هر آنچه باید در مورد خرید و وریفای اکانت G2A بدانید

هر آنچه باید در مورد خرید و وریفای اکانت G2A بدانید

آخرین بروز رسانی:  ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

G2A یک بازار آنلاین بین‌المللی مختص گیمرها است که در آن می‌توانند به خرید و فروش بپردازند. برای اینکه شما نیز بتوانید از این سایت استفاده کنید لازم است تا در آن حساب کاربری ایجاد نمایید. با انجام این کار نیاز به تأیید هویت اکانت G2A خواهید داشت؛ زیرا استفاده کردن بدون تأیید هویت امکان‌پذیر نیست. از آنجا که وریفای اکانت G2A نیازمند پاسپورت، آدرس و کدهای مالیاتی است و از طرف دیگر برای خرید باید پرداخت‌های ارزی انجام دهید، در این زمینه چالش‌هایی برای ایرانیان وجود دارد. در ادامه به معرفی این سایت پرداخته و توضیحاتی درباره تأیید هویت اکانت G2A ارائه خواهیم کرد.

 

معرفی سایت G2A

معرفی سایت G2A

این پلتفرم بستری آنلاین برای گیمرها در سطح دنیا است. این سایت بستری فراهم کرده است تا علاوه بر فروش تجهیزات سخت‌افزاری بازی مانند کنترلر، وب‌کم و…، گیمرها بتوانند کدهای آنلاین بازی‌های مختلف را نیز خریداری کرده و یا به فروش برسانند؛ به عبارت دیگر، G2A به عنوان واسطه عمل کرده و محصولات بین گیمرها خرید و فروش می‌شود. کدهایی که در این سایت به فروش می‌رسند، امنیت لازم را داشته و نحوه استفاده از آن‌ها نیز ساده است. ضمناً قیمت‌های عرضه شده در این سایت نیز به‌صرفه است.

برای استفاده از این سایت لازم است تا شما یک حساب کاربری ایجاد کرده و وریفای اکانت G2A را نیز انجام دهید؛ همچنین پرداخت‌هایی که در این بازی انجام می‌شود به صورت ارزی است و برای خرید و یا دریافت مبلغ محصول فروخته شده باید حساب ارزی داشته باشید.

 

G2A چگونه کار می‌کند؟

 

G2A چگونه کار می‌کند؟

G2A یک بازار آنلاین شبیه به آمازون یا eBay است. این سایت، پردازش پرداخت و یک پلتفرم تجارت الکترونیک را برای فروشندگان کالا‌های دیجیتالی ارائه می‌دهد. خود G2A چیزی نمی‌فروشد، فقط معاملات فروش را تسهیل و از کارمزد‌هایی که برای هر تراکنش از فروشندگان و خریداران دریافت می‌کند، درآمد دارد. برخی G2A را «بازار خاکستری» مینامند، زیرا اکثر بازرگانان آن فروشنده یا توسعه‌دهنده بازی مجاز نیستند؛ در حالی که این ممکن است مفهومی منفی به نظر برسد، اما همین اصطلاح را می‌توان برای سایر بازار‌های آنلاین تخصصی مشابه مانند eBay نیز به کار برد.

به عنوان مثال، اگر ساعتی را در eBay خریداری می‌کنید، می‌تواند از موجودی یک کسب‌وکار کوچک باشد که ساعت‌های مستعمل دارد یا ممکن است از یک فروشنده خصوصی باشد؛ در هر صورت، سازنده ساعت در معامله نقشی ندارد و از آن معامله پولی به دست نمی‌آورد. زمانی که یک محصول برای اولین بار خریداری شد، سازنده پول آن را دریافت کرده است، در مورد کلید‌های بازی هم همینطور است. خرید کلید‌های بازی در G2A بسیار آسان است؛ بازی مورد نظر برای خرید را پیدا کنید و فروشنده‌ای را که می‌خواهید از آن خرید داشته باشید را انتخاب نمایید. پس از خرید، یک‌ایمیل حاوی کلید مجوز خود دریافت خواهید کرد.
در محرله بعد به حساب Steam خود و تب ” Games” بروید. گزینه « Activate a product in Steam» را از منو انتخاب و کدی را که خریداری کرده‌اید وارد کنید تا بتوانید آن بازی خاص را دانلود و نصب نمایید. G2A چندین روش پرداخت امن از جمله بیت کوین، iDeal، PayPal، Paysafecard، Skrill، MasterCard، Visa و… را ارائه می‌دهد.

 

مزایا و معایب g2a

 

مزایا و معایب g2a

مزایا

  • مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها و فروشندگان
  • مرکز حل و فصل که در آن می‌توانید با فروشنده تعامل داشته باشید
  • حتی می‌توانید از این سایت لوازم الکترونیکی بخرید
  • می‌توانید به فروشنده رای بدهید و او را رتبه‌بندی کنید
  • نظرات خریداران قبلی را برای یک فروشنده خاص ببینید
  • هزینه‌های درگاه پرداخت از قبل در قیمت گنجانده شده است و هنگام پرداخت با هزینه اضافی مواجه نمی‌شوید.

معایب

  • هزینه عدم فعالیت G2A
  • G2A هزینه‌های مختلفی برای فروشندگان دارد که منجر به قیمت بالاتر بازی می‌شود
  • توضیحات نادرست محصول و منطقه در برخی از فهرست‌های محصول
  • برای ضمانت بازگشت پول، باید گزارش پلیس ارائه دهید
  • گاهی اوقات زمان طولانی انتظار برای پاسخ‌های پشتیبانی

 

کمیسیون و کارمزد سایت G2A

همانطور که اشاره شد این سایت به عنوان واسطه عمل کرده و مستقیماً محصولی به فروش نمی‌رساند. تمام محصولات توسط خود گیمرها ارائه شده و قیمت‌گذاری نیز به عهده خود آن‌ها است؛ از این‌رو G2A صرفاً بابت فراهم کردن این بستر و ارائه خدمات کارمزدی دریافت می‌کند. در حالت کلی کارمزدی که این سایت برای فروش کدها در نظر گرفته است 8/10 ٪ به علاوه 35/0 یورو است. البته شرایطی در این سایت فراهم شده است که در صورت قرار گرفتن در میان فروشندگان برتر بتوانید این کارمزد را کاهش دهید.

لازم به ذکر است که برای ایجاد یک محصول جدید و یا به‌روزرسانی محصولات قبلی نیز کارمزد دریافت می‌کند که مبلغ بالایی نیست.

 

خرید بازی از G2A

 

خرید بازی از G2A

پس از ایجاد حساب کاربری و وریفای اکانت G2A می‌توانید برای خرید کردن از سایت اقدام نمایید. برای این کار کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را قطعی کنید. در انتها به مرحله پرداخت می‌رسید. جهت پرداخت روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارت است از پی پال، اسکریل، وب‌مانی، حساب پایونیر و ویزاکارت. گیفت کارت‌های این فروشگاه نیز وجود دارند که با تهیه آن‌ها می‌توانید از G2A خرید انجام دهید. در صورتی که اطلاعاتی درباره اینگونه حساب‌ها ندارید، با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط برقرار نمایید.

 

وریفای اکانت G2A

 

وریفای اکانت G2A

قبل از هرگونه اقدامی شما باید تأیید هویت اکانت G2A خود را انجام دهید. بدون احراز هویت حساب کاربری خود نخواهید توانست در این سایت به فعالیت بپردازید. چالش اصلی در این سایت تحریم بودن کاربران ایرانی برای استفاده و عدم اجازه G2A برای فروش به ایرانی‌ها است؛ به عبارت دیگر، کاربران ایرانی قادر نیستند که تأیید هویت اکانت G2A خود را انجام داده و به درآمد ارزی برسند. جهت وریفای اکانت G2A لازم است تا مدارک شما برای کشوری غیر از ایران باشد. حال سؤال اینجاست که پس راه چاره چیست؟ آیا ایرانی‌ها نمی‌توانند از این سایت استفاده کنند؟

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از طریق بازی کردن G2A

در پاسخ به سؤالات مطرح شده باید گفت که جای نگرانی نیست و امکان استفاده از این سایت برای ایرانیان نیز وجود دارد. راه حل آن خرید اکانت G2A وریفای شده است؛ به عبارت دیگر ایرانی‌ها می‌توانند اکانت وریفای شده G2A را خریداری کرده و از آن برای فعالیت در این سایت استفاده نمایند. برای خرید اکانت G2A کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته و درخواست خرید اکانت وریفای شده G2A را ثبت نمایید. خرید اکانت G2A دیگر دغدغه تأیید هویت اکانت G2A را نخواهید داشت؛ زیرا این حساب‌ها وریفای شده هستند.

 

روش‌های تسویه حساب درآمد در G2A

 

روش‌های تسویه حساب درآمد در G2A

پرداخت‌های این سایت به صورت ارزی است و از سرویس‌های بین‌المللی چون پی پال، وب‌مانی، اسکریل و… پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه پرداخت‌های ارزی و داشتن حساب بین‌المللی چالش‌هایی را برای ایرانیان دارد، بهترین روش سپردن این کار به تیمی متخصص است. سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه فعال و حرفه‌ای در عرصه خدمات و پرداخت‌های ارزی در تسویه کردن درآمدتان به شما کمک خواهد کرد؛ همچنین برای پرداخت خرید بازی نیز می‌توانید از این تیم کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی 11 مورد از سایت‌های تخصصی برای گیمرها

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی سایت G2A پرداختیم و درباره اکانت وریفای شده G2A نیز مطالبی بیان شد. از آنجایی که استفاده از این سایت نیازمند تأیید هویت اکانت G2A است، کاربران ایرانی محدودیت‌هایی در این زمینه دارند؛ از این‌رو توصیه می‌شود ایرانی‌ها خرید اکانت G2A را از مجموعه‌های معتبر انجام داده تا حساب‌های وریفای شده داشته باشند. در رابطه با نکات استفاده از این سایت نیز مطالبی در این مقاله ارائه شد. در صورتی که از این سایت قبلا استفاده کرده‌اید و یا اطلاعاتی درباره تأیید هویت اکانت G2A دارید، آن را در کامنت به اشتراک بگذارید؛ همچنین برای خرید اکانت وریفای شده G2A با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

سؤالات متداول

پرتکرارترین سوالاتی که درباره سایت جی تو ای مطرح می‌شود عبارت است از:

آیا سایت G2A قانونی است؟

بله، فعالیت‌های این سایت کاملاً قانونی است و زیرنظر سایت G2G کار می‌کند. لازم به ذکر است که برای کاربران ایرانی این سایت محدود شده و برای استفاده باید از آی‌پی ثابت خارجی استفاده نمایید.

چگونه از سایت G2A خرید کنیم؟

در قدم اول باید یک اکانت وریفای شده G2A داشته باشید. داشتن این حساب کاربری به شما کمک می‌کند تا پول خود را درست ذخیره کنید و با خیال آسوده خرید و فروش را انجام دهید. نکات قابل توجهی نیز وجود دارد؛ برای مثال استفاده از یک آی‌پی ثابت خارجی برای استفاده از این سایت لازم است چون برای کاربران ایرانی این سایت محدودیت دارد.

نکات دیگری نیز باید مدنظر باشد از جمله اینکه آیا این کد دقیقاً همان چیزی هست که نیاز دارید؟ آیا این کد در منطقه محل سکونت شما کار می‌کند؟ آیا این کد برای دستگاه شما مناسب است؟ و… که اهمیت زیادی دارند. ضمناً حتماً از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید. مطالعه نظرات افراد مختلف درباره فروشنده می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

آیا باید از سایت G2A استفاده کنم؟

اگر می‌خواهید در بازاری آنلاین بازی‌هایی با قیمت مناسب بخرید و یا کدهای مختص بازی‌ها را به فروش برسانید تا درآمد ارزی داشته باشید، این سایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *