آموزش نحوه کسب درآمد از codecanyon

معرفی و نحوه کسب درآمد از CodeCanyon

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

افرادی که در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه وب فعالیت دارند، بعضا در توسعه برنامه خود به قطعه کدهایی آماده یا پلاگین‌های مختلف احتیاج پیدا خواهند کرد. سایت‌هایی هستند که در همین زمینه خدماتی را ارائه می‌کنند؛ سایت CodeCanyon نیز یکی از معروف‌ترین نمونه‌های آن‌ها است. شما می‌توانید در سایت کدکنیون پلاگین‌ها و کدهای کاربردی زیادی را دریافت نمایید. با توجه به اعتبار بالای این سایت در سراسر دنیا، اگر توسعه‌دهنده هستید، استفاده از آن را پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه به معرفی سایت CodeCanyon، کسب درآمد از CodeCanyon و در نهایت نقد کردن درآمد CodeCanyon پرداخته‌ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

بررسی دقیق code canyon چیست؟

 

سایت CodeCanyon چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

سایت CodeCanyon یکی از زیر مجموعه‌های Envato است که در فروش افزونه، اسکریپت و ابزارهای مختلف برای زبان‌ها و فریمورک‌های گوناگون از جمله JavaScript ،PHP، ASP.NET و جاوا فعالیت دارد. این سایت به نوعی یک بستر برای به اشتراک‌گذاری کدها و پلاگیمن‌های توسعه‌دهندگان نیز هست. به عبارت دیگر افرادی که در زمینه برنامه‌نویسی تخصص دارند، می‌توانند کدهای خود را در این سایت به اشتراک و فروش بگذارند. با این توضیحات می‌توان سایت CodeCanyon را به عنوان محلی برای کسب درآمد برنامه‌نویسان معرفی کرد.
re
برای اینکه بتوانید از سایت کدکنیون کسب درآمد داشته باشید، لازم است تا کدهای خود را در حساب کاربری‌تان بارگذاری نمایید. سپس براساس کاربردی که آن کد دارد، پیچیدگی و سختی آن و البته کیفیت کار قیمت‌گذاری انجام می‌شود و پس از تایید محصول شما روی سایت قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه سایت کدکنیون مخاطبانی از سراسر دنیا دارد، می‌توانید قطعه کدها، قالب‌ها و… خود را در یک بازار جهانی به فروش رسانده و به درآمد ارزی برسید. برای نقد کردن درآمد CodeCanyon نیز سفیرپیمنت همراه شما خواهد بود.

 

آموزش ثبت‌نام در سایت codecanyon

 

آموزش ثبت نام در سایت کدکنیون

برای ثبت نام در سایت CodeCanyon فرایند خیلی سختی را نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید. در گام اول باید به صفحه اصلی این سایت به آدرس https://codecanyon.net وارد شوید. پس از ورود به سایت کدکنیون از گوشه بالا سمت راست صفحه روی گزینه sign in کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام منتقل شوید.

 

صفحه ثبت نام سایت codecanyon

 

ورود اطلاعات کاربری در سایت CodeCanyon

با گذر از مرحله قبلی صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید که از شما درخواست اطلاعات ورود به حساب دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برای ورود به یک ایمیل و رمز عبور نیاز دارید. برای ثبت‌نام جدید در سایت CodeCanyon باید از پایین این قسمت روی عبارت «Create an Envato account» کلیک کنید.

 

ورود به حساب کاربری سایت کدکنیون

 

در ادامه باید در صفحه ثبت‌نام اطلاعاتی را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و یک رمز عبور دلخواه است. با توجه به امکان کسب درآمد از CodeCanyon، بهتر است از یک پسورد قوی استفاده کنید. در نهایت باید تایید کنید که ربات نیستید. همچنین می‌توانید گزینه Send me tips, trends, freebies, updates & offers را نیز جهت آگاهی از اخبار و اطلاعیه‌ه فعال نمایید. امکان لغو این آیتم در آینده وجود دارد. در نهایت با تکمیل این موارد روی گزینه Create account کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام شود.

 

ثبت نام در سایت codecanyon

 

تایید آدرس ایمیل

آخرین مرحله از ثبت نام در سایت CodeCanyon مربوط به تایید آدرس ایمیل شما است. پس از اینکه مراحل قبلی را گذراندید، از سمت سایت CodeCanyon یک ایمیل دریافت خواهید کرد. در متن این ایمیل گزینه‌ای با عنوان Verify وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا آدرس ایمیل شما توسط سایت کدکنیون تایید شود. پس از اینکه ایمیل را تایید نمودید، حساب شما فعال و قابل استفاده خواهد بود.

 

خرید حساب wise وایز
خرید مسترکارت معتبر و فیزیکی

 

 

 

مزایای سایت CodeCanyon

همانطور که در معرفی سایت CodeCanyon گفتیم، این سایت بستری مناسب برای برنامه‌نویسان است. این گروه از افراد می‌توانند در سایت کدکنیون ابزارها و کدهای مورد نیاز خود را تامین کنند و یا اینکه با فروش کدهای خود در این سایت به کسب درآمد ارزی بپردازند. اصلی‌ترین مزیت‌هایی که این سایت برای مخاطبان خود دارد عبارت است از:

 

 

تنوع محصولات سایت CodeCanyon

اولین مزیت سایت کدکنیون را می‌توان تنوع بالای محصولات آن بیان کرد. به عبارت دیگر شما به عنوان یک برنامه‌نویس می‌توانید انواع ابزارها و یا کدهای مورد نیاز خود را در فریمورک‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف در این سایت پیدا کنید. با استفاده از خدمات این سایت شما نیاز به سایت یا ابزار دیگری نخواهید داشت و همه موارد به‌صورت یکجا از این سایت تامین می‌شود.

 

سرعت در توسعه پروژه‌ها

از آنجایی که سایت CodeCanyon ابزارها و قابلیت‌های زیادی را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد، کمک می‌کند تا پروژه‌های آن‌ها با سرعت بالاتری انجام شوند. در واقع کدکنیون کمک می‌کند تا توسعه پروژه‌ها خیلی سریع‌تر انجام شود. اگر می‌خواهید کارایی و بازدهی پروژه‌ای که در پیش گرفته‌اید بیشتر شود، استفاده از سایت کدکنیون و خدمات آن انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

کاهش هزینه و زمان

استفاده از کدهای آماده‌ای که در سایت CodeCanyon وجود دارد، سرعت شما را در انجام پروژه افزایش می‌دهد. این کار باعث می‌شود شما در زمان خود صرفه‌جویی نمایید. از طرفی خرید کدهای آماده از کدکنیون نیاز شما را به استخدام یک برنامه‌نویس و توسعه از ابتدا را برطرف می‌کند. نتیجه این کار کاهش هزینه‌های نهایی شما برای تکمیل پروژه خواهد بود.

 

پشتیبانی حرفه‌ای

یکی از نقاط قوت کدکنیون، پشتیبانی این سایت است. با خرید از سایت CodeCanyon شما می‌توانید از پشتیبانی حرفه‌ای این سایت بهره‌مند شوید. پشتیبانی می‌تواند شامل بهره‌مندی از به‌روزرسانی‌های کدها به صورت رایگان باشد. همچنین همواره از بهترین و جدیدترین امکانات این سایت بهره‌مند خواهید شد. اطلاعات بیشتر در رابطه با پشتیبانی کدکنیون را در ادامه شرح خواهیم داد.

 

معایب کلی code canyon کدکنیون

 

معایب سایت CodeCanyon

برای استفاده از خدمات سایت CodeCanyon بهتر است از معایب آن نیز مطلع باشید. این معایب بیشتر در بخش کسب درآمد از CodeCanyon مطرح است. اصلی‌ترین معایب CodeCanyon برای استفاده به شرح زیر است:

  • رقابت در CodeCanyon بسیار بالا است و کسب درآمد از کدکنیون کمی دشوار است.

 

  • دشواری برندسازی و شناخت برند در سایت CodeCanyon

 

  • شرایط استفاده آن کمی سخت است.

 

  • گزینه تمدید خودکار وجود ندارد.

 

  • براساس گزارشات اعلامی از سوی مخاطبان نرخ کمیسیون سایت کدکنیون بالا است.

 

  • ارتباط‌گیری با پشتیبانی فقط در سایت CodeCanyon امکان‌پذیر خواهد بود

 

آموزش کسب درآمد از سایت کدکنیون

 

کسب درآمد از CodeCanyon

در صورتی که شما در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه وب‌سایت تخصص دارید، می‌توانید محصولات تولیدی خود را در سایت کدکنیون به فروش برسانید. برای انجام این کار به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

  • کیفیت بالای محصول: اگر می‌خواهید محصول شما در این سایت به فروش برسد، حتما باید از کیفیت لازم برخوردار باشد. هر محصولی قبل از انتشار در سایت CodeCanyon از لحاظ کیفیت بررسی می‌شود. در صورتی که محصول شما کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی‌توانید آن را در کدکنیون به فروش برسانید.

 

  • توضیحات کافی برای محصول: با توجه به رقابتی که در این سایت وجود دارد، برای هر محصول باید توضیحات کافی بنویسید. در صورتی که توضیح محصول خوبی نداشته باشید، در کسب درآمد از CodeCanyon به مشکل خواهید خورد.

 

  • پشتیبانی محصول: درصورت ارئه پشتیبانی خوب، کسب درآمد از سایت کدکنیون آسان‌تر خواهد شد. پشتیبانی خوب از محصولات باعث اعتماد بیشتر کاربران این سایت به برند شما خواهد بود.

 

نقد کردن درآمد CodeCanyon

نقد کردن درآمد CodeCanyon در ایران چالش‌هایی دارد. از آنجایی که مسئله تحریم‌ها اجازه دسترسی شما به سرویس‌های نقل و انتقال ارزی را نمی‌دهد، برای نقد کردن درآمد CodeCanyon باید از یک واسطه کمک بگیرید. تیم سفیرپیمنت در راستای نقد کردن درآمد ارزی سایت‌های مختلف از جمله درآمد CodeCanyon همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید درخواست خود برای این کار را در پنل کاربری سفیرپیمنت ثبت نمایید.

 

پشتیبانی سایت codecanyon کد کنیون

 

پشتیبانی وبسایت کدکنیون

پشتیبانی سایت CodeCanyon یکی از برترین نکات مثبت این سایت محسوب می‌شود. از آنجایی که در هنگام بارگذاری محصول تیم پشتیبانی کیفیت آن را بررسی می‌کند، شما می‌توانید مطمئن باشید که محصول، کیفیت خوبی دارد. از طرفی درصورت بروز مشکل شما می‌توانید از کمک‌ها و راهنمایی‌های پشتیبانی کدکنیون بهره‌مند شوید. ضمنا پس از خرید همواره از به‌روزرسانی‌های محصول خود به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوید.

معمولا پاسخ‌دهی در این مجموعه در بازه ساعت 9 تا 17 به وقت استرالیا انجام می‌شود. حداکثر زمانی که طول می‌شکید تا پاسخ یک تیکت را از پشتیبانی این مجموعه دریافت کنید، حدودا 48 ساعت است. توجه داشته باشید، خرید از سایت‌های خارجی با کمک سفیرپیمنت تنها با چند کلیک ممکن خواهد بود.

 

خدمات سفیرپیمنت در کدکنیون

 

جمع‌بندی و خدمات سفیرپیمنت

سایت CodeCanyon یکی از بسترهای مناسب و پرطرفدار در سراسر دنیا برای خرید و فروش کدها و پلاگین‌های مختلف برنامه‌نویسی است. شما می‌توانید ضمن استفاده از خدمات این مجموعه، محصولات مرتبط خود را در آن به فروش برسانید و کسب درآمد ارزی داشته باشید. توجه کنید که نقد کردن درآمد CodeCanyon نیازمند سرویس‌های ارزی است که کاربران ایرانی برای دسترسی به آن باید از خدمات صرافی‌های بین المللی استفاده کنند.

تیم سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی آماده ارائه انواع خدمات از جمله نقد کردن درآمد ارزی شما در سایت CodeCanyon خواهد بود. شما می‌توانید درخواست خود مبنی بر نقد کردن درآمد کدکنیون را در پنل کاربران سفیرپیمنت ثبت نمایید. ضمنا در صورت داشتن سوال و یا ابهام در رابطه با خدمات ارزی می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط بگیرید. پاسخگوی سوالات شما در بخش نظرات همین صفحه یا پشتیبانی سفیرپیمنت خواهیم بود.

 

 

سوالات متداول؛ سایت CodeCanyon

در این سایت قطعه کدهای کاربران در فریم ورک‌های مختلف قیمت‌گذاری و به فروش می‌رسد. استفاده از آن برای خرید و یا کسب درآمد برنامه نویسی مناسب است.
بله، CodeCanyon بخشی از Envato است.
این وب‌سایت شامل طیف وسیعی از خدمات است. با ایجاد حساب کاربری و ارائه کدهای برنامه نویسی و... برای داوری، محصولات خود را پس از قیمت‌گذاری در این سایت بفروشید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *