پی پال رایگان

معرفی 7 وب‌سایت کسب پی پال رایگان

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
18 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

با توجه به قیمت دلار در این روزها، داشتن درآمد دلاری ارزشمند است. کسب دلار پی پال رایگان می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که شما را به درآمد دلاری برساند. اگر برای کارهای روزمره خود مانند خرید پی پال استفاده می‌کنید، فرصت مناسبی است تا از پی پال در اوقات فراغت خود درآمد هم داشته باشید. نیازی نیست تا وقت زیادی را برای این کار بگذارید. شما به ازای زمانی که صرف می‌کنید پی پال رایگان دریافت خواهید کرد. اگرچه شاید تصور کنید که این راه‌ها غیر ممکن و بی‌فایده‌اند؛ ولی یکبار امتحان کردن آن ارزش دارد. پس فرصت را از دست ندهید.

در این وب‌سایت‌ها معمولا نیاز نیست تا کارهای زمان‌بری را برای کسب درآمد انجام دهید؛ ولی در عوض به ازای انجام هر وظیفه کوچک (تماشای تبلیغ، کلیک کردن، کامنت گذاشتن و…) شما مبلغی را دریافت می‌کنید. در ادامه به ۷ راه افتتاح حساب پی پال رایگان و کسب درامد پی پال بپردازیم.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

پی پال چیست؟

قبل از اینکه به معرفی راه‌های کسب درآمد پی پال رایگان بپردازیم بهتر است تا معرفی کوتاهی از آن داشته باشیم. پی پال روشی آسان و سریع برای انتقال و پرداخت پول به ‌صورت آنلاین است و شما به ‌آسانی می‌توانید پول خود را به خانواده، دوستان و سایت‌های حراج مانند ebay انتقال دهید. پی پال یکی از معروف‌ترین روش‌های پرداخت در سراسر جهان است. پی پال با حساب‌های متنوع خود نیازهای کاربران گوناگونی را برطرف می‌کند. شناختن انواع حساب ‌های پی پال اهمیت بالایی دارد؛ زیرا انتخاب نوع حساب مناسب می‌تواند شما را از مشکلات احتمالی حفظ کند. همچنین برای دانستن بیشتر درباره پی پال صفحه مربوط به آن را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درامد از Sketchfab

دریافت پی پال

۷ روش کسب درامد پی پال رایگان

در ادامه این مقاله هفت روش در هفت سایت مختلف را که به شما کمک می‌کند پی پال رایگان کسب نمایید معرفی می‌کنیم. این هفت مورد عبارت است از:

1) SwagBucks

وب‌سایت SwagBucks بدون شک یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای کسب دلار پی پال رایگان به‌صورت آنلاین است. شما در این سایت با بیش از 10 روش مختلف می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. پس از بررسی موارد مختلف می‌توانید بهترین روش را برای خود انتخاب نمایید. Swagbucks از اوایل سال 2020 تا کنون بیش از 430 میلیون دلار را به اعضای خود پرداخت کرده است و روزانه هزاران کارت هدیه می‌دهد.

شما با ثبت‌نام در این وب‌سایت 5 دلار جایزه دریافت کرده و سپس می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کرده، فیلم تماشا کرده و بازی کنید تا امتیاز به دست آورید. میزان امتیازها در هر قسمت و برای هر نوع کاری متفاوت است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

نحوه برداشت درامد پی پال:

این وب‌سایت دو روش پرداختی با حداقل برداشت در نظر گرفته:

  • پی پال با حداقل برداشت 5 دلار
  • گیفت کارت با حداقل برداشت 3 دلار

با توجه به نیاز خود و روشی که برای نقد کردنش راحت‌تر هستید می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب نمایید. برای نقد کردن آن نیز نگران نباشید. سفیرپیمنت همراه شما خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

2) Survey Junkie

اگر به دنبال وب‌سایتی هستید که هر روز برای شما نظرسنجی‌هایی متناسب با سلیقه شما ارسال کند، Survey Junkie بهترین گزینه است. این وب‌سایت بیش‌از 10 میلیون کاربر دارد که با شرکت در نظر سنجی‌ها درآمد پی پال کسب می‌کنند و شما هم در صورت تمایل به این کار می‌توانید درآمد دلاری پی پال کسب کنید. روش درآمد از این سایت صرفا شرکت در نظرسنجی‌های مختلف است. ویژگی خوبی که این مورد دارد این است که شما می‌توانید مشخص کنید که در چه حوزه‌ای می‌خواهید در نظرسنجی شرکت کنید تا از همان نظرسنجی‌ها برایتان ارسال شود.

روش‌های دریافت پول در این وب‌سایت، از طریق حساب ‌بانکی خارج از کشور،‌ پی پال و گیفت کارت است که می‌توانید درآمد خود را از این طریق برداشت نمایید.

3) User Testing

وب‌سایت User Testing به شما برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی را برای تست و بازدید معرفی می‌کند تا شما آنها را بررسی کرده و بازخورد خود را ثبت کنید. شما در این سایت به ازای هر 20 دقیقه بررسی 10 دلار پاداش دریافت می‌کنید. در ادامه شما می‌توانید درآمد خود را از طریق پی پال نقد کنید. توجه داشته باشید که عملیات برداشت ممکن است تا 7 روز طول بکشد، پس در صورت تأخیر در واریز نگران نشوید.

4) Sweatcoin

وب‌سایت Sweatcoin یکی از جالب‌ترین وب‌سایت‌های کسب درآمد دلاری پی پال رایگان است؛ شما با قدم زدن و پیاده‌روی می‌توانید کسب‌ درآمد کنید. در واقع ورزش کردن شما به کسب درآمد منجر خواهد شد. در نگاه اول شاید باورنکردنی باشد ولی یک نگاهی به این وب‌سایت بیندازید تا مطمئن شوید که می‌توان با اینکار نیز به درآمد رسید و پی پال رایگان کسب کرد؛ البته این وب‌سایت از برندهای خاصی حمایت می‌کند که اگر شما اهل کفش‌های ورزشی هوشمند و یا ساعت‌های سلامتی اپل باشید می‌توانید از ورزش کردن خود درآمد کسب کرده و از طریق پی پال درآمد خود را نقد کنید. جهت نقد کردن پی پال خود نیز نگرانی نداشته باشید زیرا سفیرپیمنت خدمات مورد نظر شما را ارائه خواهد کرد.

کسب درامد از پی پال

5) InboxDollars

وب‌سایت InboxDollars مانند Swagbucks امکانات گوناگونی را برای کسب درآمد قرار داده و همچنین راه‌های جالب‌تری را نیز معرفی کرده است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • خواندن ایمیل
  • تماشای ویدئو
  • نظرسنجی
  • خریداری برندهای مورد علاقه

این وب‌سایت برای ثبت‌نام 5 دلار به شما هدیه می‌دهد و برای برداشت درآمد خود باید حداقل 30 دلار در حساب خود نگه‌دارید. همانطور که اشاره شد روش‌های کسب درآمد از این سایت متفاوت است و براساس روشی که بیشتر برای شما مناسب است می‌توانید به کسب پی پال رایگان بپردازید. مقدار درآمد در هر روش متفاوت است که به این نکته نیز باید توجه داشته باشید. به کمک پی پال کسب شده در این سایت نیز می‌توانید خرید انجام داده و یا به کمک سفیرپیمنت آن را نقد کنید.

6) Vindale Research

وب‌سایت Vindale Research نظرسنجی‌هایی مطابق با مشخصاتتان ارائه می‌دهد و به همین علت هنگام ثبت‌نام اطلاعات دقیقی از شما درخواست می‌کند. نظرسنجی‌های این وب‌سایت بازه قیمتی گسترده‌ای دارند؛ به‌طوری‌که یک نظرسنجی ممکن است از یک سنت تا 50 دلار ارزش‌گذاری شود. این قیمت گذاری براساس نوع سوالات، تعداد آن‌ها، تخصصی بودن آن‌ها و… مشخص می‌شود؛ البته روش‌های دیگری نیز در این سایت وجود دارد که می‌توانید پی پال رایگان کسب نمایید. گزینه‌های دیگر کسب درآمد پی پال رایگان در این وب‌سایت عبارت است از:

  • خواندن ایمیل‌ها
  • دعوت از دوستان برای ورود به سایت یا انجام کارهای مختلف در آن
  • تماشای ویدئوهایی که وجود دارد

دریافت پی پال7) Opizo

درآمد دلاری در این سایت کمی متفاوت از سایت‌های دیگر است. این وب سایت Opizo در زمینه کوتاه کردن لینک فعالیت می‌کند.نحوه کار این سایت به این شکل است که شما با کوتاه کردن لینک هایتان، به ازای هر بازدیدی که از لینک‌هایتان می شود کسب درامد از پی پال خواهید داشت. در واقع شما لینک سایت خود را منتشر می‌کنید اما قبل از نمایش شما تبلیغاتی نمایش داده می‌شود که به کسب درآمد شما منجر خواهد شد. سایت‌های دیگری برای کوتاه کردن لینک (مثل bitly) وجود دارند؛ اما چه بهتر که حتی از کوتاه کردن لینک هم به درامد پی پال بپردازید.

کسب درآمد دلار پی‌پال از روش‌های تخصصی:

فارغ از این هفت مورد که معرفی شد، سایت‌هایی هستند که شما می‌توانید به کمک آن‌ها درآمد دلاری داشته باشید. البته دقت داشته باشید که برای کسب درآمد دلاری در این سایت‌ها لازم است تخصصی در زمینه خاصی داشته باشید. در واقع شما به کمک تخصص خود به درآمد می‌رسید. یکی از آنها ثبت‌نام در سایت‌های فریلنسری مانند Freelancer.com و… است که در واقع شما باید مهارت و تخصصی را در یک زمینه داشته باشید تا حداقل بتوانید شروع به کسب‌ درآمد کنید.

روش دوم هم افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) هست که برای این کار شما نیازمند یک بلاگ یا کانال‌ها و پیج‌های پرطرفداری در شبکه‌های اجتماعی هستید تا بتوانید محصولات فروشگاه‌های آنلاین مثل Amazon  را معرفی کنید. پس از معرفی زمانی که دیگران با لینک شما خریدشان را انجام دهند، شما پورسانت دلاری خود را برای این کار دریافت می‌کنید. مقدار پورسانت شما نیز براساس نوع محصول و قیمتی که دارد متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس

نقد کردن درآمد دلاری پی پال:

بعد از این همه تلاش برای کسب درآمد از طریق روش‌های گوناگون، واجب است که برای تبدیل درآمد خود به ریال، دلار پی پال خود را بفروشید. سفیرپیمنت با توجه به فعالیت تخصصی خود در حوزه پی پال، درآمد شما را با قیمتی بسیار مناسب و نزدیک به قیمت روز نقد می‌کند تا از کسب درآمد دلاری بیشترین استفاده را بکنید؛ البته روش‌های مختلفی برای خرج کردن دلار خود دارید که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب نمایید؛ برای مثال خرید کردن از سایت‌های خارجی به صورت مستقیم با دلار پی پال شاید برایتان بهتر باشد تا اینکه آن را مستقیما نقد کنید. در صورتی هم که نیاز به خرید نداشته باشید، نقد کردن  و تبدیل آن به ریال با کمک سفیرپیمنت کار دشواری نخواهد بود.

در صورتی که شما از کسب درآمد دلاری و یا کسب پی پال رایگان تجربه‌ای دارید، آن را با دیگران در کامنت به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(18)
   
احسان صحرایی کاربر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید من داخل کیف پول هندی paytm میتونم به ایران واریز کنم

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب

    به صورت مستقیم خیر اما از طریق واسط‌ه می‌توانید اقدام بفرمایید.

   
سلطان گیمر کاربر سایت ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

سلام
من خودم تو این زمینه زیاد فعالیت کردم و میتونم بگم ۹۹ درصد بازیا درآمدی به شما نمیدن و بی‌خود و بدون تحقیق برای خرید حساب پی پال برای بازی اقدام نکنید.

   
اسفدیار نوروزی کاربر سایت ۲۳ تیر ۱۴۰۱

سلام ممنون از مقاله خوبتون
سوالی که داشتم اینه که منطقه افتتاح حساب پی پال رو نمیتونیم بعد از افتتاح عوض کنیم.مثلا مالزی افتتاح کردیم الان بزاریم امریکا

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    خیر دوست عزیز. اکانت از هر کشوری که افتتاح بشه امکان تغییر اون وجود نداره.

   
علی مختاری کاربر سایت ۱۵ تیر ۱۴۰۱

سلام من یه حساب پی پال برای بازی و برداشت درامد اون نیاز دارم شما ارائه میدین ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام و عرض ادب
    مجموعه ما میتونه براتون افتتاح اکانت انجام بده اما متاسفانه نمیتونیم حسابهای خود مجموعه رو برای برداشت وجه از اپلیکیشن و بازی در اختیارتون قرار بدیم.

   
علیرضا سهرابی کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
ممنون از مقاله ی مفیدی که قرار دارید
یه سوال داشتم؛ سفیرپیمنت نقد کردن درامد ارزی پی پال را هم انجام میده؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    خواهش می‌کنم و انجام وظیفه می کنیم
    بله، نقد کردن درآمد ارزی پی پال، پرفکت مانی، اسکریل، وب مانی و… از خدمات سفیرپیمنت می باشد

   
احسان کاربر سایت ۲۰ آذر ۱۴۰۰

سلام ببخشید شما می‌دونید که آیا بازی ایی هست که پول پی‌پال بده و بشه توسط شرکت شما نقد بشه؟ اگه جواب بدید متشکرم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    خیلی از این بازی‌ها که لوگو پی پال و… را برای درآمد دارند معتبر نیستند و به همین علت، به آن‌ها پرداخته نشده است
    نقد کردن درآمد ارزی پی پال و سایر ارزها از خدمات سفیرپیمنت هست و در صورت نیاز در خدمت شما هستیم

   
تبارکی کاربر سایت ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

باسلام و خسته نباشید..
در صورتی که بخواهم سایتی راه اندازی کرده و مقاله را بصورت دلار بفروش برسانم نیاز به ایجاد حساب پی پال است؟؟ و بعد برای نقد کردن آن به ريال چه روشی هست آیا این پروسه امکان پذیر بوده؟

   
majid کاربر سایت ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

افتتاح حساب پی پال چطور ممکمه و هزینه اش رو بفرمایید
امنیتش برای مبلغ موجودی بالا ؟
و کلی سوال دیگه

       
    تیم محتوای کاشان‌پی کاربر سایت ۰۱ اسفند ۱۳۹۹

    با عرض سلام و وقت‌بخیر
    به دلیل متفاوت بودن نوع حساب‌های پی پال، لطفا برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس بگیرید.

   
محدثه کاربر سایت ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام
با توجه به شرایط تحریم چطور عضو شیم یا حساب پی پال داشته باشیم
بنده خواستم در سایت inboxdollars عضو شم متاسفانه بلاک شدم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید???

       
    m.aminrezaei کاربر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹

    با سلام و درود
    همونطور که در جریان هستید، پی‎پال یک شرکت آمریکایی هست و با توجه به تحریم‎های موجود امکان افتتاح حساب برای ایرانیان به طور مستقیم وجود ندارد
    بسیاری از سایت‎های خارجی برای کسب درآمد ارزی هم امکان ثبت‎نام با هویت ایرانی رو ندارند
    شما می‎تونید با استفاده از خدمات افتتاح حساب‎های ارزی کاشان‎پی یک حساب پی‎پال وریفای شده با هویت خارجی برای خودتون داشته باشید و درآمد ارزی از این سایت‎ها رو به حساب خودتون منتقل کنید
    موفق و پایدار باشید ?

   
ali کاربر سایت ۲۸ مهر ۱۳۹۹

سلام
شما خودتون هم از این سایت‌ها کسب درامد میکنید؟

       
    Admin کاربر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹

    سلام خدمت شما دوست عزیز
    از همه وب‌سایت‌ها تجربه کسب درآمد نداشتیم؛ ولی از طریق وب‌سایت swagbucks درآمد کسب شده.
    البته بقیه موارد هم بررسی شدن و قابل اعتماد هستند. موفق باشید