کتاب گرامر آیلتس

8 کتاب برتر گرامر آیلتس

آخرین بروز رسانی:  ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

آزمون آیلتس IELTS از جمله معتبرترین آزمون های انگلیسی است که همه ساله داوطلبان زیادی را برای مهاجرت کاری و تحصیلی به کشورهای انلیسی زبان جذب می‌کند. این آزمون که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌گردد، مدرک آن نیز در دانشگاه‌های معتبری در سراسر دنیا مانند دانشگاه‌های کمبریج، آکسفورد و هاروارد مستند است. استفاده از کتاب گرامر آیلتس به داوطلبان این آزمون کمک می‌کند که هر چه بیشتر خود را برای این آزمون و کسب مدرک آن آماده کنند. از این‌رو در این مقاله قصد داریم آنچه که اطلاعات از کتاب گرامر آیلتس داریم در خدمت شما قرار دهیم. همراه ما باشید.

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

8 کتاب گرامر آیلتس

1- کتاب Practical English Usage

کتاب Practical English Usage  کتاب بزرگی در زمینه گرامر زبان انگلیسی است که اکثر اساتید و حتی کاربران نیتیو انگلیسی به عنوان مرجع از آن استفاده می‌کنند. از قابلیت‌های خوب این کتاب آن است که مانند یک دیکشنری جامع تقسیم بندی شده است که شما می‌توانید به راحتی موضوعات مورد نیاز خود را در فهرست پیدا کرده و سپس دسترسی مستقیم به آن داشته باشید.
در این کتاب تقریبا همه نکات در مورد یک موضوع گرامری و یا استفاده درست از یک واژه، با ذکر مثال ارائه شده است و می‌تواند پایه زبان شما را قوی کند.

 

کتاب گرامر ielts

 

2- کتاب Grammar for IELTS

کتاب Grammar for IELT توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده و در بردارنده تمامی نکات گرامری لازم است که می‌تواند شما را در آزمون آیلتس و تحصیلات آکادمیک موفق کند. از نکات بارز این کتاب آموزش گرامر، reading ،listening و  writing به صورت همزمان است. کتاب مذکور دارای 25 درس می‌باشد و به زبان آموزانی که در سطح upper intermediate قرار دارد، توصیه می‌شود.

 

کتاب گرامر آیلتس

 

3- کتاب Oxford Practice Grammar

کتاب گرامر آکسفور پرکتیس گرامر، یکی دیگر از کتاب‌هایموجود در زمینه آموزش گرامر است که در سه سطح basic ،intermediate و advanced برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته طراحی شده می‌باشد. در این کتاب تمامی نکات گرامر انگلیسی به طور کامل گنجانده شده است. همچنین کتاب Oxford Practice Grammar تمرین‌ها و  فعالیت‌های متنوعی را در دل خود جای داده است. به علاوه در این کتاب بخشی به نام Exit Test نیز طراحی شده است که می‌توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کنید و از توانایی‌های خود در این زبان آگاه شوید. همچنین این کتاب همراه کتابچه پاسخنامه بوده و شما می‌توانید به صورت خودآموز از آن استفاده کنید.

 

کتاب گرامر آیلتس

 

4- کتاب Grammar in Use

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های موجود در زمینه آموزش گرامر انگلیسی کتاب Grammar in use می‌باشد. این کتاب در سرتاسر جهان به عنوان کتابی مطرح برای کلاس‌های زبان یا به عنوان یک رفرنس گرامر به صورت خودآموز به کار گرفته می‌شود. این مرجع نیز همانند کتاب قبلی در سه سطح basic ،intermediate و advanced تدوین شده است و قوانین گرامری را با مثال‌ها و تمرین‌های متعدد تدریس می‌کند.

 

کتب گرامر آیلتس

 

5- کتاب Oxford English Grammar Course

نویسنده این کتاب گرامر آموزش زبان انگلیسی را می‌توان دو نفر از مطرح‌ترین اساتید زبان در سطح بین المللی به نام‌های Michael Swan و Catherine Walter دانست. ایم کتاب برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته نوشته شده تا بر اساس آن بتوانند پایه‌های خود را در این زمینه قوی کنند. ارائه نکات و قوانین گرامر انگلیسی با جزئیات، تمرین‌ها و فعالیت‌های آموزشی متعدد و آموزش گرامر زبان در شکل محاوره‌ای و نوشتاری از جمله ویژگ‌های این کتاب است.

 

کتاب گرامر آیلتس

 

6- کتاب Cambridge Grammar for IELTS

کتاب Cambridge Grammar for IELTS یکی دیگر از کتاب‌های مطرح در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی است. این کتاب جامع در بردارنده مباحث دستورزبان در فصل‌های تعیین شده، نکات مهم و ریز در متون، لوح فشرده برای تقویت مهارت شنیداری، توضیحات کامل و مفید در انتهای هر درس، لیست اصطلاحات دستوری همراه با توضیحات مرتبط و… می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک کتاب خود آموز در اختیار زبان آموزان قرار گیرد.

 

کتاب گرامر آیلتس

7- کتاب Basic English Grammar

داوطلبانی که در گرامر ساده، یعنی حال و گذشته ساده مشکل دارند، می‌توانند از کتاب Basic English Grammar برای تقویت گرامر خود استفاده کنند. این کتاب در بردارنده تمرین‌های زیاد و آموزش روش‌های خوب یادگیری است. شاید در نگاه اول احساس کنید که محتوای کتاب بسیار برای شما آسان است اما توجه داشته باشید که کسانی که سعی در یادگیری دستور زبان پیچیده دارند بدون درک کامل گرامر پایه موفق نخواهند شد. از این‌رو این کتاب شما را برای درک مفاهیم پیچیده‌تر به خوبی آماده می‌کند.

 

منبع گرامر آیلتس

 

8- کتاب Fundamentals of English Grammar

در کتاب Fundamentals of English Grammar هر فصل به صورت مجزا یک موضوع کلی را در گرامر پوشش می‌دهد. در واقع در هر یک از این فصل‌ها چند نکته گرامری به همراه نمودارهای نشان‌دهنده وجود دارد که با تمرین دستور زبان جامع دنبال می‌شوند. همچنین این کتاب تنوع تمرین زیادی دارد و این موضوع باعث می‌شود تا زبان آموز مفاهیم دستوری یکسانی را به روش‌های مختلف تمرین کنند.

 

کتاب گرامر آیلتس

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آزمون آیلتس

آزمون آیلتس نیز همانند سایر آزمون های بین المللی نیازمند پرداخت های ارزی به منظور خرید کتاب، ثبت نام آزمون آیلتس و… است. از این‌رو داوطلبان این آزمون باید از کارت‌های ارزی مسترکارت و یا ویزا کارت برای شرکت در این آزمون استفاده کنند. از آنجایی که تهیه کارت‌های ارزی کار دشواری است، سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در زمینه پرداخت‌های ارزی قادر است تا تمامی پرداخت‌های داوطلبان این آزمون را به منظور ثبت نام و یا خرید کتاب انجام دهد. کافیست داوطلبان با مشاوران و پشتیبانان سفیرپیمنت در ارتباط باشند.

 

نتیجه

همان‌طور که میدانید، آزمون آیلتس IELTS از جمله معتبرترین آزمون‌های انگلیسی در سطح جهان است که مدرک و نمره حاصل شده از آن در اکثر کشورها و دانشگاه‌ها قابل استفاده می‌باشد. منابع آزمون همواره یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌تواند داوطلبان هر آزمونی را موفق کند. در آزمون آیلتس از بخش گرامری زبان انگلیسی سوال‌هایی در نظر گرفته شده است. از این‌رو نیاز است تا داوطلبان این آزمون با منابع گرامری آزمون آیلتس آشنا شوند و از آن‌ها در جهت افزایش موفقیت خود استفاده کنند.

 

سوالات متداول

آیا نمونه سوالات ielts موجود است؟

بله؛ برای دانلود و مطالعه نمونه سوالات آزمون آیلتس در سفیرپیمنت کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
ناشناس کاربر سایت ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهم اینه که محتوا رو یکبار حداقل مرور کنید. کتاب گرامر کمبریج دو بار ذکر شده