صرافی های شیراز

صرافی های شیراز

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز در کشور از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌شوند و اسامی و مشخصات عمومی آنها از قبیل آدرس، شماره تماس، تاریخ دریافت مجوز و …. در وب سایت رسمی این بانک معرفی می‌شود. لیست صرافی های شیراز آپدیت بهمن 1402

 

عدم مشاوره در این زمینه

 

دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها که با 48 ماده و 13 تبصره در هزار و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ 1393/5/28 به تصویب رسید، صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود نسبت به خرید و فروش ارزهای بین المللی و انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی اقدام می نمایند.

صرافی های شیراز به‌صورت متمرکز، خدماتی همچون خرید و فروش نقدی ارز و ارسال حواله های دلاری را به عموم مردم و گردشگران محترم ارائه می دهند. در لیست زیر اسامی صرافی ‌های مجاز شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها هر یک به صورت جداگانه بیان شده است. در این مقاله به بررسی صرافی های شیراز خواهیم پرداخت.

کجا یک صرافی پیدا کنیم؟

مشاغل مبادله ارز را می‌توان در اشکال و مکان‌های مختلفی یافت. یک صرافی ممکن است کسب و کاری مستقل و کوچک از یک دفتر واحد باشد، می‌تواند یک شعبه زنجیره‌ای از غرفه‌های خدمات صرافی کوچک در فرودگاه‌ها، یا یک بانک بین‌المللی بزرگ که خدمات مبادله ارز را در ایستگاه‌های باجه خود ارائه می‌دهد، باشد.

فرودگاه‌ها برای مبادلات ارز رایج هستند و مسافران را قادر می‌سازند تا ارز مقصد سفر خود را بلافاصله قبل از حرکت خریداری کنند یا پس از بازگشت، پول اضافی را به ارز محلی خود مبادله کنند. از آنجایی که فرودگاه‌ها به‌عنوان آخرین بندر در نظر گرفته می‌شوند، نرخ‌ها در مبادلات فرودگاهی، به طور کلی، گران‌تر از نرخ‌های بانک در شهر مبدأ خواهند بود.

برخی از بانک‌ها کارت‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانند ارزهای متعددی را با کارمزد کم یا بدون کارمزد بارگیری کنند. علاوه بر این، دستگاه‌های خودپرداز خارج از کشور یک گزینه مناسب برای کسانی است که با یک بانک جهانی کار می‌کنند. به عنوان مثال، دستگاه های خودپرداز HSBC در اروپا، آمریکای شمالی و لاتین، آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا رایج هستند.

اگر در شیراز به دنبال یافتن یک صرافی مناسب هستید، در این مطلب لیستی از صرافی ‌های شیراز برای شما آورده‌ایم اما اگر محدودیت‌های مراجعه حضوری و فیزیکی را دارید یا به دنبال تبادل ارزهای دیجیتال هستید باید از صرافی‌های آنلاین استفاده کنید.

استفاده از صرافی‌‌های آنلاین برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد اما نمی‌شود مزایای این صرافی‌ها را نادیده گرفت.

 

از جمله ویژگی‌های صرافی آنلاین

 

  • راحتی

مبادله آنلاین پول راحت است زیرا فقط به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید. می‌توانید برای مقایسه خدمات مختلف صرافی زمان بگذارید تا بهترین معامله را پیدا کنید. اگر به مقایسه صرافی‌ها علاقه‌مند هستید اما شرایط استفاده از صرافی آنلاین را ندارید ما لیستی از صرافی‌های شهرهای مهم ایران را آماده کرده‌ایم. در این مطلب نیز می‌توانید لیست صرافی های شیراز را مشاهده کنید.

اگر به بانکداری آنلاین عادت دارید، مبادله آنلاین پول برایتان آسان خواهد بود. می‌توانید نرخ‌های متوسط ​​بازار را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا در آن زمان پول مبادله کنید یا صبر کنید تا نرخ‌ها بهتر شوند. اگر از نرخ فعلی راضی هستید، ورود به سیستم و دریافت پیشنهاد خود برای انتقال پول یک فرآیند سریع است. هنگامی که شما به صورت آنلاین پول مبادله می‌کنید، هیچ کاغذی برای پر کردن وجود ندارد و این فرآیند بسیار آسان است.

 

  • امن بودن

رد و بدل کردن پول به صورت حضوری خطرناک است. همیشه احتمال دزدیده شدن پول وجود دارد، به خصوص اگر مقدار زیادی پول را همراه داشته و حمل می‌کنید.

استفاده از دستگاه خودپرداز برای تبادل پول نیز ناامن است زیرا هکرها می‌توانند اطلاعات شخصی شما را بدزدند. مبادله آنلاین پول امن‌تر است زیرا آژانس‌ها توسط نهادهای مالی بین‌المللی تأیید شده‌اند. علاوه بر این، هر زمان که تراکنش انجام می‌دهید، یک ایمیل یا پیامک تأیید دریافت می‌کنید که سوابق مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همیشه می‌توانید به این سوابق مراجعه کنید.

 

  • در دسترس بودن

ارائه‌دهندگان ارز آنلاین به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. پشتیبانی مشتری از طریق تلفن یا چت در دسترس است. هر زمان که در تراکنش خود با چالش‌هایی مواجه شدید یا مشکلاتی که باید توسط یک شخص واقعی حل شود، می توانید به سرعت کمک بگیرید.

در صرافی‌های حضوری شما فقط می‌توانید در زمان‌های تعیین شده تراکنش انجام دهید یا در ساعات رسمی کاری با پشتیبانی مشتری صحبت کنید.

اگر به هردلیلی مایل به استفاد از صرافی‌های حضوری هستید با مشاهده لیست صرافی های شیراز می‌توانید بهترین و نزدیک‌تری صرافی به مل خود را انتخاب کنید.

 

صرافی های شیراز

 

لیست صرافی های شیراز

لیست صرافی ‌های شیراز
نام صرافی آدرس شماره تلفن (071)
صرافی قاسمی فرد شیراز ، بلوار کریم خان زند ،
حد فاصل چهارراه زند و کوچه پارک هتل.
32223750
صرافی ایران شیراز ، بلوار کریم خان زند ، خیابان سعدی ،
سمت راست ، روبروی بانک ملت
32236546
صرافی سپهر شیراز ، چهارراه زند 32222482
صرافی لارستان شیراز ، بلوار کریم خان زند ، خیابان سعدی ،
ابتدای خیابان ، سمت راست.
32227258
صرافی زند 2 شیراز، بلوار شریعتی (معالی آباد)، نبش رهبرماه، ساختمان یگانه ،جنب بانک مسکن 36232367
صرافی طالع شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان انوری،
روبروی پارکینگ خیبر
32335054
صرافی آریانا شیراز، بلوار کریم خان زند، پاساژ فرجادیان،
طبقه اول ، پلاک 173
32341722
صرافی زند شیراز ، چهارراه زند 32242065
32224088
صرافی میرزایی شیراز ، بلوار شریعتی ( معالی آباد ) ، نبش رهبرماه 36255768
صرافی علیزاده شیراز، معالی آباد، بین خیابان دوستان و خلبانان
مجتمع تجاری ثنا
36342402
صرافی فلاحیان شیراز ، بلوار پاسداران (زرهی)،
بین خیابان شهید فلاحی و شهید کلاهدوز
38336013
صرافی سنا شیراز، بلوار دکتر شریعتی، نبش کوچه ۱۱. 36350561
صرافی دهقان شیراز ، خیابان کریم خان زند ،
بین خیابان سعدی و رودکی ،
جنب بازرگانی قیصرانی
32228886
صرافی سادون شیراز ، خيابان زند ، مقابل خيابان انوری ،
پلاک ۴ از پاساژ جام جم
32333370
صرافی شهابی شیراز ، چهارراه زند ، جنب آژانس هواپيمایی مهاجر 32223222
صرافی لطف آذر شیراز ، بلوار آزادی ، نبش کوچه ۲۲ ، پلاک يک 32293369
صرافی زند 3 شیراز ، خيابان سعدی ، روبروی سينما حافظ. 32234945
صرافی علی سادون شیراز، خیابان عفیف آباد، روبروی
مجتمع ستاره فارس،مجتمع حافظ ، پلاک 27
36481650
صرافی ستارخان شیراز، بلوار ستارخان، نبش مجتمع هامون 36481650

 

لیست صرافی‌های مجاز شهرهای مهم ایران:

 

لازم به ذکر است که اگر شما قصدخرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید، لیست بالا برای شما ناکارآمد است و بایستی از صرافی‌های اینترنتی استفاده کنید. صرافی سفیرپیمنت یکی از سامانه های پر سرعت برای انجام هرگونه مبادله ارز های دیجیتال و الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی اهی آنلاین ایران

همچنین اگر که نیاز به دنبال کردن اخبار پی پال تلگرام یا صرافی ارز دیجیتال دارید، کلیک نمایید.

در نهایت اگر می خواهید برای پیگیری سریع قیمت، کانال تلگرام صرافی را دنبال کنید، ضربه بزنید.

سوالات متداول؛ صرافی های شیراز

صرافی های شیراز خدماتی مانند تبدیل ارز، حواله و در برخی موارد فروش سکه فلزات گران‌بها ارائه می‌دهند.
سفیرپیمنت لیست کاملی از صرافی های معتبر شیراز ارائه نموده است. با برقراری تماس و پرسش درمورد خدمت مورد نیاز بهترین قیمت و شرایط را انتخاب نمایید.
بله، این امکان وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
رضا دهقانیان کاربر سایت ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

هیچ کدوم از این شماره های صرافی ها پاسخ گو نیستن.
باهاشون تماس گرفتم

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

    سلام و درود
    از تجربه ناخوشایندی که داشتید متاسفم، می‌تونید از طریق آدرس مراجعه حضوری داشته باشید و یا در صورت نیاز به خدماتی که به صورت آنلاین امکان ارائه دارند از خدمات آنلاین صرافی‌های معتبر استفاده کنید.