خرید مدل سه‌بعدی از 3dsky

خرید مدل سه بعدی از 3dsky

آخرین بروز رسانی:  ۹ اسفند, ۱۴۰۱
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

خرید مدل سه بعدی از 3dsky: باتوجه‌به وضعیتی که از نظر ارزی در کشور به وجود آمده، کسب درآمد ارزی و دلاری، اهمیت بسیار بالایی برای کاربران ایرانی پیدا کرده است؛ همچنین بسیاری از دانشجویان و طراحانی که در زمینه کار خود دارای مهارت و تخصص هستند، به سمت درآمد دلاری روی آورده‌اند. اگر در هرکدام از زمینه‌های طراحی سه‌بعدی، معماری، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی منزل و مواردی ازاین‌قبیل تخصص دارید، به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به یکی از وب‌سایت‌های معتبر، درآمد دلاری داشته باشید.

یکی از معتبرترین بازارها سایت 3Dsky نام دارد. این بازار توانایی کسب درآمد ارزی را با خرید مدل سه بعدی از 3dsky برای شما فراهم کرده است؛ همین‌طور، می‌توانید برای خرید مدل سه بعدی از سایت 3dsky استفاده کنید و در پروژه‌های خود آن را وارد نمایید. بااین‌وجود اگر شما به دنبال بالابردن مهارت خود در زمینه کارتان می‌باشید فرصت بسیار مناسبی پیش روی شما قرار دارد تا هم از مهارت خود کسب درآمد کنید و هم آن را بالاتر ببرید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این وب‌سایت تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سایت 3dsky چیست؟

سایت 3dsky که با استفاده از بهترین طراحان متبحر در جهان توانسته به یکی از بهترین پلتفرم‌ها در زمینه آبجکت‌های سه‌بعدی، متریال، تکسچر و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با رشته‌های همچون معماری و طراحی صنعتی تبدیل شود. وب‌سایت‌های بسیاری در جهان مانند این سایت فعالیت می‌کنند. بیشتر مدل‌های طراحی در این مجموعه با نرم‌افزار 3dsmax طراحی و رندر شده است. اگر شما در یک طراح حرفه‌ای هستید شانس بسیار بزرگی برای به درآمد رسیدن در سایت‌های فروشگاهی مانند 3dsky دارید. در ادامه توضیحات بیشتری دررابطه‌با خرید مدل سه‌بعدی از 3dsky به شما خواهیم داد.

مراحل خرید از سایت 3dsky چگونه است؟

برای خرید مدل سه‌بعدی از 3dsky به‌صورت زیر عمل کنید.

  1. در گام اول وارد سایت 3dsky شوید.
  2.  اگر مدل سه‌بعدی انتخاب شده دارای وضعیت Pro است: ابتدا باید دسترسی پرو را برای اکانت خود خریداری نمایید (حداقل مقدار خرید Pro دو مورد برای هر سفارش و هزینه دسترسی به هر مدل پرو ۷ دلار است)، پس از آن مدل منتخب را یافته و آن را به‌راحتی دانلود کنید.خرید مدل سه‌بعدی از 3dsky
  3.  اگر  مدل Free یا OM است:
    شما قادر به دانلود طرح‌ها و مدل‌های رایگان به تعداد حداکثر ۳ مدل در یک‌روز می‌باشید.ثبت سفارش سایت 3dsky
  4. اگر  ۳ دسترسی شما به پایان رسیده است:
    در این حالت باید اقدام به خرید دسترسی پیشرفته رایگان کنید. در طرح دسترسی پیشرفته می‌توانید دانلود مدل‌های رایگان را در روز از ۳ به ۳۰ مورد ارتقا دهید.

نکته: برای شارژ یا درخواست اعتبار برای موارد بالا باید به بخش “Purchase” در حساب خود وارد و پس از انتخاب تعداد دانلود پرو و یا تعداد ماه دسترسی پیشرفته برای پرداخت روی گزینه “Pay” کلیک نمایید.

پرداخت هزینه خرید از 3dsky

 

بهترین روش پرداخت در سایت 3dsky کدام است؟

بهترین روشی که می‌توانید به منزله خرید مدل سه بعدی از 3dsky انجام دهید استفاده از یک حساب وریفای شده پی پال است. پی پال که یک شرکت بسیار معتبر در زمینه خریدوفروش از سایت‌های فروشگاهی و همین‌طور انتقال پول در سراسر نقاط جهان است. این مجموعه در سال 1998 فعالیت خود را به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای آغاز کرد پس از مدتی در اوایل سال 2002 به یکی معتبرترین سیستم‌های نقل‌وانتقال مالی در جهان تبدیل شد. امروزه افراد بسیار زیادی در دنیا از پی پال استفاده می‌کنند. برای خرید حساب پی پال با ضمانت معتبر می‌توانید به قسمت پشتیبانی سایت سفیر پیمنت مراجعه کنید.

سایت 3dsky چیست؟

ملزومات خرید از سایت 3dsky چیست؟

  • خرید یک حساب معتبر بین‌المللی مانند:paypal، webmoney، mastercart
  • ساخت یک اکانت
  • آشنایی و یا داشتن مهارت خوب در زبان انگلیسی
  • توانایی شناخت طرح‌های سه بعدی از یکدیگر

خرید از 3dsky چندروزه صورت می‌گیرد؟

به‌طورکلی خرید مدل سه بعدی از 3dsky بین یک بازه زمانی 1 ساعته تا 2 روزه انجام می‌گیرد. برخی از مدل‌ها به دلیل دیر تأیید شدن از طرف صاحبان سایت 3dsky ممکن است فرایند خرید دیرتری داشته باشند، اما مدل‌هایی که فروش آنها بسیار بالا است نیازی به بررسی کردن نهایی ندارند و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید آنها را خریداری و دانلود کنید.

چرا باید قبل از خرید طرح‌های 3 بعدی کمی اطلاعات داشته باشم؟

بیشتر افرادی که قصد خرید طرح‌های سه‌بعدی را دارند در ابتدا به پیچدگی طرح توجه زیادی می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا افراد قیمت بسیار زیادی را برای خرید این مدل‌ها پرداخت نمایند، اما اگر شما دانش و اطلاعات کمی در این زمینه داشته باشید قیمت هر طرح را به سادگی تشخیص خواهید داد و سپس اقدام به پرداخت آن می‌نمایید. قبل از خرید هر طرح از سایت‌های فروش مدل باید با افراد متبحر در این زمینه مشورت کنید تا بهترین نتیجه را از خریدتان را به دست آورید.

خرید مدل سه‌بعدی از 3dsky

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحاتی در رابطه طریقه خرید مدل سه بعدی از 3dsky به شما ارائه کردیم. این مجموعه برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند به دنبال یک درآمد دلاری هستند در صورت بالا بودن حجم فروش و کیفیت طرح‌های آنها بازار بسیار خوبی است. اگر به دنبال یکی از روش‌های کسب درآمد از طریق فروش طرح سه بعدی در 3dsky هستید در ابتدای فعالیت خود در سایت 3dsky انتظار فروش بالا را نداشته باشید. اما اگر به دنبال یک درآمد جاری در طولانی‌مدت هستید می‌توانید از این پلتفرم کسب درآمد کنید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *