دانلود رایگان از سایت freepik

دانلود رایگان از سایت freepik به همراه آموزش

آخرین بروز رسانی:  ۹ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر شما هم در حوزه تولید محتوا فعالیت داشته باشید قطعا نیاز به تصاویر، وکتور و فایل‌های لایه باز داشته‌اید. دسترسی به فایل‌های لایه باز و پروژه‌های آماده چندان کار ساده‌ای نیست و می‌توان گفت سایت‌های خاصی شرایطی را فراهم کرده‌اند تا امکان دانلود رایگان و پولی این فایل‌ها وجود داشته باشد. از جمله منابعی که امکان دانلود فایل‌های لایه باز و پروژه‌های آماده ویژه طراحان گرافیک را در سراسر جهان فراهم می‌کند، سایت freepik است.

این سایت دارای فایل‌های بی‌شماری است که به صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران می‌باشد. طرح‌های حرفه‌ای و خاص این وب‌سایت رایگان نیست و برای خرید اشتراک، به حساب‌های بین‌المللی نیاز دارد. اگرچه به نظر می‌رسد شرایط دسترسی به داده‌های این سایت سخت است اما اگر با این سایت آشنا شوید و آموزش دانلود رایگان آن را فراگیرید، می‌توانید به راحتی تصاویر مورد نظر خود را دانلود و یا خرید از فری پیک را تجربه کنید. در ادامه شما را برای دانلود رایگان از سایت freepik راهنمایی خواهیم کرد.

سایت freepik چیست؟

Freepik یکی از سایت‌های معتبر در زمینه عرضه عکس‌ و طرح‌های مربوط به کارهای گرافیکی می‌باشد که برای کاربران خود امکان دانلود رایگان و پولی فایل‌ها و پروژه‌های لایه باز را فراهم کرده است. سایت فری‌پیک خدمات خود را به دو صورت رایگان و غیر رایگان به کاربران خود ارائه می‌کند و طراحان وب یا گرافیست‌ها می‌توانند از محصولات آن برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنند و به صورت ارزی خرید خود را تکمیل کنند.

اگرچه استفاده از این سایت برای کاربران آن خالی از لطف نیست اما ویژگی خوب این سایت، تنوع زیاد فایل‌ها در موضوعات گوناگون و کیفیت بسیار مطلوب آن‌ها است. همچنین لازم به ذکر است که بدانید در بخش رایگان این سایت، کاربران می‌توانند در روز فقط تعداد مشخصی فایل رایگان را از بین فایل‌های معمولی دانلود کنند؛ اما بخش پرمیوم و یا ویژه‌ی این سایت که با خرید اکانت پرمیوم فعال می‌شود، اجازه دسترسی ویژه‌ را به کاربران خود اعطا می‌کند.

از این‌رو اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که نیازمند دانلود تصاویر گرافیکی گوناگون و زیادی هستید پیشنهاد ما به شما خرید اشتراک فری‌پیک است. به عبارتی سعی کنید اکانت‌های این سایت را خریداری کرده تا به راحتی بتوانید به تصاویر مورد نظر دسترسی داشته و آن را به صورت رایگان و یا پولی دانلود کنید.

 

دانلود رایگان از سایت freepik

 

سایت Freepik چه خدماتی را به مشتریان ارائه می کند؟

شاید اینطور تصور کنید که سایت فری‌پیک تنها امکان دانلود تصاویر گرافیکی و را برای کاربران خود فراهم می‌کند. اما لازم است بدانید که سایت فری‌پیک فعالیت خود را توسعه داده و برای سهولت کاربران خود برنامه ریزی دقیق‌تری ارائه داده است. سایت فری‌پیک، با قرار دادن موضوعات مرتبط و گوناگون و همچنین توجه به سلیقه مخاطبان خود باعث شده تا بیشتر از پیش، توجه مشتریان این زمینه را به خود جلب کند. طرح‌های این سایت در کم‌ترین زمان و بدون نیاز به استفاده از افراد برای ویرایش مجدد عرضه می‌شود و این ویژگی هزینه منابع انسانی را نیز برای کاربران کمتر می‌کند. خدمات فری‌پیک به صورت کلی شامل ارائه انواع طرح و عکس می‌باشد و طرح‌های آن معمولا با فرمت psd و eps عرضه می‌گردد.

همچنین این سایت خدمات ارائه آیکون، افکت و فونت را به صورت محدودتر در برنامه سایت خود قرار داده است. در حال حاضر بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار طرح در سایت فری‌پیک موجود می‌باشد.

 

چگونه می‌توان به خدمات سایت Freepik دسترسی پیدا کرد؟

حالا که با سایت فری‌پیک و خدمات آن آشنا شدید بهتر است بدانید که چگونه از خدمات این سایت ارزشمند استفاده کنید. این سایت خدمات خود را به دو صورت به کاربران عرضه می‌کند:

  • نوع اول خدمات این سایت، مربوط به خدمات رایگان است؛ اما محدودیت‌هایی را برای کاربران نیز به دنبال دارد. به طور مثال هر شخص در طول روز تنها قادر به دانلود تعداد مشخصی فایل می‌باشد. به همین دلیل خرید از فری‌پیک به صورت رایگان ممکن است کمی برای کاربران چالش برانگیز باشد. از این‌رو کاربرانی که نیاز به تصاویر در تعداد و حجم بالا دارند بهتر است از نسخه پولی این سایت استفاده کنند.  به عبارتی اقدام به خرید اشتراک فری‌پیک کنند.
  • نوع دوم به خدماتی مربوط می شود که هزینه‌هایی را برای کاربر خواهد داشت و به این نوع از خدمات پرمیوم یا بخش ویژه گفته می‌شود. برای دریافت خدمات لازم است تا کاربر اکانت پرمیوم را خریداری کند و پس از آن می‌توانند به تعداد ۱۰۰ فایل در روز از این سایت دانلود کنند. همچنین توجه داشته باشید که فایل‌های حرفه‌ای‌تر فقط با اکانت ویژه یا پرمیوم قابل دانلود هستند.

 

مزیت استفاده از سایت Freepik چیست؟

علاوه بر دانلود رایگان از فری‌پیک این سایت مزیت‌های دیگری را به همراه دارد. که این ویژگی‌ها محبوبیت این سایت را در بین کاربران به دنبال داشته است. از جمله مزایایی که می‌توان برای آن نام برد آن است که کاربران می‌توانند در زمان کوتاه به مقصود خود دست پیدا کنند. اگرچه پرداخت پول برای تصاویر به صورت ارزی است اما کیفیت تصاویر و ناب بودن آن‌ها ارزش کار محتوایی کاربر را بالا خواهد برد. در نظر داشته باشید که Freepik از جمله سایت‌های مطمئن دارای پیشتیبانی است و کاربران را در هنگام بروز مشکل یاری می‌کند. بنابراین شما به عنوان کاربر این سایت هیچ گونه نگرانی بابت مشکلات پیش آمده در هنگام دانلود و یا خرید فری‌پیک (اشتراک) نداشته باشید. چرا که تیم پشتیبانی این سایت شما را رد هر مرحله یاری خواهند کرد.

 

دانلود رایگان از فری پیک

 

راه دانلود رایگان 

از آنجایی که ایران در حالت تحریم به سر می‌برد و خرید اکانت پرمیوم این سایت نیاز به حساب بین‌المللی دارد. از این‌رو امکان دستیابی به فایل‌ها و طرح‌های پرمیوم فری‌پیک و دانلود رایگان از سایت freepik با روش‌های مختلفی به صورت رایگان امکان‌پذیر می‌باشد که در ادامه آن را برای شما شرح خواهیم داد.

  • vianoshop یکی دیگر از سایت‌های معتبر برای دانلود فایل‌ها و طرح‌های سایت فری‌پیک به صورت رایگان می‌باشد. برای دانلود رایگان از فری‌پیک کافیست لینک دانلود فایل پرمیوم انتخابی را کپی کرده و از طریق ارسال دیدگاه‌ها در سایت vianoshop ارسال کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فایل را در کانال تلگرامی با آیدی vianoshop دانلود نمایید. همچنین ربات دانلود از فری پیک به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی بتوانید تصاویر مورد نظر خود را دانلود کنید. کافی است با ربات دانلود از فری‌پیک در ارتباط باشید.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

با توجه به مطالب گفته شده، خرید اکانت پرمیوم سایت فری‌پیک به منظور دانلود نمونه‌های حرفه‌ای در تعداد بالا، نیازمند حساب بین‌المللی می‌باشد. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمنیه پرداخت‌های بین‌المللی مفتخر است. ضمن راهنمایی شما برای استفاده از این سایت و دانلود رایگان از سایت freepik، خدمات ساخت اکانت سایت freepik و یا وریفای حساب شما را در کم‌ترین وقت انجام دهد. چنانچه در این زمینه پرسش و دیدگاهی دارید، آن را با ما در میان بگذارید. خدمت به شما وظیفه ما است.

 

کلام آخر

تولید محتوا یکی از مشاغلی است که نیازمند استفاده از تصاویر و وکتورهای بروز است. از این‌رو وجود سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که عرضه کننده تصاویر گرافیکی هستند بسیار احساس می‌شود. همان‌طور که گفته شد، سایت فری‌پیک با ارائه انواع فایل‌ها و طرح‌های بروز و باکیفیت شما را برای طراحی سایت یاری می‌کند.

نسخه پولی این سایت و یا خرید اکانت freepik، اگر چه امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد اما نیازمند پرداخت‌های ارزی است. با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران، این پرداخت برای افراد چندان آسان نیست. از این‌رو به منظور سهولت شما در استفاده از خدمات این سایت، روش دانلود رایگان از سایت freepik و بهره‌مندی از خدمات پرمیموم آن به صورت رایگان در این مقاله آموزش داده شد. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد و شما را برای دانلود رایگان از فری‌پیک راهنمایی کرده باشد. ما دوست داریم تجربیات شما را در مورد دانلود رایگان Freepik و خرید اشتراک Freepik بشنویم

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
seied کاربر سایت ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

اینقدر جملات تکراری نوشتید اخرشم نگفتی چطوری دانلود کنیم. مردم رو سرکار گذاشتید

       
    کارشناس کاشان‌پی کاربر سایت ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز
    متاسفانه به جز تصاویر رایگان دیگه‌ای که سایت فری پیک اجازه میده دانلود کنید راه دیگه‌ای برای دانلود رایگان تصاویر پولی نیست. نیاز هست که یک حساب فری پیک داشته باشید. البته در بالا سایتی هم معرفی شده که ظاهرا تصاویر خاصی رو تکی به شما میفروشه. با اینحال مجموعه ما تا به حال باهاشون همکاری نداشته و تضمینی بابت آن وجود نداره. صرفا معرفی شده. موفق باشید.