کیف پول بایننس

کیف پول بایننس و روش ساخت آن

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

امروزه ارزهای دیجیتال به طور گسترده‌تری در بین افراد پذیرفته می‌شوند، از این‌رو دارندگان این ارزها در پی تامین امنیت و به دنبال بهترین روش برای حفظت از کوین‌های خود هستند.  باشند. صرافی بایننس، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین صرافی به منظور معاملات ارزی است که در دل خود گزینه مناسبی به عنوان کیف پول برای کاربران خود دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا کیف پول بایننس و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

بیشتربخوانید: صرافی غیرمتمرکز بایننس چیست؟

بایننس چیست؟

شاید بهتر باشد در قدم اول این سیستم را بهتر بشناسیم. چانگ‌پنگ ژائو در سال ۲۰۱۷ بایننس را به عنوان یک صرافی معتبر متمرکز و غیر متمرکز برای ارزهای دیجیتال تاسیس کرد و به سرعت محبوبیت زیادی را در دنیای ارزهای دیجیتال کسب کرد. شما با عضویت در بایننس، میتوانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و یک trader شوید. البته لازم به ذکر است که بایننس برخلاف سایر پلتفرم‌های رایج دیگر با ایرانی‌ها مشکلی ندارد.

کیف پول بایننس چیست؟

شاید برای شما سوال شده باشد که کیف پول بایننس چیست؟

بهتر است بدانید که بایننس یک کیف پول همه کاره است و در اصطلاح کیف پول بایننس نامیده می‌شود. این کیف پول با امنیت فوق‌العاده بالای خود، توانایی نگهداری اکثریت ارزهای دیجیتالی را دارد. همچنین در این کیف پول نه تنها امکان نگهداری و حفاظت از ارزها وجود دارد، بلکه امکان مبادله انواع ارز دیجیتال و انتقال و دریافت ارز دلخواه خود را در این کیف پول می‌توانید تجربه کنید. همچنین استفاده آسان و ویژگی‌های متنوع، پشتیبانی گسترده از انواع ارزهای دیجیتال و… از دیگر مزایای این کیف پول است که کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

چگونه با کیف پول بایننس کار کنیم؟

برای استفاده از کیف پول بایننس لازم است که ابتدا این کیف پول را در این سیستم ایجاد کنیم.

  • در مرحله اول لازم است، ابتدا از طریق لینک www.binance.com وارد وب سایت رسمی بایننس ( Binance ) شوید.
  • در این مرحله گزینه Register را که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و مراحل ثبت نام را تا آخر به انجام برسانید.

کیف پول بایننس چیست

  • حالا اکانت شما در وب سایت رسمی بایننس ( Binance ) شکل گرفته است. در این صورت می‌توانید از طریق گزینه Fund، موجودی خود را شارژ کنید. برای انجام این عملیات لازم است که از طریق منوی باز شده برای شما، گزینه Deposit/Withdrawals را انتخاب کنید تا به قسمت نقل و انتقالات ارز وارد شوید. پس از باز شدن ارز موردنظر خود را انتخاب کنید و Deposit را انتخاب کنید. پس از انجام شدن این فرایند آدرسی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به دریافت ارز دیجیتالی مورد نظر خود کنید.

کیف پول بایننس چیست

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در زمینه پرداخت های ارزی، قادر است شما را در انجام ثبت‌نام و استفاده از تمامی خدمات سیستم بایننس یاری کند. چنانچه در زمینه ساختن کیف پول و استفاده از ویژگی‌های آن به مشکل برخوردید، می‌توانید از تیم سفیرپیمنت و مشاوران آن کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب بایننس در کمتر از دو دقیقه

نتیجه

همان‌طور که می‌دانید، بایننس به عنوان یک صرافی متمرکز و غیر متمرکز به منظور انجام خدمات ارزی در اختیار کاربران این حوزه می‌باشد. با استفاده از این صرافی می‌توان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت و حتی کیف پول ایجاد کرد. ایجاد کیف پول بایننس علاوه بر امنیت بالا مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد که در متن مقاله به آن پرداخته شده است. از آنجایی که استفاده از این سیستم برای ایرانیان محدودیتی به دنبال ندارد، استفاده از کیف پول آن نیز برای کاربران ایرانی بدون محدودیت می‌باشد. کافی است این کیف پول را در صرافی بایننس ایجاد کنید، تا بتوانید به راحتی از خدمات مربوط به آن استفاده کنید.

سوالات متداول

۱تفاوت بایننس و بایننس کوین چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید در قدم اول گفت که بایننس کوین را می‌توان بهترین رمز ارز متمرکز دنیا محسوب کرد. این ارز دیجیتال برای کاربرانی که از صرافی بایننس استفاده می‌کنند دارای کاربردهای بسیار مناسبی است. بایننس کوین و بایننس، هر دو از صرافی‌های قابل اطمینانی هستند که تفاوت‎‌های خود را دارند. این تفاوت‌ها در نرخ کارمزد، ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده و… نمایان می‌شوند. همچنین کوین بیس برای معامله کنندگان تازه کار و کسانی که در صدد خرید سریع کوین می‌باشند، بسیار ایده آل‌تر است و بایننس برای معامله کنندگان با تجربه که قصد انجام معاملات مبتنی بر TA دارند و یا هم چنین برای سرمایه گذارانی که به دنبال طیف وسیع‌تری از کوین‌ها می‌باشند، بهترین انتخاب است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *