سایت g2a

معرفی و بررسی جامع وب سایت g2a

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

در دنیای امروز افراد بسیاری هستند که با بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارند؛ اما در این میان افرادی هم وجود دارند که به دنبال کسب درآمد از این بازی‌ها هستند و بدون شک می‌توانند با فروش اکانت بازی و یا خدمات داخل آن به درآمد قابل توجهی دست یابند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما به سایت g2a مراجعه کنید و خواندن این مقاله را تا انتها ادامه دهید.

سایت g2a چیست؟

G2A یک بازار جهانی است که به محصولات دیجیتال اختصاص داده شده است. مخاطبان اصلی این بازار را گیمرها تشکیل می‌دهند؛ اما علاوه بر محصولات مرتبط با بازی، کاتالوگ آن‌ها شامل نرم‌افزارهای کاربردی، اشتراک در سرویس‌های پخش، کارت‌های هدیه برای خریدهای آنلاین و موارد دیگر نیز می‌شود. G2A فضایی را برای تأمین‌کنندگان ایجاد کرده است تا بتوانند تجارت کنند و گیمرها و علاقه‌مندان سرگرمی خود را بدون فشار آوردن به بودجه خود دنبال کنند.

در طول سال‌ها، این شرکت صدها مشارکت رسمی با شرکت‌های بزرگ ایجاد کرده‌ است، از اینفلوئنسرها و گروه‌های ورزش‌های الکترونیکی حمایت کرده و حتی از یک مرکز نمایشگاهی بزرگ لهستانی که اکنون نام آن به‌عنوان G2A Arena است. این بازار بزرگترین بازار خرید و فروش اکانت بازی و سایر آیتم‌های داخل آن است. افراد بسیار زیادی در جهان مخاطبان سایت g2a هستند.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از طریق بازی کردن G2A

تاریخچه مختصر G2A

G2A در سال ۲۰۱۰ در Rzeszów لهستان توسط Bartosz Skwarczek و Dawid Roek تأسیس شد. با این حال، بازار G2A به طور رسمی در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. در ژانویه ۲۰۱۵، این شرکت روش پرداخت آنلاین G2A PAY را معرفی کرد. بعداً قرارداد مشارکتی با سیستم پردازش پرداخت دیجیتال مستقر در ایالات متحده برای بیت کوین – BitPay – منعقد کرد.
با تلاش این وب سایت برای تثبیت تسلط خود در بازار فروش مجدد کد بازی، ثروت G2A همچنان رو به بهبود بود. یکی از برجسته‌ترین این دستاورد‌ها در دسامبر ۲۰۱۶ اتفاق افتاد، زمانی که G2A از مرکز نمایشگاه و کنگره واقع در Voivodeship Subcarpathian لهستان حمایت مالی کرد. این مرکز بعداً به G2A Arena تغییر نام داد. از دیگر همکاری‌های قابل توجه می‌توان به شرکت مایکرؤسافت برای استفاده از فناوری‌های ابری Azure و Nexmo برای معرفی یک API احراز هویت دو مرحله‌ای در وب‌سایت G2A اشاره کرد.
جالب اینجاست که G2A محصولات خود را مستقیماً به مشتریان نمی‌فروشد. این شرکت به عنوان بازاری عمل می‌کند که ارائه‌دهندگان خدمات محصولات دیجیتال را با مشتریان خود پیوند می‌دهد. فروشندگان می‌توانند توسعه‌دهندگان بازی یا مشتریانی باشند که یک بازی را خریداری کرده‌اند اما ترجیح داده‌اند کد‌های خود را فعال نکنند.

آیا G2A قانونی است؟

بله، ما معتقدیم G2A قانونی است. در ادامه به چند دلیل برای تأیید قانونی بودن G2A اشاره می‌کنیم:

  • در جامعه تثبیت شده و معتبر است
  • بیش از پنج سال است که در حال فعالیت است
  • طبق گزارش SEMRush ماهانه بیش از ۲. ۵ میلیون نفر از G2A بازدید می‌کنند
  • طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و گزینه‌های پرداخت راحت را شامل می‌شود
  • وب سایت بر روی یک اتصال امن رمزگذاری شده با SSL اجرا می‌شود، که می‌توانید با جستجوی نماد قفل در سمت چپ نوار آدرس، آن را تأیید کنید و این نشان می‌دهد که اتصال شما امن است

G2A چگونه کار می‌کند؟

G2A مکانی عالی برای کسانی است که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند اما نمی‌توانند آن‌ها را هر چند وقت یک بار که می‌خواهند با قیمت کامل بخرند. کاتالوگ عظیم این سایت شامل هزاران محصول در بسیاری از پلتفرم‌ها و مناطق است. خریداران سایت G2A آزادند تا پیشنهادات فروشنده‌های مختلف را برای هر بازی مرور و یکی را که بیشتر برای آن‌ها جذابیت دارد، انتخاب کنند. شما برای یافتن دقیق چیزی که نیاز دارید، می‌توانید از یک منوی دسته‌بندی قوی و یک موتور جستجوی داخلی مناسب استفاده کنید. همچنین با کمک فیلتر‌های اضافی موجود بر روی سایت می‌توانید دامنه محصولات نمایش داده شده را محدود کنید.

فروش با G2A

طرف دیگر کسب و کار این سایت، هزاران فروشنده هستند که سهام خود را از طریق کاتالوگ G2A ارائه می‌دهند و پیشنهادات رقابتی را ایجاد می‌کنند. کارمزد‌های این سایت به قدری اندک هستند که باعث کاهش سود شما نمی‌شوند و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد، بنابراین همیشه می‌دانید که چقدر از پیشنهادات خود سود خواهید برد.

سایت g2a چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

در این سایت می‌توانید از خدمات مختلفی بهره‌مند شوید. این خدمات عبارت‌اند از:

  • تبادل طلا بازی
  • خریدوفروش ارزهای مجازی یا سایر خدماتی که منجر به بهبود عملکرد بازیکن در بازی‌ها می‌شود
  • تغییر حساب تعویض آیتم‌ها در بازی‌های مختلف

قیمت هر یک از خدمات ارائه‌شده در بالا بسته به نوع بازی و میزان عرضه و تقاضا تغییر می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید با ایجاد حساب کاربری و تبادل اطلاعات و منابع با سایر بازیکنان در این پلتفرم، سکه و آیتم‌های بازی را خرید و فروش کنید. برای این کار می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی (مانند مستر کارت یا ویزا) یا حساب پی پال استفاده کنید.

با پیوند دادن اطلاعات بانکی خود به‌حساب g2g خود، می‌توانید درآمد خود را به‌حساب بانکی اصلی خود منتقل کنید. همچنین امکان کسب درآمد در قالب ارزهای دیجیتال با کمک این وب‌سایت وجود دارد. گیم یک منبع درآمد ثابت و قابل‌توجه برای بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان است.

سایت g2a می‌تواند یک پلتفرم امن و کارآمد به‌خصوص برای افراد تازه‌کار برای کسب تجربه و درآمد از بازی‌های مختلف باشد. کار با این پلتفرم بسیار ساده است و اطلاعات آموزشی و خدمات پشتیبانی موجود در این وب‌سایت محیطی امن و ایدئال را فراهم می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال، خرید ارز دیجیتال با مسترکارت

استفاده‌کنندگان از خدمات g2a از چه کشورهایی و چه کسانی هستند؟

البانیا، استرالیا، آرژانتین، بنگلادش، بلاروس، کانادا، کلمبیا، شیلی، اتحادیه اروپا، غنا، ایسلند، هندوستان، ژاپن، مکزیک، مولدووا، نیوزیلند، نروژ، صربستان، سنگاپور، افریقای جنوبی، کره جنوبی، سویس، تایوان، ترکیه، تایلند یا انگلیس، رنو، لاس وگاس، ایالات متحده امریکا، قلمرو البانیا، استرالیا، ارژانتین، بنگلادش، بلاروس، کانادا، کلمبیا، شیلی، اتحادیه اروپا، غنا، ایسلند، هندوستان، ژاپن، مکزیک، مولداوی

نیوزیلند، نروژ، صربستان، سنگاپور، افریقای جنوبی، کره جنوبی، سوییس، تایوان، بوقلمون، تایلند یا انگلستان سپس قلمرو البانیا، استرالیا، ارژانتین، بنگلادش، بلاروس، کانادا، کلمبیا، شیلی، اتحادیه اروپا، غنا، ایسلند، هندوستان، ژاپن، مکزیک، مولداوی، نیوزیلند، نروژ، صربستان، سنگاپور، افریقای جنوبی، جنوب کره، سویس، تایوان، بوقلمون، تایلند و یا انگلستان

روش ثبت‌نام و پرداخت در g2a

در زیر آموزش نحوه ثبت‌نام سایت g2a، اتصال به Paypal، شارژ کردن کیف پول آن آورده شده است.

وقتی آماده پرداخت هستید، روش پرداخت “G2A PAY” را انتخاب کنید، سپس کلیک نمایید.

در مرحله اول به ادرس اصلی سایت g2 مراجعه بکنید.

سپس روی گزینه sign in / register کلیک نمایید.

روی گزینه ثبت نام بزن

بعد از باز شدن این گنچره باید روی گزینه “register” بزنید.

register را بزنید

در صفحه جدید باید از شما یک آدرس ایمیل معتبر می‌خواهد که باید آن را وارد نمایید و سپس روی دکمه continue بزنید.

ایمیل را وارد کرده و ادامه را بزنید

سپس به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کرده و تیک دو گزینه را بزنید و در پایان روی دکمه “create account” کلیک نمایید

create account را بزنید

پس از ثبت‌نام پیغام زیر برای شما نشان داده خواهد شد که باید به قسمت “inbox” ایمیل خود بروید و روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا حساب شما تایید شود.

پیغام تایید ثبت نام

سایت g2a از چه درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند؟

این مجموعه به صورت کلی از درگاه‌های زیر جهت خرید و فروش اکانت و آیتم‌های بازی پشتیبانی می‌کند:

  • ویزاکارت
  • مسترکارت
  • پی پال
  • دیسکاور
  • پشتیبانی بیشتر از 200 ارز دیجیتال

نقد کردن درآمد ارزی کاربران g2a چگونه است؟

۱- به صفحه “My G2G” بروید و روی “Payment” کلیک کنید. می‌توانید اعتبار موجود را تبدیل یا درخواست تسویه‌ حساب بدهید.

۲- برای تبدیل وجوه خود قبل از برداشت، روی “Convert” کلیک کنید و واحد پول دلخواه خود را انتخاب کنید. لطفاً مطمئن شوید که درگاه پرداخت را با ارز دریافت‌کننده صحیح انتخاب کرده‌اید؛ زیرا تبدیل ارز ممکن است منجر به ضرر برگشت‌ناپذیر شود.

۳- شما می‌توانید وجوه را به‌حساب ارزی موجود انتقال بدهید یا به‌جای آن حساب جدیدی را ثبت کنید. اگر می‌خواهید حساب جدیدی اضافه کنید، یکی از درگاه‌های پرداخت ذکرشده را انتخاب کنید یا برای مشاهده سایر موارد، واحد پول را تغییر دهید.

۴- همه اطلاعات را وارد کرده و برای ایجاد حساب جدید دکمه “submit” را بزنید.

۵- هنگامی‌که آماده برداشت هستید، یکی از حساب موجود را انتخاب کنید؛ سپس مبلغ برداشت را وارد کنید.

۶- قبل از تأیید برداشت، همه اطلاعات را دوباره بررسی کنید.

۷- پس از ثبت درخواست تسویه، شماره درخواست تسویه خود را دریافت خواهید کرد.

۸- برای مشاهده شناسه پرداخت خود (Payment ID)، روی ترازنامه (balance) خود کلیک کنید.

نقد 1

۹- سپس می‌توانید شناسه پرداخت (Payment ID) را بازیابی کرده و جزئیات آن را مشاهده کنید.

نقد 2

نرخ تبدیل به امتیاز در سایت g2a چه مقدار است؟

نرخ تبدیل برای هر 50000 امتیاز g2a 5 دلار است که به‌حساب شما در وب‌سایت واریز می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که این تبدیل امتیاز به اعتبار فقط در وب‌سایت جی 2 آ قابل‌استفاده است و شما نمی‌توانید این پول را به‌حساب بانکی خود انتقال دهید یا آن را به‌نقد تبدیل کنید.

پیشنهادی برای مطالعه: مقایسه g2g با g2a و بررسی تفاوت‌های این دو سایت

چه سایت‌هایی مشابه g2a وجود دارند؟

ENEBA

Eneba شبیه به G2A آن را به‌عنوان آن را نیز یک بازار برای بازی‌های ویدئویی، کارت هدیه و نرم‌افزار است. آن را با فروشندگان شخص ثالث می‌پردازد، اما شما می‌توانید مطمئن باشید که خرید خود را امن است از سایت تا به یک فرایند غربالگری گسترده است. گذشته از فروشندگان شخص ثالث، Eneba نیز با ناشران مشهور گروه 17، کونامی، CI بازی‌ها، Daedalic سرگرمی و 1c سرگرمی که فروش بازی‌های خود را به‌طور مستقیم در وب‌سایت خود شریک شده است.

این وب‌گاه از ارزهای مناطق مختلف ازجمله اروپا، خاورمیانه، استرالیا و آمریکای لاتین حمایت می‌کند. تمام خریدهای دیجیتال فوراً از طریق حساب شخصی Eneba شما (اگر کاربر ثبت‌نام‌شده هستید)، یا از طریق ایمیل شما تحویل داده می‌شوند. اگر شما هرگونه مسائل با خرید خود مواجه می‌شوند، پشتیبانی مشتری Eneba برای شما در دسترس است

CDKEYS

سی دی کیز یکی از مورد اعتمادترین فروشگاه‌ها در جهان است. با بیش از 20 سال تجربه در صنعت کلیدهای سی‌دی، این وب‌سایت به‌راحتی می‌تواند تبدیل به یکی از جایگزین‌های سایت g2a شود. این مجموعه دارای پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید و فروش رمزهای بازی و آیتم‌های داخل آن است.

KINGUIN

یکی از بهترین جایگزین‌ها برای سایت g2a سایت کینگوین است. این وب‌سایت احتمالاً یکی از بهترین‌هایی است که در هنگام خرید کلیدهای سی‌دی در ذهن بازیکنان وجود دارد؛ مانند G2A، این سایت همچنین بازی‌های گیمرها را فهرست می‌کند.

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران g2a

چنانچه قصد خرید اکانت g2a را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و در زمینه خرید از سایت g2a به شما مشاوره رایگان خواهند داد. مجموعه ما در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به هم‌میهنان عزیز در سراسر جهان است.

شرایط پرداخت با پی پال در سایت g2a

برای خرید و فروش در این سایت پیشنهاد می‌کنیم که حتما با استفاده از خرید پی پال اقدام به انجام معاملات خود کنید. تا تمامی اموری که در این بازار انجام می‌دهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شود. پی پال یک سرویس آنلاین برای نقل و انتقالات مالی در جهان است که به دلیل اعتبار خوبی که دارد کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

پیشنهاد مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به توضیحات کاملی در رابطه با سایت g2a پرداختیم. چنانچه شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و به دنبال کسب درآمد از طریق فروش اکانت بازی و یا آیتم‌های داخل آن هستید، بدون شک این وب‌سایت بهترین مرجعه نقد کردن درآمدتان است. بازارهای بسیاری شبیه به این مجموعه در جهان مشغول به فعالیت هستند که برای کارکردن با آنها باید حساب‌های معتبری مانند: پی پال، اسکریل، ویزاکارت و … داشته باشید.

از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *