سایت دیتا پکت

بررسی محصولات سایت datapacket و معرفی جامع سایت

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

Datapacket یک بازیگر جهانی پیشرو در زمینه سرور‌های اختصاصی است که فناوری پیشرفته‌ای را برای همه بار‌های کاری ارائه می‌دهد. این شرکت یک شبکه بی‌نظیر و رویکردی متمرکز بر نیاز‌های مشتری خود است. از آنجایی که دیتا پکت یکی از سایت‌های مهم در زمینه سرور‌های اختصاصی است؛ در این مقاله از سفیرپیمنت قصد داریم به بررسی محصولات سایت datapacket بپردازیم.

برای اطمینان از تحویل داده‌ها با تأخیر کم و قابل اعتماد، این سایت یک شبکه قوی با دسترسی مستقیم به ۱۵ ارائه‌دهنده ترانزیت TIER-۱ و بیش از ۲۴۰ شریک همتای خصوصی دارد.

مهندسین ماهر پشتیبانی داخلی Datapacket L۲-L۳ به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق تلفن، ‌ایمیل، چت آنلاین یا Slack در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید سرور از datapacket به‌صورت تصویری

بررسی محصولات سایت datapacket

شبکه با پهنای باند بالا

زمان تأخیر کم نتیجه حاصل از ویژگی‌های: شبکه ۹۰+ ترابایت بر ثانیه، نظارت بر شبکه بلادرنگ، تنظیمات مسیریابی و استفاده از صد‌ها شبکه متصل بهم از طریق ستون‌فقرات خصوصی و جهانی DataPacket است.

خدمات سایت datapacket

دسترسی مستقیم به شبکه‌های صعب‌العبور

برای اطمینان از بهترین کیفیت شبکه ممکن حتی در زمان‌های اوج مصرف، دیتا پکت با ISP‌های برتر مانند Comcast، Telefonica، UPC، Swisscom، Orange و Deutsche Telecom همکاری می‌کند.

مانیتورینگ

یکی از مهم‌ترین موارد در بررسی محصولات سایت datapacket سیستم‌ مانیتورینگ این شرکت است.
مانیتورینگ دیتا پکت دائماً بررسی می‌کند که آیا ترافیک شما از طریق بهترین مسیر هدایت می‌شود یا خیر و از تحویل داده‌ها با تأخیر کم به تمام کاربران نهایی شما مطمئن می‌شود.

DDoS بدون اندازه‌گیری حفاظت

سرور‌های شما با Shield، راه‌حل اختصاصی ضد DDoS که نرم‌افزار و محافظت لایه سخت‌افزاری در برابر پروتکل، حملات مبتنی بر حجم، یا سیل TCP SYN را با کاهش در کمتر از ۱۰ ثانیه ترکیب می‌کند، ایمن می‌مانند.

راه حل ضد DDoS دیتا پکت از سرور‌های شما در برابر حملات حجمی و مبتنی بر پروتکل L۴ محافظت می‌کند. این ویژگی در اشتراک شما گنجانده شده است و بدون محدودیت و بدون توجه به مقیاس حمله ارائه می‌شود.

Shield به‌طور خودکار حملات دریافتی در هر اندازه را در کمتر از ۱۰ ثانیه کاهش داده و تضمین می‌کند که خدمات شما برای کاربران قانونی دست‌نخورده باقی می‌ماند.

سطح حفاظتی قابل تنظیم برای هر سرور

سطح حفاظتی قابل تنظیم برای هر سرور یکی دیگر از مواردی است که در بررسی محصولات سایت datapacket به معرفی آن می‌پردازیم.

به طور پیش‌فرض، حفاظت کامل DDoS در برابر حملات حجمی و مبتنی بر پروتکل L۴ در اکثر مراکز داده فعال است. شما به راحتی می‌توانید Shield را برای کاهش حملات حجمی تنظیم کنید یا آن را به‌طور کامل خاموش نمایید.

آستانه‌های سفارشی

برای فیلتر کردن حملات DDoS اگر مکانیسم فیلتر پیش‌فرض دیتا پکت مناسب مورد استفاده خاص شما نیست، می‌توانید به راحتی آستانه‌های خود را تنظیم کنید.

نظارت در زمان واقعی

کاهش DDoS به‌طور خودکار در عرض ۱۰ ثانیه شروع می‌شود. هنگامی که این اتفاق بیفتد، بلافاصله از طریق‌ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود تا بتوانید حمله را در زمان واقعی در پنل مشتری نظارت کرده و در صورت نیاز اقدام نمایید.

 

سرور‌های اختصاصی

سرور‌های اختصاصی مورد بعدی است که در بررسی محصولات سایت datapacket به آن اشاره می‌کنیم.

 

دیتا پکت خدمات استثنایی را به مشتری ارائه می‌دهد: از استقرار سرور گرفته تا درخواست‌های پشتیبانی و درخواست‌های صورت‌حساب.

بررسی خدمات سایت datapacket

سرور‌های سفارشی

 

اگر به‌دنبال یک سرور خاص هستید، مثلاً سرور مورد تقاضای شما به یک مدل CPU خاص یا هر قطعه سخت‌افزار دیگری نیاز دارد که در وب‌سایت datapacket ارائه نشده است و جز محصولات نیست؛ این سایت ادعا می‌کند که می‌تواند برای شما یک سرور سفارشی مقرون به‌صرفه بسازد.

 

ویژگی‌های مهم بررسی محصولات سایت datapacket

رویکرد فردی

شما به‌عنوان مشتری دیتا پکت، توجه شخصی متناسب با خود دریافت خواهید کرد؛ به‌َنوان مثال شما می‌توانید یک سرور شخصی‌سازی شده و سفارشی دریافت نمایید که این موضوع باعث می‌شود بتوانید با بودجه مدنظرتان سرور تهیه کنید.
علاوه‌براین در دیتا پکت می‌توانید برای انتخاب مکان مناسب سرور نیز مشاوره بگیرید.

 

بررسی محصولات سایت دیتا پکت

 

مدیر حساب اختصاصی

یکی از مهم‌ترین مزایای این شرکت که در بررسی محصولات سایت datapacket به آن رسیدیم، مدیر حساب اختصاصی برای هر فرد است.

به‌ محض اولین تماس شما با سایت datapacket، یکی از مدیران حساب این شرکت شروع به همکاری نزدیک با شما می‌کند و شخصاً مطمئن می‌شود که تمام درخواست‌هایی که دارید به‌درستی رسیدگی و اجرا می‌شوند.

کانال شخصی Slack

به عنوان مشتری datapacket، یک کانال شخصی Slack با دسترسی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به‌پشتیبانی فنی دریافت خواهید کرد. کانال شما همچنین به‌عنوان یک نقطه تماس برای حل و فصل درخواست‌های مربوط به فروش و شبکه عمل می‌کند.

استقرار آزمایشی

اگر دوست دارید قبل از خرید تست کنید، دیتا پکت به شما این امکان را می‌دهد. بعد از بررسی محصولات سایت datapacket شما می‌توانید هر مشخصاتی را، در هر مکانی، بدون محدودیت یا سهمیه خدمات آزمایش کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *