ویزا کارت هکی

ویزا کارت هک شده بخریم یا نه؟!

آخرین بروز رسانی:  ۳۱ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

نیاز به وارد کردن اطلاعات کردیت کارت در ساخت حساب کاربری بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌ها، افراد مختلف را بر آن می‌دارد که از ویزا کارت هک شده استفاده کنند. در این مقاله درباره‌ی اینکه visa card هک شده چیست و استفاده از آن چه مخاطراتی را ممکن است به دنبال داشته باشد، صحبت کرده‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

اگر ویزا کارت معتبر دارید، ممکن است با خواندن این مطلب، نگران هک شدن ویزا کارت خود توسط هکرهای اینترنتی شده باشید. در ادامه مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از اطلاعات ویزا کارت و یا هر کارت اعتباری دیگر خود مراقبت کنید تا دیگر نگران سرقت اطلاعات شخصی و هک شدن کارت خود نباشید.

همچنین اگر به دنبال تهیه ویزا کارت هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به جای خرید ویزا کارت هک شده، از خدمات سفیرپیمنت برای دریافت ویزا کارت استفاده کنید.

 

کلاهبرداری ویزا کارت و کارت‌های اعتباری چگونه اتفاق می‌افتد؟

کلاهبرداری از ویزا کارت زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی کارت اعتباری، اطلاعات کارت اعتباری یا شماره شناسایی شخصی (PIN) شما را بدزدد و بدون اجازه شما از آن استفاده کند.

دزدیدن این اطلاعات شخصی ممکن است در هر مکانی اتفاق بیفتد:

  • در محل کسب و کار خرید کنید
  • خرید یا معامله آنلاین انجام دهید
  • خرید یا معامله تلفنی انجام دهید
  • دستگاه باجه خودکار (ATM) پول برداشت کنید

 

شخص می‌تواند اطلاعات ویزا کارت شما را با موارد زیر دزدیده و آن را هک کند:

  • کشیدن کارت اعتباری خود از طریق دستگاهی که اطلاعات ذخیره شده روی نوار مغناطیسی کارت شما را کپی می‌‌کند.
  • هک کردن رایانه‌های شرکت‌ها و سرقت اطلاعات کارت اعتباری
  • نصب دستگاه‌های کوچک روی پایانه‌های پرداخت که اطلاعات کارت اعتباری شما را ثبت می‌کنند
  • فیشینگ، یعنی ارسال ایمیلی برای شما که به نظر می‌رسد از یک تجارت واقعی است و اطلاعات کارت اعتباری را درخواست می‌کند.
  • از شما می‌خواهد که از کارت اعتباری خود در یک وب سایت غیرقانونی برای خرید استفاده کنید

 

جلوگیری از کلاهبرداری کارت اعتباری و هک ویزا کارت

  • با محافظت از کارت اعتباری و اطلاعات شخصی خود از کلاهبرداری کارت اعتباری جلوگیری کنید.
  • پین خود را مخفی نگه دارید
  • پینی را انتخاب کنید که حدس زدن آن دشوار است. به عنوان مثال، از شماره تولد، شماره بیمه اجتماعی، آدرس یا شماره تلفن خود به عنوان پین خودداری کنید.

 

برای مخفی نگه داشتن پین خود حتماً موارد زیر را انجام دهید:

  • هرگز پین خود را با شخص دیگری، حتی یکی از اعضای خانواده یا شریک زندگی، به اشتراک نگذارید.
  • سعی کنید پین خود را به جای نوشتن آن حفظ کنید. اگر آن را یادداشت کردید، مطمئن شوید که آن را در مکانی امن و دور از کارت اعتباری خود نگهداری می‌کنید.
  • پین خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهید
  • برخی از موسسات مالی امکان پرداخت با دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت را ارائه می‌دهند. رمز عبور دستگاه همراه و پین کارت اعتباری خود را مخفی نگه دارید تا از تراکنش‌هایی که انجام نداده‌اید یا تأیید نکرده‌اید، جلوگیری کنید.

 

نکاتی برای جلوگیری از کلاهبرداری و هک شدن ویزا کارت

  • این نکات را هنگام استفاده از کارت اعتباری خود در مکان‌های عمومی یا مکان‌های تجاری به خاطر بسپارید:
  • کارت اعتباری خود را در مکانی امن نگه دارید
  • تعداد کارت‌های اعتباری را که با خود حمل می‌کنید محدود کنید
  • هنگام وارد کردن پین، صفحه کلید را با دست یا بدن خود بپوشانید تا کسی نتواند آن را ببیند
  • هنگام خرید همیشه کارت اعتباری خود را در معرض دید قرار دهید
  • هر چیزی که فکر می‌کنید در مورد یک دستگاه کارت اعتباری در یک کسب و کار یا دستگاه خودپرداز مشکوک است را به دفتر مرکزی کسب و کار و صادرکننده ویزا کارت خود گزارش دهید.

هنگام انجام امور بانکی یا خرید آنلاین، به دنبال وب‌سایت‌هایی باشید که آدرس‌ آن‌ها با «https» شروع می‌شود یا آن‌هایی که تصویر قفل در نوار آدرس دارند. این موارد نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد اطلاعات شما امن خواهد بود.

 

با انجام موارد زیر نیز از خود در برابر هک شدن ویزا کارت و کارت‌های اعتباری محافظت کنید

  • هنگام به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی یا خرید آنلاین چیزی فقط از وب‌سایت‌های‌ مطمئن استفاده کنید فایروال کامپیوتر، سیستم‌های ضد ویروس و ضد جاسوس‌ افزار خود را به‌روز نگه دارید.
  • از دادن اطلاعات کارت اعتباری از طریق ایمیل خودداری کنید زیرا ایمن نیست.

از رایانه‌های عمومی در کتابخانه‌ها یا کافی‌نت‌ها برای انجام امور بانکی یا خرید آنلاین خود استفاده نکنید. اگر از رایانه عمومی استفاده می‌کنید، پس از اتمام کارتان، تاریخچه و حافظه پنهان رایانه را پاک کنید.

 

ویزا کارت هکی یا هک شده چیست؟

ویزا کارت هک شده کارتی است که از صاحب اصلی خود به سرقت رفته و یا اطلاعات آن هک شده است. بسیاری از هکرها پس از نفود به کارت، اطلاعات آن را در سایت‌های مختلف قرار داده و یا به فروش می‌رسانند. هک کردیت کارت می‌تواند به صورت‌های مختلفی انجام شود. پس از هک شدن کردیت کارت، هکرها اطلاعات آن نظیر شماره کارت، cvv2، رمز و… را به فروش می‌رسانند. علت رغبتی که افراد مختلف به ویزا کارت هک شده دارند، پایین بودن قیمت آن نسبت به قیمت تهیه‌ی کارت معتبر است.

 

ویزا کارت هک

 

تفاوت ویزا کارت هک شده و ویزا کارت رایگان

ویزا کارت رایگان نوعی کارت مجازی است که به صورت رایگان صادر شده و اطلاعات آن به هیچ عنوان معتبر نیستند. از ویزا کارت رایگان نمی‌توان در خرید از سایت‌های خارجی یا پرداخت استفاده کرد و تنها کاربرد آن ساخت اکانت در سایت‌ها و فروشگاه‌هایی است که نیاز به تایید هویت از طریق ارائه‌ی کردیت کارت دارند. ویزا کارت رایگان در سایت‌های مختلف قابل دسترسی است و یا سایت‌های بسیاری امکان ساخت ویزا کارت با شماره‌های رندوم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اطلاعات این کارت‌ها به هیچ عنوان معتبر نمی‌باشد. تفاوت اصلی ویزا کارت رایگان و ویزا کارت هک شده در این است که اطلاعات ویزا کارت هک شده کاملا معتبر بوده و مربوط به یک شخص حقیقی می‌باشد. بنابراین این امکان وجود دارد که فردی که کارتش هک شده، حساب خود را مسدود کرده و از شما شکایت کند. در حالت کلی ممکن است که ویزا کارت رایگان مورد استفاده‌ی شما، یک ویزا کارت هکی باشد. در موارد بسیاری این موضوع مشاهده شده که افراد به علت آگاهی ناکافی، به جای استفاده از ویزا کارت رایگان از ویزا کارت هک شده استفاده کرده‌اند. لذا برای پیشگیری از مشکلات امنیتی توصیه می‌شود که از ویزا کارت هک شده استفاده نکنید.

 

هک کردیت کارت

چگونه متوجه شویم که مشغول استفاده از ویزا کارت هک شده هستیم یا ویزا کارت رایگان؟

هیچ راهی برای تشخیص ویزا کارت هک شده از ویزا کارت رایگان وجود ندارد. تنها توصیه‌ای که می‌توان در این مورد داشت این است که زمان استفاده از سایت‌های تولیدکننده‌ی ویزا کارت، عملکرد آن سایت را بررسی کنید.

 

آیا استفاده از کردیت کارت هک شده امن است؟

توصیه‌ی ما به شما این است که به منظور پیشگیری از افتادن در دام کلاهبرداری‌های اینترنتی و ایجاد مشکلات مالی، از کردیت کارت هک شده استفاده نکنید. این امکان وجود دارد که صاحب حساب با پیگیری‌های بین‌المللی بتواند به شما دسترسی پیدا کند و از شما شکایت کند.

 

ویزا کارت هک شده جدید

هک کردیت کارت چقدر زمان می‌برد؟

تحقیقات جدید نشان می دهد که مجرمان می توانند بدون هیچ گونه جزئیاتی از کارت، یک حساب را هک کنند. یک تیم از دانشگاه نیوکاسل انگلیس حدس می‌زند که با حمله توزیع شده، یافتن شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV2 با استفاده از لپ‌تاپ و اتصال اینترنت فقط شش ثانیه طول می‌کشد.

 

خدمات سفیر پیمنت در حوزه ویزا کارت

خرید visa card در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ استفاده کنید.

 

نتیجه

ویزا کارت هکی نسبت به یک ویزا کارت قانونی هزینه‌ی پایین‌تری را به دنبال دارد؛ اما به دلیل نگرانی‌های ناشی از خطرات امنیتی آن، کمتر کسی است که قصد استفاده از ویزا کارت هک شده را داشته باشد. همچنین، باید دقت داشت که این حساب هک شده با visa card رایگان یکسان نیست. ویزا کارت‌های رایگان تنها برای ثبت نام در سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف به کار می‌روند و اطلاعات معتبری ندارند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *