خرید از بایننس با ویزا کارت

آموزش خرید از بایننس با ویزا کارت

آخرین بروز رسانی:  ۳۱ خرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه
قبل از شروع تجارت در محیط بایننس، ابتدا باید ارزهای رمزنگاری شده خریداری کنید. روش های مختلفی برای خرید ارزهای رمزنگاری شده از صفحه اصلی بایننس وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به Credit/Debit Card ،Cash Balance و روش‌های P2P اشاره کرد. ما در این مقاله به شما خرید از بایننس با ویزا کارت را می‌آموزیم؛ پس با ما همراه باشید.

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که در سال 2017 در هنگ کنگ تاسیس شد. بایننس معاملات کریپتو به کریپتو را در بیش از 500 ارز دیجیتال و توکن مجازی، از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و توکن بایننس کوین (BNB) ارائه می‌دهد. در سال 2018، بایننس در پاسخ به قوانین سختگیرانه چین در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال، دفتر مرکزی شرکت خود را به مالت، اتحادیه اروپا منتقل کرد.

  • بایننس یک صرافی آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را معامله کنند و از رایج‌ترین ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند.
  • بایننس یک کیف پول ارز دیجیتال برای معامله‌گران فراهم می‌کند تا وجوه الکترونیکی خود را ذخیره کنند.
  • این صرافی همچنین دارای خدمات پشتیبانی برای کاربران است تا با استفاده از ارزهای دیجیتال، سود کسب کرده یا تراکنش کنند. همچنین برنامه‌هایی را برای استخراج‌کنندگان و کمک به معامله‌گران در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.
  • بایننس توکن مبتنی بر بلاک چین خود با نام بایننس کوین (BNB)را دارد.

آشنایی با صرافی بایننس

صرافی بایننس که عمدتاً برای تجارت کریپتو به کریپتو، تجارت بین دو جفت ارز دیجیتال، شناخته می‌شود، در میان کم ‌هزینه‌ترین تراکنش‌ها برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این صرافی، نقدینگی بالایی دارد و به کاربرانی که با توکن‌های ارز دیجیتال BNB پرداخت می‌کنند، تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهد.
نام بایننس ترکیبی از دو کلمه بیت کوین و فاینانس است. این صرافی ادعا می‌کند استانداردهای بالایی از ایمنی و امنیت، با معماری چند لایه و چند خوشه‌ای و توان پردازش بالایی را ارائه می‌کند که ظرفیت پردازش حدود 1.4 میلیون سفارش در ثانیه را دارد.

بایننس از تجارت بیش از 500 کوین، از جمله بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و توکن‌های BNB بومی خود پشتیبانی می‌کند.

بایننس خدماتی را در زمینه تجارت، فهرست‌بندی، جمع‌آوری سرمایه و حذف یا برداشت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال که مایل به راه‌اندازی توکن‌های خود هستند، می‌توانند از بایننس برای جمع‌آوری سرمایه از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) استفاده کنند. بایننس توسط تعداد زیادی از معامله‌گران و شرکت‌کنندگان برای مبادله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف استفاده می‌شود.
برای شروع معامله، کاربران باید الزامات KYC لازم را تکمیل کنند. پس از ایجاد موفقیت‌آمیز حساب تجاری، کاربران می‌توانند وجوه ارز دیجیتال را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط Binance ارائه شده است، اضافه کنند تا تجارت را شروع کنند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین صرافی های آنلاین ایران

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت یک کارت پرداخت است که از شبکه ویزا استفاده می‌کند و برند ویزا است. این شرکت فقط با کارت‌های اعتباری شروع به کار کرد، اما بعد از مدتی، کارت‌های نقدی، پیش‌پرداخت و کارت هدیه را نیز به مجموعه خود اضافه کرد. اگرچه ویزا کارت‌ها دارای نماد ویزا هستند اما توسط خود شرکت صادر نمی‌شوند. در عوض، آن‌ها توسط مؤسسات مالی شریک صادر می‌شوند.

  • ویزا کارت‌ها کارت‌های پرداختی هستند که از شبکه ویزا استفاده می‌کنند.
  • موسسات مالی برای استفاده از شبکه شرکت با ویزا شریک می‌شوند.
  • ویزا کارت‌ها دارای شماره حساب 16 رقمی، ریزتراشه و نوار مغناطیسی هستند.
  • انواع ویزا کارت شامل کار‌ت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، کارت‌های پیش پرداخت و کارت‌های هدیه است.

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

آشنایی با ویزا کارت

ویزا یک شبکه پردازش برجسته است و کارت‌های آن توسط مشاغل در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان پذیرفته می‌شود.

یک موسسه مالی انتخاب می‌کند که با یک ارائه‌دهنده شبکه پردازش تراکنش واحد مانند ویزا برای همه محصولات کارت پرداخت خود شریک شود. هر صادرکننده شرایط و ضوابط خود را برای ویزا کارت‌هایی که ارائه می‌کند تعیین می‌کند و در مورد مشتریانی که کارت‌ها را به آن‌ها ارائه می‌کند، تصمیم می‌گیرد.

ویزا کارت‌ها از طریق طیف وسیعی از مشارکت‌های مؤسسات مالی برای مشتریان فردی و تجاری در دسترس هستند.
قراردادهای خدمات شامل کارمزد تراکنش‌های بانکی و هزینه‌های شبکه ویزا می‌باشد. ویزا همچنین از طریق انواع قراردادهای خدماتی با بازرگانان شریک می شود. تاجرانی که کارت‌های ویزا را می‌پذیرند، به‌ عنوان بخشی از هزینه خدمات پردازش شبکه‌ای که شرکت ارائه می‌کند، به Visa Inc. هزینه تراکنش کوچکی برای هر تراکنش مشتری می‌پردازند.

هر کارت ویزا برای انجام تراکنش‌ها به شبکه پردازش پرداخت ویزا متکی است. مشارکت با Visa به عنوان یک شبکه پردازش پرداخت اولیه، به شما امکان می‌دهد تا پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام شود. تمامی کارت‌های ویزا دارای یک عدد 16 رقمی منحصربه‌فرد هستند که در جلوی آن چاپ یا حک شده است، همراه با یک ریزتراشه که از دارنده کارت در برابر کلاهبرداری کارت محافظت می‌کند. یک نوار مغناطیسی در پشت به همراه یک پانل برای امضای دارنده کارت وجود دارد.

نحوه خرید از بایننس با ویزا کارت

قبل از شروع، لطفاً مطمئن شوید که فرایند تأیید هویت را تکمیل کرده اید.
1. به حساب Binance خود وارد شوید و روی [Buy Now] در صفحه اصلی کلیک کنید.
2. شما می‌توانید رمز ارز را با ارزهای مختلف فیات خریداری کنید. مقدار فیاتی را که می‌خواهید خرج کنید وارد کنید و سیستم به طور خودکار مقدار رمز ارزهایی را که می‌توانید دریافت کنید نمایش می‌دهد. روی [ادامه] کلیک کنید.
ویزا کارت بایننس
3. در اینجا می‌توانید روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید. برای خرید با کارت اعتباری، روی [Visa/Mastercard] – [ادامه] کلیک کنید.
4. دستورالعمل‌ها را دنبال کرده و اطلاعات کارت خود را وارد کنید.
ویزا کارت بایننس
5. کارت شما اضافه می‌شود. روی [ادامه] کلیک کنید.
خرید از بایننس با ویزا کارت
6. لطفاً جزئیات پرداخت و هزینه‌ها را بررسی کنید و سفارش خود را در مدت 1 دقیقه تأیید کنید، در غیر این صورت مقدار رمز ارزهایی که می‌توانید دریافت کنید بر اساس قیمت فعلی بازار محاسبه می‌شود. برای مشاهده میزان سفارش جدید می‌توانید روی [Refresh] کلیک کنید.
خرید از بایننس با ویزا کارت
7. شما به صفحه تراکنش OTP بانک خود هدایت می‌شوید. برای تأیید پرداخت، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. پس از آن، می‌توانید رمز ارز خریداری شده را بلافاصله در کیف پول Binance Spot مشاهده کنید.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه بایننس و کردیت کارت

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در این زمینه به شما کمک می‌کند تا ویزا کارت موردنظر خود برای خرید از بایننس را تهیه کنید. با کمک ویزا کارت بایننس می‌توانید از این سایت خرید کنید. چنانچه در زمینه کارت‌های اعتباری ویزا کارت و یا نحوه خرید آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نتیجه

ما در این مقاله به نحوه خرید از بایننس با ویزا کارت پرداختیم. همان طور که پیش از این نیز بیان کردیم روش‌های دیگری مانند خرید نقدی نیز برای دریافت رمزارز از بایننس وجود دارد. چنانچه سوالاتی در این زمینه دارید برای ما در زیر این مقاله ارسال کنید. کارشناسان سفیر پیمنت در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
David کاربر سایت ۰۴ آبان ۱۴۰۰

سلام
من از بایننس ارز USDT خریدم پول از حسابم برداشت شد و در مرحله پروسسنیگ فیلد شد و پولم دوباره بر نگشت هم پول از دست دادم و هیچی گیرم نیومد.

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۶ آذر ۱۴۰۰

    سلام لطفا جهت مشکلات و پیگیری‌های این چنینی با Binance Support ارتباط بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید. قابل ذکر است که پاسخ شما از طریق ایمیل داده می شود.