وبسایت Namecheap

وبسایت Namecheap (نِیم چیپ) + معرفی و لیست خدمات

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ اسفند, ۱۴۰۱
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

امروزه یکی از مهم‌ترین و عاقلانه‌ترین فعالیت‌ها برای کسب و کارها، راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی می‌باشد. در این مقاله به سراغ وب‌سایت Namecheap اولین چیزهایی که برای ساخت یک وب‌سایت نیاز دارید، هاست و دامنه است. در واقع دامنه همان نام و آدرس سایت است که وقتی کسی بخواهد وارد سایت شما شود آن را وارد می‌کند.

به عنوان مثال دامنه سایت ما است. اما هاست به زبان آسان همان فضایی است که اطلاعات و داده‌های سایت شما روی آن ذخیره می‌شود. لازم است هرکدام از هاست و دامنه را جداگانه تهیه کنید؛ خوشبختانه بعضی شرکت‌ها هستند که هردو این‌ها و حتی خدمات متنوع دیگر برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

با چنین شرایطی دیگر نیاز نیست در سایت‌ها و شرکت‌های مختلف به دنبال خدماتی که لازم دارید، بگردید. امروز قصد داریم سراغ یکی از بهترین شرکت‌های ارائه خدمات ساخت و مدیریت این سایت برویم و شما را با خدمات و جدیدترین امکانات این شرکت آشنا کنیم.

وبسایت Namecheap

خدمات وب‌سایت Namecheap

این شرکت تمام ملزومات ساخت یک وب‌سایت خوب و سریع و البته امن را در اختیار شما قرار می‌دهد. شعار همیشگی این مجموعه بوده است که امنیت و حریم خصوصی وب‌سایت مشتریانش حرف اول را می‌زند. نیم چیپ وظیفه ‌خود می‌داند که اینترنت آزاد و امن را در اختیار همه قرار دهد و تمام خدماتش در همین راستا می‌باشد.

لیست خدمات وب‌سایت Namecheap

۱ـ Domeins (دامنه‌ها)

۲ـ Hosting (میزبانی)

۳ـ WordPress (وردپرس)

۴ـ Email(ایمیل)

۵ـ Apps (برنامه‌ها)

۶ـ Security (امنیت)

۷ـ Transform to Us (انتقال به ما)

بیشتر بخوانید : معرفی سایت Domainnameapi

۱ـ Domeins (دامنه‌ها)

همانطور که از اسم وب‌سایت Namecheap هم قابل حدس است، اصلی‌ترین فعالیت این شرکت فروش دامنه سایت با قیمت مناسب و نسبتا پایین می‌باشد. می‌توانید دامنه‌ای که می‌خواهید را سرچ کنید و نزدیک‌ترین پیشنهادها را مشاهده کنید. همچنین شما به جدیدترین LTD یا همان دامنه‌ها در سطح بالای اعتبار دسترسی دارید. از دیگر امکانات این پنل، انتقال سریع و آسان دامنه از جاهای دیگر به نیم چیپ می‌باشد. این انتقال طی 30 دقیقه تا 6 روز انجام می‌شود. اگر از کسانی هستید که دامنه می‌فروشید، نیم چیپ دامنه‌هایی در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید آن‌ها را بسیار سریع و آسان خرید و فروش کنید و با سایت خودتان به مشتریان‌تان بفروشید.

۲ـ Hosting (میزبانی)

این شرکت در زمینه هاستینگ به بیش از 1.5 میلیون سایت خدمات ارائه کرده است. خدمات هاست namecheap برای تمام سطوح کاربری مفید است از افراد تازه‌کار گرفته تا وب‌سایت‌های بیزینسی بزرگ. خدمات هاستینگ و میزبانی وب‌سایت Namecheap برای سطوح مختلف کاربری متفاوت است. از جمله خدمات هستینگ نیم چیپ می‌توان به ارائه هاست وردپرس اشاره کرد. خبر خوش این که استفاده از هاستینگ وردپرس در ماه اول رایگان است. همچنین این شرکت سرورهای اختصاصی و VPS را با قیمت مناسب و تنوع سرورهای مختلف در مشتریانش قرار می‌دهد.

۳ـ WordPress (وردپرس)

وب‌سایت Namecheap به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان سایت وردپرسی خود را بسازید و آن را مدیریت کنید. حتی این امکان در اختیار شما قرار دارد که سایت خود را که در فضایی غیر از وردپرس ساخته بودید را، به وردپرس منتقل کنید.

۴ـ Email(ایمیل)

یکی دیگر از خدمات متنوع نیم چیپ ارائه خدمات ارسال ایمیل‌های انبوه تبلیغاتی و شرکتی است.

۵ـ Apps (برنامه‌ها)

در این قسمت برنامه‌های مفیدی مثل Supersonic CDN ،  Logo Maker و Namecheap VPN در اختیار کاربران قرار گرفته است. جدیدترین خدمتی که به وب‌سایت Namecheap اضافه شده، CDN می‌باشد. اگر بخواهیم این آپشن جدید را به زبان ساده و خلاصه توضیح دهیم باید بگوییم CDN به این معناست اطلاعات سایت شما روی سرور های متعدد و مختلف کپی می‌شود. زمانی که کسی که بخواهد وارد سایت شما بشود و اطلاعات ‌آن را مشاهده کند، این اطلاعات از طریق نزدیک‌ترین سرور به او نشان داده می‌شود و این باعث بالا رفتن سرعت و کاهش ترافیک روی سرور اصلی وب‌سایت شما می‌شود. از امکانات دیگر این بخش امکان ساخت لوگو برای شما، امکان ساخت کارت ویزیت، ارائه VPN و چند ابزار دیگر می‌باشد. چنین خدماتی باعث شده نیم چیپ به یک شرکت همه‌چیز تمام تبدیل و تقریبا تمام نیازهای شما را در راه‌اندازی یک وب‌سایت موفق برطرف سازد.

۶ـ Security (امنیت)

بخش امنیت از قسمت‌هایی است که بسیار مورد توجه و در راس سرمایه گذاری‌های وب‌سایت  Namecheap بوده است. نیم چیپ امنیت حساب شما را از طریق گواهینامه SSL تامین می‌کند. همچنین پروتکل‌های دیگری مانند احراز هویت دو عاملی و سرویس Namecheap VPN در نظر گرفته شده‌اند که امنیت سایت شما را بیش از پیش تضمین می‌کنند.

۷ـ Transform to Us (انتقال به ما)

این شرکت همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده تا دامنه، هاست و سایت وردپرس‌شان از از جاهای دیگر به حساب‌شان در وبسایت Namecheap منتقل کنند. همچنین این امکان هست که به راحتی تمام اطلاعات ایمیل‌شان را به ایمیل حساب‌شان در نیم چیپ منتقل نمایند. این باعث می‌شود تا تمام امکانات مدیرت وب‌سایت در حساب نیم چیپ جمع و خلاصه شود؛ به این ترتیب مدیریت سایت بسیار آسان‌تر می‌شود.

درگاه‌های پرداخت

برای پرداخت نیم چیپ و خرید امکانات وب‌سایت Namecheap، می‌توانید از درگاه‌های پی‌پال، مسترکارت، ویزا کارت، وب‌مانی، پرفکت مانی و بیت کوین استفاده کنید. برای خرید خدمات و امکانات این شرکت می‌توانید با سفیرپیمنت مرتبط شوید و بسیار آسان و سریع پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید. سفیرپیمنت به پاس وفاداری و برای رفاه شما، کلیه خدمات پرداخت این وب‌سایت را با تمام درگاه‌های ذکر شده، انجام می‌دهد.

موارد ضروری ساخت وب سایت

۵ مورد ضروری در ساخت اولین وب‌سایت که باید به آن‌ها توجه کنید

طراحی وب می‌تواند یک فرآیند طاقت‌فرسا باشد. عناصر دیگری نیز غیر از ظاهر وب‌سایت شما وجود دارد که آن را بسیار مشتری پسند می‌کند. اگر مشتریان شما تجربه مثبتی با سایت شما داشته باشند، تعامل مشتری با برند شما افزایش پیدا می‌کند.

در اینجا ۵ مورد اساسی وجود دارد که باید هنگام ساختن اولین وب‌سایت خود به آن‌ها توجه کنید:

  • نام دامنه

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای ایجاد حضور آنلاین و ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک باید انجام دهید، انتخاب نام دامنه است. نام دامنه مناسب هم برای مخاطبان هدف و هم برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بهتر است روندهایی را که می‌آیند و می‌روند نادیده بگیرید و نامی را انتخاب کنید که برای کسب و کار و جایگاه شما منطقی باشد.

برای انجام این کار، باید به یک ثبت‌کننده نام دامنه مراجعه کنید و نام دامنه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید را وارد کنید. برای انتخاب نام دامنه می‌توانید از وب‌سایت نیم چیپ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که شما نمی‌توانید از نام دامنه‌ای که قبلاً ثبت شده باشد، استفاده کنید. معمولاً هنگام خرید هاست وب‌سایت خود می‌توانید دامنه خود را ثبت کنید.

  • وب‌سایت ساز

 پیش از این، هنگام ایجاد وب‌سایت، به تمام کمک‌هایی که می‌توانید از برنامه نویسان حرفه‌ای و توسعه دهندگان وب دریافت کنید، نیاز داشتید. اما اکنون، به لطف وردپرس، ساختن اولین وب سایت شما هرگز به سختی گذشته نیست.

مطمئناً، بسیاری از سازندگان وب‌سایت و برنامه‌ها وجود دارند که همگی برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند و انتخاب اینکه کدام یک برای شما مناسب است می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. بی‌شک وردپرس یکی از قابل اعتمادترین انتخاب‌ها است.

  • میزبانی وب‌سایت

 هنگام ساخت اولین وب‌سایت خود به یک میزبان مطمئن نیا خواهید داشت. یک میزبان وب قابل اعتماد این امکان را فراهم می‌کند تا افراد به صورت آنلاین به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. میزبانی وب، فضایی است که برای ذخیره فایل‌های وب‌سایت خود خریداری می‌کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید میزبانی وب‌سایت، فضایی را در سرور اجاره می‌کنید که فایل‌های وب‌سایت شما در آن قرار می‌گیرند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب میزبان وب در نظر بگیرید.

  • نیازهای‌ خاص خود را بشناسید : تجارت الکترونیک، وردپرس، فضای سرور و …
  • در مورد قابلیت اطمینان و سرعت میزبان تحقیق کنید.
  • ویژگی های امنیتی ارائه شده با هاست خود را کاوش کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هاست شما می‌تواند با وب سایت شما مقیاس شود.
  • به دنبال پشتیبانی مشتری با کیفیت باشید.
  • درباره قیمت های مربوط به هاست خود تحقیق کنید.

برای انتخاب هاستینگ مناسب نیاز خود می‌توانید از سایت نیم چیپ کمک بگیرید.

  • آدرس ایمیل کسب و کار

 اگر می‌خواهید یک برند حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، اولین برداشت مشتری از کسب و کار شما مهم است. به عنوان مثال، ایمیل یکی از رایج‌ترین اشکال ارتباطی است که شما با مشتریان احتمالی خود دارید. یک آدرس ایمیل حرفه‌ای به ایجاد اعتماد کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید یک آدرس ایمیل حرفه‌ای، به چندین ابزار نیز دسترسی دارید تا به شما در سازماندهی و ساده کردن همه چیز به طور موثرتری کمک کند. این ابزارها می‌توانند از اشتراک‌گذاری فایل و ذخیره‌سازی ابری گرفته تا تقویم‌های تیمی و حتی صورت‌حساب مشتری را شامل شوند.

امنیت

اگر می‌خواهید هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید، باید تلاش کنید تا سایت خود را با گواهی SSL ایمن کنید. این گواهی، ارتباطات بین مشتریان شما و شما را رمزگذاری می‌کند.

 گواهی SSL ترس افراد از ارائه اطلاعات حساس مانند شماره امنیت اجتماعی و اطلاعات کارت اعتباری را کاهش می دهد.

چکیده کلی از این مقاله

همراهان عزیز سفیرپیمنت، در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات در مورد وب‌سایت Namecheap را برای شما توضیح دهیم. امیدواریم بتوانید. بدون هیچ مشکلی از امکانات ارزنده این وب‌سایت استفاده کنید. لطفا ما را از هرگونه نظرات و مشکلات خود در این زمینه مطلع کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *