همه چیز درباره پرداخت در g2g

همه چیز درباره پرداخت در g2g

آخرین بروز رسانی:  ۳۱ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

امروزه بازی و سرگرمی در انواع مختلف بازی‌های اینترنتی بازار بسیار وسیعی را به خود اختصاص داده است. بسیاری از گیمر‌ها نیاز دارند تا یک اکانت مجازی همچون اکانت وریفای شده G2G داشته باشند. گیمرهای دارای حساب کاربری مجازی G2G می‌توانند از طریق بازی درآمد کسب کنند و با استفاده از اکانت G2G درآمد ارزی مناسبی را به دست آورند.

اگر از علاقمندان به بازی و گیم هستید و بیشتر وقت خود را برای این بازی‌های سرگرم‌کننده می‌گذارید پس چه بهتر که با این سایت جذاب در حوزه گیم و آموزش پرداخت در g2g آشنا شوید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره پرداخت g2g را بررسی و با آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی سایت g2g

اگر با وب سایت g2g آشنا نباشید جای تعجب نیست؛ طبق گفته خود وب سایت، G2G پلتفرم پیشرو در بازار دیجیتال در جهان است. این سایت فروشنده و خریدار را روی یک پلتفرم قرار می‌دهد و امکان تجارت بین آیتم‌ها و حساب‌های مختلف درون بازی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید درس‌های مربیگری، کارت‌های هدیه، و تقریباً هر چیزی را که می‌توان در دنیای بازی به‌کار برد، در سایت g2g بیابید. مانند سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، فروشندگان دارای رتبه‌بندی هستند که بر اساس آن می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا خدمات هر فروشنده قانونی است یا خیر؟

پیشنهاد برای مطالعه: نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

ایا سایت G2G قانونی است؟

G2G ادعا می‌کند که از سال ۲۰۱۳ با چند میلیون کاربر فعال وارد این تجارت شده است. این پلتفرم به طور قابل توجهی رقیب واقعی ندارد و به جرات می‌توان گفت که آن‌ها واقعاً در مورد تعداد کاربران خود حقیقت را می‌گویند؛ اما این جواب سؤال ما را نمی‌دهد، آیا آن‌ها قانونی هستند؟ در حالی که این پلتفرم به طور معمول نقد‌های بد و توییت‌هایی در مورد کلاهبرداری دریافت می‌کند، این مورد در مورد سایر وب سایت‌های مشابه نیز صادق است.

قابل توجه است که G2G حدود ۲۹۵۰۰ بررسی در Trust Pilot دارد که در آن پلتفرم با رتبه 4.7 قرار می‌گیرد و با توجه به جایگاه خود، به عنوان یک شرکت تأیید شده در Trustpilot فهرست شده است. G۲G همچنین در صورت کلاهبرداری، بازپرداخت را ارائه می‌دهد. در پایان مهم است که به یاد داشته باشید که G2G صرفاً یک پلتفرم با انواع مختلف فروشندگان است و اگر یک فروشنده با رتبه خوب را انتخاب کنید، احتمالاً مورد کلاهبرداری قرار نخواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

مزایا و معایب استفاده از G2G

بازار G2G به دلیلی معروف است. آن‌ها آیتم‌ها، خدمات و حساب‌ها را برای چندین بازی ارائه می‌کنند، روش‌های پرداخت امنی دارند، و همچنین محافظت خریدار و فروشنده را در بر می‌گیرند. از نظر تیم پشتیبانی، زمانی که برای حل اختلافات به آن‌ها نیاز دارید، کاملاً منصفانه و مفید است. آن‌ها همچنین از سرویس Escrow استفاده می‌کنند که در آن تا زمانی که خریدار تأیید کند که سفارش صحیح را دریافت کرده است، پرداخت‌ها به فروشنده آزاد نمی‌شود. با این حال، نقطه ضعف اصلی G2G این است که آن‌ها پشتیبانی چت فوری ندارند؛ بنابراین، اگر به کمک فوری نیاز دارید، باید منتظر بمانید تا درخواستی را ارسال یا در‌ایمیل آن‌ها شکایت کنید.

نحوه خرید و آموزش پرداخت در g2g

1- قبل از ثبت سفارش، به یاد داشته باشید که مسدود کننده پاپ آپ مرورگر وب خود را غیرفعال کنید. پس از تصمیم‌گیری در مورد محصول برای خرید، روی دکمه “Buy Now” کلیک کنید.

2- مقدار مورد نظر برای خرید را وارد کرده و روش تحویل را انتخاب کنید. قبل از شروع تسویه حساب، تمام یادداشت های مهم را به دقت بخوانید.

3- روش پرداخت را انتخاب کنید و روی “Pay Now” کلیک کنید.

آموزش پرداخت در g2g

4- پس از پرداخت، شماره سفارش را دریافت خواهید کرد.

مراحل بالا همه چیز درباره پرداخت g2g را شامل می‌شود و به همین آسانی می‌توان خرید را تکمیل نمود.

چگونه سفارش خرید خود را پیگیری یا لغو کنم؟

پس از آموزش پرداخت در g2g دانستن این موضوع خالی از لطف نیست. برای انجام این کار:

1- هنگام ثبت سفارش جدید، یک ایمیل و هشدار برای اطلاع فروشنده ارسال می‌شود. اگر سفارش را در این مرحله لغو کنید، درخواست لغو به طور خودکار توسط سیستم پردازش می‌شود و متعاقباً توسط G2G بازپرداخت خواهد شد. بازپرداخت به اعتبار فروشگاه G2G ممکن است در عرض 5 دقیقه تا 1 ساعت انجام پذیرد.

2- هنگامی که فروشنده در حال آماده‌سازی کالا است، یک به‌روزرسانی اعلان دریافت خواهید کرد. این زمانی اتفاق می‌افتد که فروشنده اطلاعات کلی تحویل را مشاهده کرده باشد (به عنوان مثال: نام سرور، مقدار و غیره، به جز شناسه کاراکتر). اگر در این مرحله سفارش را لغو کنید، سفارش بلافاصله لغو نمی‌شود زیرا درخواست باید توسط فروشنده تأیید شود. در صورت عدم پاسخگویی فروشنده پس از 6 ساعت یا به محض اینکه فروشنده درخواست انصراف شما را پذیرفت، سفارش به صورت خودکار توسط سیستم لغو خواهد شد. اگر فروشنده ظرف 48 ساعت سفارش جدید را به آماده‌سازی منتقل نکند، سیستم به صورت خودکار سفارش را لغو کرده و وجه را به خریدار باز می‌گرداند.

3- پس از تکمیل آماده‌سازی و آماده شدن برای تحویل، فروشنده به مشاهده شناسه شخصیت/پیوند استیم شما (یا جزئیات مربوط به گیرنده واقعی در بازی) ادامه می‌دهد. اگر در این مرحله سفارش را لغو کنید، سفارش بلافاصله لغو نخواهد شد؛ زیرا درخواست باید توسط فروشنده تأیید شود. در صورت عدم پاسخگویی فروشنده پس از 36 ساعت یا به محض اینکه فروشنده درخواست انصراف شما را پذیرفت، سفارش به صورت خودکار توسط سیستم لغو می‌گردد.

پس از اینکه فروشنده سفارش را تحویل داد، می‌توانید تحویل را تأیید کرده و با کلیک روی “Confirm Received” در صفحه سفارش، وجه را به فروشنده تحویل دهید. در صورتی که ظرف 3 روز پس از تحویل سفارش خود این کار را انجام ندهید، سیستم به طور خودکار تحویل را تأیید می‌کند.

 

اعتبار فروشگاه G2G چیست و چگونه می‌توانم از آن استفاده کنم؟

اعتبار فروشگاه G2G یک روش پرداخت جایگزین برای استفاده از کارت‌های اعتباری هنگام خرید است. با یک خط اعتباری که به راحتی در حساب شما به شکل اعتبار فروشگاه G2G در دسترس است، می توان خرید را با کمترین دردسر، سریع‌تر انجام داد.

همه چیز درباره پرداخت G2G

چگونه اعتبار فروشگاه G2G را دریافت خواهیم کرد؟

  1. هنگامی که یک سفارش بازپرداخت می‌شود.
  2. وقتی امتیازهای G2G را بازخرید می‌کنید.
  3. اگر فروشنده هستید، می‌توانید پرداخت‌ها را به اعتبار فروشگاه G2G منتقل کنید.

آیا می توانم اعتبار فروشگاه G2G را شارژ کنم؟

خیر.

با استفاده از اعتبار فروشگاه G2G مانند معمول سفارش دهید. اعتبار فروشگاه G2G در حساب شما برای پرداخت هزینه سفارش کسر می‌شود. اگر اعتبار فروشگاه G2G کافی در دسترس نباشد، از شما خواسته می‌شود یک روش پرداخت را برای پرداخت باقی‌مانده موجودی سفارش خود انتخاب کنید.

من کارت اعتباری ندارم، روش‌های جایگزین پرداخت کدامند؟

در این قسمت از آموزش پرداخت در g2g اگر کارت اعتباری ندارید باید بدانید این گزینه‌های پرداخت جایگزین در دسترس شما هستند. پس از پرداخت از طریق این روش‌ها، سفارش شما بلافاصله و بدون هیچ زحمتی پردازش می‌شود.

  1. انتقال بانکی / ATM / CDM
  2. بانکداری آنلاین
  3. پرداخت آنلاین قبض / ATM

چرا وضعیت سفارش خرید من هنوز در حالت تعلیق است؟

همه چیز درباره پرداخت g2g را آموختیم؛ اما گاهی اوقات ممکن است 15 دقیقه طول بکشد تا درگاه پرداخت تراکنش را ثبت کند. برخی از دلایل به شرح زیر است:

  1. تراکنش برای مجوز به صادرکننده کارت اعتباری ارسال شده است و در انتظار پاسخ صادرکننده کارت است.
  2. پرداخت توسط صادر کننده کارت رد شده است بدون اینکه دلیلی برای رد توسط صادر کننده کارت اعلام شود.
  3. خطای داخلی نشان می‌دهد که اتصال G2G به سرور پرداخت در دسترس نیست/قطع است.
  4. تراکنش ناموفق – نمی‌تواند پرداخت برای سفارش را پیدا کند.
  5. خطاهای فنی (یعنی تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده درگاه پرداخت، خطای فنی در سمت درگاه پرداخت که منجر به عدم امکان دریافت IPN مطابق با سفارش شود).

هزینه رسیدگی به سفارش چیست؟

برای G2G، ارائه یک محیط امن و مطمئن به مشتریان خود برای انجام معاملات بسیار مهم است. در طول سال‌ها، این پلتفرم به طور قابل‌توجهی در ارتقاء مستمر، پیشرفت و بهبود سیستم آنلاین و ویژگی‌های امنیتی سرمایه‌گذاری کرده است.

به این ترتیب، یک هزینه رسیدگی به سفارش در هنگام پرداخت برای هزینه‌های نگهداری، توسعه و اداری سیستم‌های آنلاین این سایت جمع‌آوری می‌شود. هزینه سفارشی که با موفقیت تأیید شده است، غیر قابل استرداد است.

 

پرداخت در G2g

سیاست بازپرداخت

  1. همه فروش‌ها در G2G نهایی هستند و بازپرداخت داده نمی‌شود مگر اینکه کالای دریافتی کار نمی‌کند یا طبق توضیح داده شده، نباشد. در این صورت خریداران تحت GamerProtect قرار خواهند گرفت.
  2. خریداران فقط باید پس از تأیید دریافت سفارش شما، آن را تأیید کنند که کالای دریافتی مطابق با لیست محصول و در شرایط کاری است. تأیید دریافت سفارش شما حاکی از رضایت شما از خرید و نهایی کردن معامله است و پس از آن مبلغ پرداختی به فروشنده آزاد می‌شود. اگر خریدار مربوطه ظرف هفتاد و دو (72) ساعت پس از تحویل کالا شکایتی از سوی خریدار مربوطه به G2G مطرح یا شکایتی نداشته باشد، خریدار کالا و/یا خدمات خریداری شده را پذیرفته است.
  3. بازپرداخت روش‌های پرداخت زیر فقط به اعتبار فروشگاه G2G انجام می‌شود:
  • بانکداری آنلاین
  • ATM / CDM
  • حواله بانکی
  1. برای سفارش هایی که مرحله تأیید را پشت سر گذاشته‌اند، هزینه رسیدگی استرداد نخواهد شد.

چرا هنگام ثبت سفارش از من خواسته می‌شود هویت خود را تأیید کنم؟

پس از دانستن همه چیز درباره پرداخت g2g باید بدانید این پلتفرم در مناطقی که مشمول مقررات مبارزه با پولشویی (AML) است، تجارت می‌کند؛ به این ترتیب، آن‌ها کاملاً متعهد به همکاری با قوانین مالی برای تقویت و تنظیم اقدامات و مکانیسم‌های نظارت داخلی با توجه به الزامات استانداردهای بین‌المللی و قوانین و صلاحیت محلی قابل اجرا هستند.

بخشی از این فرآیند تأیید، شامل تأیید هویت کاربر با استفاده از اسناد، اطلاعات و داده‌های منبع معتبر و مستقل (همچنین به عنوان KYC یا Know-Your-Customer نیز شناخته می‌شود)، به ویژه از آنجایی که G2G شامل حواله و دریافت وجوه به ارزهای خارجی است.

پیشنهادی برای مطالعه: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

سفارش من لغو شد بازپرداخت کجاست؟

بسته به نوع روش پرداختی که استفاده می‌کنید، پردازش بازپرداخت معمولاً تا 14 روز طول می‌کشد و علت به این دلیل است که بانک‌ها معمولاً بازپرداخت را فوراً نهایی نمی‌کنند و ممکن است تا 14 روز طول بکشد تا مجوز نگهداری وجوه منقضی شود.

به طور پیش فرض، تمام تراکنش‌ها به اعتبار فروشگاه بازپرداخت می‌شود؛ اما در صورتی که دلیل انصراف به دلیل عدم تأیید پرداخت باشد، پس از آن مبلغ به حساب روش پرداختی که در ابتدا استفاده کرده‌اید، بازگردانده می‌شود.

از چه گزینه‌های پرداختی می‌توانم استفاده کنم؟

در این قسمت از آموزش پرداخت در g2g باید گفت این سایت بیش از 200 گزینه پرداخت را ارائه می‌دهد و در دسترس بودن آن‌ها به کشور یا منطقه شما بستگی دارد.

– کارت اعتباری

– کیف پول الکترونیکی مانند پی پال

– بانکداری آنلاین

– انتقال بانکی / ATM / CDM

– پرداخت آنلاین قبض / ATM

– فرابورس (غیر بانکی)

– پرداخت موبایلی

– کارت اعتباری / هدیه فروشگاه

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب بروکرها با پرفکت مانی

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله آموزش پرداخت در g2g یا بهتر است گفته شود همه چیز درباره پرداخت g2g را با هم بررسی کردیم. بازی‌های کامپیوتری بهترین روش برای کسب درآمد دلاری در جهان هستند. اگر شما هم به این روش علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم در ابتدا یک بازی را انتخاب کرده و روی آن تمرکز کنید تا بعد از مدتی درآمد خوبی را از آن به دست آورید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *