نحوه کسب درآمد از سایت usertest در سفیرپیمنت

نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

این پلتفرم می‌تواند برای ارزیابی وب‌سایت‌ها یا محصولات توسط کاربران واقعی مورد استفاده قرار گیرد. این سرویس وب‌سایت بسیار مفید و کاربردی است؛ زیرا به تیم طراحی این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کافی در مورد تجربه کاربری محصولی که طراحی می‌کنند به دست آورند تا پیش از اجرای محصول نهایی، هرگونه مشکل در مورد آن برطرف شود. شناسایی صحیح و حل مشکلات در مراحل اولیه در واقع هزینه‌ها را در درازمدت کاهش پیدا می‌کنند.

در حالت ایده‌آل، تست کاربر باید برای هر پروژه اعمال شود؛ زیرا به کاهش ریسک، بهبود فرایندها و متعاقباً صرفه‌جویی در هزینه‌های تجاری کمک می‌کند. این سایت علاوه بر مزایای که برای صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان دارد، به کاربران این امکان را فراهم می‌کند که با ارسال نظرات در محصولات یا وب سایت‌های مختلف، درآمد دلاری کسب کنند. ما در این مقاله قصد داریم به آموزش کسب درآمد از سایت usertesting.com بپردازیم.

 

سایت Usertesting.Com چیست؟

برخی از سایت‌ها خدمات تست کاربر را ارائه می‌دهند. یکی از این پلتفرم‌ها Usertesting.com می‌باشد. این وب‌سایت اساساً یک سرویس آزمایشی برای تجربه مشتری است که بازخورد درخواستی در مورد یک محصول یا خدمات را از بازار هدف دریافت می‌کند. کسب‌وکارها می‌توانند به‌وسیله این سایت برای محافظت از برند خود و حذف تجربیات بد کاربران استفاده نمایند.

 

کار با usertesting.com چگونه است؟

این سایت با چندین شرکت در سراسر جهان کار می‌کند که می‌خواهند بازخورد صادقانه کاربران واقعی را در مورد آنچه که درباری محصولات دیجیتال خود فکر می‌کنند بشنوند؛ بنابراین، به عنوان یک آزمایش‌کننده در usertesting.com، به شرکت‌ها کمک می‌کنید تا با گفتن اینکه چه چیزی در وب‌سایت یا برنامه‌شان بهترین کار را انجام می‌دهد، تجربیات دیجیتالی بهتری ایجاد کنند. در واقع باید بگویید چه چیزی خوب است و چرا چنین احساسی دارید. برای انجام نقد و بررسی هم پول می‌گیرید.

 

چقدر می‌توانید از سایت usertesting.com درآمد کسب کنید؟

 

چقدر می‌توانید از سایت usertesting.com درآمد کسب کنید؟

هزینه هر آزمون بستگی به نوع و طول امتحان دارد. به طور کلی هزینه هر آزمون بین 3 تا 60 دلار تغییر خواهد کرد. میانگین هزینه هر سنجش 10 دلار است. این وب‌سایت برای هر 20 دقیقه ویدئو 10 دلار به شما پرداخت می‌کند. از شما می‌خواهد که یک وب‌سایت یا برنامه را باز نمایید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. یک سری‌کارها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود انجام دهید و سپس تجربه کاربری خود را ارزیابی کنید.
نظرات و پیشنهادات شما باید به زبان انگلیسی بیان شود و انجام این کارها معمولاً 10 الی 20 دقیقه زمان خواهد برد.

 

چگونه می‌توان درآمد به‌دست‌آمده از سایت یوزتستینگ نقد کرد؟

سایت usertesting برای پرداخت پی پال استفاده می‌شود؛ بنابراین، شما نیاز به یک حساب پی پال در یک کشور پذیرنده پی پال دارید. پرداخت هفت روز پس از پایان آزمون انجام می‌شود.

 

 

آیا تست یوز تستینگ می‌تواند یک کار تمام‌ وقت باشد؟

 

آیا تست یوز تستینگ می‌تواند یک کار تمام‌ وقت باشد؟

اگر به کسب درآمد از Usertesting فکر می‌کنید، یک تست کاربر تنها قادر نخواهد بود که در هر ماه بیشتر از یک شغل تمام‌ وقت برای شما درآمد داشته باشد. شما به عنوان یک رقیب برای امتحان در برابر افراد زیادی قرار خواهید گرفت. Usertesting قانونی‌ترین شرکت تست کاربر است و شرکت‌کنندگان زیادی را جذب می‌کند.بهترین راه برای انجام تست کاربر، باز کردن یک پنل در حین انجام کار دیگر می‌توانید هر امتحانی را انجام ‌دهید که به افزایش درآمدتان کمک کند.
راه‌های دیگری غیر از تست 20 دقیقه‌ای برای بهره‌مندی از یوزرتستینگ وجود دارد. آزمون‌های آنلاین که معمولاً از طریق سرویس‌هایی مانند اسکایپ یا زوم انجام می‌شود، بیشترین درآمد برای شما ایجاد می‌کنند.پلتفرم usertesting برای یک تست 30 دقیقه‌ای 30 دلار از شما دریافت می‌کنند که پول زیادی خواهد بود. امکان دارد این نوع آزمایش ترسناک‌ به نظر برسد، اما فردی که در سمت دیگر قرار دارد به شما احساس راحتی می‌دهد و درست مانند انجام یک آزمایش عادی است، پس نگران آن نباشید.

گاهی ممکن است از شما خواسته شود که یک مطالعه یادآوری انجام دهید. منظور از مطالعه یادآوری (روش تحقیقی که برای جمع‌آوری داده‌های کیفی در مورد رفتارها، فعالیت‌ها و تجربیات مصرف‌کننده در طول زمان استفاده می‌شود) انجام دهید.

 

مزایا و معایب سایت UserTesting

 

در این بخش از آموزش کسب درآمد از سایت usertesting.com قصد داریم به بررسی مزایای و معایب این پلتفرم بپردازیم. از جمله مزایای UserTesting می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  فرایند کار شفاف، کاربرپسند و سیستماتیک انجام می‌شود.
  •  روند ثبت نام در سایت یوزرتستینگ آسان است.
  •  پاسخ سریع به تصمیم شما، فقط 48 ساعت طول می‌کشد تا بدانید که آیا آزمون شما تأیید یا رد شده است.
  •  در این پلتفرم نیازی به پول نیست. شما بر اساس مهارت‌های ارتباطی و مشخصات جمعیتی خود انتخاب خواهید شد.
  •  دستورالعمل‌های واضح و مختصر در مورد نحوه انجام آزمایش و وظایفی که باید انجام دهید به خوبی توضیح داده شده است.
  •  این دوره به شما می‌آموزد که چگونه در امتحان بهترین عملکرد داشته باشید و چگونه از امتیاز 5 ستاره خود استفاده کنید.
  •  جهت ثبت نام نیازی به مدارک قانونی یا گواهی نیست.
  •  پرداخت منصفانه برای هر آزمون تکمیل شده بسته به نوع و مدت‌زمان آزمون که معمولاً بین 3 تا 60 دلار است.
  •  فرصت‌های زیادی برای کسانی که در نزدیکی ایالات متحده زندگی می‌کنند وجود دارد.

اما در کنار تمام مزایا، این پلتفرم معایبی نیز دارد که عبارت‌اند از:

  •  برای تست‌های جدید ایمیلی دریافت نخواهید کرد.
  •  شما باید همیشه آنلاین باشید و به‌حساب خود وارد شوید و همیشه داشبورد خود را برای آزمایش‌های جدید بررسی کنید.
  • واجد شرایط بودن در آزمون دشوار است.
  • نیاز به فن آوری قوی و مهارت‌های انگلیسی بالای دارید. اگر این شرایط را ندارید Usertesting.com برای شما مناسب نیست.
  • اگر در نزدیکی ایالات متحده زندگی نمی‌کنید، فرصت‌های کمتری خواهید داشت.
  • به عنوان جایگزینی برای کار معمولی و درآمد توصیه نمی‌شود.
  • نسخه موبایل بسیار کند است و زمان زیادی طول می‌کشد تا بارگذاری شود.

 

خدمات سفیر پیمنت برای سایت usertesting

سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی فرایند نقدکردن از سایت usertesting.com با بهترین نرخ برای شما انجام می‌دهد. با استفاده از خدمات نقدکردن سفیرپیمنت می‌توانید در کمترین زمان ممکن درآمد خود را به صورت ریالی در ایران دریافت کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله به آموزش کسب درآمد از سایت usertesting.com پرداختیم. برای کسب تجربه از وب‌سایت یا برنامه‌های شما، Usertesting یک منبع مفید است. به ‌عنوان یک کسب‌وکار، می‌توانید از خدمات آن سود ببرید؛ زیرا نظرات و پاسخ‌های واقعی مصرف‌کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما در توسعه محصولتان کمک می‌کند. آنها راه‌حل‌های به بخش خصوصی و دولتی ارائه می‌دهند. این یک فرصت فوق‌العاده برای شما است که به عنوان آزمایش‌کننده مقداری پول اضافی دریافت کنید.
برای برگزاری آزمون‌ها، باید انگلیسی را روان صحبت کنید و دانش فنی داشته باشید. اگرچه این وب‌سایت به روشی آسان و شفاف کار می‌کند، اما مشخص نیست که در چند آزمون مجاز به شرکت در آن هستید. عناصری که تعیین می‌کنند آیا شما در آزمون موفق می‌شوید؟ پاسخ به این سؤال بستگی به جمعیت‌شناسی، صنعت، سابقه شغلی، درآمد و سایر ملاحظات شما دارد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *