دلیل انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده

دلیل انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده

آخرین بروز رسانی:  ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

پیش از شروع بهتر است بدانید در این مقاله دلیل رزرو شدن دارایی ها در g2g یا به عبارت دیگر علت انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.  سایت g2g یک بازار دیجیتال پیشرو در جهان است که توسط کارآفرینان فنی تأسیس شده است. این مجموعه در حال حاضر دفاتری در مالزی، سنگاپور و اندونزی دارد. g2g در سال 2013 افتتاح شد و در سال 2016 رشد بسیار خوبی کرد. از آن زمان، پلتفرم شاهد رشد تصاعدی سال به سال بوده است و به یک سایت برجسته در فضای بازی تبدیل شده است.

دلیل رزرو شدن دارایی ها در g2g

زمانی که اختلاف تجاری یا مشکلات مربوط به حساب G2G برای شما وجود دارد، وجوه رزرو می‌شود و این تنها دلیل علت انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده است. پس از همکاری با g2g پس از حل اختلاف یا مشکلات، وجوه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: G2G Points چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

چگونه درخواست پرداخت کنیم؟

به عنوان بخشی از تعهد ما نسبت به رعایت مقررات، فروشندگان فقط می‌توانند وجوه خود را به حساب‌هایی با نام ذینفعی که با نام نمایه Shasso مطابقت دارد، برداشت کنند.

  1. به “My G2G” بروید و روی “Payment” کلیک کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که وجوه خود را تبدیل کنید یا به برداشت ادامه دهید.
  2. برای تبدیل وجوه خود قبل از برداشت، روی “Convert” کلیک کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. می‌توانید وجوه را به یک حساب پرداخت موجود برداشت کنید یا به جای آن حساب جدیدی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید حساب پرداخت جدیدی اضافه کنید، یکی از درگاه‌های پرداخت فهرست شده را انتخاب کنید یا برای مشاهده موارد بیشتر، واحد پول را تغییر دهید.
  4. تمام اطلاعات را وارد کنید و برای ایجاد حساب پرداخت جدید ارسال کنید.
  5. هنگامی که آماده برداشت هستید، یکی از حساب‌های پرداخت موجود را انتخاب کنید، سپس مبلغ برداشت را وارد کنید.
  6. قبل از تأیید برداشت خود، همه اطلاعات را دوباره بررسی کنید.
  7. شماره درخواست پرداخت خود را پس از ارسال دریافت خواهید کرد.
  8. برای مشاهده شناسه پرداخت خود، روی موجودی خود کلیک کنید.

دلیل رزرو شدن دارایی‌ها در g2g

  1. سپس می‌توانید شناسه پرداخت را بازیابی کنید و جزئیات آن را مشاهده کنید.

علت انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده

برنامه و کارمزد درخواست پرداخت

هنگامی که یک سفارش فروخته شده در وضعیت تکمیل است (به تعریف زیر مراجعه کنید)، پرداخت به عنوان اعتبار فروشنده ارائه می‌شود. اعتبار فروشنده را می‌توان به درگاه پرداخت انتخابی در G2G پرداخت کرد. به دلایل امنیتی و مطابق با خط مشی GamerProtect، زمان پردازش حواله پرداخت بر اساس رتبه‌بندی فروشنده است. ( این موارد پس از برطرف شدن دلیل رزرو شدن دارایی ها در g2g قابل اجرا است)

*وضعیت تکمیل شده:

(i) هنگامی که خریدار تحویل را از طریق صفحه سفارش تأیید کرد (فروشندگان تشویق می‌شوند پس از تحویل کامل، به خریداران اطلاع دهند تا سفارش را تأیید کنند)

(ii) اگر خریدار دریافت سفارش را 3 روز پس از تحویل کامل تأیید نکرد.

(iii) استثنا در مورد “Convert” اعمال می‌شود که به موجب آن اعتبار فروشنده فقط پس از دوره بیمه شده و پس از تکمیل، سفارش صادر می‌شود.

مثال:

  1. اگر خریدار پس از تحویل کامل خدمات تأیید نکند، فروشنده رتبه‌بندی “Rare” فقط پس از (3 روز + 2 ساعت) اعتبار را دریافت می‌کند.
  2. در صورت عدم تأیید خریدار پس از تحویل کامل خدمات حساب کاربری، فروشنده رتبه بندی “Epic” که مدت بیمه را 14 روز تعیین کرده است اعتبار را فقط پس از (3 روز + 14 روز) دریافت می‌کند.

پیشنهادی برای مطالعه: وریفای حساب G2G چگونه انجام می‌شود؟

کارمزد g2g

 

هزینه کمیسیون برای فروش در بازار G2G چقدر است؟

پس از آشنایی با دلیل رزرو شدن دارایی‌ها در g2g و نحوه برداشت وجه باید بدانید که G2G برای هر تراکنش موفق هزینه‌ای را بر اساس ارزش سفارش و نوع محصول مطابق با جدول زیر دریافت می‌کند.

کارمزد G2G

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با دلیل رزرو شدن دارایی ها در g2g و یا علت انتقال دارایی افراد در g2g به حالت رزرو شده را خدمت شما بیان کردیم. این بازار یکی از معتبرترین بازارها برای خرید و فروش بازی در دنیای گیم است. برای انتقال دارایی خود باید طبق توضیحات بالا عمل کرد؛ همچنین اگر قصد دریافت درآمد و نقد کردن g2g را دارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مطلب گذاشتید، کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *