سایت g2g

همه چیز درباره رتبه فروشنده، اطلاعات فروشگاه و هزینه کمیسیون در g2g

آخرین بروز رسانی:  ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

سایت g2g یک فروشگاه مارکت پلیس است که به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده و در حال فعالیت است. این سایت در سال 2013 توسط Ken Chee بنیان‌گذاری شد و توانست به سرعت جایگاهی خوبی در دنیا پیدا کند. گیمرها در هر نقطه از جهان که باشند، می‌توانند از این بازار برای تبادل نظر، خرید و فروش بازی و خدمات محور آن با در نظر گرفتن هزینه کمیسیون در g2g استفاده نمایند. در حقیقت این مجموعه یک نوع eBay برای گیمرها است.

برخی از محصولات و خدمات ارائه‌شده در این فروشگاه عبارت‌اند از: عرضه طلاهای (Golds) داخل بازی، آیتم‌های ارائه شده در درون بازی‌های مختلف، خرید و فروش پروفایل بازی، افزایش قدرت و خدمات اضافی برای بازی‌های مختلف مانند ArcheAge، Fifa16، Final Fantasy XIV، World of Warcraft  و…

طراح این سایت یک دید تفکر گسترده برای g2g دارد؛ در واقع قرار است که این مجموعه به یک بازار جهانی در بازی تبدیل گردد و در حال حاضر دقیقاً در حال تلاش است تا به این هدف نزدیک‌تر گردد. این وب‌سایت بیش از 200 روش پرداخت با 22 ارز مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد. این عامل به همراه ناچیز بودن هزینه کمیسیون در g2g، باعث شده است این بازار جهانی برای گیمرهای کشورهای مختلف کاملاً باز باشد. سایت ‌g2g در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و یوتیوب فعالیت گسترده‌ای دارد و توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود بکشاند. به طور کلی روند پیشرفت سایت بسیار بالا است و با فعالیت در این بازار به راحتی می‌توان درآمدزایی کرد.

بیشتر بخوانید: وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

رتبه فروشنده، اطلاعات فروشگاه و هزینه کمیسیون در g2g

  1. رتبه فروشنده در g2g

فروشندگان بر اساس هدف فروش ماهانه‌ای که به دست می‌آورند، ارتقا، کاهش یا در همان رتبه‌بندی باقی می‌مانند. فروشنده‌ای که شرایط را برآورده کند، در ماه آینده ارتقاء رتبه را دریافت می‌کند. مجموع فروش در پایان هر ماه محاسبه می‌شود تا وضعیت فعلی فروشنده مشخص شود. فروشندگان حتی اگر نتوانند در ماه دوم به هدف فروش برسند تنزل رتبه نخواهند داشت؛ با این حال، فروشندگانی که نتوانند هدف فروش خود را به مدت 2 ماه به طور مداوم حفظ کنند، تنزل رتبه خواهند داشت و رتبه فروشنده در g2g برای آن‌ها کمتر خواهد شد.

خریداران با نماد رتبه فروشنده در g2g چه مواردی باید داشته باشند؟

  • سابقه اثبات‌شده تحویل سریع و خدمات عالی
  • معاملات فروش موفق
  • تحویل سریع و توضیحات دقیق اقلام

باید بدانید فروشندگان به‌طور مداوم توسط G2G برای انطباق نظارت می‌شوند.

 

هزینه کمیسیون در g2g

 

  1. تأیید

فروشندگان ملزم به انجام فرآیند تأیید هستند. مهر تائید، اطمینان خریداران را هنگام ثبت سفارش از شما فراهم می‌کند. فروشندگان تأییدشده می‌توانند برای سفارش‌های فروخته‌شده و درآمدهای وابسته درخواست پرداخت کنند، فهرست‌های بیشتری ایجاد کنند و حساب‌های سطح بالا را بفروشند. فروشنده موظف است شناسه عکس واضح خود (گذرنامه بین‌المللی/گواهینامه رانندگی/کارت شناسایی ملی) را جهت تائید ارائه کند.

بهتر است بدانید فقط فروشندگان تائید شده با حداقل نرخ تکمیل سفارش 90% واجد شرایط ارتقاء طبق سیستم رتبه فروشنده در g2g هستند؛ البته هزینه کمیسیون در g2g با این مورد تفاوتی نخواهد داشت.

  1. وضعیت آنلاین

پس از ثبت سفارش برای هماهنگی تحویل با فروشنده تماس بگیرید.

  1. گارانتی

گارانتی به‌عنوان یک ضمانت توسط فروشنده ارائه می‌شود. در صورتی که حساب بازی بیمه شده به خطر بیفتد، بازیابی شود، ممنوع شود یا گم شود، وجه به خریدار بازپرداخت خواهد شد.

 

اطلاعات فروشگاه در g2g

 

  1. شهرت و آمار

خریداران با سفارش‌های تکمیل‌شده می‌توانند به فروشندگانی که با آن‌ها سر و کار داشته‌اند رتبه‌بندی کنند و این بینشی از شهرت فروشندگان می‌دهد. آمار فروشنده کل سفارش‌های موفق و موفق را نشان می‌دهد و همچنین مدت‌زمانی که فروشنده در G2G فروش داشته است.

  1. حق گروه

هیچ هزینه‌ای برای ثبت‌نام تحمیل نمی‌شود و می‌توانید لیست خود را به صورت رایگان تنظیم کنید. G2G برای هر تراکنش موفق هزینه‌ای را بر اساس ارزش سفارش و نوع محصول بدون هزینه کمیسیون در g2g دریافت می‌کند.

اطلاعات فروشگاه در g2g

هدف گذاری سایت G2G

سایت g2g در سیاست‌گذاری‌های خود، قصد دارد به یکی از قدرت‌های جهانی در گیم تبدیل شده و با ایجاد استراتژی‌های مناسب، همواره در تلاش است تا به هدف خود نزدیک‌تر شود. این سایت توانسته است با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی همانند یوتیوب و فیس‌بوک، توجه مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب نموده و به نامی آشنا و قابل اعتماد در گیم تبدیل شود. ویژگی‌های ممتاز این سایت از جمله کم بودن هزینه کمیسیون در g2g، به آن کمک کرده است که در اندک زمانی بتواند رشد و پیشرفت زیادی داشته باشد؛ از همین رو، گیمرهایی که در این سایت فعالیت می‌کنند، به سادگی می‌توانند درآمد ارزی مناسبی را کسب نمایند.

پیشنهاد مطالعه: G2G Points چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

چکیده کلی و سخن آخر

در این مقاله به معرفی رتبه فروشنده در g2g، اطلاعات فروشگاه و هزینه کمیسیون در g2g پرداختیم. اگر شما یک گیمرهای خوب هستید، می‌توانید از خدمات سایت g2g برای گسترش و بهبود روند بازی‌های خود استفاده نمایید. در سراسر دنیا افرادی هستند که گیمرهای بودن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده‌اند و حتی به جایی رسیده‌اند که می‌توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. کسب درآمد دلاری از بازی در صورتی که تخصص مختلفی که در دست دارید را بشناسید، چندان کار سختی نیست.

شما می‌توانید به عنوان یک بلاگر حرفه‌ای در یوتیوب فعالیت کنید و کسب درآمد دلاری از این پلتفرم داشته باشید و یا با شناخت وب‌سایت‌های تخصصی این حوزه با خرید و فروش اکانت بازی‌ها درآمد کسب نمایید. چنانچه قصد نقد کردن g2g را دارید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *