نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

آخرین بروز رسانی:  ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

اگر دوست دارید در صنعت بازی‌های کامپیوتری درآمد کسب کنید و راهی برای آن ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. سایت g2g یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های مطرح جهان است که افراد بسیاری را امروزه به سمت خود کشانده است. اما برای دریافت درآمد و نقد کردن g2g نیاز به اطلاعات و دانش بسیار بالایی در این زمینه دارید که در اینجا به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سایت g2g چیست؟

وب‌سایت g2g یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. این مجموعه جز بهترین مارکت پلیس‌های جهان برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری است. این وب‌سایت در اویل سال 2013 توسط ken chee راه‌اندازی شد و توانست به ‌سرعت جایگاه بسیار خوبی را در میان فروشگاه‌های دنیا کسب کند. گیمرها در هر منطقه‌ای از جهان که باشند به ‌راحتی می‌توانند از این وب‌سایت برای خرید فروش بازی و سایر محصولات درآمد کسب کنند.

در حقیقت این مجموعه یک مدل amazon برای گیمرها است. بهترین محصولات g2g عبارت‌اند از:عرضه طلاهای Golds درون بازی، آیتم‌های ارائه شده در درون بازی‌های متفاوت، خرید و فروش اکانت بازی، افزایش قدرت و خدمات تقویت‌کننده برای بازی‌های مختلف مانند ArcheAge ، Fifa 16، Final Fantasy XIV ،World of Warcraft و… که محبوبیت بسیار بالای در میان کاربران دارند.

در این فروشگاه آنلاین بیش از 200 روش پرداخت توسط 22 ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. بیشتر طرف‌داران این وب‌سایت از کشورهای خاورمیانه هستند و درآمدهای بسیار بالای را از آن کسب می‌کنند. برای نقد کردن g2g به یک حساب پی پال وریفای شده نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

خدمات و امکانات سایت g2g

در این مجموعه خدمات و محصولاتی بسیار زیادی ارائه می‌شود که می‌توان از مهم‌ترین آنها به خرید فروش اکانت بازی و فروش سکه‌های داخل بازی اشاره کرد. همین‌طور برای خرید یک سری از ویژگی‌های یک بازی مانند جلوهای ویژه مانند: لباس، اسلحه، مهمات یک بازی می‌توانید روی این فروشگاه حرفه‌ای حساب باز کنید. یکی از قابلیت‌های سایت g2g فروش اکانت بازی است چنانچه یک گیمر حرفه‌ای هستید به ‌راحتی می‌توانید در این بازار به درآمد برسید و افراد بسیار زیادی را به درآمد برسانید.

امتیازها در سایت g2g

امتیازهای که در سایت وجود دارد نما وفاداری و اعتماد در این مجموعه است. تمامی این امتیازها به ‌ازای هر تراکنش مالی موفق برای محصولاتی است که در این بازار معرفی می‌شوند، این امتیازها در نهایت پاداش کاربران است. کاربرانی که محصولاتشان را خریداری می‌کنند قیمت بسیار ثابتی را به‌عنوان امتیاز در این مجموعه می‌توانند دریافت کنند اما این تمامی خدمات وب‌سایت g2g نیست. یک پلن تشویقی در سایت g2g وجود دارد و کاربرانی که به این مجموعه وفادار هستند و تراکنش‌های بیشتری انجام می‌دهند، مزایای بیشتری دریافت می‌کنند. هراندازه که میزان فعالیت شما در این مجموعه بیشتر باشد امتیاز و پاداشی که دریافت می‌کنید ‌بیشتر است.

سایت g2g
در جدول زیر لیستی از مزایایی که به منظور پاداش وفاداری برای کاربران محاسبه می‌شود را قابل مشاهده است.

سایت g2g

1-برای صحت بررسی از امتیازهای خود در سایت g2g بر روی آیکون پروفایلتان در بالای نواز ابزار سایت کلیک نمایید و عبارت “G2G Points” را انتخاب کنید.
2- در این قسمت مجموع تمام امتیازهای g2g به شما نشان داده خواهد شد. برای آزاد کردن امتیازهایتان باید 50000 امتیاز در g2g داشته باشید. توجه کنید که آزاد کردن و تبدیل امتیازها به یکدیگر تقریباً دو روز کاری زمان می‌برد.
3- شما همین‌طورمی‌توانید با مراجعه به “G2G points statement” تمامی امتیازات خود را در سایت جی توجی مشاهده نمایید.
توجه: تنها معاملاتی که در طی سه ماه اخیر توسط شما انجام شده، در این بخش نمایش داده خواهد شد.

نرخ تبدیل امتیازها در سایت g2g چیست؟

نرخ تبدیل هر 50000 امتیاز g2g معادل 5 دلار ایالات متحده است که به ‌صورت اعتبار به‌ حساب شما در وب‌سایت اضافه می‌شود. توجه داشته باشید که این تبدیل امتیازات به اعتبار تنها در سایت g2g قابل مصرف است و شما نمی‌توانید این پول را به ‌حساب بانکی خود منتقل کنید و یا اینکه آن را به پول نقد تبدیل نمایید. یکی از معایب نقد کردن g2g تبدیل نشدن به پول فیات است.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره رتبه فروشنده، اطلاعات فروشگاه و هزینه کمیسیون در g2g

چگونه درآمدمان را از سایت G2G دریافت کنیم؟

۱- به صفحه “My G2G” بروید و روی “Payment” کلیک نمایید. می‌توانید میزان اعتبار موجودی خودتان را تبدیل یا درخواست تسویه ‌حساب بدهید.
۲- برای تبدیل وجوه خود قبل از برداشت، روی “Convert” کلیک نمایید و واحد پول دلخواه خود را انتخاب کنید. لطفاً مطمئن شوید که درگاه پرداخت را با ارز دریافت‌ کننده صحیح انتخاب کرده‌اید؛ زیرا تبدیل ارز ممکن است منجر به ضرر برگشت ‌ناپذیر شود.
۳- شما می‌توانید وجوه را به ‌حساب ارزی موجود انتقال بدهید یا به‌ جای آن حساب جدیدی را ثبت کنید. اگر می‌خواهید مجدداً حسابی اضافه کنید، یکی از درگاه‌های پرداخت ذکر شده را انتخاب کرده و یا برای مشاهده سایر موارد، واحد پول را تغییر دهید.
۴- همه اطلاعات را وارد کرده و برای ایجاد حساب جدید روی دکمه “submit” بزنید.
۵- هنگامی که آماده برداشت هستید، یکی از حساب‌های موجود را انتخاب نمایید؛ سپس مبلغ برداشت را وارد کنید.
۶- قبل از تأیید برداشت، همه اطلاعات را دوباره بررسی کرده تا از صحت اطلاعات مطمئن شوید.
۷- بعد از ثبت درخواست تسویه، شماره درخواست تسویه خود را دریافت خواهید کرد.
۸- برای مشاهده شناسه پرداخت خود “Payment ID”، روی ترازنامه “balance” خود کلیک نمایید.

نقد کردن g2g

۹- سپس می‌توانید شناسه پرداخت (Payment ID) را بازیابی کرده و جزئیات آن را مشاهده کنید.
G2g site

آموزش نحوه فروش در سایت g2g

۱- در صفحه اصلی، بر روی عبارت “Sell on G2G” کلیک نمایید. اگر حساب کاربری در این وب‌سایت ندارید، در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا در وب‌سایت ثبت‌نام کنید و یک حساب کاربری فروشنده برای خودتان ایجاد کنید.
۲- نوع بازی و خدماتی که می‌خواهید به فروش برسانید را انتخاب کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم را تکمیل نمایید. سپس از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. پس از قبول شرایط خدمات سایت g2g، بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید.
۳- اگر می‌خواهید تغییراتی را در لیست خدمات خود ایجاد نمایید، بر روی گزینه “Listing” در منو اصلی کلیک کنید و گزینه “Manage Listing” را انتخاب کنید.
۴- در بخش مدیریت صفحه، شما می‌توانید تغییرات لازم، مانند غیرفعال ‌سازی یا حذف موارد مختلف در لیست خود را مدیریت نمایید.

آموزش ثبت سفارش در وب‌سایت g2g

1- برای انجام خرید در سایت g2g، ابتدا بازی مورد نظرتان را در سایت پیدا کنید. به منظور این کار شما می‌توانید از نوار جستجوی وب‌سایت کمک بگیرید و یا به قسمت لیست بازی‌های انتخابی درون سایت، مراجعه کنید.

آموزش g2g

۲- در صفحه مربوط به هر محصول:

الف) ابتدا نوع محصول مورد نظر خود را مشخص کنید (طلا، آیتم‌ها یا درجه‌بندی قدرت حساب‌های کاربری)

ب) یک گروه یا یک دسته ‌بندی دلخواه را انتخاب نمایید. شما می‌توانید در این مرحله سرعت و دقت جستجوی خود را با توجه ‌به فیلترهای پیشرفته مشخص کنید و یا نتایج جستجو را بسته به جزئیات آنها دسته‌ بندی کنید.
ج) لیست فروشی که مورد علاقه شما هست را انتخاب نمایید و مقدار طلایی که می‌خواهید خریداری کنید را در بخش “Quantity” مشخص کرده سپس بر روی عبارت “Buy Now” کلیک کنید.

فروش اکانت g2g

۳- صفحهٔ کنترل پرداخت:

الف) روش ارسال را انتخاب کرده و نام خود را وارد نمایید.
ب) یک روش دریافت را انتخاب کنید و سپس حروف الفبای نامتان را در وارد سازید.
ج) اگر می‌خواهید تمام موارد موجود در لیست مدنظر را خریداری کنید، بر روی عبارت “Buy All” کلیک نمایید.
د) در این مرحله مطمئن شوید که نام، روش تحویل و میزان طلای مورد نظر خود را به‌درستی وارد کرده‌اید. پس از اطمینان از این موارد، بر روی عبارت “Proceed to Checkout” کلیک کنید.

ساخت اکانت g2g
۴- بعد از ثبت سفارشتان، می‌توانید با کلیک کردن بر روی عبارت “View order” وضعیت سفارش را بررسی کنید.

نقد کردن g2g

۵- با کلیک بر روی عبارت “Chat now” شما می‌توانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید تا جزئیات مربوط به تحویل خرید را با وی نهایی کنید.
همچنین می‌توانید جزئیات بیشتری را در صفحه سفارش‌ها بررسی کنید، از جمله: سرور بازی، تعداد خریدها، نام کاربر در بازی، روش‌های تحویل و ارسال و وضعیت آنلاین فروشنده

خرید پی پال

۶- پس از آنکه فروشنده کالای مورد نظر را تحویل داد، صفحه سفارش‌ها خود را رفرش کنید تا درخواست تأیید تحویل را مشاهده کنید. در صورت دریافت کالا، در این بخش بر روی کلمه “Yes” کلیک کنید.

نقد کردن درامد سایت g2g

پیشنهادی برای مطالعه: دلیل انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران سایت g2g

اگر شما قصد پرداخت، خرید و فروش یا نقد کردن g2g را دارید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی نیاز کلی شما خواهند بود. تمامی درخواست‌هایتان را با بهترین قیمت بازار انجام خواهند داد. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را از شما همراهان مجموعه سفیرپیمنت داریم. چنانچه قصد خرید پی پال را هم دارید با بهترین قیمت ممکن این حساب را می‌توانید از ما دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *