وریفای حساب G2G

وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

از جمله کارهایی که برای پر کردن اوقات فراغت انجام می‌شود بازی‌های مختلف تلفن همراه و یا رایانه‌ای است. این نوع سرگرمی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد و حتی بسیاری از افراد با مهارت بالای خود در برخی از انواع این بازی‌ها به کسب درآمد می‌رسند. g2g سایتی معتبر در زمینه بازی‌ها است که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. در ادامه پس از معرفی کوتاه سایت G2G به سراغ توضیحاتی درباره افتتاح حساب G2G و نحوه وریفای حساب G2G خواهیم رفت. اگر به دنبال پاسخ سوال چگونه حساب G2G را تایید هویت کنیم؟ هستید تا پایان با ما همراه باشید.

داشتن اکانت g2g به چه دردی می‌خورد؟

G2G بستری معتبر و بین‌المللی برای عرضه انواع بازی‌ها، کنسول‌های بازی و لوازم جانبی مختص بازی‌ها است. شما می‌توانید در این سایت همواره از بهترین و جدیدترین‌های عرصه گیمینگ مطلع شده و از آن‌ها استفاده نمایید. قیمت‌گذاری این سایت نیز معمولا رقابتی است و قیمت‌‌های مناسبی را می‌توانید در این سایت مشاهده نمایید. جهت استفاده از این بازی‌ها و امکانات سایت نیاز خواهید داشت که افتتاح حساب G2G را انجام دهید.

از طرف دیگر این سایت بستری فراهم کرده است که افراد بتوانند محصولات مرتبط با بازی‌های مختلف را در آن به فروش برسانند و کسب درآمد داشته باشند؛ از این‌رو افراد می‌توانند محصول مورد نظر خود را از G2G تهیه کرده و یا محصولی را به فروش برسانند. با توجه به این موارد می‌توان سایت G2G را به عنوان یکی از سایت‌های کسب درآمد ارزی نیز معرفی نمود.

اگر می‌خواهید از بهترین‌های گیمینگ با بهترین قیمت و کیفیت استفاده نمایید و یا اینکه در این عرصه به درآمد ارزی برسید باید در سایت G2G حساب کاربری ایجاد کنید. داشتن اکانت این سایت به شما کمک می‌کند با خیال آسوده در یک بستر بین‌المللی فعالیت کرده و به خرید و فروش بپردازید.

برای اینکه در سایت G2G ثبت نام نمایید باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از افتتاح حساب G2G شما باید وریفای حساب G2G را نیز انجام دهید. در واقع بدون احراز هویت G2G امکان استفاده از خدمات این سایت را نخواهید داشت. همچنین به دلایل تحریم‌های مختلف کاربران ایرانی نمی‌توانند با مدارک خود در این سایت ثبت‌نام نمایند و از این نظر چالش‌هایی وجود دارد؛ البته نگران این مسئله نباشید زیرا سفیرپیمنت می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. اطلاعات بیشتر درباره وریفای حساب G2G و یا کلا ثبت‌نام این سایت را در ادامه می‌بینید.

پیشنهادی برای مطالعه: G2G Points چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

روش های وریفای حساب سایت G2G

برای انجام دادن وریفای حساب G2G با سه طریق می‌توانید عمل کنید که عبارت است از:

گواهینامه رانندگی

از جمله روش‌های احراز هویت G2G استفاده از گواهینامه رانندگی است. با این شیوه شما پس از بارگذاری تصویر گواهینامه خود و تطابق آن با مشخصات ظاهری و اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، احراز هویت انجام خواهد شد.

آیدی کارت

منظور از آیدی کارت چیزی شبیه کارت ملی است که هر فرد مختص خودش دارد. با کمک آیدی کارت نیز می‌توانید احراز هویت G2G را انجام دهید.

گذرنامه

از جمله روش های وریفای حساب سایت G2G .com استفاده از گذرنامه است. این روش معمولا در بسیاری از سایت‌ها به عنوان روشی برای وریفای کردن اکانت تعیین می‌شود. برای وریفای حساب G2G با استفاده از گذرنامه باید تصویر صفحه اول گذرنامه را بارگذاری نمایید.

وریفای حساب G2G

 

وریفای حساب G2G در ایران

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم شما به عنوان یک کاربر ایرانی نمی‌توانید افتتاح حساب G2G را انجام داده و یا در ادامه وریفای حساب G2G را با مدارک هویتی خود به پایان برسانید. این مسئله به عنوان یک چالش اساسی برای ایرانیان مطرح است که باعث می‌شود نتوانند از این سایت بهره‌مندی داشته باشند. حال سوال اینجاست که آیا هیچ راه حلی وجود ندارد؟

در پاسخ باید گفت که راه حل‌های متفاوتی وجود دارد که به کاربران ایرانی کمک می‌کند از G2G استفاده کنند. در حالت کلی همه روش‌ها با این هدف هستند که شما بتوانید یک حساب کاربری در سایت G2G‌ را با مدارک هویتی غیر از هویت اصلی خود ایجاد کنید. درواقع شما باید به جای افتتاح حساب G2G خرید حساب G2G را انجام دهید؛ یعنی حساب کاربری شخص دیگری را از او بخرید! اکنون اینکه خرید حساب G2G  را چگونه و از کجا انجام دهید که دیگر دغدغه‌های احراز هویت G2G نیز حل شده باشند چالشی است که ما راه حل آن را ارائه کرده‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره رتبه فروشنده، اطلاعات فروشگاه و هزینه کمیسیون در g2g

خرید حساب G2G از سفیرپیمنت

مجموعه سفیرپیمنت متشکل از تیمی متخصص و باتجربه در زمینه خدمات ارزی است که به شما در خرید حساب G2G کم می‌کند. این مجموعه به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی امور افتتاح حساب G2G را انجام می‌دهد و حساب شما را پس از احراز هویت تحویلتان خواهد داد؛ از این‌رو شما هیچگونه دغدغه‌ای مبنی بر وریفای حساب G2G نخواهید داشت. همچنین شما می‌توانید قبل از هرگونه اقدامی با مشاوران متخصص سفیرپیمنت صحبت کرده و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

ضمنا این مجموعه می‌تواند در زمان خرید شما از این سایت پرداخت ارزی را برایتان انجام دهد. همچنین اگر قصد دارید از این سایت کسب درآمد داشته باشید می‌توانید کلیه امور نقد کردن درآمد خودتان را به تیم سفیرپیمنت بسپارید. این مجموعه هر گونه خدماتی را در راستای نقد کردن درآمدتان از جمله افتتاح حساب پی پال ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دلیل انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سایت G2G بستری است که در آن محصولات مرتبط با بازی‌ها ارائه می‌شود. این محصولات شامل خود بازی‌ها، کنسول‌های بازی و یا تجهیزات جانبی آن‌ها می‌شوند. برای اینکه بتوانید از این سایت استفاده نمایید باید افتتاح حساب G2G و پس از آن نیز وریفای حساب G2G را انجام دهید. نکته قابل توجه اینجاست که کاربران ایرانی نمی‌توانند اینکار را انجام داده و با مدارک هویتی خود دسترسی به این سایت نخواهند داشت. برای برطرف شدن این مشکل تیم سفیرپیمنت ارائه‌دهنده انواع خدمات ارزی این امکان را برای شما فراهم آورده است که با خرید حساب G2G وریفای شده به راحتی بتوانید از امکانات این سایت استفاده نمایند. در ادامه نیز خدمات نقد کردن درآمد خود و یا پرداخت هزینه خرید از این سایت را نیز می‌توانید به کمک این مجموعه انجام دهید.

در صورتی که راجب به وریفای حساب G2G سوالی دارید و یا قبلا این حساب کاربری را ایجاد کرده‌اید سوالات خود و یا تجربیاتتان را در قسمت نظرات مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *