سایت‌های مشابه تریدینگ ویو

معرفی جامع 16 سایت مشابه با تریدینگ ویو

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر اندک اطلاعی از بازارهای مالی یا ارزهای دیجیتال داشته باشید حتماً با نام تریدینگ ویو آشنا هستید. این سایت از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای تمام معامله گران است که تمام بازارهای مالی جهانی را پوشش می‌دهد؛ اما به نظر شما این سایت توانایی برطرف کردن تمام نیاز شما از یک بازار خاص را دارد؟ در این مقاله قصد معرفی چند سایت مشابه با تریدینگ ویو در زمینه تحلیل تکنیکال، اخبار، شبکه اجتماعی و… داریم. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی هرچه بیشتر با این سایت‌ها و کاربرد هر یک تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تریدینگ ویو چیست؟

سایت تریدینگ ویو از برترین پلتفرم‌هایی مربوط به کریپتو و بازار مالی جهانی است. این سایت دسترسی رایگان به انواع نمودارها از جمله کریپتوکارنسی‌ها، بورس آسیا، اروپا و امریکا همچنین کامودیتی‌های مختلف مانند نفت، طلا، نقره و… را برای کاربران خود فراهم کرده است.
معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از این سایت به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز استفاده می‌کنند. اشتراک گذاری تحلیل‌ها و تحقیقات، بحث در مورد آنها، امتیازدهی و… باعث شده است افراد زیادی به فعالیت اجتماعی در این پلتفرم بپردازند و روند رشد خود را سرعت بخشند.

تریدینگ ویو اخبار فاندامنتالی، بخش فیلترنویسی، بخش تحلیل اعضا و … همچنین در بخش تکنیکالی ابزارهایی مانند الگوهای هارمونی و کلاسیک، انواع خطوط حمایت و مقاومت، چنگال اندروز، فیبوناچی و… را برای اعضای خود فراهم کرده است.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با مسترکارت ناممکن نیست!

سایت مشابه با تریدینگ ویو برای تحلیل

FINVIZ

این سایت نیز برای تحلیل تکنیکال بازار ارز یا سهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمودار ارزهای دیجیتال و تمام جفت ارزهای مشابه با تریدینگ ویو در این پلتفرم قابل مشاهده است. این سایت برای انجام کوچک‌ترین فعالیت در خود نیاز به اشتراک دارد و پس از خرید آن به قسمت‌های مختلف سایت دسترسی خواهید داشت.

StockChart

در ارائه ابزارهای تکنیکالی این سایت مشابه با تریدینگ ویو فعالیت می‌کند. امکانات و پیچیدگی‌های این سایت به اندازه تریدینگ ویو نیست؛ به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که به دنبال چارت تکنیکالی خلوت و ساده هستند پیشنهاد می‌شود. دقت کنید این سایت فقط بازار سهام “Stock” را پشتیبانی می‌کند و در زمینه سایر بازارها خدماتی به کاربران ارائه نمی‌دهد.

Yahoo finance

سایت تحلیل مشابه تریدینگ ویو است که با ارائه امکانات تحلیل تکنیکال و اخبار لحظه‌ای مناسب کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

سایت مشابه با تریدینگ ویو

Google Finance

در تحلیل تکنیکال این سایت مشابه با تریدینگ ویو عمل نمی‌کند. چارت تکنیکالی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد به صورت خطی است و این از این نظر تفاوت شایانی با سایت تریدینگ ویو دارد.

Dailyfx

از سایت‌های تحلیل تکنیکال است. تفاوت مهم این سایت با دیگر موارد مشابه، وجود ابزاری به نام “Outlook” است. این ابزار در تحلیل‌های سنتیمنتال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود اگر برای ترید از این گونه تحلیل‌ها کمک می‌گیرید از این سایت مشابه با تریدینگ ویو استفاده کنید.
لازم به ذکر است “Outlook” ابزاری است که با پوزیشن‌های معاملاتی سایر معامله گران درصد خرسی یا گاوی بودن یک جفت ارز را نشان می‌دهد.

Dukascopy

این سایت مشابه با تریدینگ ویو ابزار تکنیکالی پایه و اندیکاتورها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از امکانات بی‌رقیب این سایت نمایش نمودار تکنیکال زیر یک دقیقه است.

سایت‌های مهم بررسی اخبار و اطلاعات ارزهای دیجیتال

Coinmarketcap

سایت کوین مارکت کپ از بهترین جایگزین‌های تریدینگ ویو برای بررسی فاندامنتالی رمز ارزها است. شما می‌توانید اطلاعات کاربردی مفیدی را در زمینه ارزهای دیجیتال و صرافی‌ها در این سایت به دست آورید.
این سایت مشابه با تریدینگ ویو به‌روزترین اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی در این زمینه بهتر از تریدینگ ویو عمل می‌کند. توسط این سایت قادر خواهید بود اطلاعاتی همچون رتبه‌بندی، رنکینگ ارزها، حجم بازار، تغییرات قیمتی ارزها، سایت مربوط به هر ارز، تغییرات قیمتی ارزها و… به دست آورید.

worldcoinindex.com

لحاظ کارایی همچون کوین مارکت گپ است. این سایت از نظر قالب و ظاهر بسیار مرتب‌تر و شکیل تراز کوین مارکت به نظر می‌رسد. استفاده از این سایت نه به تنهایی بلکه در کنار کوین مارکت کپ پیشنهاد می‌شود؛ زیرا سرعت لیست کردن برخی از ارزهای جدید در این سایت نسبت به کوین مارکت کپ بسیار پایین است.

بهترین جایگزین‌های تریدینگ ویو

bitinfocharts.com

این سایت رایگان مانند تریدینگ ویو اخبار و نمودارها را در اختیار شما قرار نمی‌دهد بلکه در آن قادر خواهید بود نرخ متوسط تراکنش‌های بیت‌کوین و برخی دیگر از ارزها را مشاهده کنید؛ همچنین اطلاعاتی مانند آدرس‌های فعال هر ارز، هش ریت، سختی استخراج و پاداش استخراج برخی ارزها قابل مشاهده است.

LUNAR CRUSH

این سایت را می‌توان جایگزین رایگان تریدینگ ویو و بهترین گزینه برای دنبال کردن احساسات معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی دانست. لونا کراش از ابزاری همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بهره می‌برد تا بتواند اطلاعات سازماندهی شده‌ای برای ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کند. این اخبار و اطلاعت اغلب از توییتر و ردیت، حجم جستجوی گوگل، لینک‌های محبوب و سایر شبکه‌های مرتبط با ارز دیجیتال جمع‌آوری می‌شود.

CRYPTOCOMPARE

کریپتو کامپر سایتی جهت نمایش داده‌ها و اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال است. این سایت مشابه با تریدینگ ویو اطلاعات قیمتی ارزهای دیجیتال را نمایش می‌دهد با این تفاوت که بیش از ۵ هزار ارز مختلف در این سایت وجود دارد. در این پلتفرم بخشی وجود دارد که شما قادر خواهید بود سود حاصل از ارزهای دیجیتال قابل استخراج را محاسبه کنید. این سایت در شناسایی سرویس‌ها، سایت‌های معتبر و نامعتبر نیز مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

COINDANCE

این پلتفرم اطلاعات جامع و کاملی را در مورد معیارهای بیت‌کوین همچون اطلاعات جمعی بازار، حجم معاملات و استخراج بیت‌کوین در اختیار شما قرار می‌دهد. سایت COINDANCE تکامل و توسعه بیت‌کوین را از وظایف خود می‌داند.

جایگزین رایگان تریدینگ ویو

MESSARI

مساری از بزرگ‌ترین منابع اطلاعاتی ارزهای دیجیتال است. این سایت می‌تواند به شما کمک کند که ارزهای باارزش و آینده‌دار بازار را بشناسید و بتوانید بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاران کلان از این سایت برای انتخاب و چیدمان سبد بلند مدت خود استفاده می‌کنند. مساری در ارائه اطلاعات مربوط به ارزهای جدید و اخبار نیز تا کنون عالی عمل کرده است. این سایت مشابه با تریدینگ ویو اغلب امکانات را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد اما برای دسترسی بیشتر نیاز به ‌حساب‌های PRO یا Enterprise آن خواهید داشت.

اخبار، آموزش و اطلاعات مهم فارکس را از کدام سایت دنبال کنیم؟

Investopedia

این سایت به دلیل وجود بخشی به نام آکادمی به دانشگاه فارکس معروف است. افراد در این بخش قادر خواهند بود اطلاعات معامله‌گری مفید و کاربردی را کسب کنند.

Investing

این سایت برای بازار فارکس و سهام مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شبکه اجتماعی تریدرها معروف است. در این سایت مشابه با تریدینگ ویو می‌توانید به تحلیل‌ها، نظرات کاربران، اخبار، سیگنال‌های خرید و فروش و… دسترسی داشته باشید. در این سایت بخش مقالات نیز در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند اطلاعات خود را به‌روز کنند.

Babypips

سایت Babypips برای افرادی که قصد یادگیری مفاهیم فارکس و تکمیل آموزش‌های خود در این زمینه هستند بسیار کارآمد است. این سایت اصول و مفاهیم فارکس را از مبتدی تا پیشرفته به زبان لاتین آموزش داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های آنلاین ایران

سخن پایانی

تریدینگ ویو با وجود جامع بودن و پشتیبانی از اکثر بازارهای مالی نمی‌تواند به بررسی تخصصی جزئی هر بازار بپردازد؛ به همین دلیل شما ملزم به آگاهی در مورد چند سایت مشابه با تریدینگ ویو خواهید بود. در این مقاله سعی بر آن شد اکثر این سایت‌ها خدمت شما معرفی شود تا بتوانید در کنار تریدینگ ویو از آن‌ها استفاده کرده و امکانات بیشتری در دسترس داشته باشید. برای خرید تریدینگ ویو میتوانید از کارشناسان ما کمک بخواهید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *