کارمزد پرفکت مانی

کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟ + انواع تراکنش پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

تمامی سرویس‌های انتقال پول در ازای خدمات خود از کاربران، کارمزد دریافت می‌کنند. پرفکت مانی نیز از این قاعده مستثنا نشده است. این مبلغ به ازای هر نوع تراکنش متفاوت می‌باشد. همانطور که حداقل برداشت از پرفکت مانی تعیین شده است، برای میزان کارمزد هم حداقل‌های مشخص شده که بر اساس ترکانش‌های شما این کارمزدها از حسابتان کسر خواهد شد. اگر تعداد تراکنش‌هایی که دارید زیاد است، حتما به میزان کارمزدها دقت داشته باشید. در این مطلب، پس از معرفی انواع روش‌های انتقال پول در این سرویس، مقدار کارمزد پرفکت مانی نیز ذکر شده است؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های محبوب و مقرون به صرفه برای انتقال پول می‌باشد. ثبت نام ساده و کم بودن محدودیت در تراکنش‌ها باعث شده است که کاربران چه برای استفاده‌های شخصی و چه برای مصارف تجاری، به این سیستم علاقه‌مند شوند. از بزرگترین مزایایی که می‌توان برای سرویس پرفکت مانی معرفی کرد این است که هیچ محدودیتی برای ثبت نام ایرانیان برقرار نکرده است؛ به همین دلیل، هموطنان گرامی استفاده از این سیستم را به برخی از رقیبان (به عنوان مثال حساب پی پال) ترجیح داده‌اند و اقدام به ساخت حساب پرفکت مانی کرده‌اند.

یکی دیگر از دلایل پر‌طرفدار شدن پرفکت مانی، متنوع بودن روش‌های انجام تراکنش میان حساب‌ها می‌باشد. این شبکه، راه‌های مختلفی برای شارژ کردن حساب، نقد کردن اعتبار حساب، انتقال پول به دیگر کاربران داخل شبکه و حتی حواله کردن وجه به حساب‌های بانکی به وجود آورده است. در ادامه این مقاله، همه روش‌های انجام تراکنش و نحوه واریز به پرفکت مانی را شرح خواهیم داد.

 

پیشنهاد مطالعه: نقدکردن حساب پرفکت مانی

 

روش‌های برداشت و واریز وجه در پرفکت ‌مانی

کارمزد پرفکت مانی

انتقال اعتبار داخل شبکه

به طور کلی انتقال وجه در سیستم پرفکت مانی (Perfect Money)به سه روش قابل انجام است که عبارت است از:

  • انتقال از طریق شماره حساب یا MemberID
  • ارسال پول به شماره تلفن کاربر
  • ارسال به آدرس ایمیل کاربر

نحوه انجام انتقال در همه روش‌های بالا یکسان است؛ اما واسطه شناسایی کاربری که پول را دریافت می‌کند متفاوت بوده و می‌تواند هرکدام از روش‌های بالا باشد.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

انتقال وجه بانکی یا Bank wire

انتقال مستقیم پول میان حساب پرفکت مانی و حساب بانکی با استفاده از حواله‌های Swift و IBan انجام می‌شود. متاسفانه دسترسی کاربران ایرانی به این روش ممکن نیست؛ چون هیچ‌کدام از بانک‌های کشور در حال حاضر از پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کنند. پس لازم است به این مسئله دقت داشته باشید. کارمزد در این روش با دیگر روش‌ها متفاوت است کارمزد برداشت از حساب پرفکت مانی با استفاده از حواله بانکی 2.85 درصد است که کارمزد دریافتی توسط بانک مقصد نیز به این مقدار اضافه خواهد شد. واریز وجه به حساب با استفاده از حواله، فقط شامل کارمزد بانک مبدا خواهد بود. حداکثر زمان مورد نیاز برای انجام این فرآیند 24 ساعت می‌باشد.

 

صرافی ‌های نماینده پرفکت مانی

می‌توانید از صرافی‌ های تایید شده توسط پرفکت مانی برای تبدیل موجودی حساب به وجه نقد و یا برعکس برای شارژ حساب خود استفاده کنید. کلیه خدمات ذکر شده در صفحات این صرافی‌ها توسط پرفکت مانی بررسی و آزمایش شده‌اند؛ بنابراین موفقیت معاملات تضمین شده می‌باشد. شرایط و هزینه انجام این فرآیند توسط صرافی مشخص می‌شود. در نظر داشته باشید که باید از نماینده بودن آن صرافی در پرفکت مانی اطمینان کسب کنید تا بتوانید با خیال راحت کار خود را انجام دهید. بهتر است سری به سایت اصلی پرفکت مانی بزنید تا بهتر در این رابطه اطلاعات کسب نمایید.

 

ووچر پرفکت مانی (E-Voucher)

E-Voucher، یک گواهی الکترونیکی 16 رقمی برای انتقال پول در شبکه پرفکت مانی است. ووچر‌ها می‌توانند برای شارژ کردن و یا برداشت پول از حساب استفاده بشوند. تمامی کاربران پرفکت مانی قادر به ایجاد ووچر با مبلغ‌های دلخواه هستند. ساختن E-Voucher پرفکت مانی کارمزد ناچیزی دارد که برابر با 0.5 درصد از مبلغ توکن مورد نظر است. با وارد کردن کد ووچر داخل حساب کاربری، انتقال پول در همان لحظه انجام می‌شود. این روش، برای انتقال پول بدون افشا کردن شماره حساب بسیار مناسب است. درواقع افرادی که می‌خواهند اطلاعات حساب محرمانه باشد از این روش استفاده می‌نمایند.

 

بیت‌ کوین

بیت کوین مشهور‌ترین رمز‌ارز جهان است که از آن می‌توانید برای برداشت و واریز وجه به حساب پرفکت مانی نیز استفاده کنید. شارژ حساب با استفاده از بیت‌کوین کارمزدی ندارد؛ اما برداشت از حساب با استفاده از این روش شامل 0.5 درصد کارمزد خواهد بود. حداقل ملبغ برداشت 0.01 بیت‌ کوین می‌باشد. نرخ تبدیل واحد پول پرفکت مانی به بیت‌کوین به صورت لحظه‌ای توسط سیستم محاسبه می‌شود. این قابلیت از مزیت‌های پرفکت مانی است که شما می‌توانید به کمک آن ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟

کارمزد‌ تراکنش پرفکت مانی بسته به نوع حساب کاربر متفاوت است. این مقدار به صورت خودکار توسط سیستم پرفکت‌ مانی محاسبه شده و هنگام انجام فرآیند انتقال، از حساب شخص فرستنده کم می‌شود. کارمزد انتقال پول میان کاربران عادی با حساب‌های وریفای نشده 1.99 درصد است. با وریفای شدن حساب کاربر، این مقدار به 0.5 درصد کاهش می‌یابد. کارمزد انتقال وجه حساب پرمیوم پرفکت مانی (Premium account) نیز 0.5 درصد می‌باشد. در واقع نمی‌توان عدد ثابتی را به عنوان کارمزد پرفکت مانی تعیین و معرفی کرد. همانطور که به آن اشاره شد میزان کارمزد پرفکت مانی بستگی به مواردی چون نوع فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید، روشی که برای انجام فعالیت خود در نظر دارید و… دارد.

تبدیل به ارز

یکی دیگر از راه‌های برداشت از حساب پرفکت مانی تبدیل موجودی به ارز‌ با استفاده از صرافی الکترونیک این سیستم است. نرخ تبدیل ارز‌ها معادل مقدار آن در بازار می‌باشد. استفاده از این روش کارمزد جداگانه‌ای ندارد و طبق همان کارمزد پرفکت مانی مشخص از شما کارمزد کسر خواهد شد.

کارمزد تراکنش پرفکت مانی

 

سفیرپیمنت و کارمزد پرفکت مانی

سفیرپیمنت، ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه سرویس‌های پرداخت آنلاین بین ‌المللی مانند پرفکت مانی، پی ‌پال، وب ‌مانی و چندین سرویس دیگر می‌باشد. شما با کمک متخصصین تیم ما، می‌توانید از خدمات زیر برای سرویس پرفکت مانی بهره‌مند شوید:

  • خرید پرفکت مانی و فروش اعتبار پرفکت مانی
  • واریز پول به حساب‌های پرفکت مانی، به صورت مستقیم و با استفاده از کد ووچر
  • دریافت وجه از طریق پرفکت مانی و نقد کردن آن برای شما
  • و…

این مجموعه دارای دانش تخصصی در این زمینه است که می‌تواند شما را در استفاده از این سرویس راهنمایی کند. در صورتی که در رابطه با کارمزد پرفکت مانی سوالی دارید می‌توانید پاسخ آن را از مشاورین متخصص سفیرپیمنت بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در پایین همین مقاله در کامنت بپرسید تا پاسخ داده شده و همه مخاطبین از آن استفاده نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
مهیار ابتین کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

کامرزد پرفکت مانی چقدر است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    مقاله با آخرین تغییرات ویرایش شده است.