بایننس اندروید

دانلود بایننس برای اندروید، ویندوز و IOS به همراه آموزش نصب

آخرین بروز رسانی:  ۳۱ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

صرافی بایننس برای سهولت کار مشتریان خود، اقدام به ارائه‌ی اپلیکیشن‌ در پلتفرم‌های مختلف نموده است. شما می‌توانید از بایننس اندروید، بایننس IOS و یا حتی بایننس دسکتاپ استفاده کنید.

صرافی بایننس چیست؟

  • بایننس یک صرافی آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را معامله کنند.
  • از رایج‌ترین ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند.
  • بایننس یک کیف پول ارز دیجیتال برای معامله‌گران فراهم می‌کند تا وجوه الکترونیکی خود را ذخیره کنند.
  • این صرافی همچنین دارای خدمات پشتیبانی کاربران برای کسب سود یا تراکنش با استفاده از ارزهای دیجیتال است.
  • برنامه‌هایی را برای استخراج‌کنندگان و کمک به معامله‌گران در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.
  • بایننس توکن مبتنی بر بلاک‌چین خود با نام بایننس کوین (BNB)را دارد.

پیشنهاد مطالعه: کیف پول بایننس و روش ساخت آن

آشنایی با صرافی بایننس

قبل از اینکه به موضوع دانلود صرافی بایننس بپردازیم، بهتر است با این صرافی آشنا شویم.

صرافی بایننس عمدتاً برای تجارت کریپتو به کریپتو (تجارت بین دو جفت ارز رمزنگاری‌شده) شناخته شده است و با دانلود رایگان نرم افزار بایننس برای ویندوز، کمترین هزینه را برای تراکنش مبادلات ارزهای دیجیتال، پرداخت خواهید کرد.

این صرافی نقدینگی بالایی دارد و به کاربرانی که با توکن‌های ارز دیجیتال BNB پرداخت می‌کنند، تخفیف‌هایی ارائه می‌دهد.

نام بایننس ترکیبی از دو کلمه بیت کوین و فاینانس است. با دانلود بایننس برای ویندوز دیگر نگرانی برای امنیت ندارید. این صرافی ادعا دارد که استانداردهای بالایی از ایمنی و امنیت، با معماری چندلایه و چند خوشه‌ای و توان پردازش بالایی را ارائه می‌دهد.

صرافی بایننس ظرفیت پردازش حدود 1.4 میلیون سفارش در ثانیه را دارد و از تجارت بیش از 600 سکه، از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت‌کوین و توکن‌های BNB بومی خود پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده بایننس

این صرافی علاوه بر وب سایت آنلاین، اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ را نیز ارائه می‌دهد. برنامه دسکتاپ برای MacOS  و Windows و برنامه تلفن همراه برای iOS و Android در دسترس است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بایننس را برای اندروید، ویندوز و IOS دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

آیا بایننس ایمن است؟

بله، بایننس امن است. اگرچه بایننس در اوایل سال 2019 به قیمت 40 میلیون دلار هک شد، پاسخ صرافی سریع بود و آنها فوراً به هر کسی که تحت تأثیر این هک قرار گرفته بودند از طریق صندوق دارایی ایمن بایننس برای کاربران (SAFU) هزینه را بازپرداخت کردند.

SAFU  یک کیف پول است که سرمایه کافی را در خود نگه می‌دارد تا بتواند ضررهای کاربر را پوشش دهد. از آن زمان تا کنون هیچ حادثه‌ای رخ نداده است.

گاهی اوقات بهتر است صرافی‌ها چنین حوادثی را تجربه کنند تا بتوانید نحوه برخورد آن‌ها با این مشکلات را ببینید. در مورد بالا، بایننس با امتیاز خوبی از این مرحله عبور کرد.

بایننس تمامی ویژگی‌های امنیتی مورد انتظار از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای و احراز هویت عامل جهانی را به عنوان امنیت اضافه ارائه می‌دهد؛بنابراین دیگر نگرانی برای دانلود بایننس برای ویندوز وجود ندارد.

کارمزد بایننس چقدر است؟

کارمزد بایننس کمترین کارمزد معاملاتی در بین صرافی‌های بزرگ است. خریداران و فروشندگان هر دو 0.1٪ کارمزد می‌پردازند.

این کارمزد را می‌توان با داشتن بیش از 50 ارزش بیت کوین (BTC) در حجم معاملات در حساب خود در یک دوره 30 روزه یا نگهداری بیش از 50 بایننس کوین (BNB) در حساب خود کاهش داد.

واریز یک دارایی به حساب Binance شما همیشه رایگان است. هزینه‌های برداشت از بایننس بسته به دارایی که می‌خواهید برداشت کنید متفاوت است.

دانلود بایننس برای اندروید

بایننس رتبه‌ی یک پلتفرم‌های تجارت رمزارز در جهان بر اساس حجم مبادلات است. به کمک بایننس اپ شما می‌توانید بیت‌کوین، اتریوم، تزوس، کاردانو و صدها ارز دیجیتال دیگر را به سادگی و با کمترین هزینه، خرید‌وفروش کنید. برنامه‌ی بایننس اپ فقط برای کاربران غیر آمریکایی بایننس در دسترس است و کاربران آمریکایی باید از US binance app استفاده کنند. اپلیکیشن بایننس اندروید به شما امکانات فراوانی مانند امکان مشاهده‌ی لحظه‌ای قیمت‌ها، دریافت آلارم هنگام تغییر قیمت‌ها، ارسال رمزارز و… می‌دهد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این برنامه را از گوگل پلی دانلود نمایید.

بایننس در گوشی

بایننس دسکتاپدانلود بایننس برای IOS

کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند به سادگی از امکانات اپلیکیشن بایننس استفاده کنند. بایننس IOS تمامی امکانات بایننس اندروید را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این برنامه را از اپ استور دانلود نمایید.

بایننس ویندوز

آموزش نصب اپلیکیشن بایننس

بایننس اپ را باز کرده و از گوشه سمت چپ گزینه‌ی login/register را انتخاب کنید.

بایننس اندرویددستور‌العمل‌ها را دنبال کنید و آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. پس از اینکه کامل شرایط استفاده از برنامه را خواندید، روی رجیستر کلیک کنید.

  • نصب بایننسرمز ورود شما باید حداقل شامل 8 حرف باشد، از جمله یک حرف بزرگ و یک عدد.
  • اگر توسط یکی از دوستانتان برای ثبت نام در Binance معرفی شده‌اید، مطمئن شوید که شناسه ارجاع را پر کنید (اختیاری).

بعد از کلیک روی register، یک معمای پازلی مشاهده خواهید کرد که باید از طریق درگ کردن و کشیدن آن را تکمیل کنید.

بایننس دسکتاپپس از اتمام پازل، حساب بایننس یک ایمیل تأیید به آدرسی که تعیین کرده‌اید ارسال می‌کند. لطفا صندوق ورودی خود را بررسی کنید تا ثبت نام خود را ظرف 10 دقیقه تأیید کنید.

بایننس برای کامپیوتر

بایننس چیست؟

بایننس یک صرافی معتبر متمرکز و غیر متمرکز ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ‌پنگ ژائو تاسیس شد و خیلی سریع توانست محبوبیت زیادی را در دنیای ارزهای دیجیتال کسب کند. برای ترید در این صرافی باید ارزدیجیتال در کیف پول بایننس داشته باشید که در واقع کاربران ایرانی با مراجعه به صرافی‌های ایرانی می‌توانند حساب خود را از طریق تتر، بیت‌کوین و … شارژ کنند و بعد به معامله بپردازند. (شما نمی‌توانید در این صرافی با دلار خرید و فروش انجام دهید و باید از دلار دیجیتال یا همان تتر استفاده کنید)

پیشنهاد مطالعه: حساب دمو بایننس

اگر از توکن خود این صرافی که BNB نامیده می‌شود استفاده کنید، کارمزد معامله تا ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. در حال حاضر این صرافی کاربران ایرانی و برخی از کشورهای دیگر را تحریم کرده است که برای ثبت‌نام باید از آی‌پی‌های کشورهای مجاز به فعالیت در این صرافی استفاده کنید.

بایننس اپخدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی بایننس

 در کشور، ما به علت تحریم‌ها با مشکلات متعددی همراه هستیم. شما می‌توانید به کمک سایت‌ سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و افتتاح حساب بایننس وریفای شده کنید.

سوالات متداول

آیا بایننس در ایران تحریم است؟

شاید تصور کنید که طبق معمول تحریم ایران توسط بایننس مانند سایر تحریم‌ها است؟ باید بگویم که بر خلاف تصور خیلی‌ها، بایننس کشورهای جهان اول مانند آمریکا را نیز تحریم کرده است که باید حتما این کشورها را بشناسید تا از آی‌پی آنها برای ورود به صرافی بایننس استفاده نکنید. کشورهای تحریم شده عبارتند از: آمریکا، آلبانی، بلاروس، بوسنی، بورما، آفریقای مرکزی، کنگو، کره، ساحل عاج، اوکراین، کرواتی، کوبا، هرزگوین، ایران، عراق، کوزوو، لبنان، لیبریا، لیبی، مقدونیه، مولداوی، سربیا، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، یمن و زیمباوه. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله بایننس چه کشورهایی را تحریم کرده را مطالعه نمایید.

بایننس برای ویندوزبرای استفاده از بایننس از VPN استفاده کنیم یا VPS؟

در صورت تمایل به استفاده از این صرافی باید آی‌پی مناسب (ترجیحا vps: برای تهیه سرور مجازی نیز میتوانید از طریق سفیرپیمنت اقدام کنید) و مدارک هویتی لازم برای ادامه فعالیت خود مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های آنلاین ایران

نتیجه

بایننس به عنوان یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای سهولت کار کاربران خود اقدام به عرضه‌ی نسخه‌های مختلف بایننس اندروید، بایننس ویندوز و بایننس IOS کرده است. این اپلیکیشن‌ها تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی تحت وب را دارا هستند. همچنین، در این مقاله راهنمای نصب بایننس اندروید نیز ارائه شده است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید اپلیکیشن این صرافی را نصب و راه‌اندازی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *