کسب درآمد ارزی سایت فریلنسری Guru

کسب درآمد ارزی سایت فریلنسری Guru | آموزش ثبت نام + نقد کردن درآمد

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

مقدمه

اگر شما یک فریلسنر حرفه‌ای هستید یا کارتان را تازه شروع کرده باشید، احتمالا به سایت guru نیز مراجعه خواهید کرد. شاید از خودتان این سوال را بپرسید که آیا این وبسایت به صورت قانونی فعالیت می‌کند؟ یا مثل بسیاری از سایت‌ها فقط یک کلاه بردار بزرگ است. ممکن است با این چالش روبه‌رو گردید که کار کردن در خانه چقدر می‌تواند سخت به‌نظر برسد؛ زیرا سخت‌ترین مرحله فریلنسری، پیدا کردن شخص مورد اطمینان است. اعتماد به افراد در فضای اینترنت کار نسبتا دشواریست. گاهی اوقات افرادی هستند که سعی می کنند شما را فریب دهند. سایت guru یکی از بهترین پلتفرم‌های دریافت پروژه به صورت آنلاین است. در ادامه به آموزش ثبت‌نام و نحوه دریافت پروژه از این سایت و کسب درامد از سایت GURU خواهیم پرداخت.

 

 

در مورد سایت guru چه می‌دانید؟

این سایت یک بازار بزرگ برای بسیاری از فریلسنرها و کارفرمایان بوده که هدف اصلی آن توسعه تجارت در فضای اینترنت است. مانند سایت‌های آپ‌ورک و فریلنسر که در زمینه انجام پروژهای فریلسنری درحال فعالیت‌اند؛ اما تمامی این مدل از سایت‌ها با مشکلاتی روبه رو هستند که در اینجا به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت. اگر نظرات بیشتر افرادی که با این پلتفرم کار کرده‌اند را جویا شوید پاسخ‌های مثبت و منفی به شما می‌دهند. این وب‌سایت در سال 1998 پایه‌گذاری شد که درمدت زمان کمی، رقبای بسیاری را پیدا کرد؛ اما در نهایت امروزه از ارزش و اعتبار بالایی در بین کاربران برخوردار است.

 

چرا سایت guru با سایر پلتفرم‌های فریلنسری متفاوت است؟

بسیاری از پلتفرم‌های فریلنسری بر روی ارائه هر چه بیشتر انتخاب تمرکز دارند اما ساختار عضویت سایت guru  برای فریلنسرهابه گونه‌ای است که باعث تشویق متخصصان با‌تجربه‌تر می‌شود. این پلتفرم چندین روش مختلف برای راه‌اندازی کار، مانند قراردادهای ساعتی ارائه می‌دهد.

با این حال، انعطاف‌پذیری سایت گورو می‌تواند باعث سردرگمی شود؛ به عنوان مثال، این سایت با یک روش استاندارد پلتفرم‌های فریلنسر از هر فریلنسر کمیسیون دریافت می‌کند که این مبلغ جدا از 2.9% هزینه رسیدگی است که افراد باید بپردازند. با این حال، هنگام ارائه پیشنهاد برای یک شغل، فریلنسرها می‌توانند از کارفرما درخواست کنند که بخشی از این حق کمیسیون را برای آن‌ها بپردازد که این به ضرر کارفرما است.

از روش‌های نقد کردن درآمد ارزی، دیگر فریلنسرها محدود به مرزهای جغرافیایی نیستند و سایت guru از سراسر جهان اعضایی دارد؛ تفاوتی ندارد که به یک محلی نیاز دارید یا فردی در آن سوی کره زمین، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید فرد مورد نظر خود را در گورو پیدا کنید. با این حال، به نظر می‌رسد محبوبیت کسب درآمد از سایت گورو در چند سال گذشته کاهش یافته است؛ بسیاری از کارفرما و فریلنسرهایی که قبلا از این پلتفرم استفاده می‌کردند، از فرآیندهای صدور صورت‌حساب و داوری آن شکایت دارند.

قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت در برای کسب درآمد از سایت guru امکان‌پذیر است. این پلتفرم می‌تواند از پروژه‌های کوتاه‌مدت تا همکاری‌های چند ساله از هر رابطه کاری که نیاز دارید را پشتیبانی کند.

SafePay، که حساب مشترک سایت گورو برای کارفرمایان و فریلنسرها است، ارزشمند است، زیرا اکثر افراد ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند.

 

سایت guru از چه سیستمی برای رتبه‌بندی افراد فریلنسر استفاده می‌کند؟

سایت guru  برای رتبه‌بندی افراد از اجرا و برگزاری مسابقات یا از سیستم‌های رتبه‌بندی مبتنی بر تجربه پیچیده استفاده نمی‌کند؛ در عوض در این سایت از یک رتبه‌بندی درصد وزنی هم برای کارفرمایان و هم برای افراد فریلنسر استفاده می‌شود. هر دو طرف، بعد از پایان قرارداد می‌توانند رتبه‌بندی و امتیاز طرف مقابل را به اشتراک بگذارند. برای اینکه بتوانید از این سایت کسب درآمد داشته باشید، حتما امتیاز و رتبه‌بندی را در نظر بگیرید و به آن توجه کنید، زیرا کارفرمایان معمولا از واگذاری پروژه به افراد با امتیازهای پایین اجتناب می‌کنند.

 

کارفرمایان و سایت guru

هنگامی که یک آگهی شغلی برای سایت guru می‌نویسید، تصور کنید که یک فریلنسر هستید و به اطلاعاتی در مورد شغل نیاز دارید؛. چه چیزی را می‌خواهید بدانید؟ به عنوان مثال، محدوده کار و هرگونه انتظارات شرکت مانند موعد تحویل را در نظر بگیرید.

اطلاعات تماس مستقیم را به آگهی خود اضافه نکنید، این کار می‌تواند حساب شما را به حالت تعلیق درآورد یا بسته شود.

 

این بازار در چه زمینه‌ایی مشغول به فعالیت است؟

اگر شما به این سایت برای فرصت کسب درآمد می‌اندیشید، بدون شک فریلنسینگ در این بازار یک انتخاب خوب به حساب می‌آید. بسیاری از افراد حاضر شده‌اند این فضا را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند؛ اما روش‌های بسیاری برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد مانند سایت‌های کلیکی، تماشای فیلم، نظر سنجی و… . این روش‌ها قاعدتا درآمد بالایی برای کاربران به همراه ندارد. با این وجود اگرهدفتان یک درآمد ایده‌آل است، سایت guru می‌تواند برای شما یک فرصت درآمدزایی باشد. بعضا افرادی هستند که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین هستند و ترجیح می‌دهند تا روی تجارت خودشان سرمایه‌گذاری کنند. عده‌ای هم علاقه‌مند به کسب مهارت بالاتر و کار کردن روی پروژه‌های کارفرمایان هستند.

 

سایت گورو

 

سایت فریلنسری GURU تا چه اندازه قابل اعتماد هستند؟

اگر خدماتی که افراد از یک سایت دریافت می‌کنند مبتنی برعدم نارضایتی‌شان باشد، قاعدتا تاثیرات نسبتا بدی را برای صاحبان آن کسب وکار در پی خواهد داشت. در نهایت دید کاربران به صورت کلی عوض خواهد شد. هر تجارتی نقاط قوت و ضعف‌های خودش را دارد؛ اما افراد بسیار زیادی سایت guru را به عنوان یک کسب و کار معتبر پذیرفته‌اند؛ زیرا آنها به دور از روش‌های کلاهبرداری و یا پانزی کارمی‌کنند.

با این اوصاف بهتر است که خودتان هم از نظرات کاربران استفاده کنید و تصمیم نهایی را بگیرید. هر کسب و کاری بسته به مدل فعالیتش با چالش‌های بسیار زیادی روبه روست که اگر پاسخگوی کلی نظرات و انتقادات کاربران باشد قاعدتا نمی‌توان از آن به عنوان یک کسب و کار کلاهبردار و یا غیر قانونی نام برد؛ بلکه نیاز به تحقیقات بیشتر و یا تجربه کار کردن با آنها است. شرط لازم برای ثبت نام در سایت guru داشتن 18 سال تمام است. در زمان تکمیل مراحل حساب کاربری از افراد می‌خواهند بین گزینه کارفرما و فریلنسر یکی را انتخاب کنند تا بتوانند فعالیت خود را بدون هیچ محدودیتی آغاز نمایند.

 

تعرفه فعالیت در این سایت به چه صورت است؟

شما می‌توانید یک عضویت رایگان یا ماهیانه انتخاب کنید با این تفاوت که تعداد “مناقصه” ارائه شده است که تعیین می‌کند برای چند شغل در ماه می‌توانید درخواست دهید. تمامی کاربرانی که از خدمات این سایت به صورت رایگان استفاده می‌کنند، فقط 10 درخواست در ماه می‌توانند بفرستند؛ اما با خرید یک اشتراک پولی شما می‌توانید درخواست‌های بیشتری برای کارفرمایان ارسال کنید که تعرفه آن به صورت زیر است:

  • 20 پیشنهاد – 10 دلار
  • 40پیشنهاد – 20 دلار
  • 60 پیشنهاد – 30 دلار
  • 125پیشنهاد – 50 دلار
  • 250 پییشنهاد – 100 دلار

بر خلاف سایر درخواست‌هایی که به صورت ماهیانه ارسال می‌کنید، مابقی پیشنهادهای شما منقضی نخواهد شد و مدت زمان محدوی برای ارسال آنها ندارید اما عضویت برای افرادی که اشتراک ماهیانه تهیه می‌کنند به مراتب مزایای بیشتری هم درپی دارد مثل کارمزد کمتر، نمایش بیشتر پروفایل آنها و حتی قابلیت چت کردن با کارفرمایان که در فرآیند گرفتن پروژه تاثیرگذاراست.
پلن‌های اشتراک به صورت زیراست:
پایه (رایگان) – 120 پیشنهاد در سال و 8.95٪ هزینه کار.
پایه + (11.95 دلار در ماه یا 8.95 دلار در ماه پرداخت می‌شود) – 600 پیشنهاد در سال و 8.95٪ هزینه کار.
حرفه‌ای (21.95 دلار در ماه یا 15.95 دلار در ماه پرداخت می‌شود) – 600 پیشنهاد در سال و 6.95٪ هزینه کار.
کسب و کار (33.95 دلار در ماه یا 24.95 دلار در ماه پرداخت می‌شود) – 600 پیشنهاد در سال و 5.95٪ هزینه کار.
اجرایی (49.95 دلار در ماه یا 39.95 دلار در ماه پرداخت می‌شود) – 600 پیشنهاد در سال و 4.95٪ هزینه کار.
پیشنهادهای اضافی برای تمام سطوح عضویت در سایت guru قابل دسترس است.

 

عکس پروفایل شما در گرفتن پروژه تاثیر بسیار زیادی دارد

پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در اینجا مهم‌ترین کار ممکن تنظیم عکس پروفایلتان است. اگر شما تاکنون در شبکه‌های اجتماعی و یا سایر وب‌سایت‌های خدماتی تصویر پروفایلتان را بدون عکس ثبت می‌کردید، اهمیت بالایی نداشت؛ اما در این مدل از پلتفرم‌های درآمدزایی باید وقت کافی برای انجام این کارصرف کنید. تنظیم عکس موجب می‌شود تا پروفایل شما بیشتر دیده شود. همینطور اگر تمامی مهارت‌ها و سوابق شغلیتان را به صورت کامل درج کنید در نهایت افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد؛ زیرا در زمان برون‌سپاری پروژه، مهارت‌های افراد به صورت کامل سنجیده می‌شود. حال اگر می‌خواهید به نسبت رقبایتان بیشتر دیده شوید، پس تا حد امکان رزومه قوی‌تر و پربارتری را از خود ارائه دهید. همینطور درابتدای کارتان نباید به دنبال درآمد بالا باشید. رقبای شما با هزینه به نسبت پایین‌تری حاضر به انجام پروژه هستند. پس حتما عکس بسیار با کیفیتی در سایت guru به نماش بگذارید.

 

درآمد شما بر چه اساس تخمین زده می‌شود؟

از آنجایی که گورو یک بازار آزاد است، هیچ نرخ مشخصی برای تعیین نرخ درآمد افراد وجود ندارد. دستمزد شما با توجه به پیشنهادتان تعین می‌شود و مبلغی که کارفرمای شما مایل به پرداخت آن است، درآمدتان را تعیین خواهد کرد. با این حال درآمد شما بسته به اندازه و نوع پروژه متفاوت است؛ اما روش‌های زیر مرسوم‎ترین متد نرخ محاسبه فریلسنرهاست:
1- انجام پروژه براساس محاسبه تعداد ساعت‌های کاری: به توافق رسیدن در این روش با مشتریان قاعدتا سخت‌تر است. افراد کمتری به شما اعتماد می‌کنند چون نظارتی بر کارتان ندارند؛ اما در پروژه‌های حضوری شاید شانس بیشتری برای این مدل درآمدزایی داشته باشید.
2- پرداخت های مکرر بر اساس پیشرفت پروژه: این رویه ترکیبی از پرداخت‌های ساعتی است؛ اما با این تفاوت که به نسبت پیشرفت در کارتان می‌توانید از کارفرما تقاضای پول کنید. دراین روش احتمال بیشتری وجود دارد تا با مشتریان به نتیجه برسید؛ اما قبل از انجام هر پروژه‌ای با آنها یک قرارداد تنظیم کنید.
3- گرفتن کامل هزینه بعد از انجام کار: یکی از روش ها نسبتاً رایج تر است، اما تنها ایراد آن عدم اطمینان کامل و در نهایت رضایت کارفرما است. به این دلیل که هزینه کامل را دریافت نکردید و ممکن است در پرداخت آن کمی تاخیر ایجاد شود یا مطابق با سلیقه مشتری عمل نکنید. با این وجود می‌توانید اعتبار بسیار بالایی را در رتبه‌بندی سایت guru به دست آورید؛ اما اگر درآخر هیچ روشی را برای کسب درآمد پذیرا نیستید، بهترین گزینه روبه‌روی شما کار کردن روی کسب وکار خودتان است.

 

درآمد از سایت guru

 

هزینه‌های موجود در این سایت برچه اساس است؟

علاوه برهزینه‌های شغلی برای فریلنسرها که از 8.95٪ تا 4.95٪ متغیر است، هزینه استفاده از خدمات به حساب کارفرمایان اضافه خواهد شد. هزینه‌های اختیاری شامل آزمون‌های مهارتی که به قیمت اشتراک می‌افزاید و تاثیر عمده‌ای در پذیرفته شدن درخواست‌های شما دارد می‌شوند. همینطور پروفایل‌هایی که ویژه هستند، گزینه بهتری برای مشتریان به حساب می‌آیند.
اعضای پایه – 4.95 دلار / آزمون مهارت
اعضای پایه + 2.95 دلار / آزمون مهارت
کلیه اعضای سایت – رایگان
همچنین در این سایت می‌توانید برای پاک کردن نظرات منفی کاربران زیر ‌پروفایلتان، هزینه‌ای پرداخت کنید تا کسانی که رزومه کاریتان را مشاهده می‌کنند متوجه نقاط ضعفتان نشوند؛ اما این کار شاید درگام اول برایتان خوب به نظر برسد اما برای آن دسته از افرادی که مهارت و تجربه بیشتری دارند، بسیار آسیب‌رسان است؛ زیرا مدت زمان زیادی لازم است تا بین کاربران شناخته شوند و حتی می‌تواند کارفرما را در انتخاب یک فریلنسر خوب به شک بیندازد یا حتی موجب شود که نتوانند یک فریلسنر مورد اعتماد با مهارت بالا را در سایت guru پیدا کنند؛ به همین جهت تعداد پروژه‌های موجود برای فریلنسری به شدت کاهش پیدا می‌کند و شما مجبورید برای پیدا کردن مشتریان وقت زیادی را صرف کنید که شاید در آخر مقرون به صرفه نباشد. این مورد یکی از ویژگی‌های منفی در سایت guru است.

 

روش های انتقال پرداخت

در سایت guru می‌توانید از سیستم پرداخت امن استفاده کنید. بعد از انجام نهایی پروژه، کارفرما موظف است تا تمامی هزینه را به صورت کامل به حسابتان واریز کند. در بعضی از پروژه‌ها کارفرمایان از فریلسنرها ناراضی هستند و ممکن است تمامی مبلغ پروژه را پرداخت نکنند. برعکس، طبیعی است که مشتریانی هستند که به دنبال راه هایی برای فرار و تقلب در پرداخت پول به فریلنسرها هستند. در نتیجه مشکلات زیادی در این زمینه به وجود آمده است. اما اکثر این آثار کیفیت بالایی ندارند و مدت زمان پروژه در زمان مقرر نیست.. با این حال اگر شما یک شخص با مهارت هستید، مشکل خاصی به لحاظ دریافت دستمزدتان را نخواهید داشت.
برای دریافت پولتان از مشتریان به 3 روش زیر می‌توانید اقدام کنید:
پی پال(برای خرید اکانت paypal وریفای شده به بخش پشتیبانی ما مراجعه کنید)
مسترکارت
حواله‌های انتقالی(به بانک های غیرآمریکایی)

 

طریقه انتقال پول با پیپل

 

چکیده کلی از سایت guru و نکات پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا به شما دوستان و همراهان عزیز در مورد کسب درامد از سایت GURU توضیحاتی ارائه کنیم. امیدواریم با خواندن آن چیز خوبی یاد گرفته باشید. در آخر این خود شما هستید که می‌توانید یک تصمیم کلی برای کسب درآمد از این راه داشته باشید.

بسیاری از افراد همیشه به دنبال کسب درآمد با راحت‌ترین روش های ممکن هستند. در هر مدل کسب و کار، نقاط قوت و ضعف خاصی وجود دارد که می توان بر اساس مهارت ها و تلاش های شما بر آنها غلبه کرد. اگر شما فردی هستید که حوصله و زمان کافی برای کسب مهارت ندارید، بهترین توصیه ما به شما این است که اصلا به سراغ این مدل از درآمدزایی نباشید. حال اگر تخصص و دانشی را در حوزهای مختلف دارید، می‌توانید به راحتی درآمد قابل توجهی به دست آورید. نظر شما درباره این سایت و کار به صورت فریلنسری چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *