معرفی سایت guru.com

بررسی جامع و معرفی سایت guru.com

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

هم کارفرمایان و هم فریلنسر‌ها ممکن است برای یافتن متخصصان واجد شرایط آنلاین به کمک نیاز داشته باشند. وب‌سایت‌های متعددی این ارتباطات را تسهیل می‌کنند، اما تعیین موارد قابل اعتماد ممکن است زمان ببرد. ما در این مقاله از سایت سفیرپیمنت به معرفی سایت guru.com می‌پردازیم و مشخص می‌کنیم که چرا برای کسانی که به دنبال استخدام آنلاین هستند انتخاب خوبی است.

بیشتر بخوانید: آیا Guru.com یک سایت کلاهبرداری است یا یک سایت قانونی؟

guru.com چیست؟

در معرفی سایت guru.com باید بگوییم که این سایت یک پلتفرم آنلاین است که متخصصان مستقل را با کارفرمایان در سراسر جهان مرتبط می‌کند. در این بازار، فریلنسر‌ها می‌توانند خدمات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه دهند. این سایت میزبان افراد و گروه‌هایی است که در دسته‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند. کارفرمایان می‌توانند فریلنسر را با مجموعه‌ای از مهارت‌های مناسب بر اساس نیاز‌های خاص خود انتخاب کنند.
یک کسب و کار می‌تواند گروه بزرگی از مشاغل یا استعداد‌ها را با راه‌حل سازمانی Guru.com مدیریت کند؛ در نتیجه می‌توان چندین گورو را استخدام کرد و به طور مؤثرتری مدیریت کرد. علاوه بر این، نمایندگان Guru.com خدمات شخصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

Guru.com چگونه کار می‌کند؟

 

معرفی کامل سایت Guru

 

یک فریلنسر برای کار خود در Guru، به صورت ساعتی دستمزد دریافت می‌کند. با ثبت‌نام در سایت می‌توانید عضو این پلتفرم شوید. اکثر افراد با مهارت‌ها و دانش اولیه در مورد اینترنت می‌توانند به سرعت این فرایند را تکمیل کنند. نکته مثبت در معرفی سایت guru.com عضویت پایه رایگان آن است. استفاده مداوم از سایت به فریلنسر‌ها اجازه می‌دهد تا نمونه کار‌ها و رتبه خود را افزایش دهند و در نتیجه پروژه‌هایی با درآمد بهتر و شهرت مثبت نزد مشتریان به دست آورند. Guru از فریلنسر‌ها برای هر پروژه‌ای که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، ۸٪ کمیسیون دریافت می‌کند. با این حال، پرداخت به فریلنسر به گونه‌ای تنظیم شده است که نشان‌دهنده مبلغ دریافتی آن‌ها است.

این سایت برای فریلنسر‌های ۱۸ ساله یا بالاتر طراحی شده است، اولین قدم این است که نام کاربری و رمز عبور خود را ایجاد کنید. دو نوع عضویت برای انتخاب وجود دارد: فریلنسر و کارفرما!
تنها تفاوت بین عضویت رایگان و پولی تعداد پیشنهادهایی است که می‌توانید برای دریافت شغل ارسال کنید. علاوه بر دریافت ده پیشنهاد در ماه، اعضای رایگان می‌توانند پیشنهادات بیشتری خریداری کنند.

  • ۲۰ پیشنهاد – ۱۰ دلار
  • ۴۰ پیشنهاد – ۲۰ دلار
  • ۶۰ پیشنهاد – ۳۰ دلار
  • ۱۲۵ پیشنهاد – ۵۰ دلار
  • ۲۵۰ پیشنهاد – ۱۰۰ دلار

بر خلاف پیشنهادات ماهانه و رایگان شما، پیشنهادات خریداری شده شما منقضی نمی‌شود.

 

نحوه گرفتن شغل

 

معرفی سایت فریلنسری گورو

 

یکی از مهم‌ترین نکات معرفی سایت guru.com نحوه گرفت شغل در این سایت است. درخواست ایجاد یک حساب کاربری اولین قدم برای درخواست کار در Guru.com است. دو نوع حساب Basic و Premium موجود است. برای ایجاد یک حساب کاربری در پلتفرم، باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید. پس از تکمیل پروفایل، نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب خواهید کرد. در نمایه خود باید اطلاعاتی در مورد خدمات خود ارائه دهید. این یک صفحه فروش است، بنابراین برای به حداکثر رساندن میزان علاقه‌ای که می‌توانید ایجاد کنید، باید نظرات مشتریان قبلی را درج کنید.

کارفرمایان بالقوه می‌توانند نمایه شما را با جستجو پیدا کنند. از طرف دیگر، می‌توانید هزینه کنید تا نمایه شما در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود. هنگامی که کارفرمایی به شما علاقه‌مند است، ممکن است از شما دعوت کند تا یک پیشنهاد برای کار به آن‌ها ارائه دهید. نیازی نیست منتظر بمانید تا شخصی نمایه شما را به این روش مشاهده کند زیرا می‌توانید برای مشاغلی که قبلاً ارسال شده‌اند درخواست دهید. برای یافتن مشاغل می‌توانید از منو گزینه Find Jobs را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه، می‌توانید کلمات کلیدی را وارد کنید که مستقیماً با مهارت‌های خود یا خدماتی که ارائه می‌دهید مرتبط است. در نتیجه پلتفرم، اطلاعاتی در مورد لیست مشاغل مربوط به حوزه‌های مورد علاقه خود دریافت خواهید کرد.

 

مدل درآمدی گورو چیست؟

یکی دیگر از سوالاتی که معرفی سایت guru.com به آن می‌پردازیم، مدل درآمدی گورو است. از آنجایی که Guru.com یک بازار آزاد است، هیچ نرخ مشخصی وجود ندارد. میزان حقوق شما بر اساس پیشنهاد شما، رقابت و تمایل کارفرمای شما برای پرداخت تعیین می‌شود. امکان مذاکره با یکی از روش‌های زیر، بسته به اندازه و محدوده پروژه وجود دارد:

  • پرداخت بر اساس پیشرفت پروژه
  • پرداخت بر اساس انجام تسک
  • ساعتی

 

چقدر می‌توانید در گورو درآمد کسب کنید؟

برخی از فریلنسرها در طول فعالیت خود در Guru.com میلیون‌ها دلار درآمد داشته‌اند. اکثر افراد فعال در این پلتفرم تقریباً ۱۰۰۰ دلار در هفته درآمد دارند، در حالی که برخی از فریلنسرها می‌توانند بیش از شش رقم در سال درآمد داشته باشند. مبلغی که یک فریلنسر در نهایت به دست می‌آورد بستگی به میزان سختی کار، مهارت‌ها و کیفیت کاری که ارائه می‌دهد، متفاوت است.

 

روش‌های انتقال پرداخت

 

معرفی سایت guru.com

 

یکی از جنبه‌های مهم معرفی سایت guru.com سیستم پرداخت این شرکت است. این پلتفرم از سیستمی به نام Safe Pay استفاده می‌کند که اطمینان حاصل می‌کند که کارفرمایان هزینه انجام پروژه را قبل از شروع کار در این سیستم می‌پردازند. به طور کلی، این روش به شما اطمینان می‌دهد که حتما هزینه کار را دریافت می‌کنید؛ با این حال، این پرداخت‌ها همچنان باید توسط کارفرمایان تأیید شود. Guru.com چهار روش مختلف پرداخت را ارائه می‌دهد:

  • سپرده مستقیم (فقط بانک‌های ایالات متحده)
  • پی پال
  • مسترکارت
  • پیش پرداخت Payoneer
  • حواله سیمی (به بانک‌های غیر آمریکایی)

 

ویژگی‌های Guru.com

 

ساختار هزینه منصفانه

Guru.com حداقل هزینه‌ را برای پردازش پرداخت‌ها در وب‌سایت خود دریافت می‌کند. این پلتفرم یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است، در این سیستم شما مجبور نیستند برای ارسال شغل و دریافت پیشنهاد از افراد واجد شرایط هزینه‌ای بپردازید.

 

روش‌های پرداخت

از آنجایی که کارفرمایان ممکن است روش پرداخت ترجیحی خود را داشته باشند، Guru.com از تراکنش‌هایی که شامل کارت‌های اعتباری نیستند، پشتیبانی می‌کند. چک، چک الکترونیکی، حواله سیمی و وجوه نقد نیز در این پلتفرم پذیرفته می‌شود. برای کارفرمایان، این روند پرداخت به فریلنسر‌ها را ساده می‌کند.

 

بهبود مدیریت پروژه

 

همه چیز درباره سایت گورو

 

کسب و کار‌ها می‌توانند تمام جنبه‌های پروژه‌های خود را از طریق داشبورد جامع Guru.com مدیریت کنند. از طریق این قسمت، آن‌ها می‌توانند با همه اساتید استخدام شده خود ارتباط برقرار کنند، فایل‌های پروژه را به اشتراک بگذارند، پیشرفت پروژه‌ها را مشاهده کنند و زمان تحویل پروژه‌ها را پیگیری کنند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند گردش کار خود را ساده کنند و به راحتی به ابزار‌هایی که برای مدیریت پروژه‌های خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

 

پروژه‌های برجسته

ایجاد یک شغل ویژه تنها راهی است که کارفرمایان می‌توانند به متخصصان بیشتری در پلتفرم دسترسی پیدا کنند. هزینه این سرویس ۲۹. ۹۵ دلار است و شغل را به مدت ۳۰ روز در بالای نتایج جستجو قرار می‌دهد. افزایش در معرض دید شغلی منجر به تعداد قابل توجهی از پیشنهادات از طرف متخصصان بیشتر می‌شود.

 

استخدام بدون دردسر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در معرفی سایت guru.com باید به آن اشاره شود، فرایند ساده استخدام این پلتفرم است. کارفرمایان فریلنسر‌هایی را که می‌خواهند با آن‌ها کار کنند، انتخاب می‌کنند، بعد از امضای قراردادها، پروژه آغاز می‌شود.

 

شراکت بلند مدت

پلتفرم Guru.com به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با فریلنسر موردنظرشان روابط کاری بلندمدت ایجاد کنند.

 

مزایا و معایب Guru.com

 

مزایا

  • عضویت رایگان آزمایشی تا ببینید برای شما مناسب است یا خیر؟
  • مناسب برای فریلنسر‌ها با هر حرفه و مهارت.

 

معایب

  • رقبای زیاد
  • پرداخت برای حذف نظرات منفی

پیشنهاد برای مطالعه: 31 مورد از بهترین مشاغل فریلنسری

جمع‌بندی

به طور خلاصه، معرفی سایت guru.com نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر برای یافتن کار به این پلتفرم اعتماد دارند. چندین وب‌سایت دیگر از جمله Upwork و Fiverr خدمات مشابه guru را ارائه می‌دهند اما Guru  نسبت به رقبای خود دارای مزایایی است: اول اینکه گورو مقرون به‌صرفه‌تر است؛ همان‌طور که در بالا ذکر شد، علاوه بر پرداخت عضویت، ممکن است حتی با استفاده از عضویت رایگان نیز مشکل شما حل شود. دوم اینکه گورو شهرت بهتری دارد؛ سایت گورو بیش از یک قرن است که مشغول خدمات‌رسانی است و برای چندین دهه توسط متخصصان آزمایش شده است.

در نهایت، Guru ویژگی‌های متنوع‌تری را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد تا به آن‌ها در استخدام کمک کند. اگر به دنبال یک فریلنسر برای کار بر روی پروژه خود هستید یا اگر یک فریلنسر به دنبال کار هستید، Guru.com یک گزینه عالی است. شما می‌توانید بدون دغدغه از این سایت بهره ببرید و دریافت یا پرداخت هزینه در این سایت را به متخصصان سفیرپیمنت بسپارید تا سفیرپیمنت، سفیر شما در خدمات ارزی، بدون هیچ دردسر و مشکلی پرداخت‌های بین‌المللی شما را پیگیری کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *