کارمزد وسترن یونیون

کارمزد وسترن یونیون چقدر است؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

یکی از روش‌های ارسال پول به نقاط مختلف جهان، استفاده از حواله ارزی است. در این میان شرکت وسترن یونیون یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه انتقال ارز به کشورهای خارجی است که مورد استفاده کاربران زیادی قرار دارد. در مقاله‌های قبلی در خصوص مزایای استفاده از این سیستم نکاتی را بیان کرده‌ایم.تو این مقاله قصد داریم در خصوص کارمزد وسترن یونیون نکاتی را بیان کنیم. همراه ما باشید.

 

وسترن یونیون چیست؟

وسترن یونیون یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه انتقال و پرداخت‌های ارزی است که همانند مانی گرام دارای امنیت بسیار بالایی است و از این‌رو مشتریان زیادی برای انجام پرداخت‌های خود از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. یکی از برجسته‌ترین خدمات این شرکت که مشتریان زیادی در قدم اول از آن استفاده می‌کنند حواله کردن پول خود به به نقاط مختلف جهان است.

وسترن یونیون (Western Union) دارای انواع حواله‌ها مثل حواله tt و یا حواله کشور‌های مستقیم مثل حواله چین و یا کشور هایی مثل حواله به سوئد است.  شعبه اصلی این شرکت در کشور ایالات متحده آمریکا  است و در حال حاضر دارای ۵۰۰ شعبه و نمایندگی در سراسر جهان است که می‌توانند در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن ارز مورد نظر را به کشور مربوطه و کشور مقصد انتقال دهند.

اما شاید این پرسش برای شما وجود داشته باشد که با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران ایرانیان چگونه می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. به همین دلیل باید گفت وسترن یونیون شعبه‌‌ای در ایران ندارد و حتی امکان افتتاح حساب وسترن یونیون برای ایرانیان وجود نخواهد داشت. اما به واسطه برخی از شرکت‌ها می‌توان از خدمات این مجموعه استفاده کرد.

 

کارمزد وسترن یونیون

 

انواع نقل و انتقال در وسترن یونیون

نقل و انتقالات داخلی

یکی از خدماتی که وسترن یونیون برای کاربران خود در نظر گرفته است استفاده از خدمات برای نقل و انتقال ارز به صورت داخلی است. به عبارتی مشتریان می‌توانند از این سیستم استفاده کرده و برای انتقال ارز در داخل کشور استفاده کنند. نا گفته نماند که سرعت این انتقال با کارت به کارت کردن برابری می‌کند.

 

نقل و انتقالات بین‌المللی

می‎‌توان گفت بیشتر کاربرد وسترن یونیون برای کاربران، نقل و انتقال ارز و پول به صورت بین المللی است. به عبارتی مشتریان از این سیستم به عنوان یک کیف پول برای انتقال پول با وسترن یونیون و پرداخت به نقاط مختلف جهان استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که تمامی مراحل عملیات و کار با اسن سیستم همانند فرایند بانکی است و هیچگونه دشواری‌ای کاربران را تهدید نمی‌کند.البته در این میان از مشکلات تحریمی نباید غافل شد!

 

محاسبه کارمزد وسترن یونیون

 

کارمزد وسترن یونیون

کارمزد وسترن یونیون جدا از این که بر اساس مبلغ موردنظر تعیین می‌گردد در کشورهای متفاوت متنوع است. در کشورهایی که پول رایج آن‌ها بر اساس یورو است، نمیتوان هنگام دریافت وجه از دلار استفاده کرد و  وسترن یونیون خدمات Exchange Fee را برای کاربران خود انجام می‌دهد. بر این اساس ممکن است نرخ کارمزد اندکی تغییر کرده و کارمزد این تغییر نیز محاسبه گردد.

نحوه محاسبه کارمزد وسترن یونیون

شاید برای شما مهم است که محاسبه کارمزد وسترن یونیون را به راحتی و آگاهی انجام دهید. از این‌رو باید گفت برای تعیین و محاسبه کارمزد وسترن یونیون لازم است شرایط مخصوص رعایت شود. شما باید توجه داشته باشید که بسته به میزان مبلغی که قصد ارسال وسترن یونیون را دارید و کشوری که می‌خواهید این مبلغ را به آن جا انتقال دهید، نرخ کارمزد بالا و پایین می‌شود. اما در حد نرمال و ثابت نرخ کارمزد این سیستم بین ۵ تا ۵۰ دلار هزینه است.

همچنین کارمزد وسترن یونیون بر اساس نرخی که قصد ارسال آن را دارید ممکن است دچار تغییر شود. به بیانی ساده‌تر هرچه مبلغ مورد انتقال زیادتر باشد کارمزد بیشتری نیز از فرد گرفته می‌‌شود. از این‌رو به شما توصیه خواهیم کرد که یشتر از ۲ هزار دلار از این روش انتقالات مالی انجام ندهید.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه وسترن یونیون

سفیرپیمنت یکی از مجموعه‌های تخصصی در زمینه پرداخت های ارزی است که قادر است خدمات شما را در زمینه حواله‌های ارزی رفع کند. وسترن یونیون یکی از سیستم‌های پرداخت است که در این مقاله در خصوص آن توضیح دادیم. سفیرپیمنت می‌تواند شما را در استفاده از خدمات این سیستم نیز یاری کند.

 

نتیجه

وسترن یونیون یکی از شرکت‌های معتبر در جهان است که از آن برای ارسال حواله‌ها استفاده میکنند. البته این سرویس خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که برای هر یک از آن‌ها کارمزد معینی در نظر گرفته شده است. در این مقاله سعی کردیم در خصوص کارمزد وسترن یونیون و نحوه محاسبه کارمزد وسترن یونیون صحبت کنیم. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
عصمت محمدی کاربر سایت ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

سلام من می‌خوام حواله لغو کنم راهنمایم کنید