نرم‌افزار کسب درآمد

برنامه‌هایی که با دعوت دوستان پول می‌دهند

آخرین بروز رسانی:  ۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

تاریخچه کسب درآمد از طریق اینترنت

اولین شرکت‌های اینترنتی در سال 1995 تأسیس شدند. در آن زمان مردم بسیار مشتاق این مدل از فعالیت‌ها بودند و سرمایه‌گذاران زیادی روی آنها سرمایه‌گذاری کردند. شرکت‌هایی که در آن زمان در این زمینه فعالیت می‌کردند با نام شرکت‌های ناشناخته روی کار می‌آمدند اما این شور و شوق زیاد دوام نیاورد، بنابراین بعد از چندین سال به طور کلی ناپدید شد. این وضعیت تا سال 2007 ادامه داشت، زمانی که گوشی‌های هوشمند انقلابی در بخش فناوری اطلاعات ایجاد کردند. از آن زمان تاکنون شاهد موفقیت‌های تجاری بوده‌ایم و وب‌سایت‌ها و شرکت‌های زیادی در این زمینه شروع به کار کرده‌اند که اکنون شاهد آن هستیم، چرا که بیشتر فعالیت ها تحت ‌تأثیر دنیای الکترونیک و اینترنت است. این موارد شامل بازی‌ها و نرم‌افزارهای آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و موارد دیگر می‌شود. امروزه اکثر مردم به ‌صورت آنلاین و یا خارج از دنیای مجازی اقدام به خرید محصولات و کالاهای مورد نیازشان می‌کنند.

راه‌های کسب درآمد از طریق برنامه‌های گوشی و کامپیوتر

راه‌های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه‌گذاری کاملاً عملی و واقعی هستند. می‌توانید روی تخت خود دراز بکشید و خستگی رفت‌ و آمد در خیابان‌های شلوغ با اتوبوس را از خود دور کنید. اما این را بدانید که میزان درآمد گوشی از بسیاری جهات با سایر روش‌های درآمدزایی یکسان است. اولین قدم شما خرید یک تلفن همراه و فعال‌سازی یک بسته اینترنتی است. حال باید به نصب برنامه‌های درآمدزا بپردازید. بعضی از این برنامه‌ها شماره‌تلفن شما را به منزله احراز هویت می‌خواهند که پس از وارد کردن آن می‌توانید از تمامی خدمات برنامه استفاده کرده و شروع به درآمدزایی کنید.

کسب درآمد از طریق تلگرام با موبایل

تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پیشرو با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است، اما واضح است که تعداد کاربران تلگرام به اندازه اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر نیست. تلگرام به‌ تازگی امکانات خود را به ‌روزرسانی کرده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند.

راه‌های دریافت پول از طریق تلگرام

افراد به دلایل مختلفی از جمله ارتباط، سرگرمی، یادگیری، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد و… از تلگرام استفاده می‌کنند. امروزه افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده می‌کنند و این به همه فرصت عالی برای کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌دهد. اگر علاقه‌مند به استفاده از تلگرام هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق آن هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد از تلگرام، ساخت کانال و عضویت در این برنامه است. هرچه تعداد ممبرهای کانال شما بیشتر باشد درآمدتان به‌ مراتب بالاتر است. مردم برای نمایش تبلیغات محصولاتشان که در کانال تلگرام برای آنها می‌گذارید به شما پول می‌دهند. هرچه قدر تعداد اعضای کانال تلگرام شما بیشتر شود درآمد نسبتاً بیشتری کسب می‌کنید. محدودیتی برای عضویت در کانال تلگرام شما وجود ندارد. استفاده از تلگرام و عضویت در این برنامه کاملاً رایگان است.

چگونه یک کانال تلگرام ایجاد کنیم؟

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز کنید، روی گزینه ساخت کانال جدید کلیک کنید، و یک کانال با نام دلخواه خود ایجاد نمایید. شما باید نام و توضیحات کانال را به‌ دقت وارد کنید. فراموش نکنید که یک عکس پروفایل جالب برای جذب افراد برای عضویت در کانال تلگرام خود در نظر بگیرید. برای شروع کارتان ابتدا مخاطبان گوشی خود را به کانالتان دعوت کنید تا کانالتان سریع‌تر رشد کند.

چگونه از تلگرام کسب درآمد کنیم؟

اکنون باید یک موضوع یا موضوعات مرتبط مانند مد، مدل مو، سرگرمی، غذا، فناوری، آموزش و … را انتخاب کنید و شروع به ‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با اعضای کانال کنید تا افراد بیشتری را جذب کانال خود نماید. برای کسب درآمد از تلگرام باید حداقل 500 ممبر داشته باشید. هرچه تعداد اعضای بیشتری داشته باشید، دست شما برای امتحان روش‌های دیگر برای کسب درآمد از تلگرام بازتر است. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از تلگرام، ایجاد یک کانال خصوصی و دریافت وجه برای حق شرکت در آن کانال است. برای انجام این کار، باید محتوای بسیار با کیفیتی را به اشتراک بگذارید تا مردم را ترغیب شوند در کانال شما عضو شوند. راه‌های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد، تنها راه نتیجه گرفتن از این روش صبر و پشتکار بسیار بالا است.

با بازی کردن پول در بیاورید

شما می‌توانید با بازی‌کردن از هر دو راه درآمد کسب کنید. یک بازی استراتژیک را انتخاب نمایید و یا با افراد بر سر برد و باخت شرط ‌بندی کنید. هر زمان که بازی را انجام می دهید، امتیازاتی را دریافت می‌کنید. از این امتیازها برای شرکت در قرعه‌کشی استفاده کنید. شانس بردن هزاران دلار در روز برای شما وجود دارد. البته ما راه دیگری برای کسب درآمد از بازی به شما معرفی می‌کنیم که بهتر از روش‌های قبلی است. اگر تجربه انجام یک بازی را در روی گوشی خود دارید، این روش برای شما مناسب است. بازی‌هایی را روی گوشی خود نصب کنید و سپس آنها را در وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی خاص مانند YouTube به اشتراک بگذارید که به اصطلاح به این کار استریم کردن گیم می‌گویند. به نظر می‌رسد یک شوخی یا سرگرمی است، اما باور کنید، برخی از این افراد با استفاده از استریم گیم میلیونر شده‌اند، عمدتاً به لطف بازی‌های استراتژیک و یا شوتینگ مانند Call of Duty، Hitman، Assassin’s Creed و GTA می‌توانید درآمد بسیار خوبی را تجربه کنید.

 

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از یوتیوب

 

کسب درآمد از طریق دعوت دوستان

  1. Drop App
    Drop برنامه عالی برای خریداران باهوش در ایالات متحده و کانادا است که به دنبال دریافت پاداش برای هزینه‌های خود هستند؛ همچنین یکی از بهترین برنامه‌های پرداختی در آمریکا است. با Drop، کاربران می‌توانند به طور خودکار هنگام خرید با استفاده از کارت اعتباری یا مسترکارت پول نقد دریافت کنند؛ به‌ علاوه، هیچ محدودیتی در میزان درآمد شما وجود ندارد. اگر شما دوستان خود را معرفی کنید، درآمدی از این معرفی به ‌حساب شما واریز می‌شود که تقریباً با معرفی هر شخص مبلغی بین 2 تا 5 دلار به شما می‌دهند. این برنامه یک نرم‌افزار کسب درآمد بالا در جهان است.
  2. Rakuten
    Rakuten یک سایت خرید نقدی کانادایی و آمریکایی است که بابت خرید از 750 فروشگاه به شما پول می‌دهد. با استفاده از این سایت، می‌توانید بهترین قیمت‌های موجود را به ‌صورت آنلاین دریافت کنید و از هر خرید خود درآمد کسب کنید. این برنامه قابلیت معرفی دوستان و آشنایان را دارد. در صورتی که افرادی را به این برنامه معرفی کنید تا از خدمات آن استفاده کنند درآمدی برای شما محاسبه می‌شود که ارزش وقت گذاشتن را دارد.
  3. InboxDollars
    Inbox Dollars وب‌سایتی است که برای شرکت در فعالیت‌های آنلاین مانند نظرسنجی، تصحیح و آموزش به شما پاداش می‌دهد. آنها از سال 2000 این تجارت را شروع کردند. این شرکت پس از مدت‌زمان کوتاهی رشد بسیار خوبی کرد. طبق آماری که از وب‌سایت آنها گزارش شده، بیش از 80 میلیون دلار از این برنامه کسب درآمد شده و به کاربران خود داده است. آنها یک پلن معرفی اعضای جدید دارند که به شما پول می‌دهد. هنگامی که دوستان خود را دعوت و معرفی می‌کنید تا از InboxDollars استفاده کنند، به آنها این فرصت را می دهید که با استفاده ازاین وب‌سایت و ویژگی‌های آن در پول خود صرفه‌جویی کرده و کسب درآمد کنند و در عین حال پاداش نیز دریافت می‌کنید. هر کاربری که با معرفی شما به Inbox Dollars دلار بیاید پاداشی نزدیک به 1 دلار دریافت خواهید کرد. افراد بسیار زیادی توانسته‌اند از این نرم‌افزار کسب درآمد کنند.
  4. Swagbucks یک وب‌سایت معرفی خرده‌فروشان و تأمین‌کنندگان کالا درجهان است. این مجموعه مانند وب‌سایت ایرانی ترب بهترین قیمت‌ها را در بازار به کاربران نمایش می‌دهد. شما می‌توانید هنگام خرید از طریق وب‌سایت آنها وجه نقد دریافت کنید و همچنین می‌توانید با معرفی دوستان از نرم‌ افزار کسب درآمد کنید. این برنامه یک فرصت درآمدزایی برای معرفی افراد دارد. اگر دوستان و مخاطبان زیادی را به این برنامه دعوت کنید درآمد بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته می‌شود؛ همچنین در این وب‌سایت راهای دیگری مانند پاسخ به نظرسنجی‌ها، تماشای فیلم‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر وجود دارد که برای بسیاری از کاربران جذاب است.
  5. PrizeRebel
    یک وب‌سایت نظرسنجی است که محققان بازار را با افرادی که می‌خواهند نظرات خود را بیان کنند و از طریق نظرسنجی در تحقیقات مشارکت کنند، فعالیت می‌کند. استفاده از خدمات آن کاملاً رایگان است و به شما امکان می‌دهد با شرکت در نظرسنجی‌ها، مانند نظرسنجی‌های PayPal با حداقل پرداخت‌های کم، جوایزی برنده شوید. PrizeRebel به شما این امکان را می‌دهد که به صورت غیرفعال درآمد کسب کنید و همچنین می‌توانید با معرفی دوستانتان به درآمد برسید.
  6. Ysense
    ySense.com وب‌سایتی است که به کاربران برای انجام نظرسنجی، آزمایش آیتم‌ها و ضبط فیلم‌های کوتاه درباره تجاربشان در مورد محصولات پول می‌دهد. کاربران Ysense می‌توانند با شرکت در نظرسنجی‌های رایگان و کمک به تولید محصولات، خدمات و موارد دیگر کسب درآمد کنند. این وب‌سایت به دو صورت به شما پول می‌دهد: اول کمیسیون ثبت‌نام که با معرفی دوستان و فعالیتشان در این وب‌سایت مبلغی بین 0.1 دلار یا 0.3 دلار پاداش دریافت می‌کنند روش دوم: از مجموع خریدها و تراکنش‌هایی که کاربران توسط شما به برنامه دعوت شده‌اند می‌‎توانید از این نرم‌افزار کسب درآمد کنید.
  7. Ampli
    Ampli یک برنامه واسط برای پرداخت‌های نقدی است که به‌ جای امتیاز برای خریدهای روزمره، به شما پول واقعی می‌دهد. چنانچه شما دوستان و آشنایان خود را به این برنامه معرفی کنید درآمد بسیار خوبی برای شما محاسبه می‌شود. پلن درآمدزایی این برنامه به صورت هرمی است و در چند سطح مختلف به شما پاداش خواهد داد. این برنامه بهترین نرم‌افزار کسب درآمد در اینترنت برای کاربرانی است که به دنبال دریافت پاداش در چند سطح هستند.
  8. RebatesMe
    RebatesMe یک وب‌سایت بازپرداخت نقدی است که می‌تواند به شما کمک کند هنگام خرید آنلاین از تاجران موردعلاقه خود، درآمد بیشتری کسب کنید. RebatesMe به شما امکان می‌دهد با معرفی دیگران درآمد کسب کنید. اگر با استفاده از کد معرفی اشخاصی را به این برنامه دعوت کنید، جوایزی به شما اهدا می‌گردد. یکی از بهترین کاربردهای این برنامه محاسبه پاداش دوطرفه برای کاربران است، یعنی هم کاربری که به برنامه دعوت شده است و هم کاربری که با لینک شما داخل برنامه ثبت‌نام کرده است.
  9. DoorDash
    سرویس تحویل غذا DoorDash یکی از شناخته ‌شده‌ترین‌ها در ایالات متحده است. آنها در حال حاضر بیش از 450 رستوران در بیش از 100 شهر در برنامه خود دارند و به سرعت در حال رشد هستند. Doordash قطعاً یکی از عجیب‌ترین راه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید با معرفی دوستان خود درآمد کسب کنید، افراد بسیار زیادی در دانشگاه‌های ایالات متحده با معرفی دوستانشان به این نرم‌افزار کسب درآمد می‌کنند.

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحات جامعی در مورد چند نرم‌افزار کسب درآمد به شما دوستان عزیز معرفی کردیم. چنانچه هرگونه سوال و یا پیشنهادی دارید برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود؛ همچنین برای دریافت درآمد دلاری‌تان از این برنامه‌ها به حساب پی‌پال وریفای شده نیازمند هستید. تمامی حساب‌های تحریم شده و غیر قابل‌دسترس مانند اسکریل، پی‌پال، پایر و… را با بهترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهیم داد. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید، کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *