آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute

آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروزه افراد زیادی به دنبال پیدا کردن راهی برای کسب درآمد دلاری هستند و روش‌های مختلفی را نیز امتحان می‌کنند. از جمله این روش‌ها فروش آبجکت‌های سه بعدی است که در بسترهایی انجام می‌شود و یکی از آن‌ها سایت 3dbrute است. این سایت محیطی را فراهم کرده است که افراد از کشورهای مختلف بتوانند آبجکت‌های خود را به فروش برسانند و از این راه به درآمد دلاری برسند. در صورتی که شما نیز در تولید مدل‌های سه بعدی مختلف فعالیت می‌کنید، می‌توانید به کمک این سایت درآمد دلاری را تجربه نمایید. اگر به آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute نیاز دارید تا انتهای این متن ما را همراهی نمایید.

 

 

ویژگی های سایت 3dbrute

سایت درامد دلاری با فروش آبجکت 3dbrute ویژگی‌هایی دارد که باعث شده مخاطبانی از سراسر دنیا جذب آن شده و در آن به خرید و فروش بپردازند. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی های سایت 3dbrute را توضیح داده‌ایم که عبارتند از:

 

دسته‌بندی شدن موضوعات

از جمله ویژگی‌هایی که این سایت دارد دسته‌بندی و بخش‌بندی شدن موضوعات است که به مخاطبان کمک می‌کند ساده‌تر و راحت‌تر مورد خود را پیدا کنند. همچنین این ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید فایل خود را بهتر به فروش برسانید.

 

تنوع زیاد

شما در این سایت می‌توانید شمار زیادی از مدل‌ها و آبجکت‌ها را بیابید که حتی بعضا رایگان هستند. تنوع این سایت به قدری بالا است که کمتر مخاطبی پیدا می‌شود از آن دست خالی بیرون برود.

 

قیمت مناسب

از آنجایی که فروش فایل در این سایت به نوعی رقابتی است می‌توانید فایل‌های مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسبی پیدا کرده و خریداری نمایید. این می‌تواند مزیت مهمی برای سایت 3dbrute محسوب شود.

 

عدم داشتن محدودیت برای ثبت نام

از جمله ویژگی های سایت 3dbrute که اهمیت زیادی مخصوصا برای کاربران ایرانی دارد، ثبت نام راحت در آن و نبودن محدودیتی در این زمینه است. به عبارت دیگر این سایت ایران را برای ارائه خدمات خود تحریم نکرده است.

 

پشتیبانی خیلی عالی

پشتیبانی عالی این سایت نیز می‌تواند به عنوان یکی از ویژگی‌های آن محسوب شود تا جایی که خیال هر مخاطبی را برای بهره بردن از خدمات راحت می‌کند.

 

کسب درآمد دلاری

همانطور که اشاره کردیم این سایت بستری برای کسب درآمد ارزی فراهم کرده است که خود مزیت بزرگی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این سایت با فروش فایل‌ها و مدل‌های سه بعدی یا همان آبجکت‌ها به درآمد دلاری برسید.

 

 

آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute

اکنون که با ویژگی‌های این سایت آشنا شدید به سراغ آموزش کسب درآمد 3dbrute می‌رویم. اگر قصد دارید که از این سایت برای کسب درآمد ارزی استفاده کنید لازم است مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

 

ثبت نام در سایت 3dbrute  

گام اول برای فروش محصول در سایت 3dbrute ایجاد حساب کاربری در این سایت یا همان ثبت نام کردن در آن است. طبق چیزی که توضیح دادیم ثبت نام کردن در این سایت کار دشواری نیست و محدودیتی نیز برای کاربران ایرانی ندارد. شما پس از ورود به این سایت و کلیک روی گزینه register می‌توانید مراحل ثبت نام خود را به راحتی پشت سر بگذارید و یک حساب کاربری در این سایت ایجاد نمایید.

 

آپلود فایل‌ها

پس از اینکه حساب کاربری خود را در این سایت ایجاد کردید باید وارد آن شده و روی گزینه UPLOAD 3DMODEL کلیک کنید. در این قسمت لازم است اطلاعاتی را تکمیل نموده و فایل مورد نظرتان را بارگذاری نمایید. در نهایت باید روی گزینه Submit post کلیک کنید تا فایل شما ارسال شود. پس از این کار ناظرین سایت تا حداکثر 24 ساعت بعد فایل شما را بررسی نموده و اگر ایرادی نداشته باشد آن را تایید می‌کنند. با تایید ناظرین فایل شما روی سایت نمایش داده خواهد شد.

 

 

خدمات سفیرپیمنت در رابطه با سایت 3dbrute

استفاده کردن از سایت 3dbrute برای کاربران ایرانی هیچگونه محدودیتی ندارد و به راحتی می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید اما خرید و فروش در 3dbrute نیازمند استفاده از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول است. به عبارت دیگر شما برای اینکه بتوانید در این سایت فایلی را خریداری کنید باید حتما پرداخت ارزی داشته باشید. همچنین اگر بخواهید فایلی را روی این سایت به فروش برسانید، باید درآمد خودتان را از طریق سرویس‌های ارزی نقد کنید. با توجه به اینکه سرویس‌های ارزی برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند و به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید؛ پس راه چاره چیست؟

جهت برطرف کردن این چالش شما می‌توانید پرداخت ارزی و یا نقد کردن درآمد دلاری خود را به تیم سفیرپیمنت بسپارید. ما به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی هر نوع خدمات در حوزه پرداخت‌های ارزی و یا نقد کردن درآمد ارزی را ارائه می‌کنیم. جهت استفاده از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول، پرداخت فاکتور در سایت‌های خارجی، نقد کردن درآمد دلاری و… می‌توانید روی کمک ما حساب کنیم. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه پرداخت‌های ارزی نیز می‌توانید در قسمت پشتیبانی از نظر کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

امروزه روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی وجود دارد که سایت 3dbrute نیز یکی از آن‌ها است. این سایت به عنوان بستر فروش فایل‌ها و مدل‌های سه بعدی یا همان آبجکت‌ها می‌تواند محلی برای کسب درآمد ارزی باشد. شما می‌توانید فایل‌های مورد نیاز خود را در این سایت پیدا کرده و یا اینکه خودتان فایل‌هایی را به فروش رسانده و درآمد ارزی داشته باشید. در این مقاله ضمن معرفی ویژگی های سایت 3dbrute به آموزش فروش در وب سایت 3dbrute نیز پرداختیم. در واقع آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute که به شیوه فروش فایل در این سایت بود را توضیح دادیم.

دقت داشته باشید که طبق چیزی که در آموزش کسب درآمد از سایت 3dbrute نیز توضیح دادیم برای استفاده از خدمات این سایت چه به هنگام خرید و چه در زمان کسب درآمد نیاز به استفاده از سرویس‌های ارزی خواهید داشت. با توجه به وجود تحریم‌ها نیازمند کمک گرفتن از واسطه هستید که سفیرپیمنت آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قبلا از خدمات سایت 3dbrute استفاده کرده‌اید، تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات خود راجع به نقد کردن درآمد ارزی در این سایت را نیز می‌توانید کامنت کنید تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *