مقایسه g2g با g2a

مقایسه g2g با g2a و بررسی تفاوت‌های این دو سایت

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر اهل بازی‌های آنلاین باشید و به‌صورت حرفه‌ای دنبال‌کننده این بازی‌‌ها هستید، حتما اسم دوسایت g2g و g2a را شنیده‌اید!
g2g سایتی است که در آن می‌توانید ارز مجازی، اقلام، خدمات تقویتی و کارت‌های معاملاتی را برای بازی‌های آنلاین خریداری کنید. در g2a نیز شما می‌توانید کد بازی‌های مختلف را با تخفیف خریداری کنید.
اگر درخصوص قیمت، ایمنی، قانونی بودن و نحوه عملکرد این دوسایت سوالی دارید با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب از سایت سفیرپیمنت به مقایسه g2g با g2a در تمامی جوانب پرداخته شده است.

g2g چیست؟

در اولین بخش از مقایسه g2g با g2a به تعریف این دو سایت می‌پردازیم.
g2g پلتفرمی است که فروشندگان خدمات بازی‌های ویدیویی و محصولات مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی را به خریداران علاقه‌مند متصل می‌کند.
g2g در تمام سال‌های فعالیت خود توانسته است شهرت بسیار خوبی در میان بسیاری از جوامع بازی در سراسر جهان ایجاد کند؛ این شهرت عمدتا به‌دلیل رضایت مشتریان است. اگر به امتیاز مشتریان و نظرات آن‌ها در وب‌سایت‌هایی مانند Trustpilot یا scamadviser نگاه کنید، خواهید دید که چرا g2g از اکثر سایت‌ها بهتر است.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد خرید و وریفای اکانت G2A بدانید

تفاوت g2g با g2a

g2a چیست؟

برای مقایسه g2g با g2a باید وب‌سایت g2a را نیز تعریف کنیم. g2a.com یک وب‌سایت بازار خاکستری است که امکان خرید کد‌های بازی را با تخفیف ارائه می‌دهد. درحال‌حاضر، g2a یکی از محبوب‌ترین بازار‌های دیجیتال برای کد‌های بازی است.
g2a یک بازار دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از محصولات مرتبط با بازی را ارائه می‌دهد؛ برخی از این محصولات شامل کد‌های بازی، کد‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزار کامپیوتر و… است.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از طریق بازی کردن G2A

مقایسه g2g با g2a از نظر نحوه عملکرد

هر کد بازی که از طریق g2a خریداری می‌کنید، توسط یک فروشنده فروخته می‌شود. برای بسیاری از کد‌های بازی که از طریق g2a فروخته می‌شوند، چندین فروشنده خواهید یافت.
هر فروشنده قیمت خود را همراه با نام پروفایل منحصربه‌فرد و رتبه بازخورد ارائه می‌دهد. از این اطلاعات می‌توانید برای تعیین اینکه آیا فروشنده مناسب است یا خیر؟ استفاده کنید؛ بلافاصله پس‌از‌آن، می‌توانید خرید را انجام دهید.

هر پرداخت از طریق درگاه پرداخت g2a PAY انجام می‌شود که به گفته g2a، بسیار قابل اعتماد است و بیش از ٢٠٠ روش پرداخت جهانی و محلی، برای ٨٠ ارز بیش از١٧٠ کشور را پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید پرداخت را انجام دهید و کد بازی خریداری‌شده را دریافت کنید. برای فعال‌کردن کد بازی و به‌دست آوردن بازی خود، باید وارد پلتفرمی شوید که کد با آن مرتبط است. پس از ورود به سیستم، می‌توانید کد را وارد کرده و شروع به دانلود بازی نمایید.

g2g.com متفاوت از اکثر سرویس‌های تقویت‌کننده کار می‌کند. کارگزاران g2g به‌جای داشتن بازیکنان خود، خدمات آنلاین تقویت‌کننده بازی را تقویت می‌کنند.
g2g در سال ٢٠١٣ شروع به‌کار کرد و با دفتری در سنگاپور مستقر است. این شرکت به‌عنوان یک واسطه برای انواع خدمات بازی‌های ویدئویی عمل می‌کند؛ g2g همچنین به‌عنوان یک واسطه برای فروشندگان ارز‌های درون بازی، آیتم‌های بازی، شارژ‌ها و حساب‌های بازی ویدیویی کار می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

آیا g2g و g2a قانونی هستند؟

در این قسمت از مقاله به مقایسه g2g با g2a از نظر قانونی بودن می‌پردازیم.
اگر تا‌به‌حال به خدماتی مانند فروش اکانت، خرید اقلام بازی، تقویت خدمات، کوچینگ یا خرید ارز درون بازی علاقه داشته‌اید، بدون شک با g2g برخورد کرده‌اید.
g2g از سال ٢٠١٣ فعالیت خود را آغاز کرده است و بیش از ١ میلیون کاربر معمولی دارد. این شرکت تقریبا ٢٠٠٠٠ بررسی در Trustpilot با میانگین امتیاز ۴/۷ دارد و برای بیش از ١٠٠ بازی خدمات ارائه می‌دهند. g2g یک سایت قانونی برای به‌دست آوردن خدمات تقویت و یک شرکت ثبت شده قانونی در کوالالامپور، سنگاپور به نام Gamer٢Gamer است.

g2g هیچ ارتباطی با کلاهبرداری ندارد و یک وب‌سایت امن برای استفاده است.

مقایسه g2g با g2a
در ادامه مقایسه g2g با g2a، به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا g2a قانونی است؟ خدماتی که g2a ارائه می‌دهد، قانونی هستند؛ با‌این‌حال، کد‌های بازی فروخته شده از طریق g2a داستان متفاوتی دارند.
شما می‌توانید نظرات مثبت بسیاری از مشتریان را در کنار توصیفات منفی مشتریان ناراضی بیابید. اگر به نظرات منفی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اغلب به یکی از این سه دلیل مربوط می‌شوند : ١) کد بازی کار نمی‌کند، ٢) کد بازی کار می‌کند، اما بعدا لغو شده است و باعث می‌شود بازی غیرقابل دسترس باشد ٣) روند بازپرداخت محصول بسیار چالش‌برانگیز بوده است.

به‌عنوان یک بازار، g2a قانونی است اما برخی از محصولات آن غیرقانونی هستند.

مقایسه g2g با g2a از نظر ایمن بودن

وقتی از g2a استفاده می‌کنید، همیشه این خطر وجود دارد که چیزی که خریداری می‌کنید، کارساز نباشد. اگرچه g2a ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهد، استفاده از این ضمانت می‌تواند بسیار دشوار باشد و به همین دلیل g2a نسبتا ناامن است اما نسبت به بازار‌های سنتی بازی‌های ویدیویی آنلاین ایمن‌تر است.
درخصوص مقایسه g2g با g2a از نظر ایمنی باید بگوییم که بسیاری از مشتریان، g2g را به خاطر اقداماتی که از خریداران محافظت می‌کند، تمجید می‌کنند، اما این تنها یکی از کار‌هایی است که g2g به‌درستی انجام می‌دهد.

بررسی سایت g2a

اگرچه g2g اقدام لازم برای محافظت از خریداران را انجام می‌دهد؛ اما شما به‌عنوان یک کاربر باید مراقب باشید که فروشنده معتبری را انتخاب کنید زیرا با خود g2g معامله نمی‌کنید بلکه با سایر فروشندگان شخص ثالث معامله می‌کنید. ازآنجایی‌که g2g قوانین سختگیرانه‌ای را برای فروشنده تعیین می‌کند، احتمال اینکه از یک فروشنده نا‌معتبر خرید کنید، تقریبا غیرممکن است.

مزایای سایت g2g و g2a

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های مقایسه g2g با g2a، بررسی مزایای این دو سایت است.
قابل توجه‌ترین مزیت ارائه‌شده توسط g2a قیمت است. یک کد بازی که از طریق g2a فروخته می‌شود، اغلب هزینه کم‌تری نسبت به Steam یا Humble Bundle خواهد داشت. بسیاری افراد فقط به همین دلیل هزینه‌های پایین این سایت، جذب g2a می‌شوند.

مزایای g2g عبارتند از :

  • انتخاب عظیمی از خدمات برای بسیاری از بازی‌ها
  • بسیاری از اقدامات احتیاطی امنیتی
  • بیش از ٢٠٠ روش پرداخت
  • کارمزد نسبتا کم‌
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از بازی‌ها

هزینه‌ها در سایت‌های g2g و g2a به چه صورت است؟

فاکتور مهم بعدی برای مقایسه g2g با g2a، هزینه‌ها و قیمت در این دو سایت است. تصور اکثر مردم این است که هر چیز ارزانی قابل‌اعتماد نیست؛ اما این در مورد g2a صادق نیست.
کلید‌های فعال‌سازی این سایت همان کلید‌هایی هستند که از هر پلتفرم دیگری خریداری می‌کنید؛ دلیل ارزان بودن آن‌ها این است که توسط فروشندگان شخص ثالثی که کلید‌ها را به‌صورت عمده در اختیار دارند، فروخته می‌شوند.

بررسی سایت g2g

این فروشندگان کلید‌های فعال‌سازی بازی را مستقیما از توسعه‌دهندگان و ناشران به‌صورت عمده خریداری می‌کنند. وقتی کلید‌ها به‌صورت عمده خریداری می‌شوند، با قیمت‌های ارزان‌تری فروخته می‌شوند.

وقتی صحبت از خرید، خرید اقلام یا خدمات می‌شود، g2g هیچ هزینه خرید پنهان یا هزینه تراکنش اضافی ندارد که این یک مزیت بزرگ است.
مهم‌تر از همه، اگر تصمیم به فروش یک کالا در g2g دارید، فقط زمانی هزینه تراکنش را پرداخت می‌کنید که این سرویس واقعا خریداری شود.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

جمع‌بندی

سایت‌های g2g و g2a، دو مورد از محبوب‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌ها در زمینه خرید‌و‌فروش خدمات و کد‌های بازی‌های آنلاین هستند. در این مطلب به مقایسه g2g با g2a پرداخته شد و این دو سایت از جنبه‌های مختلفی بررسی شدند.
هردوی این سایت‌ها قانونی هستند و امنیت نسبتا خوبی دارند اما g2g، از نظر امنیت نظرات مثبت بیشتری دارد. مهم‌ترین ویژگی سایت g2a، قیمت‌های پایین آن نسبت به سایت‌‌های مشابه است. g2g نیز کارمزد‌های نسبتا پایینی دارد و امکان پرداخت با بیش از ۲۰۰ روش پرداخت را فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *