بایننس دمو

معرفی حساب دموی بایننس و نحوه ساخت این حساب

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ خرداد, ۱۴۰۲
20 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروزه دنیای ارز دیجیتال امروزه به شدت داغ شده است و کاربران زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. اگر شما هم جز کاربران ارز دیجیتال باشید حتما نام صرافی بایننس را بسیار شنیده‌اید. این صرافی بزرگ قادر است ارزهای رمزنگاری شده زیادی را معامله کند. حساب‌ دمو بایننس یک از بهترین روش‌های افزایش مهارت و تست استراتژی خود به صورت تقریبا واقعی است. لازم است بدانید که به تازگی این صرافی نیز امکان استفاده از حساب دمو را برای کاربران خود در نظر گرفته است که برای آشنایی افراد تازه‌کار با امکانات این صرافی و تست استراتژی خودشان در محیطی نزدیک به واقعیت واقعا مفید است. در این مقاله قرار است در خصوص دمو بایننس و حساب دمو بایننس نکاتی را بیان کنیم. همراه ما باشید تا این صرافی را بهتر بشناسیم.

بایننس چیست؟

همان‌طور که گفته شد امروزه دنیای ارز دیجیتال غوغای زیادی کرده است و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده که شغل بسیاری از افراد را تشکیل میدهد و به عبارت یاز آن کسب درآمد می‌کنند. در این میان صرافی‌ها نقش مهمی دارند و وجود آنان بسیار با اهمیت است. Binance یک صرافی است که در آن کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنند. بایننس از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده رایج پشتیبانی می‌کند و یک کیف پول رمزنگاری برای معامله گران خود فراهم کرده تا آنها بتوانند وجوه الکترونیکی خود را ذخیره کنند. شما با این صرافی درواقع از تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر سود یا ضرر می‌کنید و حتما باید تجربه کافی را در بازارهای ارز دیجیتال داشته باشید تا بتوانید به درستی در این بازار فعالیت کنید. در این مقاله قرار است در خصوص حساب دمو بایننس نکاتی را بیان و شما را با آن آشنا کنیم. پس همراه ما باشید تا در ادامه بایننس دمو را به تفضیل بیان کنیم.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال

بایننس دمو چیست؟

ماهیت بازار ارزهای دیجیتال در بعضی از جوانح با انواع دیگر بازارها تفاوت‌های اساسی‌ای دارد. برای مثال در نحوه خرید و فروش، دامنه نوسانات، معامله‌گران و… .

با وجود این تفاوت‌ها نیاز است تا شما استراتژی خود را در این بازار امتحان کنید و با سازوکار صرافی‌ها و نحوه انجام معامله آشنا شوید. بنابراین استفاده از حساب‌های دمو مناسب‌ترین راه‌حل برای آشنایی بیشتر شما در این بازار است.

اما این نکته را به خاطر بسپارید که حساب‌های دمو درواقع یک نوع اعتماد به نفس کاذب به شما می‌دهند که باید مراقب آن باشید. برای استفاده از حساب‌های دمو مانند اکانت دموی بایننس بهتر است موجودی حساب دموی خود را که معمولا 100 هزار دلار است را مانند سرمایه واقعی در نظر بگیرید و تمام تلاش خود را برای افزایش آن به مدت 6 ماه صرف کنید.

اگر بعد از مدت 6 ماه از عملکرد خود راضی بودید و پاسخی مثبت از استراتژی و نحوه معامله خود گرفتید، آن وقت مجوز ورود به بازار واقعی را دارید که بهتر است برای شروع از سرمایه کمی استفاده کنید.

نحوه ساخت حساب دموی بایننس

یکی دیگر از آموزش‌های مهمی که لازم است آن را برای شما به صورت تصویری بیان کنیم؛ نحوه ساخت حساب دمو بایننس است. با ما همراه باشید تا قدم به قدم این افتتاح این حساب را برای شما شرح دهیم:

لازم است در ابتدا برای ساخت حساب دمو بایننس وارد این لینک شوید و بر روی Register now کلیک کنید

 

اکانت دمو بایننس

بعد ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.توجه داشته باشید که به منظور امنیت بیشتر لازم است پسوردی شامل حروف بزرگ و کوچک انتخاب کنید. پس از این که پسورد خود را انتخاب کردید آن را در گوشه‌ای یادداشت کنید تا هیچ گاه فراموش نکنید.

دمو بایننسبرای تایید بر روی لینک ورود به اکانت ایمیل کلیک کنید یا مستقیما با ورود به حساب ایمیل خود پیام تایید را باز کرده و بر روی لینک تایید کلیک کنید.

حساب دمو بایننسبعد از تایید دوباره ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد حساب دموی خود شوید.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

کارکردن باارزهای دیجیتال شما را ملزم به استفاده از خدمات مجموعه‌هایی می‌کند که قادر هستند برخی از خدمات ارزی را به سهولت برای شما انجام دهند. یکی از این مجموعه‌های معتبر سفیرپیمنت است که می‌تواند در زمینه پرداخت‌های ارزی به شما کمک کند. سفیرپیمنت با توجه به سابقه پرداخت های ارزی از طریق حساب‌های معتبر بین‌المللی قادر است تا پرداخت‌های مرتبط با شارژ حساب های ارزی را برای شما کاربران محترم به انجام برساند در صورت تمایل می‌توانید از طریق پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های آنلاین ایران

جمع‌بندی و نتیجه

همان‌طور که گفته شد امروزه دنیای ارزهای دیجیتال به شدت داغ است و افراد زیادی برای کسب سود و یا حتی شغل این زمینه را انتخاب کرده و در آن به فعالیت می‌‌پردازند. در این میان مراکزی وجود دارند که کاربران را در انجام این خدمات یاری می‌کنند. صرافی‌ها نمونه‌ای از این مراکز هستند که می‌توانند برای خدمات گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند. صرافی بایننس یکی از این صرافی‌ها است که به معامله انواع ارزهای رمزنگاری شده می‌پردازد. این صرافی از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده رایج پشتیبانی می‌کند و یک کیف پول رمزنگاری برای معامله گران خود فراهم کرده تا آنها بتوانند وجوه الکترونیکی خود را ذخیره کنند.

ما در این مقاله در خصوص حساب دمو بایننس نکاتی را بیان کردیم که به شما کمک می‌کند از این صرافی استفاده بهتری داشته باشید. اما بهتر است بدانید که در مجموع استفاده از حساب‌های دمو بی‌فایده نیست و بهتر است که برای آشنایی بیشتر با ماهیت بازارهای ارزدیجیتال یا بازارهای فارکس از حساب های دمو استفاده کنید. فقط با این نوع حساب‌ها مانند یک نوع حساب واقعی برخورد کنید تا عملکرد خود را به بهترین نحو بسنجید. امیدواریم ساتفاده از این مقاله و معرفی سایت دمو بایننس برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

– آیا بایننس یک نسخه دمو برای موارد کاربردی ارائه می دهد؟

یکی از سوالات مهم کاربران آن است که نسخه دمو وجود دارد یا نه؟ همانطور که اشاره کردیم، بایننس برای کاربران خود حساب‌های دمو در نظر گرفته است که می‌توانید با ساخت حساب از آن بهره‌مند شوید. از این رو شما بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه می‌توانید با این صرافی کار کنید و از حساب دمو بایننس استفاده لازم را ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(20)
   
Habibmohammadi کاربر سایت ۰۹ دی ۱۴۰۱

لینک برای افتتاح حساب دیمو باز نشد

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۱ دی ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز، برای ورود به این سایت باید از آی پی کشور دیگری استفاده کنید.

   
Sogand کاربر سایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام
خیلی ممنونم بابت اطلاعاتی که در اختیارمون قرار دادید. آموزش تصویری حساب دمو بایننس برای من خیلی کاربردی بود و به راحتی حساب ساختم.

   
مجیدی راد کاربر سایت ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام خدمات احراز هویت انجام میدین ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    بله

   
باربد حسینی کاربر سایت ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

سلام ببخشید میشه دموی بایننس رو توی اپلیکیشن در گوشی استفاده کرد یا خیر فقط برای سیستم هست

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    خیر؛ برای استفاده از دموی بایننس باید از نسخه وب استفاده کنید.

   
فاطمه کاربر سایت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر چرا برا حساب دمو ایمیلم وری فای نمیشه؟چندتا ایمیل ساختم ولی هیچ کدومو قبول نکرد مشکل از کجاست ممکنه راهنماییم کنید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام، ممنون و به همچنین
    دقت کنید که capcha رو به درستی وارد کنید. ممکنه به دلیل اینکه دفعات زیاد اقدام به ساخت اکانت کردید آی پی شما رو بلاک کرده باشه. توصیه می کنیم نت رو خاموش و روشن و مجددا امتحان کنید

   
رسول کاربر سایت ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

سلام قسمت بالای چارت چیزی نمیاره مثلا فیو چرز نیست و اون شکلک بالا راست ایمیل نمیاره ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    با استفاده از یک فیلترشکن اقدام به ورود به لینک کنید
    توصیه می کنیم که با گوگل کروم از نسخه دمو استفاده کنید

   
رسول کاربر سایت ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سلام چرافیوچرز صفحه بالا را نمیاره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    اگر صفحه براتون باز نمیشه با استفاده از یک فیلترشکن اقدام به ورود به لینک کنید.
    توصیه می کنیم که با گوگل کروم از نسخه دمو استفاده کنید. به محض ورود به صفحه، معاملات فیوچرز نمایش داده میشه.

   
بهنام کاربر سایت ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام خسته نباشید من طبقه دستور العمل شما وارد قسمت دموی صرافی شدم ولی به من توکن تتر نمیده که باهاش تست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

       
    امیر کاربر سایت ۰۷ شهریور ۱۴۰۰

    هر چقدر ایمیل و پسورد را وارد میکنم من را به صفحه اصلی دمو بایننس وصل نمکنه

   
شاهد کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

حساب دمو ارز دیجیتال بایننس رو باید دانلود کرد تا بتونیم ترید کنیم؟

       
    کارشناس کاشان‌پی کاربر سایت ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    نه خیر لازم به دانلود نیست. طبق دستورالعمل بالا وارد سایت بایننس بشید و اکانت خودتون رو بسازید و با حساب دموی بایننس فعالیت کنید.

   
sadegh کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام به فرض که دموی بایننس رو نصب کردیم و باهاش معامله کردیم. میخوام بدونم آیا حجم هایی که به صورت خیالی میخریم و میفروشیم، ایا روی بازار واقعی تاثیر میذاره؟ به طبع وقتی خریدی انجام میشه یا درخواست فروشی ثبت میشه باید تاثیر بذاره. حساب دموی بایننس عیار محک خوبی نیست. البته از سر ناچاری بهترین ابزار ترید اموزشی ارز دیجیتال هست.

       
    امین صالحی کاربر سایت ۱۴ تیر ۱۴۰۱

    نمی شه اینجوری حساب کرد چون حتی اگر در واقعیت هم خرید کنی بازم تاثیر تو بازار گذاشته نمیشه مثال اینکه کل سرمایه شما یک قطره هست در مقابل یک ماهی تابه خیییلی داغ

   
TicTacTec کاربر سایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

درود و وقت بخیر.
مرسی بابت تولید این محتوای مفید و کاربردی.