بهترین سایت پرداخت ارزی

روش پرداخت ارزی با کمترین کارمزد

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

افراد بسیاری روزانه در جهان به دنبال انتقال پول حساب‌ خود هستند؛ اما چگونه می‌توان بهترین سایت پرداخت ارزی را برای این کار پیدا کرد؟ این سؤالی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد. درگاه‌های زیادی وجود دارند که از آنها برای انتقال پول و یا تبدیل ارزهای دیجیتال به سایر ارزهای فیات استفاده می‌شود. در این میان حساب پی‌پال و اسکریل از معتبرترین این درگاه‌ها هستند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتربخوانید: پرداخت هزینه بیمه SWISSCare

پرداخت ارزی چیست؟

به تمامی متدهای پرداختی مانند پرداخت با پی‌پال، اسکریل، پایر، وب مانی، پرفکت مانی و… که توسط این درگاه‌ها انجام می‌شود، پرداخت ارزی می‌گویند. در این میان می‌توان از پی‌پال به‌ عنوان بهترین سایت پرداخت ارزی در جهان نام برد. این سیستم نقل و انتقال مالی در سال 2006 ایجاد شد و تا به امروز مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

در حال حاضر حاظر وب‌سایت‌های بسیاری در جهان از این حساب پشتیبانی می‌کنند که در زمینهٔ خرید و فروش کالا و محصولات فعالیت دارند. از مهم‌ترین آنها می‌توان به علی‌بابا، ای‌بی، آمازون و… اشاره کرد. این فروشگاه‌های آنلاین بیشترین حجم فروش کالاهای فیزیکی و الکترونیکی را دارند. در ادامه با تمامی روش‌های پرداخت ارزی بیشتر آشنا خواهیم شد.

پیشنهاد مطالعه: مرحله سوم رمز پویا توسط بانک مرکزی اجرایی شد

توصیف پول

توضیح دقیق مفهوم پول تا حدودی دشوار است. در واقع با مدرن شدن اقتصاد، تعریف دقیقی از مفهوم پول وجود ندارد و در نتیجه به جای تعریف پول، بهتر است کارکردهای پول را توضیح دهیم.

کارکردهای پول

پول به صورت کلی سه کارکرد مهم دارد:

الف) واسطه مبادله

پول چیزی است که به عنوان واسطه در مبادلات بین افراد جامعه استفاده می‌شود. یعنی لازم نیست کشاورز برای تجارت کالای مورد نیازش مثل خرید کفش به سفری طولانی برود و سپس را با یکی از محصولات خود را با کفش معاوضه کند. با کشف پول، درجهان بسیاری از مبادلات جای خود را به پول دادند. امروزه جدای از پول‌های کاغذی ارزهای دیجیتالی هم در جهان به وجود آمده‌اند که فرایند نقل و انتقال و خرید و فروش را بسیار راحت کرده‌اند. یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای تهیه این ارزها که می‌توان آن را بهترین سایت پرداخت ارزی ارز دیجیتال نامید سایت coinmarketcap است.

ب) ذخیره ارزش

ما می‌توانیم پول را به عنوان یک کالای ارزشمند برای مدتی ذخیره کنیم و سپس در صورت نیاز از آن استفاده نماییم. بسیاری از چیزها این خاصیت را دارند که با خرید و نگهداری از آنها می‌توان در روز مبادا از آن استفاده کرد. سرمایه و کالاهای با دوام مصرفی می‌توانند نقش پول را در اینجا ایفا کنند؛ اما پول رایج‌ترین و ساده‌ترین راه برای ذخیره ارزش است؛ به همین جهت افرادی که پول خود را در سیستم‌های مالی و بهترین سایت پرداخت ارزی سرمایه‌گذاری می‌کنند، پس از مدتی سود بسیار خوبی از حساب خود می‌برند. یکی از بهترین روش‌ها  برای ذخیره پول، تبدیل پول کاغذی به پرفکت مانی است.
شرکت های پرداخت ارزی

ج) واحد ارزش‌گذاری

پول یک واحد شمارش به حساب می‌آید و برای ارزش‌گذاری روی یک کالا استفاده می‌شود؛ به فرض مثال ارزش پولی یک اتومبیل مرسدس بنز s600 با ارزش پولی یک موتورسیکلت بسیار تفاوت دارد؛ به همین دلیل اگر شما قصد خرید کالایی با ارزش بالا را دارید باید پول بیشتری را پرداخت کنید.

کارمزد پرداخت ارزی چقدر است؟

کارمزدهای پرداخت ارزی بسته به استفاده از نوع حساب‌ها بسیار متفاوت است که در زیر به بررسی شرحی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

کارمزد پی‌پال

برای انتقال پول در بهترین سایت پرداخت ارزی یعنی پی‌پال، اگر در ایالات‌متحده هستید، باید 2.9٪ از کل مبلغ را به اضافه 30 سنت پورسانت بپردازید؛ اما اگر در کشورهای دیگری هستید، هزینه PayPal بین 0.3 تا 3.9٪ متغیر است. مبلغی که دریافت می‌کنید به میزان ارز انتقال دهنده بستگی دارد.

کارمزد پایر

کارمزد واریز وجه به پایر

روش واریز وجه نوع ارز اکانت Personal اکانت Business
ویزا ، مستر کارت، Maestro دلار – یورو – روبل از 3.99 درصد از 2.99 درصد
Advcash دلار – یورو – روبل 0  
Qiwi روبل از 4.99 درصد از 4.99 درصد
یاندکس مانی روبل از 4.99 درصد از 4.99 درصد
بیت کوین بیت کوین    
لایت کوین لایت کوین    
اتریم اتریم    
بیت کوین کش بیت کوین کش    
دش دش    
ریپل ریپل    
تتر تتر    

 

کارمزد برداشت وجه از پایر

روش واریز وجه نوع ارز اکانت Personal اکانت Business
ویزا ، مستر کارت، Maestro دلار – یورو – روبل از 1.99 درصد از 1.5 درصد
Advcash دلار – یورو – روبل 1.99 درصد 1.99 درصد
Qiwi روبل از 1.99 درصد از 1.99 درصد
یاندکس مانی روبل از 1.99 درصد از 1.99 درصد
بیت کوین بیت کوین    
لایت کوین لایت کوین    
اتریم اتریم    
بیت کوین کش بیت کوین کش    
دش دش    
ریپل ریپل    
تتر تتر    

 

کارمزد انواع حساب‌های اسکریل:

 برونزی: تراکنش بیش از 6000 یورو در هر فصل

 نقره‌ای: تراکنش بیش از 15000 یورو در هر فصل

 طلایی: تراکنش بیش از 45000 یورو در هر فصل

 الماسی: تراکنش بیش از 90000 یورو در هر فصل

انواع روش‌های پرداخت ارزی آنلاین

  • ویزاکارت
  • مسترکارت
  • پی‌پال ( بهترین سایت پرداخت ارزی)
  • اسکریل
  • پایونیر
  • ترانسفروایز
  • ارزهای دیجیتال
  • پایر

بیشتر بخوانید: خرید ارزدیجتال با پی پال، خرید ارز دیجیتال با مسترکارت

آیا پی‌پال برای ارسال پول هزینه‌ای دریافت می‌کند؟

اگر پولی را از موجودی آنلاین PayPal خود (یا حساب بانکی مرتبط) به دوستان یا خانواده خود در ایالات‌متحده ارسال کنید، PayPal کارمزد تراکنش دریافت نمی‌کند، اما انتقال اعتبار یا بدهی داخلی از طریق PayPal مشمول کارمزد 2.9٪ و شامل 0.30 دلار ثابت است. کارمزد تراکنش نیز نقل و انتقالات بین‌المللی پول نیز طبق شرایط PayPal با قوانین متفاوتی همراه است.

کارمزد پرداخت ارزی

هزینه‌های بین‌المللی پی‌پال چه میزان است؟

پی‌پال دو روش پرداخت متفاوت را برای انتقال پول بین‌المللی ارائه می‌دهد که هرکدام کارمزد خود را دارند. هنگام ارسال مستقیم پول به‌حساب دیگر پی‌پال، این حساب 5 درصد از تراکنش را با حداقل کارمزد 0.99 دلار و حداکثر کارمزد 4.99 دلار دریافت می‌کند.

به عنوان مثال فرض کنید که انتقال توسط موجودی PayPal تأمین می‌شود. اگر هزینه انتقال از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی یا اعتبار PayPal تأمین گردد، هزینه سرمایه 2.9٪ به‌اضافه کارمزد ثابت (بر اساس ارز مورداستفاده) نیز اعمال می‌شود.

بیشترین سفارش‌های پرداخت ارزی برای چیست؟

بالاترین و در کل بهترین سایت پرداخت ارزی درگاه paypal است. پی‌پال که در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی در جهان پشتیبانی می‌شود و بسیاری از پرداخت‌ها و نقل انتقالات مالی در جهان را می‌توان به‌واسطه این سرویس انجام داد. در گام بعدی بهترین جایگزین برای سفارش‌های ارزی کاربران ویزاکارت و مسترکارت است. این حساب‌ها بهترین جایگزین برای paypal هستند و می‌توان بیشترین استفاده را از آن‌ها برد.

پیشنهاد مطالعه: 0 تا 100 آموزش و پاسخ به سوال شاپیفای چیست ؟

کارمزد تبدیل ارز بین‌المللی پی‌پال

اگر فرستنده قبل از ارسال ارز از حساب خود به حساب دیگری تبدیل انجام دهد، کارمزد تبدیل ارز 4٪ یا درصد متفاوتی است. هزینه تبدیل ارز پی‌پال به دلار آمریکا یا کانادا 3.5 درصد است؛ اما برای سایر ارزها 4 درصد می‌باشد. PayPal همچنین 4.5٪ کارمزد برای خدمات تبدیل دریافت می‌کند، بنابراین مهم است که این هزینه را در هر تبدیل ارزی که انجام می‌دهید نیز لحاظ کنید.

دلایل دریافت کارمزد از سفارش‌ها پرداخت ارزی

بسیاری از سیستم‌های انتقال‌دهنده پول در جهان به دلیل خدمات‌دهی، حقوق کاربران، هزینه سرور و… کارمزدی در هر تراکنش از حساب کاربران کسر می‌کنند که این کارمزد بسیار منطقی و قابل‌قبول است؛ به فرض مثال اگر شما بخواهید سوار یک تاکسی شوید راننده تاکسی برای درآوردن خرج و مخارج زندگی و ماشین خود از شما بابت جا به‌ جایی هزینه‌ای دریافت می‌کند. این سیستم‌های مالی چندین قرن است که در جهان رو به پیشرفت هستند؛ به همین جهت هرکدام از درگاه‌ها و سیستم‌های نقل و انتقال مالی کارمزد نسبتاً متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز درباره سایت fifacoin.com از خرید سکه گرفته تا نقد کردن درامد بازی

روش‌های سفارش پرداخت ارزی در سفیرپیمنت

برای انواع سفارش و هرگونه خدمات پرداخت ارزی آنلاین به قسمت پشتیبانی وب‌سایت ما مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به ‌تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهند داد. سفیرپیمنت یک صرافی آنلاین اینترنتی است که در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به شما دوستان عزیز است. هدف ما ایجاد بستری امن و یک شبکه پیوسته برای ایرانیان است تا بتوانند هرآنچه را مدنظرشان است را در اولین فرصت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به‌صورت تخصصی در مورد بهترین سایت پرداخت ارزی و کارمزدهای آن توضیحاتی به شما ارائه کردیم. هرکدام از سرویس‌های پرداخت آنلاین در جهان برای خرید و فروش و یا نقل و انتقالات بسیار مناسب هستند. چنانچه شما قصد استفاده کردن از این خدمات را دارید بسته به نیازتان می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده نمایید. قبل از استفاده از هرکدام باید بدانید که آیا شرکتی که قصد انتقال و یا خرید با آن را دارید به کشور شما خدمات‌دهی می‌کند یا نه برای درک بهتر این موضوع سایر مقالات وب‌سایت safirpayment را با دقت مطالعه کنید. از این‌که وقتتان را به جهت مطالعه این موضوع گذاشتید کمال تشکر را از شما داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *