سایت‌های فریلنسری طراحی

معرفی سایت‌های فریلنسری طراحی

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

اگر به دنبال فردی برای انجام طراحی گرافیکی یا در مقابل، فردی جویای کار در این زمینه هستید، سایت فریلنسری طراحی بهترین گزینه پیش روش شما است. در این سایت‌ها می‌توانید افراد باتجربه و متخصص در زمینه طراحی را در کنار هم داشته باشید و پس از بررسی و انجام غربالگری‌های مربوطه فرد یا شغل موردنظر خود را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین سایت‌های فریلنسری در این حوزه را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فریلنسری چیست؟

فریلنسری یک حرفه مبتنی بر قرارداد است که در آن فرد به جای استخدام در یک سازمان، از مهارت‌ها و تجربه خود برای ارائه خدمات به تعدادی از مشتریان یا کارفرمایان استفاده می‌کند.
به زبان ساده، فریلنسری زمانی است که از مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه خود برای کار با چندین مشتری و انجام وظایف مختلف بدون تعهد به یک کارفرما استفاده می‌کنید. تعداد تکالیف یا کارهایی که می‌توانید انجام دهید به توانایی شما در انجام آن‌ها خلاصه می‌شود.
فریلنسینگ معمولاً شامل مشاغلی می‌شود که به شما امکان می‌دهد در خانه کار کنید؛ اما فریلنسری را مانند داشتن یک شغل از خانه تلقی نکنید.

1- فریلنسینگ همیشه به این معنی نیست که شما از خانه کار خواهید کرد و ممکن است با توجه به نوع انجام کار و نیاز کارفرما، مجبور باشید در دفتر نیز حضور یافته و کار کنید.

2- کار از خانه شامل قراردادی بین شما و کارفرمای مجردی است که به شما حقوق می‌دهد در حالی که فریلنسری این کار را نمی‌کند و بسیاری از مشاغلی که فریلنسرها انجام می‌دهند را می‌توان از طریق اینترنت بدون حضور آنها در شرکت یا مشتریان انجام داد.

مزایا و معایب فریلنسری

مزایا:

  • ممکن است این فرصت را داشته باشید که با انواع مختلفی از کارفرماها کار کنید.
  • شما اغلب در کار خود به عنوان یک متخصص در نظر گرفته می‌شوید.
  • شما می‌توانید برنامه و کار خود را به عنوان یک فریلنسر کنترل و پس از بررسی هر آگهی موجود در سایت فریلنسری طراحی انتخاب کنید.
  • فرصت گسترده‌تری برای افزایش درآمد شما وجود دارد.
  • فریلنسینگ به شما امکان می‌دهد انعطاف‌پذیر باشید.

سایت فریلنسری طراحی

معایب:

  • هیچ مرخصی با حقوقی وجود ندارد.
  • شما باید به عنوان یک فریلنسر باید بیمه شخصی رد کنید.
  • ممکن است ماه‌ها پرمشغله و سپس مدت‌ها به دنبال کار باشید.
  • فریلنسرها باید بهترین حامیان خودشان باشند و خودشان را بازاریابی کنند.

سایت‌های فریلنسری طراحی گرافیکی

1- Fiverr (بهترین وب‌سایت مستقل برای ویرایش‌های کوچک طراحی گرافیکی)

Fiverr یک گزینه عالی برای کسی است که به دنبال بهترین سایت‌های فریلنسری می‌باشد. نام این پلتفرم برگرفته از پیشنهاد اولیه آنها بود که تمام خدمات فقط ۵ دلار قیمت داشتند. در حالی که آن‌ها در حال حاضر همان مدل قیمت‌گذاری را ندارند، هنوز هم می‌توان قیمت‌های پایین را با حفظ کیفیت کار بالا مشاهده کرد. Fiverr به فریلنسرها این امکان را می‌دهد تا پیشنهادهای خدمات، بسته‌های توانمندی و نرخ‌ها را برای مشتریان ایجاد کنند تا بتوانند آن‌ها را مرور و انتخاب کنند.

2- Upwork

Upwork در ابتدا با نام Elance oDesk ایجاد شد. Upwork به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسری در جهان و مکانی عالی برای یافتن طراحان ماهر برای پروژه بعدی شما است. ارسال یک لیست شغلی که باید آن را پر کنید و فریلنسرها را پیدا کنید، آسان است.
Upwork دارای چند ویژگی عالی است، مانند:

  • دفتر ثبت اطلاعات و ساعات کاری
  • فضای کاری آنلاین برای برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری بازخوردها
  • اپلیکیشن موبایل برای مدیریت انجام پروژه‌ها

3- Toptal

برای کسانی که به دنبال بهترین طراحان گرافیکی آنلاین موجود در سایت فریلنسری طراحی هستند، Toptal بهترین گزینه است. این سایت ادعا می‌کند که «۳ درصد برتر» استعدادها را در خود جای داده است و نام خود را نیز بر این اساس انتخاب کرده است.

آنها به دلیل فرایند غربالگری دقیق خود در هنگام انتخاب طراحان گرافیک و با بررسی مهارت‌های مختلف و سنجش‌های آزمایشی که نامزدهای آنها را به 3٪ برتر از همه طراحان واجد شرایط کاهش می‌دهد، معروف هستند. این بدان معناست که اگر تصمیم بگیرید با Toptal همراه شوید، بهترین‌ها را دریافت خواهید کرد یا باید جزو بهترین‌ها باشید.

Toptal همچنین دارای یک بورد شغلی قوی است که به شما امکان می‌دهد بر اساس تخصص نامزدها جستجو و با آنها تماس بگیرید. اگر یک طراح گرافیک آزاد منعطف، یک متخصص طراحی وب یا یک UI/UX باتجربه می‌خواهید، Toptal شما را با بهترین نامزدهای موجود آشنا خواهد کرد.

4- Kimp (بهترین گزینه برای طراحی گرافیکی نامحدود)

Kimp یک سایت فریلنسر طراحی و گزینه‌ای عالی برای مشاغلی است که به دنبال استخدام یک طراح گرافیک فریلنسر هستند. در حالی که در پلتفرم‌های مشابه معمولاً می‌توانید تنها یک پروژه را در یک زمان انجام دهید، Kimp به شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا به هر تعداد دقیقاً آنچه را که می‌خواهید برای انجام بپذیرید.
Kimp به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۳ کار را هم‌زمان انجام دهید. اگر به تعداد بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید اشتراک‌های اضافی را برای بالابردن تعداد خریداری کنید.

سایت‌های فریلنسری

5- Manypixels

ManyPixels شبیه Kimp است و طراحی گرافیکی نامحدودی ارائه می‌دهد. در طرح ماهانه پایه ManyPixels، شما یک طراح اختصاصی و درخواست پروژه نامحدود دریافت می‌کنید به شرطی که هر بار پروژه‌ها را انجام دهید.
ManyPixels کمی گران‌تر از Kimp است و پروژه‌های زیادی در آن ثبت نمی‌شود.

6- 99designs

99designs یک پلتفرم رقابتی طراحی است که به مشتریان امکان می‌دهد از بین چندین متقاضی انتخاب کنند یا یک طراح جداگانه را برای کار از ابتدا انتخاب نمایند.
برای شروع، بیش از ۹۰ نوع کار طراحی مختلف را انتخاب خواهید کرد سپس، یک خلاصه برای پروژه‌ای درخواست داده شده ارسال می‌کنید.

7- Freelancer.com

Freelancer.com که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های فریلنسری است که جمعیت عظیمی از طراحان گرافیک بااستعداد را به یک مکان آنلاین می‌آورد.

برای استخدام در Freelancer.com، می‌توانید از فیلترهای جستجو استفاده کنید تا مطمئن شوید که نامزدها برای شغل موردنیاز شما واجد شرایط هستند. می‌توانید مستقیماً با طراحان تماس بگیرید یا یک لیست شغلی ارسال کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، گزینه میزبانی رقابتی نیز وجود دارد که در آن فریلنسرها ایده‌های خود را مطرح می‌کنند تا بتوانید بهترین گزینه را در این سایت فریلنسری طراحی انتخاب کنید.

Freelancer.com به طراحان اجازه می‌دهد تا نمونه کارها را با جزئیات ایجاد کنند و به شما محتوای بیشتری برای نمایش در هنگام انتخاب ارائه می‌دهد.

8- DesignCrowd

شما طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها را در دسترس خواهید داشت که کمک می‌کند تا طراح مناسب را بر اساس خواسته‌ها محدود کنید.

9- Design Contest

Design Contest یک سایت فریلنسری طراحی است که افراد گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که به آن علاقه دارند و ایده‌های نوآورانه خود را ارائه می‌دهند. اکثر مشتریان می‌توانند بین ۲۰۰ مورد یا حتی بیشتر هرآنچه را به دنبالش هستند، انتخاب کنند.

بهترین سایت‌های فریلنسری

Design Pickle -10

از بین تمام گزینه‌های طراحی نامحدود سایت Design Pickle بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین پلتفرم است.
این سایت دورکاری برای شرکت‌هایی که می‌خواهند ظرفیت طراحی خود را بدون هزینه اضافی، افزایش دهند، وبلاگ‌نویسانی که می‌خواهند طراحی برند خود را بهبود بخشند و کارآفرینانی که می‌خواهند کمپین‌های بازاریابی موفقی ایجاد کنند گزینه خوبی است.

درآمد فریلنسری گرافیک و طراحی

درآمد استفاده از سایت فریلنسری طراحی و خدمات آن کاملاً به مهارت و انگیزه شما بستگی دارد اما طبق گزارش سایت comparably میانگین درآمد یک طراح سایت سالانه ۵۰۰۰۰ دلار است. اگر یک طراح حرفه‌ای هستید که توانایی ارتباط بین‌المللی را دارید مطمئن باشید که می‌توانید درآمد حداکثری یعنی سالانه ۸۰۰۰۰ دلار را به راحتی کسب نمایید.

انواع سیستم‌های پرداخت در سایت فریلنسری طراحی

این سایت‌ها درآمد شما را به دو روش به شما تحویل خواهند داد.

1- اکثر این سایت‌ها مبلغ پرداختی از سمت کارفرما را نزد خود نگه داشته و پس از اتمام پروژه قابلیت پرداخت آن را به شما خواهند داد.

2- پس از توافق و انجام پروژه سایت شما و کارفرما را به صورت مستقیم به هم متصل می‌کند و کارفرما قادر است هزینه را به صورت شخصی برای شما واریز کند.

نکته‌ای که در هر دو روش وجود دارد عدم پشتیبانی کارت‌ها و بانک‌های ایرانی در آن‌ها است. شما برای نقدکردن درآمد خود در هر سایت فریلنسری طراحی ملزم به داشتن یک حساب بین‌المللی معتبر خواهید بود. تقریباً می‌توان گفت تمام این سایت‌ها از پی پال به عنوان یک سیستم معتبر برای پرداخت استفاده می‌کنند (برای خرید پی پال می‌توانید با پشتیبانان ما در تماس باشید).

خدمات سفیرپیمنت برای فریلنسرهای طراحی

اگر قادر به خرید پی پال برای نقدکردن درآمد ارزی خود نیستید، نگران نباشید. سفیرپیمنت امکان نقدکردن درآمد ارزی در کمترین زمان ممکن، بدون کارمزد و بهترین قیمت را برای شما فراهم کرده است. شما پس از ارتباط با پشتیبانان SafirPayment و ثبت سفارش، درآمد خود از هر سایت فریلنسری طراحی را برای سفیرپیمنت ارسال و در مقابل، معادل ریالی آن را در ایران دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین سایت‌های فریلنسری طراحی پرداختیم. اگر قصد انجام فعالیت و اتخاذ پروژه در هر یک از این سایت‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اطمینان لازم را کسب کرده و سپس اقدام نمایید، زیرا سفیرپیمنت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معرفی این سایت‌ها نخواهد داشت. دقت کنید که مقدمه لازم برای فعالیت در هریک از این پلتفرم‌ها تسلط بر زبان انگلیسی است و مطمئن باشید بدون آن موفقیت چشمگیری نخواهید داشت.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *