو در هنگام ثبت نام در سایت Upwork، بهتر است که حداقل یک مهارت را که دیگران در آن مهارت ندارند را بیاموزید و از آن برای مشهور شدن و افزایش اعتبار خود استفاده کنید.

4- پیدا کردن کارفرما

اگر بلاگ و یا وب سایتی دارید، از آن در هنگام ثبت نام یاد کنید. این مسئله به اعتبار و حرفه‌ای بودن شما اضافه می‌کند. به علاوه اگر شما از طریق مشتری یا کارفرما پیدا کردید (سایت خود)، می‌توانید با ثبت درخواست او در سایت Upwork بیفزایید.

5- عدم ایجاد چند حساب کاربری

چنانچه در این سایت اقدام به ثبت نام کردید، در صورتی که با ثبت نام شما موافقت نشود، اکانت شما در حالت تعلیق قرار می‌گیرد. پس صبور باشید تا اکانت شما تایید شود و برای ساخت اکانت مجدد تلاش نکنید؛ چرا که برای حساب کاربری دومی نیز همین اتفاق می افتد.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

استفاده از خدمات Upwork و یا ثبت نام در آن، گاها نیازمند پرداخت های ارزی از طریق مسترکارت و یا ویزا کارت است. همچنین همان‌طور که در متن گفته شد، کشور ایران در این سیستم تعریف نشده است. از این‌رو لازم است برای ثبت کشور خود (ایران) در این پلتفرم از واسطه‌ای کمک بگیرید. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در این زمینه همراه شما است تا اکانت شما با سهولت هرچه تمام‌تر ساخته شود. چنانچه در استفاده از این پلتفرم دچار مشکل شدید، می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید و به خرید اکانت upwork بپردازید.

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، سایت Upwork به فریلنسرهای سرتاسر دنیا کمک می‌کند تا به صورت دورکاری و متناسب با توانایی‌های خود و مهارت‌هایی که در آن تخصص دارند، شغل موردنظر خود را پیدا کنند. مشتریان و صاحبان کسب و کارها نیز می‌توانند با استفاده از این سایت، بر اساس نیاز خود افرادی را برای انجام کارهای خود انتخاب کنند و به صورت پروژه‌های کوتاه مدت و یا بلند مدت با آن‌ها همکاری داشته باشند. در این مقاله نحوه ساخت اکانت upwork برای شما شرح داده شد. امیدواریم که با ساخت این اکانت و استفاده از این پلتفرم به پروژه موردنظر خود دست پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *