سایت Guru

آیا Guru.com یک سایت کلاهبرداری است یا یک سایت قانونی؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

چه یک فریلنسر با تجربه باشید یا تازه شروع به کار کرده باشید، در نهایت به Guru.com برخورد خواهید کرد. آیا این سایت در حال انجام یک کار قانونی است یا کلاهبرداری می‌کند؟
احتمالاً می‌دانید که کار کردن از خانه و تلاش برای یافتن مشتریان آنلاین چقدر سخت است. بدتر از آن این است که نمی‌دانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید و وقتی نوبت به تبادل زمان و پول با شخصی آنلاین می‌رسد، عدم اعتماد ناامیدکننده است. حتی از تلاش بسیاری از افراد جلوگیری می‌کند.

Guru.com‌ چیست؟

Guru.com بازاری است که فریلنسرها را در کنار کارفرمایان گرد هم می آورد و به مدیریت مسئولیت های تجاری پشتیبان مانند انتقال امن وجوه کمک می کند.

مشابه سایت‌هایی مانند Upwork و Freelancer، بازارهایی مانند Guru.com برای اقتصاد اینترنتی حیاتی هستند؛ اما این ینوعی اقتصاد است که با مشکلات رو به رشدی روبه‌رو می‌شود و بسیاری از پلتفرم‌ها هنوز در تلاش هستند تا آن را درست انجام دهند.
Guru.com که در پیتسبورگ PA واقع شده است، در ابتدا با نام eMoonlighter.com در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و در طول سال‌ها با رقابت سختی روبرو شده است؛ اما آنها هنوز هم کیفیت خودشان را حفظ می‌کنند.
اگر برای کسب درآمد به Guru.com نگاه می‌کنید، شکی نیست که فریلنسینگ یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین (یا به طور کلی از خانه) است و یکی از راه‌هایی است که هر کسی می‌تواند شغل خود را جایگزین کند.
اما یک استراتژی متنوع همان چیزی است که شما می‌خواهید. همچنین می‌توانید با انجام نظرسنجی در سایت‌هایی مانند surveyjunkie.com یا جستجو در وب، تماشای فیلم‌ها و بازدید از وب سایت‌ها با inboxdollars.com درآمد کسب کنید.
مطمئناً با انجام نظرسنجی‌های آنلاین ثروتمند نمی‌شوید، اما اگر هدف شما کسب درآمد تمام وقت از خانه است، آنها می‌توانند کمکی برای رسیدن به هدفتان کنند.
بهترین رویکرد شما، راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است، اما این کار برای همه مناسب نیست.
با این حال، اگر به دلیل چالش‌های بهداشتی، مراقبت از بچه‌های کوچک یا بازار کار نرم، نیاز به کسب درآمد از خانه دارید، چیزی که می‌خواهید زودتر شروع کنید و مکانی برای شروع همان چیزی است که برای به دست آوردن پیشرفت به آن نیاز دارید.

آیا Guru.com کلاهبردار است؟

اثر جانبی ناخوشایند بررسی‌های منفی این است که مردم شروع به استفاده از کلمه کلاهبرداری می‌کنند و Guru.com نظرات منفی زیادی دارد.
اما، با وجود رتبه‌بندی و شکایات ضعیف Guru.com کلاهبردار نیست. آن‌ها سال‌هاست که وجود دارند و یک شرکت قانونی هستند که توسط مدیرعامل معروف ایندرپال گوگلانی اداره می‌شود.
با این اوصاف… یک چالش بزرگ در همه بازارها، کلاهبردارانی هستند که از آنها سوء استفاده می‌کنند.
در مورد کلاهبرداری هیچ کمبودی برای خلاقیت وجود ندارد و برخی ممکن است استدلال کنند که Guru.com نهایت تلاشش را برای جلوگیری از آنها انجام نمی‌دهد.

 

Guru چگونه کار می‌کند؟

Guru.com چطور کار می‌کند؟

این سایت برای فریلنسرهایی که 18 سال یا بیشتر دارند باز است و اولین قدم شما تنظیم نام کاربری و رمز عبور است. از آنجا می توانید بین دو عضویت فریلنسر یا کارفرما انتخاب کنید و هر کدام از آن ها چندین گزینه دارند.

مناقصه‌ها

شما می توانید عضویت رایگان یا پولی را انتخاب کنید، تفاوت بزرگ آن‌ها در تعداد “مناقصه” ارائه شده است که تعیین می کند برای چند شغل می توانید درخواست دهید.

اعضای رایگان 10 پیشنهاد در ماه با امکان خرید بیشتر دریافت می کنند.

20 پیشنهاد – 10 دلار
40 پیشنهاد – 20 دلار
60 پیشنهاد – 30 دلار
125 پیشنهاد – 50 دلار
250 پیشنهاد – 100 دلار
بر خلاف پیشنهادات ماهانه شما که به ماه بعد منتقل نمی شوند، پیشنهادات خریداری شده شما منقضی نمی شوند.

عضویت

اعضای پولی دارای مزایای دیگری نیز هستند که شامل هزینه‌های کمتر (درصدی که Guru.com برای هر شغل می‌گیرد)، تغییر پیشنهادات، دیده شدن بیشتر هنگام جستجوی کارفرمایان، و گزینه‌های پرسش و پاسخ در میان سایر موارد می‌شود.

عضویت های مختلف:

پایه (رایگان) – 120 پیشنهاد در سال و 8.95٪ هزینه کار.
پایه + (11.95 دلار در ماه یا 8.95 دلار در ماه پرداخت می شود) – 600 پیشنهاد در سال و 8.95٪ هزینه کار.
حرفه ای (21.95 دلار در ماه یا 15.95 دلار در ماه پرداخت می شود) – 600 پیشنهاد در سال و 6.95٪ هزینه کار.
کسب و کار (33.95 دلار در ماه یا 24.95 دلار در ماه پرداخت می شود) – 600 پیشنهاد در سال و 5.95٪ هزینه کار.
اجرایی (49.95 دلار در ماه یا 39.95 دلار در ماه پرداخت می شود) – 600 پیشنهاد در سال و 4.95٪ هزینه کار.

Guru.com چگونه پرداخت‌ها را محاسبه می کند؟

از آنجایی که Guru.com یک بازار آزاد است، هیچ نرخ مشخصی وجود ندارد. دستمزد شما با پیشنهاد شما، رقابت و مبلغی که کارفرمای شما مایل به پرداخت است تعیین می‌شود.
با این حال، بسته به اندازه و نوع پروژه، می‌توانید یکی از چهار روش محاسبه پرداخت را انجام دهید.

نقاط عطف – برای پروژه‌های طولانی، ایده خوبی است که آنها را به بخش‌های کوچکتر با توضیحات و تاریخ تقسیم کنید. یک نرخ پرداخت مشخص برای هر بخش تعیین کنید و اگر پروژه در طول مسیر تغییر کرد، تنظیمات را انجام دهید.
وظایف – پروژه‌های کوچکتر یا پروژه‌های متعددی که به هم مرتبط نیستند را می‌توان در یک زمان صورتحساب کرد.
ساعتی – به عنوان یک فریلنسر، مذاکره با مشتریان جدید که سابقه کاری با شما یا کار شما ندارند، دشوار است. با این حال، برای مشتریان مستقر، کنسرت‌های ساعتی می‌تواند درآمد نسبتاً پایداری را ارائه دهد. قراردادهای ساعتی به صورت هفتگی صورتحساب می‌شود.
پرداخت‌های مکرر – ترکیبی از پرداخت‌های ساعتی و نقاط عطف، شما می‌توانید در مورد مقدار مشخصی در هفته، ماه و غیره مذاکره کنید.
اگر تمام چیزی که به دنبال آن هستید صرف کمی پول اضافی است، همچنین می‌توانید با انجام کارهایی مانند نظرسنجی آنلاین با سایت‌هایی مانند surveyjunkie.com یا تماشای فیلم، جستجو در وب و بازدید از وب سایت‌های دارای صندوق ورودی درآمد کسب کنید.
اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید، می‌توانید یک تجارت آنلاین نیز راه اندازی کنید.

شیوه‌های انتقال وجه

Guru.com از سیستم Safe Pay خود استفاده می‌کند که تضمین می‌کند کارفرمایان پروژه‌ها را قبل از شروع پرداخت می‌کنند. در تئوری، قرار است این قضیه به شما اطمینان دهد که به شما پرداخت می‌شود؛ اما کارفرمایان هنوز باید این پرداخت‌ها را تأیید کنند که موضوع بسیاری از شکایات بوده است.
اگر منصف باشیم، هر اختلافی دو طرف دارد. من نمی‌گویم فریلنسرهایی که از عدم دریافت حقوق شکایت می‌کنند اشتباه می‌کنند؛ اما همچنین نمی‌توانم بگویم کارفرمایان در این شرایط نیز اشتباه می‌کنند.

برخی از کارفرمایان ممکن است به دنبال از بین بردن اعتماد مردم باشند، اما برخی دیگر ممکن است مشکلات قانونی با کیفیت کار داشته باشند. Guru.com از چهار روش انتقال استفاده می کند:

سپرده مستقیم (فقط بانک های ایالات متحده)
پی پال
مسترکارت پیش پرداخت Payoneer
حواله سیمی (به بانک های غیر آمریکایی)

بررسی‌ها و شکایات Guru.com

اگر فقط به ویژگی‌های Guru.com نگاه کنید، به نظر می‌رسد که آنها دستگاهی هستند که به خوبی روغن‌کاری شده‌اند و هر آنچه از یک بازار آزاد انتظار دارید، دارند.
متأسفانه اکثر بررسی‌ها درباره آن‌ها به طور قاطع منفی هستند. پس اینجا چه خبر است؟

رایج‌ترین مسائل

دستمزد کم با فریلنسرهایی که قیمتی کمتر از یکدیگر پیشنهاد می‌دهند و بسیاری از کارفرمایان فقط به دنبال ارزان‌ترین چیزی هستند که می‌توانند پیدا کنند.
مشکلات متعدد با افرادی که قادر به برداشت وجوه خود نیستند که یک مشکل بسیار مهم است.
خدمات مشتری بسیار کند و ضعیف است.
سیستم رتبه بندی نادرستی دارد.

البته در اینجا چند نکته قابل ذکر است:
مردم بیشتر احتمال دارد که موارد بد را گزارش کنند تا خوب، بنابراین منصفانه است که فرض کنیم بسیاری از اعضای Guru.com نیز از این سایت راضی هستند و فقط نظر نمی‌نویسند.
و… هر بررسی بد نیست. موارد مثبتی نیز وجود دارد که مردم می‌گویند دوست دارند:
امکان مشاهده سایر افرادی که برای مشاغل مشابه درخواست داده‌‌اند و همچنین افرادی که این شغل را دریافت کرده اند
توانایی برقراری ارتباط مستقیم با کارفرمایان قبل از درخواست
سیستم Safe Pay برای اطمینان از تامین مالی پروژه ها

نتیجه گیری

به عنوان یک فریلنسر کار در خانه، شما به یک پلتفرم محدود نیستید. Guru.com ممکن است بهترین سایت موجود نباشد اما پیوستن به آن رایگان است تا بتوانید نظر خود را شکل دهید.
نرخ‌های آن‌ها با سایر سایت‌های فریلنسری برابری می‌کند و در پایان روز، تا زمانی که شما پول می‌گیرید، این قضیه بیشتر به مشتری مربوط می‌شود تا پلتفرم.
مشکل عدم پیگیری پرداخت در guru.com مشکلی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که ساعت‌ها روی یک پروژه وقت بگذارید و دست خالی برگردید. اگرچه ممکن است این قضیه برای همه اتفاق بیفتد.
بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که شرط‌های خود را پوشش دهید و یک استراتژی متنوع با منابع درآمدی متعدد داشته باشید. ساده‌ترین راه برای کسب درآمد آنلاین، نظرسنجی است. به سایت‌هایی مانند surveyjunkie.com می‌توان به آسانی (و رایگان) ملحق شد. سایت‌هایی مانند inboxdollars.com که برای انجام کارهای آنلاینی که شما انجام می‌دهید، مانند گشت و گذار در وب، بازدید از وب‌سایت‌ها و تماشای ویدیو، به اعضا پول پرداخت می‌کند.
برای درآمد قابل توجه و احتمالاً سبک زندگی لپ تاپی که همه به دنبال آن هستند، کسب و کار آنلاین همان چیزی است که می‌خواهید.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا درآمدهایی که از طریق سایت Guru.com به دست آورده‌اید را به صورت ریالی دریافت کنید. همچنین اگر اقدام به ثبت پروژه در این سایت نمودید، مبلغ معادل دلاری را می‌توانید به کمک تیم سفیرپیمنت به فرد انجام دهنده‌ی پروژه پرداخت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *