کوین مارکت کپ و سایت‌های مشابه

کوین مارکت کپ و سایت‌های مشابه

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کریپتو ضروری است که حرکت قیمتی ارزی را که خریداری کرده‌اند یا قصد خرید آن را دارند از نزدیک دنبال کنند. CoinMarketCap یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در زمینه نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال است که دارای رتبه‌بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال، نمودارهای قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته، اطلاعات مربوط به مبادلات و… است.
جایگزین‌های زیادی برای کوین مارکت کپ وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به معرفی هر یک از آن‌ها بپردازیم تا بدانید کدام سایت‌های مقایسه ارز دیجیتال می‌توانند به شما در تجارت یا سرمایه‌گذاری کمک کنند.

سایت کوین مارکت کپ چیست؟

این پلتفرم یک گردآورنده جهانی اطلاعات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال است.  سایت کوین مارکت کپ در سال ۲۰۱۳ توسط متیو لیو برای دسترسی سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و علاقه‌مندان به بازار کریپتوکارنسی با پشتیبانی بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال در صرافی‌های بزرگ تأسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰۰ ارز را بر اساس ارزش بازار آنها رتبه‌بندی می‌کند. امروزه این پلتفرم به منبع اطلاعاتی بسیار مهمی برای کل جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

پیشنهادات برای مطالعه: کیف پول بایننس و روش ساخت آن، بهترین صرافی های آنلاین ایران

خدمات کوین مارکت کپ به کاربران

کوین مارکت کپ به منبعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های پیرامون ارزهای پایه مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، دش، مونرو و… تبدیل شده است. این شرکت ابزارهای رایگان را هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای مشاغل ارائه می‌دهد و بیش از ۱۰۰۰۰۰ دارایی دیجیتال را در پلتفرم خود ردیابی می‌کند. هدف این سایت ارائه یک پلت فرم واحد است که در آن، همه بتوانند روندها را تجزیه و تحلیل کنند و ببینند هر ارز چگونه رفتار می‌کند. شما با ورود به سایت کوین مارکت کپ علاوه بر موارد بالا می‌توانید از صرافی کوین مارکت کپ نیز استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال، آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

سایت‌های مشابه کوین مارکت کپ

1. CoinCodex

این سایت مشابه با کوین مارکت کپ قیمت‌ها، نمودارها و… را در هر لحظه برای بیش از ۲۴۰۰ ارز از بیش از ۱۱۰ صرافی جمع‌آوری می‌کند، ارزها بر اساس ارزش بازار سازماندهی می‌شوند و با کلیک بر روی هر سکه، می‌توانید نمودار قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته و آخرین قیمت آن را در لیست صرافی‌ها مشاهده کنید؛ همچنین می‌توانید به خلاصه‌ای از ویژگی‌های ارز به همراه آخرین اخبار مربوط به آن دسترسی داشته باشید.
یکی دیگر از ابزارهای مفید ICOهای فعال است و به کاربران امکان می‌دهد جزئیات کلیدی پروژه‌های رمزنگاری شده جدید مورد علاقه خود را بررسی کنند.

2. Crypto.com

یکی از مفیدترین پلتفرم‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در جهان که اطلاعاتی درباره محبوب‌ترین رمزارزها در بازار به اشتراک می‌گذارد. بخش قیمت‌های این سایت بسیار کاربرپسند است و داده‌های بزرگ‌ترین دارایی‌های دیجیتال از جمله قیمت، تغییر قیمت در ۲۴ ساعت گذشته و ارزش‌گذاری بازار و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این سایت برای سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ شناخته شده‌تر است؛ همچنین امکان معامله ارزهای دیجیتال را با استفاده از اپلیکیشن Crypto.com خواهید داشت.

در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، نمایش قیمت‌ها و دسترسی به آن‌ها در این سایت بسیار ساده است و این باعث می‌شود سرمایه‌گذاران به راحتی و بدون مشکل اطلاعات خود را دریافت کنند؛ علاوه بر این، اگر شما یک معامله‌گر هستید، این امکان را خواهید داشت که تنها با چند کلیک اطلاعات ارزشمندی درباره هر ارز موجود به دست آورید.

کوین مارکت کپ

3. CoinGecko

یک سایت ارز دیجیتال است که دارایی‌ها را با در نظر گرفتن طیف وسیعی از معیارهای مهم رتبه‌بندی می‌کند. ارزها بر اساس عواملی مانند فعالیت توسعه‌دهندگان، جامعه، نقدینگی، ارزش بازار و مشارکت عمومی رتبه‌بندی می‌شوند.
علاقه‌مندان به کریپتو می‌توانند در این پلتفرم بینش بیشتری در مورد ارزها و توکن‌های موردعلاقه خود به دست آورند. اگر به دنبال جایگزین مناسب برای کوین مارکت کپ هستید، این سایت بهترین گزینه است.

4. Live Coin Watch

این وب‌سایت دارای یک رابط کاربری ساده و مقدار زیادی از داده‌های رمزنگاری شده است که به شما کمک می‌کند قبل از شروع سرمایه‌گذاری در یک ارز خاص، تصمیمی آگاهانه بگیرید. این سایت در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا نوسانات قیمت، حجم معاملات، عرضه توکن در گردش و ارزش بازار را برای بیش از ۲۰۰۰ ارز دنبال کنند.
مزیت این سایت طراحی زیبای آن است که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را به شیوه‌ای منطقی و ساده نمایش می‌دهد. این سایت همچنین دارای فهرست پیگیری است که در آن می‌توانید اقدامات قیمت را در انواع ارزهای فیات دنبال کنید و یا انتخاب کنید که چه زمانی قصد دارید داده‌های سایت به‌روز شوند.

5. OnChainFX

OnChainFX تا حد زیادی کامل‌ترین وب‌سایت ردیابی رمزنگاری است. تمام ویژگی‌های مورد انتظار مانند تغییرات قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته و… در این پلتفرم در دسترس هستند اما این امکانات اضافی است که این سایت را متمایز می‌کند.
اگر می‌خواهید در مورد یک ارز اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از OnChainFX برای یافتن میزان عرضه کل، ارزش بازار مورد انتظار آن تا سال ۲۰۵۰، تایم فریم‌های یک هفته تا پنج سال و نسبت بازگشت سرمایه (ROI) در محدوده زمانی مختلف استفاده کنید.
این سایت در حال حاضر تنها داده‌هایی را برای ۱۰۰ توکن ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید فقط محبوب‌ترین ارزهای موجود در بازار را مشاهده کنید، این سایت بهترین گزینه حتی نسبت به کوین مارکت کپ به نظر می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی و بررسی جامع سایت کوکوین

6. CryptoCompare

CryptoCompare سایتی است که در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد و قیمت‌های زنده، نمودارها و تحلیل‌های بازار را از ۶۵ صرافی ارز دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. این سایت بیش از ۱۰۰۰ کوین و توکن را فهرست کرده است. این سایت رابط کاربری مناسبی ندارد اما استفاده از آن و یافتن هر اطلاعاتی که در جستجوی آن هستید بسیار ساده است.

ورود به سایت کوین مارکت کپ

7. CoinCap

این پلتفرم در سال ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کرد و هدف خود را ارائه راهی سریع و آسان برای دسترسی به داده‌های بازار ارزهای دیجیتال در هر لحظه بیان نمود. اگرچه رابط کاربری سایت پیچیده و مملو از اطلاعات به نظر می‌رسد اما به شما امکان می‌دهد ارزش بازار، قیمت‌های میانگین وزنی حجمی، قیمت‌های اخیر، عرضه موجود و موارد دیگر را مشاهده کنید. برای مشاهده نمودار قیمت یک ارز فقط باید روی آن کلیک کنید.

CoinCap همچنین به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اپلیکیشن سیستم‌های iOS و Android به پلتفرم خود از دستگاه‌های تلفن همراه دسترسی داشته باشند تا بازار را راحت و آسان نظارت کنند.

8. Coinlib

Coinlib یک ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال است که دسترسی و آمارهای جالبی را برای انتخابی چشمگیر از ۴۶۸۰ ارز دیجیتال فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید قیمت، ارزش بازار، حجم معاملات یا عرضه یک ارز را جستجو کنید، می‌توانید در کمترین زمان جزئیات لازم را در Coinlib پیدا کنید.
در این سایت مانند کوین مارکت کپ تحلیل‌های کاملی از حجم معاملات در صرافی‌ها و جفت ارزهای مختلف، اخبار بازار، هشدارهای قیمت و مبدل ارزهای دیجیتال وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید : جدیدترین و مهمترین سایت‌هایی که درگاه بیت کوین را اضافه کرده‌اند

 

9. CoinChecup

این سایت در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و داده‌های اساسی پیگیری ارز مانند نمودارهای قیمت، حجم معاملات و تجزیه و تحلیل‌های جامع را ارائه می‌دهد تا اطلاعات دقیقی را در مورد توکن‌هایی که کاربران قصد خرید دارند به آن‌ها برساند.
در این پلتفرم به الگوریتم هر ارز نیز امتیازی از پنج داده شده است و تیم CoinCheckup در وب‌سایت خود گزارش مفصلی را در توضیح فرمول امتیازدهی توکن خود قرار داده است. هر ارز بر اساس چندین فاکتور از جمله تیم پروژه، محصول آن، آگاهی جامعه، پاسخگویی تیم به سؤالات و میزان فعال بودن توسعه آنها رتبه‌بندی می‌شود. این قابلیت در سایت کوین مارکت کپ وجود ندارد.

صرافی کوین مارکت کپ

10. Coin360

Coin360 یک بستر شناخته شده داده‌های ارزهای دیجیتال است. آنها اطلاعاتی در مورد کل فضای کریپتو با قیمت و ارزش بازار ارزها ارائه می‌دهند. یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد این ارائه‌دهنده داده در بازار این است که به عنوان جایگزینی برای کوین مارکت کپ به خوبی معروف شده است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *