نمونه سوالات usmle

نمونه سوالات آزمون usmle را اینجا ببینید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  3 دقیقه

آزمون های بین المللی، آزمون ‌های سرنوشت سازی در زندگی افراد می‌باشند و نقش مهمی در تعیین آینده آن‌ها بر عهده دارند. آیلتس، تافل، GRE ، WES و… از جمله آزمون‌ های مفید در این زمینه می‌باشند. یکی از آزمون‌ های بین المللی درحوزه پزشکی، آزمون Usmle است که از پایان این صفحه می‌توانید به دانلود رایگان نمونه سوالات usmle بپردازید.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

 

آزمون Usmle چیست؟

آزمون Usmle یا United States Medical Licensing Examination، یکی از معتبرترین آزمون‌ های پزشکی در جهان است که در چهار مرحله به بررسی انواع مهارت‌های پزشکی داوطلبین می‌پردازد. این آزمون برای دانشجویان یا پزشکانی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های آمریکا را دارند، مناسب است. هدف آزمون USMLE علاوه بر سنجش توانمندی پزشک در استفاده از دانش و اصول آموخته در طی دوران تحصیل خود، مهارت‌های ضروری در رفتار با بیمار را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این آزمون دارای سه سطح با اهداف متفاوت می‌باشد.

 

نمونه سوالات ازمون usmle

 

  • سطح یک (USMLE STEP 1): سنجش دانش عمومی و پایه‌ای علوم پزشکی
  • سطح دو (USMLE STEP 2) (CK-Clinical knowledge): سنجش دانش پزشکی داوطلب در درک اصول علوم بالینی برای ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر
  • سطح دو (USMLE STEP 2) (CS-Clinical Skill): سنجش میزان مهارت‌های عملی داوطلب در معاینه بیمار و تشخیص موثرترین راهکارهای درمانی
  • سطح سه (USMLE STEP 3): سنجش مهارت‌های پزشک در مدیریت بیمار بر اساس استانداردهای ایالات متحده آمریکا

مطالعه بیشتر  مراحل آزمون USMLE

نمونه سوالات usmleنمونه سوالات آزمون Usmle

منابع و نمونه سوالات هر آزمونی از جمله نیازها و الزامات مهم برای هر داوطلب می‌باشد که او را در روند آزمون کمک می‌کند. یکی از راه‌های موثر با ضریب موفقیت بالا برای داوطلبین آزمون uslme، استفاده از آزمون ‌های سال ‌های گذشته و نمونه تست‌های رایگان می‌باشد که فرد می‌تواند با استفاده از آنها شروع به آماده‌سازی برای این آزمون کند. همچنین آزمون‌های پولی زیادی در این زمینه وجود دارد که با خریداری آن‌ها می‌توان تسلط بیشتری بر نحوه آزمون پیدا کرد.

 

 

سفیرپیمنت، علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل و نمونه سوالات این آزمون، شما را در پرداخت هزینه ‌آزمون USMLE یاری می‌کند.

سوالات متداول

۱- چگونه در آزمون usmle موفق باشیم؟

از نمونه سوالات، مشاوره و تجربه افرادی که پیش از این در این آزمون شرکت کرده‌اند استفاده کنید. محمد رضا شقاقی شخصی است که تجربه آزمون usmle را دارد. پیشنهاد می‌کنیم که مصاحبه وی را مطالعه نمایید.

۲- منابع آزمون USMLE چیست؟

آزمون usmle، مانند هر آزمون دیگری دارای منابعی است. برای دانلود منابع آزمون USMLE به صفحه آن مطالعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *