معرفی و بررسی جامع وب‌سایت etsy

معرفی و بررسی جامع وب‌سایت etsy

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر اهل خرید آنلاین آن هم در عرصه بین‌المللی باشید حتماً نام سایت etsy را شنیده‌اید. سایت etsy در سال‌های اخیر توانسته است با ارائه خدمات و محصولات بی‌نظیر جایگاه ویژه‌ای در بین پلتفرم‌های مشابه کسب کند؛ به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله هرآنچه که باید قبل از خرید از این پلتفرم بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. امید است با مطالعه این مقاله به پاسخ سؤالات خود دست یابید. در واقع اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که اهل خرید اینترنتی بوده و می‌خواهید سایت etsy را به عنوان یک فروشگاه معتبر انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید این متن را مطالعه نمایید؛ چرا که به طور کامل بررسی سایت etsy را انجام داده‌ایم.

سایت etsy چیست؟

Etsy یک بازار آنلاین است که در آن هنرمندان و صنعتگران مستقل می‌توانند کالاهای خود را بفروشند. Etsy عمدتاً با اسباب‌بازی‌های دست‌ساز، کلکسیون‌ها، هنر، کالاهای خانگی، مبلمان قدیمی، جواهرات، لباس‌ها، صنایع‌دستی و لوازم مربوط به صنایع‌دستی مرتبط است.
این صاحبان مشاغل مستقل نه تنها کالاهای خود را تولید می‌کنند بلکه سفارشات و موجودی خود را نیز مدیریت می‌کنند. Etsy به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند و به سازندگان کوچک‌تر و مستقل بستری برای یافتن و جذب مشتری ارائه می‌دهد.

استفاده‌کنندگان از خدمات etsy از چه کشورهایی هستند؟

مطابق با گزارش سایت Similarweb (۵۸٫۷۹) درصد از استفاده‌کنندگان این سایت افراد ساکن ایالات متحده هستند و این در صورتی است که افراد کشورهای دیگر از جمله انگلیس، کانادا، آلمان، استرالیا و… نیز سهم به سزایی را در خرید از سایت etsy ایفا می‌کنند.

روش ثبت‌نام در etsy

در ابتدا لازم است بدانید برای خرید و ثبت سفارش در این پلتفرم شما نیاز به ثبت‌نام نخواهید داشت؛ به عبارت دیگر شما به عنوان مهمان نیز می‌توانید در این سایت اقدام به خرید نمایید؛ با این وجود، ثبت‌نام در سایت etsy بسیار ساده است. برای عضویت در این سایت شما تنها نیاز به یک ایمیل، نام و رمز عبور خواهید داشت و با وارد کردن این مشخصات ثبت‌نام با موفقیت انجام خواهد شد و یک اکانت etsy در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است این سایت امکان ورود و استفاده از خدمات خود را به ایرانیان نمی‌دهد و شما برای استفاده ملزم به تهیه VPN خواهید بود.

سایت etsy

دریافت محصول از این سایت در ایران ممکن است؟

بله؛ از آنجا که همه صاحبان فروشگاه Etsy موجودی خود را مدیریت می‌کنند، مسئولیت حمل‌ونقل خود را نیز بر عهده دارند. اکثر فروشندگان Etsy محصول خود را در سراسر جهان ارسال می‌کنند و به شما امکان می‌دهند از روش‌های مختلف حمل‌ونقل انتخاب کنید، حتی برخی از آنها یک گزینه برای ارسال رایگان ارائه می‌دهند.

با توجه به اینکه هر فروشنده روش حمل‌ونقل خود را انتخاب می‌کند، سفارش از چندین فروشنده به این معنی است که احتمالاً بسته‌هایی را از حامل‌های مختلف در زمان‌های مختلف دریافت خواهید کرد، حتی اگر همه آنها را هم‌زمان سفارش داده باشید. خوشبختانه، اگر مشکل حمل‌ونقل رخ دهد، Etsy ابزاری را برای بررسی شماره سفارش و تأیید حمل‌ونقل در کنار یک برنامه چت ارائه می‌دهد که شما را برای حل این مشکل در تماس مستقیم با فروشنده خود خواهد داد.

معامله در سایت etsy چگونه است؟

معامله و ثبت سفارش در این سایت بسیار ساده است و شما تنها با چند کلیک می‌توانید هزینه هر محصول را پرداخت و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید یک محصول در این پلتفرم:

1. موردی را که می‌خواهید بخرید در Etsy.com پیدا کنید.
2. افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.
3. هر یک از این مراحل اختیاری را انجام دهید:

  • یک یادداشت به فروشنده اضافه کنید.
  • اگر کالا هدیه است در کادر کنار “This order is a gift” را علامت بزنید.
  • کدهای کوپن فروشگاه را اعمال کنید. کدهای کوپن مختص فروشگاه‌های خاص Etsy هستند.

4. روش پرداخت موردنظر خود را در قسمت نحوه پرداخت انتخاب کنید.
5. اگر به حساب Etsy خود وارد شده‌اید، آدرس ارسال و جزئیات پرداخت خود را تأیید کنید؛ در غیر این صورت روی ادامه به‌عنوان مهمان کلیک کنید. ایجاد یک حساب Etsy قبل از خرید مزایایی دارد اما برخی از خریدها را می‌توان با استفاده از پرداخت مهمان انجام داد.
6. جزئیات حمل‌ونقل و پرداخت خود را وارد کنید.
7. سفارش خود را بررسی کنید تا از صحت اطلاعات و سفارش خود مطمئن شوید.
8. گزینه “Place your order” را انتخاب کنید.

نکته: وقتی در Etsy اقدام به سفارش می‌کنید، از فروشگاه‌های جداگانه خرید خواهید کرد. اگر در مورد کالا یا سفارش سؤالی دارید با فروشنده آن تماس بگیرید.

چه سایت‌هایی مشابه etsy وجود دارند؟

ebay.com

خریدوفروش لوازم الکترونیکی، اتومبیل، لباس، کلکسیون و موارد دیگر در ebay یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین جهان امکان‌پذیر است. در این پلتفرم می‌توانید برندهای برتر، قیمت پایین و ارسال رایگان برای بسیاری از اقلام را در دسترس داشته باشید.

amazon.com

آمازون از آن دسته سایت‌هایی می‌باشد که نیاز به معرفی ندارد. در حال حاضر Amazon.com یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های مشابه سایت etsy شناخته می‌شود.

اکانت etsy

aliexpress.com

در aliexpress، بیش از ۱۱۱ میلیون معامله باکیفیت در زمینه مد، لوازم جانبی، الکترونیک کامپیوتر، اسباب‌بازی، ابزار، چیدمان خانه، لوازم‌خانگی، باغ و موارد دیگر را به صورت آنلاین خرید کنید. این پلتفرم از زیرمجموعه‌های سایت علی‌بابا است.

zazzle.com

از تیشرت‌های جذاب گرفته تا لیوان‌ها و دعوت‌نامه‌های دست‌ساز در این سایت وجود دارد. zazzle سایتی است که می‌توانید جنبه خلاقانه‌تان را آشکار کنید. امروز برای خرید، یا طراحی محصولات شگفت‌انگیز این پلتفرم بیشتر از سایت etsy استفاده می‌شود.

walmart.com

با walmart.com پایین‌ترین قیمت را بیابید و خرید خود را انجام دهید. برای تحویل نامحدود رایگان از فروشگاه خود و ارسال رایگان بدون حداقل سفارش به walmartبپیوندید. استفاده ۳۰ روزه رایگان خود را همین حالا شروع کنید و در استفاده از آن درنگ ننمایید.

نکات پرداخت در etsy

در این قسمت به معرفی درگاه‌ها و روش‌های پرداخت ارائه شده توسط سایت etsy و ارزهای پشتیبانی شده در آن خواهیم پرداخت.

درگاه‌ها:

  • کارت‌های اعتباری
  • کارت‌های بانکی
  • کارت‌های هدیه Etsy و اعتبارات Etsy
  • ApplePay
  • GooglePay
  • پی پال
  • Klarna Financing (ایالات متحده آمریکا)
  • پرداخت اقساطیKlarnaa (استرالیا، کانادا، اسپانیا، بریتانیا، ایالات متحده)
  • پرداخت Klarna در ۳۰ روز (آلمان، هلند، سوئد، اتریش، سوئیس، دانمارک، فنلاند و نروژ)
  • iDEAL (هلند)
    برخی از فروشندگان فقط برخی از این روش‌ها را می‌پذیرند.

ارزها

این سایت از واحد پولی اکثر کشورها پشتیبانی می‌کند. در شکل زیر لیست کاملی از ارزهای ارائه شده توسط این سایت را می‌توانید مشاهده کنید.
نکته: ارز مختص به کشور ایران یعنی ریال در این سایت پشتیبانی نمی‌شود.بررسی etsy

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران etsy

با توجه به درخواست زیاد هم‌وطنان عزیز، سفیرپیمنت امکان پرداخت در این سایت را برای شما فراهم کرده است؛ به عبارت دیگر شما پس از ثبت سفارش و پرداخت معادل ریالی محصول می‌توانید بدون کارمزد اضافه، هزینه را توسط کارشناسان Safirpayment در سایت etsy واریز نموده و محصول موردنظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

سفیرپیمنت به‌عنوان یک شرکت پیشرو در انجام خدمات ارزی امکان خرید پی پال برای شما را نیز فراهم کرده است و شما می‌توانید با داشتن یک حساب پی پال علاوه بر پرداخت در این سایت از خدمات بی‌نظیر یک حساب پی پال نیز استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به شرح مختصر توضیحاتی در زمینه معرفی و بررسی etsy پرداختیم و دانستیم امکان خرید در این پلتفرم برای همه فراهم شده است. شما با داشتن یک حساب در این سایت یا حتی به صورت مهمان نیز قادر به خرید و ثبت سفارش خواهید بود. فرایند خرید بسیار شبیه سایر فروشگاه‌های آنلاین است و امکان بررسی تمام کالاها قبل از خرید به شما داده شده است. این پلتفرم برای پرداخت، کارت‌های نقدی، کارت‌های هدیه و اعتباری Etsy، Apple Pay، Google Pay و پرداخت از طریق PayPal را می‌پذیرد که این گزینه امکان خرید را برای ایرانیان فراهم کرده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *