آزمون ماک آیلتس

معرفی 7 مرکز برتر برگزاری آزمون ماک آیلتس

آخرین بروز رسانی:  ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

آزمون‌ های ماک در واقع آزمون‌های آزمایشی هستند که برای آمادگی شرکت در یک آزمون اصلی طراحی شده‌اند. آزمون ماک آیلتس یک آزمون آزمایشی برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس است. جدی گرفتن امتحان ماک آیلس بسیار مهم است. چراکه شما در بهبه آمادگی برای آیلتس، سطح خود را می‌سنجید برای پیشرفت بیشتر و رسیدن به هدف (آیلتس ۶، ۷ و بالاتر) می‌جنگید.

آزمون ماک آیلتس چیست؟

این آزمون آزمایشی به شما این فرصت را می‌دهد تا در شرایط امتحانی با استفاده از سوالات اصلی، برای آزمون آیلتس خود آماده شوید. هر آزمون سه ساعت طول می‌کشد. آزمون آزمایشی فقط از بخش‌های خواندن و نوشتن تشکیل شده است. ماک تست آیلتس آزمون واقعی را شبیه سازی می‌کند؛ بنابراین شرکت کنندگان در آزمون نه تنها نوع سوالاتی را که در آزمون اصلی خود با آن‌ها روبرو می‌شوند تجربه می‌کنند، بلکه پاسخ نامه‌ها را در یک محیط “آزمون مانند” تکمیل می‌کنند. این آزمون‌های آزمایشی با ارزیابی زبان کمبریج سنجیده می‌شوند و نمرات پس از چهار هفته معلوم می‌شوند.

آزمون ماک

مزایای شرکت در آزمون ماک آیلتس

با شرکت در ماک تست آیلتس، شما با فرم آزمون آشنا می‌شوید، انواع سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود را تجربه می‌کنید، خود را تحت شرایط زمان بندی شده آزمایش کرده، پاسخ‌های خود را مرور کرده و آن‌ها را با پاسخ‌های مدل، مقایسه می‌کنید.

به یاد داشته باشید در آزمون اصلی، شما آزمون گوش دادن، خواندن و نوشتن را در همان روز و بدون وقفه انجام خواهید داد؛ بنابراین تمرین انجام این کار در شرایط مشابه، بسیار مهم است.

هنگام شرکت در آزمون‌ها، به یاد داشته باشید که هر آزمون در تعدادی از صفحات وب ارائه شده است. اطمینان حاصل کنید که به همه سوالات پاسخ داده و وظایف موجود در هر صفحه را به ترتیب صحیح انجام دهید.

ماک تست بخش لیسنینگ

آزمون IELTS Listening حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و شما 10 دقیقه وقت نیز برای انتقال پاسخ‌های خود به پاسخ نامه خواهید داشت. برای تقویت لیسنینگ خود مقاله لیسنینگ آیلتس را مطالعه نمایید.

ماک تست بخش ریدینگ

شما برای تکمیل هر 3 بخش خوانداری آزمون آیلتس آکادمیک یا جنرال 1 ساعت وقت دارید. برای اطلاعات بیشتر مقاله ریدینگ آیلتس را مطالعه نمایید.

ماک تست بخش اسپیکینگ

برای آزمون صحبت کردن آیلتس خود را آماده کنید و با ساختار آزمون آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر مقاله اسپیکینگ آیلتس را مطالعه نمایید.

ماک تست بخش رایتینگ

برای انجام دو سوال در آزمون نوشتن آکادمیک آیلتس به شما 1 ساعت فرصت داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله رایتینگ آیلتس را مطالعه نمایید.

ماک تست آیلتس

۵ آزمون ماک آیلتس در ایران

۱- آزمون ایلتس سازمان سنجش

سازمان سنجش تنها مرجع رسمی اعطای مجوز برگزاری آزمون آیلتس در کشور بوده و تنها موسساتی که توسط این سازمان تایید شوند، می‌توانند این آزمون را برگزار کنند.

۲- آزمون ماک دین و دانش

موسسه عصر دین و دانش در تاریخ‌های مختلفی ماک آیلتس برگزار می‌کند. این آزمون‌ های ماک آیلتس در شهرهای مختلفی مانند ساری، تهران و مشهد برگزار شده و هزینه‌ی شرکت در ماک تست این موسسه 495 هزار تومان می‌باشد. آزمون آیلتس دین و دانش یکی از ازمون های مشهور ماک در کشور می‌باشد.

۳- آزمون ماک ایرسافام

در این آزمون ها که برگزاری آن کاملا شبیه آزمون‌ اصلی و با امکانات مشابه آن است، متقاضی سه روز پس از آزمون کتبی، نتایج خود را در قالب کارنامه الکترونیکی دریافت می‌کند. کلیه مراحل آزمون و تصحیح به شکل استاندارد و با دقت کامل انجام شده و نتایج به متقاضیان ارائه می‌شود. هزینه‌ی شرکت در ماک تست ایرسافام 339 هزار تومان می‌باشد.

۴- آزمون ماک کالج آریام

آزمون آزمایشی آیلتس همه روزه به‌ صورت حضوری در محل کالج آریام برگزار شده و زمان آن همانند آزمون آیلتس حدود ۳ ساعت است. برای استعلام هزینه‌های برگزاری آزمون ماک کالج آریام باید به سایت این موسسه به آدرس https://aryamcollege.com مراجعه نمایید.

۵- آزمون ماک آیلتس تهران

این موسسه مدل‌های مختلفی از آزمون ماک آیلتس اعم از Online Speaking with comments، Online Writing with comments، General with comments، Academic without comments و… را برگزار می‌کند. هزینه‌ی این آزمون‌ها بسته به نوعشان از 150 تا 480 هزار تومان متغیر است.

ماک آیلتس

۲ سایت برای آزمون ماک آیلتس آنلاین

۱- سایت آیلتس وینرز

سایت آیلتس وینرز به نشانی https://www.ieltswinners.com برگزارکننده‌ی آزمون‌ های ماک آیلتس به صورت آنلاین و از طریق اسکایپ است. تمامی معیارهای سنجش این سایت، مشابه آزمون اصلی می‌باشد.

۲- سایت Take ielts

این سایت به این نشانی یکی از برگزارکنندگان آزمون‌های ماک آیلتس به صورت آنلاین است. شما می‌توانید با انتخاب بخش دلخواه خود به صورت رایگان به نمونه سوالات مربوطه دست پیدا کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون ماک آیلتس

بسته به موسسه‌ای که قصد شرکت در آزمون ماک آیلتس آن را دارید، شیوه‌ی ثبت نام در امتحان ماک آیلتس متفاوت است. بیشتر موسسات دارای یک فرم ثبت نام هستند که پس از تکمیل آن و انتخاب آزمون مورد نظر، می‌توانید وجه را پرداخت کرده و در آزمون شرکت کنید. می‌توانید هر موسسه‌ای را که صلاح میدانید برای ثبت نام آزمون ماک آیلتس انتخاب کنید.

هزینه آزمون ماک آیلتس

این مورد نیز بسته به نوع آزمون و موسسه‌ی انتخابی شما متغیر بوده و مبلغ مشخصی برای آن وجود ندارد. معمولا موسسات مختلف در بازه‌ی قیمتی 300 تا 600 هزار تومان مبلغی را به عنوان هزینه آزمون ماک آیلتس دریافت می‌کنند. هرچند، همان‌طور که گفتیم این مبلغ ثابت نمی‌باشد.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آیلتس

همان‌طور که می‌دانید آزمون بین المللی آیلتس نیازمند پرداخت های ارزی از طریق مستر کارت یا ویزاکارت به منظور ثبت نام، خرید کتاب و… می‌باشد. اگر تهیه این کارت‌ها برای شما دشوار است می‌توانید خدمات خود را به سفیر پیمنت بسپارید. سفیر پیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی می‌تواند شما را در انجام پرداخت‌‌های این آزمون یاری کند.

نتیجه

آزمون ماک آیلتس را می‌توان یک پیش آزمون قدرتمند برای کسانی دانست که قصد شرکت در آزمون اصلی آیلتس را دارند. این آزمون به شما کمک می‌کند تا با سوالات، نحوه پاسخگویی، فضا، نقاط ضعف و نقاط قوت خود آشنا شوید و دیگر نگرانی خاصی برای شرکت در آزمون اصلی نداشته باشید. در این مقاله به ۵ سایت که می‌توان گفت بهترین آزمون ماک آیلتس را در کشور ارائه می‌دهند را معرفی کردیم و علاوه‌برآن ۲ سایت آزمون آنلاین ماک را نیز به استحظار شما رساندیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *