کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

آخرین بروز رسانی:  ۶ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

با افزایش ارتباطات بین‌المللی، کسب درآمد دلاری بدون سرمایه بیش از پیش امکان‌پذیر است. همچنین به دلیل تورم شدید حال حاضر در ایران، کسب درآمد دلاری نه تنها به درآمد‌زایی بیشتری منتهی می‌شود؛ بلکه افراد را از تأثیر تورم نیز ایمن نگه می‌دارد. از این‌رو، جذابیت روش‌های کسب درآمد دلاری بر کسی پوشیده نیست؛ اما گاهاً نیاز به سرمایه اولیه بالا، از ورود افراد به بازار جهانی جلوگیری می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه روش‌های مختلفی وجود دارند که بتوان بدون سرمایه درآمد دلاری کسب کرد.

در این مقاله به بررسی روش‌های کسب درآمد دلاری می‌پردازیم که به سرمایه اولیه نیاز ندارند. همچنین درباره بازدهی و پتانسیل درآمد هر روش نیز مطالبی مطرح می‌کنیم. در نهایت نیز درباره روش‌های نقد‌کردن و دریافت درآمد دلاری در ایران صحبت خواهیم کرد تا بدون هیچ چالشی بتوانید به بازار جهانی ورود پیدا کنید. اگر شما هم از علاقه‌مندان بازار بین‌المللی هستید و به دنبال کسب درآمد دلاری می‌گردید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه و تخصص

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کسب درآمد دلاری از روش‌هایی است که به سرمایه و مهارت خاصی نیاز ندارند و برای تمام عموم امکان پذیر هستند. در ادامه تعدادی از این روش‌ها را بیان می‌کنیم.

 

به دست آوردن درآمد دلاری با تخصص به صورت آنلاین

 

بوست گیم‌ها

این روش برای گیمر‌ها و علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای بسیار مناسب است. شاید به نظر عجیب برسد؛ اما شما می‌توانید با کمک به بازیکن‌ها در ارتقا رنک خود، درآمد خیلی خوبی کسب کنید. امروزه بازی‌های آنلاین رقابتی، طرافداران بسیاری به خود جذب کرده‌اند. در تمام این بازی‌های آنلاین سیستم رتبه‌بندی وجود دارد که نشان‌دهنده سطح مهارت شما است. بسیاری از بازیکن‌ها حاضر هستند برای خرید اکانت‌های رنک بالا، هزینه زیادی پرداخت کنند. از این‌رو، بازیکن‌های حرفه‌ای می‌توانند با ساخت حساب جدید و بوست رنک، آن حساب را با قیمت مناسبی بفروشند. همچنین راه دوم، ارائه خدمات مربیگری برای بازیکن‌ها است تا با راهنمایی شما مهارت خود را ارتقا دهند. بازی‌هایی مانند CS:GO، Dota2، Fornite، Pubg و… از پردرآمدترین گزینه‌ها هستند که درآمد تقریبی 700 دلار در ماه می‌توانند ایجاد کنند.

 

نقد کردن درآمد بازی با سفیرپیمنت

 

انجام بازی‌های رمزارزی

بازی‌های رمز ارزی یک راه نوین و جالب برای کسب درآمد ارزی هستند. این بازی‌ها با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، پلتفرمی شفاف و غیرمرکزی برای بازی ایجاد می‌کنند. با انجام چالش‌های داخل بازی شما توکن‌های بازی را دریافت می‌کنید که در واقع رمز ارز محسوب می‌شوند. حال با فروش توکن در بازار رمز ارز‌ها به درآمد خواهید رسید. مواردی از قبیل Axie Infinity و Thetan Arena مثال‌هایی از این بازی‌ها هستند. بسته به میزان زمان و زحمتی که برای این بازی‌ها صرف می‌کنید می‌توانید درآمد تقریبی ۱۰۰ دلار در ماه داشته باشید.

 

 

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه با تماشای تبلیغات

شاید از شنیدن این موضوع تعجب کنید؛ اما روش‌هایی وجود دارد که از طریق آن با تماشای تبلیغات می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. شما می‌توانید در سایت‌های خدماتی Swagbucks یا Mypoint ثبت‌نام کرده و به‌ازای تماشای تبلیغات درآمد دلاری به دست آورید. درآمد حاصل از این روش آن‌چنان زیاد نیست؛ اما در زمان فراقت می‌توانید کنار تفریح کمی درآمد نیز کسب کنید. پتانسیل درآمد‌زایی با این روش تقریباً 50 دلار در ماه است.

 

به دست آوردن پول بدون سرمایه

 

ثبت بازخورد از موزیک‌‌ها

اگر شما عاشق گوش‌دادن به موزیک هستید این روش می‌تواند برای شما بسیار مؤثر باشد. کمپانی‌های هستند که برای جمع‌آوری داده درباره موزیک‌ها حاضر به پرداخت پول هستند. همچنین خوانندگان تازه‌کار اغلب از کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و برای ارائه بازخورد از آهنگشان مبلغی پاداش به شما هدیه می‌دهند. سایت‌های Current Reward و Radioearn مثال‌هایی از این کمپانی‌ها هستند. در قبال گوش‌دادن و ثبت بازخورد برای هر موزیک می‌توانید انتظار درآمدی تقریبی 0.05 دلار داشته باشید.

 

آشنایی با راه های درآمد دلاری در منزل

 

انجام پرسشنامه

شرکت‌های متعددی در دنیا هستند که در قبال انجام پرسشنامه به شما پاداش می‌دهند. شما می‌توانید در پلتفرم‌های SurveyJunkie یا Opinion Outpost ثبت نام کنید یا به راحتی در گوگل به دنبال پرسشنامه‌های پاداش‌دار بگردید. انجام پرسشنامه یک راه راحت و مؤثر برای کسب درآمد دلاری است که می‌توانید در اوقات فراغت انجام دهید. شما می‌توانید برای تکمیل هر پرسشنامه انتظار درآمد 1 دلاری داشته باشید. سرعت تکمیل پرسشنامه به سرعت مطالعه فرد بستگی دارد؛ اما به طور معمول تکمیل پرسشنامه بین 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

 

فروش تصاویر به صورت آنلاین

اگر شما به حوزه عکاسی علاقه دارید یا یک عکاس ماهر هستید می‌توانید با فروش عکس‌های عمومی خود درآمد دلاری کسب کنید. وب‌سایت‌ها و کمپانی‌های بسیاری وجود دارند که برای تصاویر منحصر به فرد یا تجاری، قیمت‌های بسیار خوبی پرداخت می‌کنند. برای کسب درآمد دلاری از عکاسی می‌توانید در سایت‌های Shutterstok یا iStockphoto ثبت‌نام و با آپلود عکس‌های خود کسب درآمد کنید.

 

روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

دسته دوم روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق ارائه خدمات تخصصی در بازار جهانی است. بدیهی است به دلیل ماهیت تخصصی این کار‌ها درآمد بسیار بالاتری نیز می‌توان از آن کسب کرد. به این گروه از کار‌ها اصطلاحاً فریلنسینگ گفته می‌شود. در ادامه تعدادی از برترین حوزه‌ها و روش‌های کسب درآمد از طریق تخصص را بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است که در اکثر این روش‌ها مهارت ارتباط به زبان انگلیسی مورد نیاز است؛ زیرا در اکثر مواقع خود شما می‌بایست با کارفرما ارتباط برقرار کنید.

 

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه و تخصص

 

تصحیح اسناد

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه تصحیح مقالات دانشگاهی، پایان‌نامه‌ها و قرارداد‌ها و اسناد قضایی قبل از ارائه است. در برخی موارد حتی قرار‌گیری یک علامت نگارشی در جایی نادرست می‌تواند معنای کل سند را تغییر دهد که برای طرفین قرارداد بسیار هزینه‌بر است. از این رو بسیاری از افراد و شرکت‌ها افرادی را استخدام می‌کنند تا اسناد آن‌ها را مطالعه و اصلاح کند. این کار عموماً برای افراد نکته‌سنج و ریز‌بین مناسب است. تصحیح اسناد می‌تواند درآمدی بالغ بر 1500 دلار در ماه داشته باشد.

 

نویسنده آزاد

در عصر اطلاعات امروزی تقاضای زیادی برای تولید محتوا وجود دارد. تقاضای بالا برای تولید محتوا به معنای نیاز بالا به نویسندگان محتوا است. اگر شما قلم نوشتار جذابی دارید یا در حوزه نویسندگی فعال هستید این روش می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. شما می‌توانید در پلتفرم‌هایی از قبیل Problogger یا Upwork ثبت‌نام نمایید و در ازای ارائه خدمات خود کسب درآمد کنید. نویسندگان محتوا درآمدی معادل 5000 دلار در ماه می‌توانند داشته باشند.
پلتفرم Medium یک سایت نویسندگی بلاگ است که نویسندگان می‌توانند درباره موضوعات ارائه شده محتوا تولید کرده و کسب درآمد کنند. این پلتفرم برای هر کلمه متن نوشته شده 0.055 دلار پاداش می‌دهد که برای متون چند هزار کلمه‌ای درآمد مناسبی است.

 

 

مترجم

اگر شما به بیش از یک زبان تسلط دارید می‌توانید از با ارائه خدمات ترجمه در سایت‌های آنلاین درآمد دلاری کسب کنید. بسیاری از شرکت‌ها در جهت جهانی‌سازی و بازاریابی جهانی، نیاز به زبانشناس و مترجم دارند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های Gengo، Blend و Proz پروفایل مترجمی خود را ایجاد کنید. با ارائه خدمات ترجمه آنلاین می‌توان به درآمدی بالغ بر 4000 دلار در ماه دست یافت.

 

تدریس موضوعات مختلف

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری، آموزش موضوع تخصص شما است. برای مثال اگر زبان دومی می‌دانید، سایت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید در آن به عنوان استاد زبان فعالیت کنید. یادگیری زبان یک بازار بسیار پر رونق است؛ زیرا بسیاری برای تجارت، مسافرت، مهاجرت و یا حتی تفریح، زبان دیگری یاد می‌گیرند. همچنین گاهی نیاز به آموزش مستقیم نیست و متقاضیان فقط به دنبال شریک تمرین هستند. در این صورت نیازی به مهارت آموزش نیز نیست. به همین شکل سایت‌های بسیاری وجود دارند که امکان آموزش موضوعات مختلف را به شما می‌دهند. به صورت معمول و بر اساس موضوع، آموزش آنلاین درآمدی بالغ بر 2500 دلار به همراه دارد.

 

ایجاد متن موسیقی

اگر شما یک موسیقی‌دان هستید، انجام سفارش‌های آنلاین راه بسیار مناسبی برای کسب درآمد دلاری است. بسیاری از سایت‌ها هستند که برای پروژه‌های خود به موسیقی سفارشی نیاز دارند. شما می‌توانید با ساخت موسیقی متنی متناسب با نیاز متقاضی کسب درآمد دلاری کنید. همچنین می‌توانید به عنوان دستیار موسیقی‌دان فعالیت کنید و در کنار کسب درآمد دلاری از تجربیات ارزشمند نیز برخوردار شوید. به طور میانگین درآمد سازندگان موسیقی بالغ بر 3000 دلار در ماه است.

 

نقد کردن درآمد خارجی با سفیرپیمنت

 

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه با ادیت ویدئو

با افزایش محبوبیت محتوا‌های ویدیویی و پلتفرم‌های پخش محتوا از جمله یوتیوب، تقاضا برای ادیتور‌های حرفه‌ای بسیار زیاد شده است. بر اساس قانون عرضه و تقاضا می‌توان انتظار داشت که درآمد دلاری این حوزه بسیار قابل توجه است. اگر تجربه کار با نرم‌افزار‌های ادیت ویدیو مانند Adobe Premiere و Final Cut Pro و DaVinci Resolve را دارید، می‌توانید با ارائه خدمات ادیت ویدیو درآمد دلاری هنگفتی کسب کنید. به طور میانگین درآمد ادیتور‌های ویدیو چیزی بالغ بر 5000 دلار است.

این‌ شغل‌ها تمام روش‌های کسب درآمد دلاری نیستند و حوزه‌های مختلف بسیاری وجود دارد که درآمد قابل قبولی ارائه می‌دهند. موارد بالا مثال‌هایی از پر‌درآمد‌ترین حوزه‌های تخصصی به شمار می‌روند.

 

نقد کردن درآمد دلاری با سفیرپیمنت

پس از کسب درآمد نوبت به دریافت و نقد‌کردن درآمد دلاری در ایران می‌رسد. به دلیل تحریم‌های متعدد، بانک‌های ایرانی به شبکه جهانی متصل نیستند. این موضوع اصلی‌ترین چالش فریلنسر‌ها محسوب می‌شود. بهترین راه برای دریافت درآمد دلاری ایجاد حساب پی پال شخصی است؛ زیرا روش واریز اکثر سایت‌های فریلنسینگ از طریق پی پال است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایجاد حساب پی پال سفیرپیمنت در کمترین زمان و حتی بدون پاسپورت، حساب پی پال اختصاصی خود را ایجاد کنید. همچنین از طریق خدمات نقد کردن درآمد پی پال سفیرپیمنت می‌توانید درآمد دلاری خود را در ایران نقد کنید.

 

بررسی نهایی روش های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

 

جمع‌بندی کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

امروزه با افزایش ارتباطات بین‌المللی، بسیاری هستند که سفارشات کاری خود را روی اینترنت منتشر می‌کنند. این موضوع برای متخصصین ایرانی فرصتی فوق‌العاده ایجاد کرده تا با انجام سفارشات آنلاین به کسب درآمد دلاری از طریق گوگل مشغول شوند. همچنین بسیاری از سایت‌ها هستند که در قبال فعالیت‌های مختلف، پاداش‌های دلاری ارائه می‌دهند. در این مقاله روش‌های مختلف کسب درآمد دلاری بدون سرمایه را بررسی کردیم. همچنین از مزایا و ویژگی‌های آن‌ها گفتیم و میزان میانگین درآمد ماهانه آن‌ها را بیان کردیم. با مطالعه این مقاله ایده‌های جذابی برای کسب درآمد دلاری دریافت خواهید کرد.

همچنین راه‌‌های مختلف دریافت درآمد دلاری را بیان کردیم تا چالشی در مسیر فعالیت بین‌المللی به وجود نیاید. سفیرپیمنت برای سهولت فعالیت بین‌المللی کاربران ایرانی، خدمات ایجاد حساب پی پال را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه ارائه می‌‌دهد. علاوه بر این، برای افتتاح حساب پی پال نیازی به پاسپورت نیز نخواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات نقد‌کردن درآمد ارزی سفیرپیمنت می‌توانید درآمد دلاری خود را داخل ایران نقد کنید.

سوالات متداول؛ کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

بله راه‌های بسیاری برای کسب درآمد دلاری هستند که حتی به تخصص هم نیاز ندارند. بدیهی است کار‌های تخصصی پتانسیل درآمد بیشتری دارند.
برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و کسب درآمد دلاری نیاز است که شما جیمیلی با استفاده از یک شماره مجازی غیر ایرانی ایجاد کنید. پس از آن دیگر چالشی در خصوص ثبت‌نام و کسب درآمد نخواهید داشت.
بله با استفاده از خدمات نقد‌کردن درآمد ارزی سفیرپیمنت می‌توانید درآمد دلاری خود را در داخل ایران نقد کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *