فریلنسری برنامه نویسی

13 سایت برتر در حوزه فریلنسری برنامه نویسی

آخرین بروز رسانی:  ۷ دی, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

به روز بودن در مورد جدیدترین درخواست‌های شغلی برای برنامه نویسی فریلنسری و همچنین امتحان کردن چند کار جدید می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه نویس مستقل و موفق باشید. سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی

فریلنسری برنامه نویسی چیست؟ موقعیت‌های شغلی، سایت‌های مخصوص و بازارهای آزاد، راه‌های ایده آلی برای برنامه نویسان فریلنسر برای یافتن کار بعدی خود هستند. اگر به دنبال فرصت فریلنسینگ بعدی خود هستید، بهتر است در چندین سایت ثبت نام کرده و جستجو کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک جریان ثابت شغل و کار پیش رو دارید. سپس می‌توانید آزمایش کنید که کدام سایت‌ها برای شما بهتر کار می‌کنند و سپس سایت‌های کم عملکرد را رها کنید.
با رشد استعداد و تجربه خود، ممکن است دریابید که موقعیت‌های شغلی جدیدتر به شما خدمات بیشتری می‌دهند، زیرا مشتریان معتبر بیشتر به دنبال موقعیت‌های تخصصی هستند.

تمام این مواردی که گفته شد، به روز بودن بر اساس آخرین درخواست‌های شغلی برای برنامه نویسی فریلنسری می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه نویس موفق باشید.

در لیست زیر، محبوب‌ترین سایت‌های برنامه نویسی مستقل را برای تجربه خود پیدا خواهید کرد.

 

بیشتربخوانید: 15 نمونه از بهترین سایت های فریلنسری ترجمه

 

فریلنسینگ چگونه کار می‌کند؟

 

فریلنسینگ چگونه کار می‌کند؟

 

فریلنسرها در ازای ارائه نوعی خدمات، مبلغی را می‌پذیرند. این قرارداد عموماً پاره‌وقت یا کوتاه‌مدت است. به عنوان مثال، اگر من یک عکاس را استخدام می‌کردم تا برای من هد شات جدید بگیرد، می‌توانستم برای آن جلسه به یک فریلنسر پول بدهم و این پایان کار است.

گاهی اوقات افراد به فریلنسرها پول می‌دهند تا تعداد ساعات مشخصی در هفته یا ماهانه کار کنند. این ترتیب اغلب به عنوان “نگه‌دارنده” نامیده می‌شود.

نگهدارنده به زمانی اطلاق می‌شود که شما خدمات یا حق زمان شخصی را حفظ می‌کنید. بسیاری از متخصصان حقوقی روی نگه‌دارنده کار می‌کنند؛ آن‌ها هر ماه، صرف نظر از اینکه تمام وقت استفاده شده باشد یا خیر، مقدار مشخصی از زمان را به مشتری صورتحساب می‌دهند. این مورد واقعاً یکی از ساده‌ترین و خالص‌ترین اشکال کارآفرینی است.

فریلنسر خدمات یا نتیجه خاصی را ارائه می‌دهد و خریدار مستقیماً به آن‌ها هزینه می‌پردازد.

 

خطرات فریلنسینگ چیست؟

فریلنسینگ هم با خطرات مالی و هم برخی از خطرات سلامتی همراه است. یکی از بزرگترین مزایای استخدام تمام وقت، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و سایر مزایای مالی خارج از حقوق معمولی شماست که ممکن است شامل یک طرح بازنشستگی  یا بیمه درمانی ارائه شده توسط شرکت باشد.

برای فریلنسرها، استخدام به عنوان یک پیمانکار مستقل به طور کلی به این معنی است که شرکت‌ها همان مزایای مالی یا مراقبت‌های بهداشتی را برای شما ارائه نمی‌کنند. بنابراین، فریلنسرها در مورد برنامه‌ریزی برای آینده مالی خود و ثبت نام در پوشش بیمه درمانی به تنهایی عمل می‌کنند.

به عنوان یک فرد خوداشتغال، شما فقط برای خود و خانواده خود بیمه نامه می‌خرید و متأسفانه این بدان معناست که بیمه درمانی شما ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

راه‌اندازی حساب پس‌انداز بازنشستگی خود آسان است اما هیچ کمکی مشابه از سوی کارفرمای شما وجود نخواهد داشت و در نهایت، فریلنسرها مسئول تمام درآمدهایی هستند که به کسب و کار وارد می‌شود. اگر نتوانید یا نخواهید پروژه‌های بیشتری را دریافت کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید، دچار مشکل خواهید شد. همه این ریسک‌ها قابل کنترل هستند و ارزش بررسی دارند.

 

فریلنسری برنامه نویسی

 

سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی (بررسی 13 سایت)

 

Toptal

Toptal یک پلتفرم مستقل است که برنامه نویس فریلنسر مناسب را به مشتری بر اساس نیازهای پروژه مطابقت می‌دهد. اما این سایت برای همه مناسب نیست: شما باید قبل از شروع کار در یک آزمون شرکت کنید و توسط کارشناسان Toptal بررسی شوید.

  • فقط بهترین‌ها در آن مشغول هستند
  • پروژه‌های درجه یک
  • مشتری‌های قابل تشخیص

 

سایت های فریلنسری برنامه نویسی

 

۲- Gun.io

با بیش از ۲۵۰۰۰ فریلنسر آزاد به عنوان بخشی از جامعه فریلنسری، با Gun.io همراهی خوبی خواهید داشت. Gun.io ساخته شده است تا توسعه دهندگان درجه یک را به راحتی با شرکت‌های علاقه مند همراه کند و ابزارهای لازم برای موفقیت هر مشتری را به فریلنسرها ارائه می‌دهد.
Gun.io دارای یک جامعه رو به رشد از توسعه دهندگان با بیش از ۲۵۰۰۰ نفر نیرو است. Gun فریلنسرهای حرفه‌‌ای استخدام می‌کند که در زبان‌های برنامه نویسی خود مهارت دارند.

  • ارزیابی شخصیت
  • ارزیابی فنی
  • لزوم ارائه‌ی سوابق شغلی

 

فریلنسر برنامه نویسی

 

۳- Turing

تورینگ سایتی نسبتاً جدید است به نام پیشگام مشهور علوم کامپیوتر، آلن تورینگ. تورینگ در مشاغل طولانی مدت آمریکایی برای مهندسان نرم افزار تخصص دارد. مشاغل فریلنسری آزاد و قراردادی در این سایت در دسترس خواهند بود. فریلنسرها بلافاصله یک تست را شروع می‌کنند و سپس رتبه بندی می‌شوند. بر اساس عملکرد خود به عنوان یک برنامه نویس، در تورینگ پذیرفته می‌شوید یا رد می‌شوید.

  • یافتن نخبه‌ها
  • کار از راه دور

 

۴- Hired

به کار با شرکت‌های محلی علاقه دارید؟ اگر در بازار عمده‌‌ای هستید، می‌توانید این کار را با Hired انجام دهید. Hired افراد آزاد را به کارفرمایان متصل می‌کند و به آنها امکان استخدام استعدادهای محلی را می‌دهد. شما به عنوان یک فریلنسر، با یک شرکت محلی مجاور شغل برنامه نویسی پیدا می‌کنید و به شما کمک می‌کند شبکه خود را گسترش دهید.
به ریموت کار کردن علاقه دارید؟ Hired می‌تواند این کار را هم انجام دهد.

  • فرصت‌های محلی یا از راه دور
  • ثبت نام رایگان

 

برنامه نویس فریلنسر

 

۵- Upwork سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی

اگر در مورد فریلنسینگ آنلاین شنیده‌‌اید، احتمالاً نام وب سایت Upwork را نیز شنیده اید. آنها به عنوان بزرگترین بازار فریلنسر، طیف گسترده‌‌ای از خدمات – از طراحی تا حسابداری گرفته تا مشاوره حقوقی و ترجمه  – را ارائه می‌دهند. آنها مجموعه‌‌ای شگفت انگیز از خدمات دارند. با این حال، هر کسی می‌تواند ثبت نام کند و ادعا کند که یک متخصص است. به عنوان یک برنامه نویس مستقل، ممکن است برای شما دشوار باشد که از بین مردم متمایز شوید.

  • یافتن پروژه‌ها آسان است
  • رقابت زیاد
  • سطح مهارت‌های مختلف

 

 

۶- Epic Jobs

Epic Jobs مشاغل مختلف را از طریق رسانه‌های اجتماعی با یک هشتگ ساده تهیه می‌کند. بسیاری از شرکت‌های برتر مانند North Face، Shopify و آژانس‌ها و شرکت‌های بسیار بیشتری در فضای خلاقیت حضور دارند. علاوه بر مشاغل تمام وقت، بانکی از مشاغل آزاد نیز وجود دارد که قطعاً برنامه نویسان مستقل خواهان بررسی آن هستند.

  • پیمایش آن آسان است
  • شرکت‌های برتر برجسته
  • فرصت‌های آزاد از سراسر جهان

 

بهترین سایت فریلنسری برنامه نویسی

 

۷- Freelancer.com

به عنوان یک فریلنسر، نام سایت freelancer همه چیز را می‌گوید. بسیاری از مشتریان در اینجا ممکن است تازه کار خود را شروع کنند، اما این سایت یک مکان عالی برای ایجاد تجربه و نمونه کارهای خوب است. Freelancer.com همچنین برقراری ارتباط با مشتری خود را ساده می‌کند: نقاط عطف و معیارهایی را در مورد زمان و نحوه انجام کار ارائه دهید. به عنوان یکی از بزرگترین بازارها، تقاضای زیادی وجود دارد، حتی اگر رقابت زیادی برای مشاغل برنامه نویسی وجود داشته باشد.

  • پرداخت امن
  • آسان برای شروع
  • طیف گسترده‌‌ای از پروژه‌های برنامه نویسی

 

استخدام فریلنسر برنامه نویس

 

۸- FlexJobs سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی

در اینجا به عنوان یک برنامه نویس آزاد، می‌توانید انواع مختلف شغل را فیلتر کنید تا کارهایی را که برای شما مناسب هستند پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر فقط به کار نیمه وقت یا فریلنسر علاقه دارید، مرتب سازی بر اساس آن آسان است. تمام مهارت‌های مورد نظر از قبل ذکر شده است، بنابراین بلافاصله خواهید فهمید که آنها به چه نوع برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری نیاز دارند.

  • فرصت‌هایی از سراسر جهان
  • فیلتر کردن آسان

 

فریلنسر

 

۹- WeWorkRemotely

WeWorkRemotely یک هیئت شغلی است که فقط از فرصت‌های از راه دور استفاده می‌کند. استارت آپ‌های برتر مانند Stripe، Github، HotJar،Close و موارد دیگر موقعیت‌های خود را در این سایت تبلیغ کرده اند. متقاضیان کار می‌توانند برای یافتن موقعیت‌هایی که به آنها علاقه دارند، بین تمام وقت، نیمه وقت یا قرارداد مرتب شوند.

  • دریایی بزرگ از شرکت‌های نوپا
  • دارا بودن منابع از راه دور
  • ارسال آسان برای شرکت‌ها

 

۱۰- Working Nomads

مشابه WeWorkRemotely در Working Nomads نیز طیف گسترده‌‌ای از مشاغل را برای برنامه نویسان مستقل و قراردادی برای یافتن شغل وجود دارد. یک سرصفحه در صفحه اصلی ذکر شده است و سپس جزئیات بیشتر با یک کلیک انجام می‌شود که به جویندگان کار اجازه می‌دهد تا به سرعت لیست‌های خود را اسکن کرده و شرکت‌ها یا مهارت‌های مربوط به آن‌ها را پیدا کنند. هر موقعیت در Working Nomads با دسته‌‌ای برای مرتب سازی سریع یا یافتن شغل مرتبط برچسب گذاری می‌شود.

  • شبکه قابل اعتماد از فرصتهای برنامه نویسی آزاد و قراردادی
  • جستجو و مرتب سازی آسان است

 

۱۱- Fiverr

اگر در دنیای فریلنسینگ تازه وارد هستید، Fiverr یک بستر عالی برای شروع است. این پلتفرم متخصصانی از زمینه‌های مختلف از جمله برنامه نویسان، مترجمان، تعدیل کننده‌های صدا، طراحان و موارد دیگر را در خود جای داده است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد پروژه‌ها و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید. حتی یک فیلم معرفی ضبط کنید. ثبت نام رایگان است، با این حال، شما باید ۲۰٪ کمیسیون را در ازای هر مبلغی که دریافت می‌کنید بپردازید.

  • مکان عالی برای کسب تجربه
  • دوره‌های رایگان برای یادگیری مهارت‌های جدید
  • پروژه‌های تمام شده را برای جلب مشتری به نمایش بگذارید

 

۱۲- Simply Hired سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی

این وب سایت به شما امکان می‌دهد انواع مشاغل – از فریلنسر گرفته تا پاره وقت یا تمام وقت – را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی پورتال این است که می‌توانید جستجوی خود را براساس مکان، مهارت و تجربه در این زمینه فیلتر کنید. همچنین لیستی از حقوق و ابزاری برای کمک به شما در برآورد هزینه شما دارد. این وب سایت یک رزومه ساز و یک وبلاگ پرمحتوا برای کمک به شما در جهت یابی در دنیای فریلنسینگ ارائه می‌دهد.

  • فیلتر شغل مبتنی بر مکان
  • وبلاگ منبع دار
  • ابزاری برای کمک به شما در تعیین هزینه خود

 

۱۳- PeoplePerHour

PeoplePerHour یک بستر عالی برای فریلنسرهایی است که به برنامه نویسی یا طراحی مشغول هستند. این وب سایت به دلیل ارائه کار با کیفیت خوب و در بین افراد فریلنسر برای ارائه مشاغل پردرآمد از شهرت خوبی در بین مشاغل برخوردار است. این پلتفرم برای فریلنسرها رایگان است، با این وجود رقابت برای یافتن بهترین کارفرماها بسیار چالش برانگیز است. تنها نکته مهم این است که، برای یافتن بهترین کار در وب سایت، باید برای برنامه پولی آنها ثبت نام کنید.

  • عالی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان
  • مشاغل پردرآمد فریلنسری
  • برای دسترسی به بهترین کارفرماها باید در برنامه پولی ثبت نام کنید

 

استخدام فریلنسر برنامه نویس

 

خدمات ارزی سفیرپیمنت در حوزه فریلنسینگ

مخاطبان گرامی، سفیرپیمنت مفتخر است که با اختیار داشتن حساب های پی پال، اسکریل، پرفکت مانی و… می‌تواند خدمات ارزی را به هموطنان ارائه کند. فریلنسرهای گرامی در صورت تمایل می‌توانند خدمات ارزی خود را مانند ساخت حساب های ارزی از جمله پی پال و نقد کردن درآمد ارزی را با قیمتی مناسب به ما بسپارند.

 

نتیجه سایت های برتر فریلنسری برنامه نویسی

در دنیای امروزه دیگر نیاز نیست برای کسب درآمد به خارج از منزل بروید و دنبال آشنایان خود برای شاغل شدن بگردید. شما می‌توانید بر روی یک مهارت پول‌ساز و مورد علاقه خود تمرکز کنید و پس از کسب مهارت در سایت‌های فریلنسری خارجی و داخلی کسب درآمد کنید. بعضی اوقات سایت‌های خارجی فریلنسری برنامه نویسی گزینه بسیار مناسب برای کسب درآمد دلاری است که شما می‌توانید با بررسی سایت‌های پیشنهاد شده حداقل یک یا دو مورد را انتخاب کرده و با برنامه‌ریزی مناسب و صبر کافی درآمد دلاری کسب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *