سایت 3dbrute

همه چیز در مورد سایت 3dbrute

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

آیا به صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون منازل علاقه‌مند هستید؟ آیا همیشه این سؤال برای شما پیش‌آمده که چگونه می‌توانید طرح‌های حرفه‌ای و با کیفیت را پیدا کنید و از آن‌ها ایده بگیرید. بله در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت  3dbrute بپردازیم. افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال کسب مهارت در زمینه معماری هستند اما منابع بسیار خوبی را برای دیدن طرح‌ها و فروش ایده‌های بکر پیدا نمی‌کنند. اگر به دنبال دیدن طرح‌های عالی یا فروش مدل‌های سه‌بعدی هستید، مطالعه این مقاله وقت چندانی از شما نخواهد گرفت پس تا انتها با ما باشید.

3dbrute چیست؟

سایت 3dbrute یک منبع رایگان برای افرادی است که قصد استفاده از پروژه‌های آماده برای نرم‌افزارهای تری دی مکس، متریال و تکسچر را دارند. اگر قصد دانلود رایگان آبجکت آشپزخانه یا سایر طرح‌های معماری را دارید، این مجموعه یکی از بهترین منابع جهان برای استفاده از پروژه‌های آماده معماری و طراحی آشپزخانه است؛ البته در این وب‌سایت برای دانلود طرح‌های بسیار حرفه‌ای باید هزینه پرداخت کنید و پنیر مجانی فقط در تله‌موش است. همین‌طور اگر مهارت بسیار خوبی در طراحی و ساخت مدل‌های سه‌بعدی دارید با گذاشتن طرح‌هایتان و فروش آن‌ها درآمد دلاری کسب کنید.

ویژگی‌های سایت 3dbrute

  • دارای مدل‌های رایگان برای استفاده در پروژه
  • جستجوی بسیار هدفمند برای موضوعات انتخابی شما
  • قیمت نسبتاً ارزان برای دانلود آبجکت محوطه‌سازی، ساختمان و…
  • ثبت‌نام راحت و بدون محدودیت برای کاربران ایرانی
  • کسب درآمد از طریق فروش طرح و مدل
  • پشتیبانی خوب برای ارائه سؤالات و پیشنهادهای طراحان

آموزش ثبت‌نام در سایت 3dbrute

برای ثبت‌نام در این مجموعه باید به ‌صورت زیر عمل کنید:
در گام اول به آدرس اصلی سایت 3dbrute بروید.
در قسمت منوی بالای سایت روی گزینه register کلیک نمایید.

آموزش ثبت‌نام در سایت 3dbrute

بعد از واردشدن به صفحه زیر اطلاعات خواسته شده را به‌دقت وارد کنید و روی دکمه register بزنید.

سایت 3dbrute
بعد از مشاهده پیغام welcome ثبت‌نامتان با موفقیت انجام شده است.
با کلیک روی دکمه داشبورد به قسمت‌های اصلی وب‌سایت منتقل خواهید شد.

نحوه درآمدزایی از سایت 3dbrute

اگر شما تخصص نسبتاً بالایی در زمینه طراحی با نرم‌افزارهای معماری دارید، اکنون نوبت به آن رسیده است که با فروش طرح‌هایتان به درآمد دلاری برسید. درآمدزایی از سایت 3dbrute فقط در صورتی امکان‌پذیر است که طرح‌های شما توسط ناظرین وب‌سایت تأیید شوند.
برای کسب درآمد باید به‌صورت زیر عمل کنید:
در قسمت داشبورد اصلی سایت روی گزینه upload 3dmodel بزنید.

نحوه درآمدزایی از سایت 3dbrute
بعد از واردشدن به صفحه جدید باید طرح خودتان را به همراه جزئیات دقیق بارگذاری کنید.
در صفحه باز شده دو گزینه پیش‌ روی شما قرار دارد که با کلیک روی هر کدام باید طرح خواسته شده را بارگذاری کنید و روی دکمه submit post بزنید.

نحوه درآمدزایی از سایت 3dbrute
طرح شما به مدت 24 ساعت توسط ناظرین سایت بررسی می‌شود و درصورتی‌که تأیید شود می‌توانید از آن درآمد کسب کنید.

سایت 3dbrute مناسب چه افرادی است؟

تمامی دانشجویانی که قصد حرفه‌ای شدن در نرم‌افزارهای معماری داخلی، دکوراسیون ساختمان و…را دارند، وارد این وب‌سایت می‌شوند. سایت 3dbrute فرصت بسیار خوبی برای بالابردن میزان مهارت و تجربه این افراد است که با حضور طراحان برجسته، طرح‌های متنوعی را باکیفیت بالا در اختیار هنرجویان و علاقه‌مندان می‌گذارد. شما به‌ راحتی می‌توانید رزومه شغلی‌تان را در این وب‌سایت بارگذاری کنید و منتظر پیشنهاد کارفرمایان باشید.

چه افرادی در سایت 3dbrute فعالیت دارند؟

معماران، طراحان، اساتید برتر دانشگاه و… در سایت 3dbrute مشغول فعالیت و کسب درآمد از فروش طرح‌هایشان هستند؛ همچنین دانشجویانی که به دنبال بالابردن مهارتشان هستند، مدل‌های بسیار خلاقانه‌ای را می‌بیند که در بالارفتن مهارتشان تأثیرگذار است. چنانچه یک طراح مبتدی هستید از آبجکت‌های حرفه‌ای این مجموعه غافل نشوید و در این وب‌سایت ثبت نام کنید. با خرید طرح‌ها و مدل‌های آماده پس از مدتی شما هم به یک طراح خوب تبدیل خواهید شد.

خدمات سفیر پیمنت در مورد سایت 3dbrute

اگر به دنبال نقدکردن درآمد ارزی و یا خرید طرح‌های سه‌بعدی از سایت هستید، سفیرپیمنت همراه شما است که درآمد دلاری شما را از طریق حساب پی پال وریفای شده و تبدیل به ریال به‌ حساب شما واریز می‌کند. چنانچه قصد فعالیت در این وب‌سایت را دارید و دغدغه شما داشتن یک حساب معتبر مانند پی پال و اسکریل است، نگران این موضوع نباشید. به قسمت پشتیبانی سایت ما مراجعه کنید و درخواست مشاوره و خرید حساب مورد نظرتان را بدهید. در اولین فرصت پاسخگوی نیاز شما خواهیم بود. بهترین سایت های فروش مدل سه بعدی

بهترین سایت‌های فروش مدل سه‌بعدی

اگر به دنبال دانلود و فروش مدل سه‌بعدی هستید، بدون شک وب‌سایت‌های زیر برای شروع کار شما بهترین گزینه هستند:

D3sky

یکی از بهترین سرویس‌های فروش و دانلود فایل‌های سه‌بعدی برای معماران و طراحان وب‌سایت D3SKY است. این مجموعه هر آنچه را که در زمینه طراحی مدنظرتان باشد را به شما ارائه می‌دهد.

Dimensiva

وبسایت DIMENSIVA هم مانند مابقی وب‌سایت‌ها یک بستر مناسب برای هنرمندان و طراحان داخلی است.

TurboSquid

این مجموعه هم منبع بسیار خوبی برای طراحان است. در سایت Turbosquid این قابلیت را دارید که طرح مدنظرتان را با فرمت‌های متفاوتی دانلود کنید.

CG Trader

بدون شک اگر به دنیای طراحی و معماری علاقه‌مند هستید، وب‌سایت CG trader را فراموش نکنید. این مجموعه بستر بسیار مناسبی برای دانلود و کسب درآمد از فروش مدلهای سه‌بعدی است. دراین سایت امکان برقراری ارتباط مستقیم با طراحان را خواهید داشت و مشتریان شما می‌توانند قیمت خرید فایل را خودشان تعیین کنند.

Model + model

در گام آخر بهترین وب‌سایت برای دانلود و مشاهده طرح‌های معماری سایت Model+model است. این منبع هم به دلیل تنوع زیادی که دارد توانسته است مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. تنها مزیت این وب‌سایت به نسبت سایر سایت‌های معماری، دانلود فایل رایگان بیشتر طرح‌ها و مدل‌های رندر شده است.

چکیده کلی و کلام پایانی

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با سایت 3dbrute به شما دوستان عزیز ارائه کردیم که امیدواریم با خواندن آن اطلاعات بسیار خوبی کسب کرده باشید. چنانچه هرگونه سؤال و یا پیشنهادی در رابطه با سایت‌های دانلود رایگان آبجکت آشپزخانه دارید، برای ما در پایین مقاله کامنت کنید. کارشناسان سفیرپیمنت در اولین فرصت ممکن پاسخگوی سؤالات شما هستند. هدف ما ایجاد یک بستر مناسب برای افرادی است که قصد نقدکردن درآمدهای ارزی و دلاری خود در ایران را دارند؛ اما متأسفانه به دلیل بسته بودن بیشتر حساب‌های اینترنتی مانند پی پال، پایر، اسکریل و… امکان نقدکردن درآمد آن‌ها به ریال وجود ندارد. ما در اینجا هستیم تا بهترین خدمات ارزی تحریم شده و غیر قابل‌ دسترس را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *