نرم افزار محاسبه نمره آیلتس

نرم افزاری برای محاسبه نمره آیلتس شما!

آخرین بروز رسانی:  ۶ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های محبوب و مشهور در سطح جهانی است که برای سنجش زبان انگلیسی افراد برگزار می‌گردد. نمره این آزمون نیز مزایای متنوعی مانند مهاجرت، ادامه تحصیل در کشورهای مختلف و… را به دنبال دارد. داوطلبان این آزمون شاید نیاز داشته باشند که نمره خود را پیش از آمدن نتایج آزمون محک بزنند و یا آن را به طور تقریبی محاسبه کنند. از این‌رو در ادامه در خصوص نرم افزار محاسبه نمره آیلتس و استفاده از آن برای شما خواهیم گفت. همراه ما باشید.

آزمون آیلتس چیست؟

یکی از معتبرترین آزمون‌های جهان که همه ساله در حال برگزاری است، آزمون آیلتس IELTS می‌باشد. مدرک این آزمون در اکثر کشورها و دانشگاه‌ها مورد استناد است و از آن می‌توان برای تحصیل در کشورهای مختلف، کسب شغل و یا مهاجرت استفاده کرد. این آزمون با همکاری دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا طراحی و برگزار می‌گردد و در دانشگاه‌هایی نظیر کمبریج، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است. در آزمون آیلتس 4 بخش شنیداری، خواندن، نوشتن و مکالمه مورد سنجش قرار خواهد گرفت. همچنین این امتحان در دو سطح جنرال و آکادمیک برگزار خواهد شد که گونهٔ آکادمیک نسبتا به گونه جنرال کمی دشوارتر خواهد بود.

برای اطلاع از تاریخ آزمون آیلتس کلیک کنید.

نحوه نمره دهی ایلتس

همان‌طور که می‌دانید در آزمون آیلتس برای هر یک از مهارت‌ها listening, reading, writing, speaking نمره‌ای جداگانه در نظر گرفته شده است. جمع این نمرات و میانگین حاصل شده از آن معدل یا band score را تولید می‌کند. نمره آیلتس از یک تا 9 محاسبه می‌گردد به طوریکه بالاترین نمره کسب شده در این آزمون عدد 9 است. چنانچه زبان‌آموز در امتحان آیلتس، می‌تواند میانگین ۷ یا ۷.۵ بگیرد اما نمره او چیزی مابین این نمرات بود سیستم آن را به بالا رند می‌کند.

نرم افزار محاسبه نمره آیلتس

یکی دیگر از مسائلی که شما را در آماده‌سازی آزمون آیلتس کمک می‌کند دانستن این موضوع است که چگونه نمره آزمون آیلتس محاسبه می‌گردد. از این‌رو در ادامه یکی از نرم افزارهای محاسبه نمره آیلتس را به شما معرفی خواهیم کرد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا نمره هر بخش از آزون را محاسبه کنید و سپس در پایان این نرم افزار امتیاز کلی باند آیلتس شما را محاسبه می‌کند. با انتخاب نوع آزمون آیلتس خود(جنرال یا آکادمیک) و وارد کردن نمرات هر بخش می‌توانید به سرعت و سهولت نمره آیلتس خود را محاسبه کنید.

نرم افزار محاسبه نمره آیلتس

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آیلتس و آزمون های بین المللی

آزمون‌های بین المللی همچون آزمون آیلتس نیازمند پرداخت‌های ارزی به منظور ثبت نام می‌باشند. از این‌رو داوطلبان این نوع آزمون‌ها نیازمند استفاده از کارت‌های ارزی همچون مستر کارت و ویزا کارت می‌باشند. از آنجایی که تهیه این کارت‌ها و استفاده از آن‌ها نیز کمی دشوار است، سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت های ارزی این دشواری را تسهیل کرده است. شما می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید و تمام خدمات ارزی خود را در زمینه آزمون‌های بین المللی به سهولت انجام دهید.

نتیجه

آزمون آیلتس به عنوان یک آزمون بین المللی در زمینه زبان انگلیسی از محبوبیت زیادی در بین داوطلبان برخوردار است. محاسبه نمره آیلتس یکی از موضوعاتی است که اغلب داوطلبان به دانشتن آن علاقه و نیاز دارند. از این‌رو در این مقاله مطالبی در خصوص نرم افزار محاسبه نمره آیلتس گنجانده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *