آموزش کسب بیت کوین رایگان

آموزش کسب بیت کوین رایگان

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

با رونق بازار ارز‌های دیجیتال توجه و علاقه مردم نیز در این حوزه افزایش یافته‌ است. از بین ارز‌های دیجیتال بیت کوین معروف‌ترین آن‌ها است. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که به وجود آمد و امروزه هر بیت کوین ارزشی بالغ بر 25 هزار دلار دارد. به دلیل ارزش بالای بیت کوین، بسیاری به دنبال راهی هستند تا بتوانند بیت کوین به دست بیاورند. تا چندی پیش، متداول‌ترین راه کسب بیت کوین استخراج آن از طریق قدرت سخت‌افزاری بود. این روش به میزان قابل‌توجهی برق و سرمایه اولیه نیاز دارد. در این مقاله آموزش کسب بیت کوین رایگان را قرار داده‌ایم. همچنین در مورد مسائل امنیتی پیرامون کلاهبرداری‌های ارزی نیز مطالبی مطرح خواهیم کرد. اگر شما نیز مشتاق کسب بیت کوین رایگان هستید یا سرمایه اولیه ندارید تا انتهای مقاله همراه می‌باشید.

 

آموزش کسب بیت کوین رایگان

به طور کلی تمام روش‌های موجود برای کسب بیت کوین رایگان در واقع پاداش زمانی است که شما صرف می‌کنید. خصوصیت اصلی این روش‌ها آن است که برای کسب بیت کوین سرمایه اولیه نیاز نخواهید داشت. با این وجود بعضی از این روش‌ها نیازمند میزانی تلاش نیز هستند که میزان پاداش آن‌ها متعاقباٌ افزایش می‌یابد. در ادامه 10 روش کسب بیت کوین رایگان را مطرح می‌کنیم.

 

دریافت بیت کوین از ZenGo

 

ZenGo و کسب بیت کوین از آن

با استفاده از زن گو می‌توانید تا 50 درصد خرید رمز ارز خود را در قالب بیت کوین رایگان هدیه بگیرید. همچنین با استفاده از روش خرید Banxa می‌توانید تا 200 دلار در هزینه خرید بیت کوین صرفه‌جویی کنید. روش اصلی کسب بیت کوین رایگان از طریق کد ارجاع است. همچنین به ازای هر 200 خرید از MoonPay، 10 دلار به صورت رایگان کسب می‌کنید. برای دریافت این هدایا برنامه زن‌گو را روی دستگاه اندروید یا IOS خود نصب کنید. در پنل کاربری، بنر کریپتو رایگان را انتخاب کنید. حال کد ارجاع خود را کپی و به اشتراک بگذارید. هرگاه که افراد دیگر از طریق کد شما، برنامه را نصب کنند شما پورسانت خود را دریافت خواهید کرد. البته می‌بایست آدرس کیف پول دیجیتالی را وارد کنید تا پورسانت دریافتی به کیف پول واریز شود.

 

ربات‌ها و پلتفرم‌های انعام‌دهی

مؤثر‌ترین ربات‌های انعام‌دهی که روی تلگرام کار می‌کنند، SpicesBot است که البته درآمد آن به صورت توکن خود ربات خواهد بود. این توکن می‌بایست به بیت کوین تبدیل شود. وارد تلگرام شوید و از قسمت جست‌و‌‌جو این ربات را پیدا کنید. اگر از Reddit استفاده زیادی می‌کنید پس می‌توانید از ربات Tipper Bot برای درآمد ارز دیجیتالی استفاده کنید. همچنین ربات SoDogeTip روی Reddit برای دوج کوین فعالیت می‌کند. از نمونه پلتفرم‌هایی که انعام رمز ارز را پشتیبانی می‌کنند می‌توان به Twitter، Reddit و تلگرام اشاره کرد.

 

 

بازی‌های آنلاین و آفلاین بستر کریپتو

صد‌ها بازی وجود دارند که با بازی‌کردن و برنده شدن در آن‌ها می‌توانید بیت کوین رایگان کسب کنید. در واقع این بازی‌ها راحت‌ترین و سریع‌ترین راه کسب بیت کوین هستند. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم‌ها ارز داخلی خود را ارائه می‌دهند که می‌توان از آن برای خرید بیت کوین استفاده کرد.

بسیاری از بازی‌های کازینو، پوکر و شرط‌بندی آنلاین برای ثبت‌نام و کد ارجاع، جوایز بیت‌کوین ارائه می‌دهند. همچنین بازی‌هایی که از بستر بلاک چین استفاده می‌کنند نیز جوایز بیت کوین رایگان به بازی‌کنان خود می‌دهند. mobile-based CryptoWorld, Free Bitcoin, Alien Run, and Abundance, Super Satoshi, Bitcoin Aliens تعدادی از این بازی‌ها هستند که از سال 2014 تا به‌حال 1090 بیت کوین به کاربران هدیه داده‌اند.

همچنین بازی‌هایی رزمی نیز وجود دارند که از بستر بلاک‌چین استفاده نمی‌کنند؛ با این وجود با بازی، پیشرفت و برنده شدن در چالش‌ها می‌توانید در کنار بازی، بیت کوین دریافت کنید. Spells of Genesis یکی این بازی‌ها است.

بازی‌های پرسش‌و‌پاسخ هم وجود دارند که با جواب دادن به پرسش‌های مختلف می‌توانید بیت کوین کسب کنید. میزان بیت کوین دریافتی از سؤال تا سؤال دیگر متفاوت است و می‌بایست یکی از 3 پاسخ‌دهنده اول باشید تا پاداش دریافت کنید. Satoshi quiz یکی از این بازی‌ها است و برای آن که قابلیت برداشت داشته باشید می‌بایست به 11 هزار امتیاز ساتوشی برسید.

 

کش اپ و بیت کوین (Cash App and Bit Coin)

 

کسب بیت کوین رایگان از طریق انجام باونتی‌ها

باونتی‌ها یکی از راه‌های عالی برای کدنویسان و برنامه‌نویسان جهت کسب بیت کوین رایگان هستند. با انجام درخواست‌ها و شناسایی و گزارش نقض‌های سیستمی می‌توانید پاداش‌های ارز دیجیتالی دریافت کنید. بسیاری از پروژه‌های کریپتو و بلاک چین برای نقض‌یابی رمز ارز، جایزه می‌دهند. کافی است به سایت Bounty0x بروید و درخواست‌های موجود را بررسی کنید. خصوصیت این روش میزان بالای پاداش رمز ارز آن است.

 

دریافت ایر‌دراپ‌ها

 

دریافت ایر‌دراپ‌ها و آموزش کسب بیت کوین رایگان

ایردراپ‌ها توکن‌های رایگانی هستند که در شروع پروژه برای اهداف تبلیغاتی ارائه می‌شوند. اکثر پروژه‌ها از این توکن‌ها به عنوان فرصتی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. همچنین بعضی از این پروژه‌ها ممکن است از شما بخواهند لینک‌ها را در صفحات اجتماعی و رسانه‌های جمعی به اشتراک بگذارید. برای جست‌وجو ایردراپ‌های واقعی می‌‌توانید به سایت CoinMarketCap بروید و از وجود توکن مورد نظر اطمینان حاصل کنید. بیشتر ایردراپ‌ها قبل از آن که پاداشی به شما دهند از شما می‌خواهند برای آن‌ها خدمات تبلیغاتی انجام دهید.

 

نقد کردن درآمد ارزی سایت‌های مختلف با سفیرپیمنت

 

از طریق کد‌های ارجاع یا همکاری

هزاران برنامه همکاری وجود دارند که به شما در کسب کریپتو کمک می‌کنند. بهترین راه کسب درآمد از کدهای ارجاعی ‌آن است که سایتی با حجم ترافیک بالا داشته باشید و با قرار دادن لینک ارجاع از آن کسب درآمد کنید. برای مثال در کوین‌بیس با پیشنهاد این بروکری به دیگران می‌توانید بیت کوین رایگان کسب کنید.

 

جدیدترین و مهمترین سایت‌هایی که درگاه بیت کوین را اضافه کرده‌اند

 

یادگیری درباره رمز ارز‌ها

پلتفرم‌های کوین‌بیس و CoinMarketCap به طور پیوسته با پروژه‌های کریپتو همکاری می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. این پلتفرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند در کنار یادگیری حوزه رمز‌ ارز‌ها، مقداری کریپتو نیز کسب کنند. البته اکثر کریپتو‌های دریافتی بیت کوین نیستند و می‌بایست آن‌ها را تبدیل کرد.

 

تماشای تبلیغات و آموزش کسب بیت کوین رایگان

یکی از راه‌های راحت و سریع کسب بیت کوین رایگان تماشای تبلیغات هستند. البته توجه داشته باشید مقدار بیت کوین دریافتی از این روش بسیار اندک است؛ اما ذره‌ذره می‌تواند به مبلغ قابل توجهی تبدیل شود. یکی از نمونه سایت‌هایی که برای تماشای تبلیغات بیت کوین هدیه می‌دهد، Moremoney.Io است. در این سایت با کلیک روی تبلیغات و تماشای آن‌ها می‌توانید مقداری بیت‌ کوین کسب کنید. همچنین از ویژگی‌هایی چون چرخ شانس و کد دعوت دوستان نیز می‌توانید استفاده کنید تا درآمد بیشتری کسب نمایید.

 

بیت کوین رایگان از مایکروتسک‌ها

 

آموزش کسب بیت کوین رایگان از طریق انجام مایکروتسک‌ها

این ریز‌کار‌ها شامل نظر‌سنجی‌ها و وظایف کوچکی هستند که کاربر پس از انجام آن‌ها مقدار اندکی بیت کوین دریافت می‌کند. برای مثال پلتفرم Cointiply از زمان شروع کار خود تا به‌حال بیش از 3 میلیون دلار در قالب بیت کوین پاداش داده است. همچنین در این پلتفرم 1 درصد پاداش روزانه نیز دریافت می‌‌کنید. Earn.com نیز یکی دیگر از این پلتفرم‌ها است که با انجام نظر‌سنجی‌ها، بیت کوین و دیگر رمز‌ارز‌ها را می‌توانید دریافت کنید. این پلتفرم اکنون بخشی از کوین‌بیس است.

 

معرفی بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال

 

آموزش کسب بیت کوین رایگان با اپلیکیشن های بدن‌سازی

تعدادی از اپلیکیشن‌ها وجود دارند که در قبال ورزش به شما کریپتو و بیس کوین هدیه می‌دهند. برای مثال Sweatcoin اپلیکیشنی در دسترس روی اندروید و IOS است که در قبال تمرین و پیاده‌روی رمز ارز پاداش می‌دهد. از دیگر اپلیکیشن‌هایی که همچنین قابلیتی دارند می‌توان به Lympo نیز اشاره کرد.

 

 

نکات امنیتی درباره کسب بیت کوین رایگان

تا به‌حال حتماً متوجه شده‌اید که چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد و برای دریافت بیت کوین می‌بایست کار‌های مختلفی انجام دهید. همچنین در بیشتر مواقع در قبال کاری که انجام می‌دهید بیت کوین یا توکن اندکی دریافت می‌کنید که ارزشش را ندارد. همچنین بعضی از این پلتفرم‌ها حتی پس از انجام وظیفه ارائه شده، از پرداخت رمز ارز به دلایل مختلف سرپیچی می‌کنند. به علاوه به دلیل ماهیت این حوزه، افراد سود‌جو بسیاری وجود دارند که به فکر کلاهبرداری از دیگران هستند.

 

بررسی نهایی آموزش کسب بیت کوین رایگان

 

جمع‌بندی آموزش کسب بیت کوین رایگان

با رشد بازار رمز ارز‌ها و رواج چشمگیر آن‌ها، امروزه بسیاری به دنبال استخراج و کسب رمز ارز‌ها هستند. شبکه‌های مختلف برای تبلیغات و انتشار برنامه‌های خود حاضر به پرداخت مبالغ اندکی بیت کوین هستند. اکثر این پلتفرم‌ها به صورت ارجاعی کار می‌کنند. این به آن معنا است که اگر کسی از لینک شما استفاده نکند، درآمدی نیز دریافت نخواهید کرد. با این وجود ما در این مقاله 10 روش مختلف کسب بیت کوین رایگان را به همراه پلتفرم‌های آن‌ها معرفی کردیم. لازم به ذکر است که از نظر ما مبلغ اندک پاداش‌های این پلتفرم‌ها ارزش زمان مصرفی را ندارد. امیدواریم با مطالعه این مقاله میزان دانش شما در حوزه کسب رمز ارز‌ها افزایش یافته باشد. در صورتی که نظر یا پیشنهادی دارید از قیمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ آموزش کسب بیت کوین رایگان

بله پلتفرم‌هایی هستند که مقدار اندکی بیت کوین در قبال فعالیت‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند.
میزان اندک درآمد دریافتی و همچنین مشکلاتی که در زمان برداشت ممکن است رخ دهد، بازدهی این روش‌ها را بسیار کم می‌کند.
برای برداشت از این پلتفرم‌ها می‌بایست اول کیف پولی دیجیتالی برای خود ایجاد کنید و آدرس این کیف پول را برای برداشت وارد کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *