فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab

آموزش کسب درامد از Sketchfab

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

آیا شما یک طراح سه بعدی مشتاق هستید که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از کار خود هستید؟ فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab بهترین راه برای انجام این کار است! با Sketchfab، می توانید به راحتی مدل های سه بعدی دیجیتال خود را بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید، به مخاطبان جهانی بفروشید. این مقاله نحوه فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab و مزایای انجام این کار را توضیح می دهد. موضوعاتی مانند ایجاد حساب کاربری، آپلود مدل های سه بعدی، راه اندازی فروشگاه و مدیریت پرداخت ها را پوشش می دهد. علاوه بر این، نکات و منابعی را برای کمک به شما برای شروع و به حداکثر رساندن موفقیت ارائه می دهد. تا پایان این مقاله، تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab را خواهید داشت.

برای اینکه در فروشگاه Sketchfab فروشنده باشید، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. علاوه بر کمیسیون، sketchfab بارگیری رایگان را ارائه می دهد. بسته به کشور شما ممکن است هزینه های PayPal برای فروش شما اعمال شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل‌های فروشنده ما مراجعه کنید، یا برای نگاهی عمیق‌تر به نوع کیفیتی که ما آن را قابل قبول می‌دانیم، فروشگاه ما را مرور کنید. پیوند حساب PayPal خود به Sketchfab به دو صورت تجاری یا شخصی امکان پذیر است. خریدارانی که می‌خواهند با پرداخت مهمان پرداخت کنند، باید PayPal Business را در حساب PayPal خود فعال کرده و یک کارت نقدی/اعتباری داشته باشند. اگر کسب و کار PayPal در منطقه شما در دسترس است، ما به شدت آن را توصیه می کنیم.

 

آیا می توانید مدل های سه بعدی را در Sketchfab بفروشید؟

مدل‌ها، بافت‌ها و/یا انیمیشن‌های شما همگی باید متعلق به کاربر باشند. این کار همانند سایر فروشندگان فروشگاه از استانداردهای صنعتی الگوبرداری شده است. این صفحه از نظر موارد برای فروش و تصویر کوچک، عنوان و توضیحات واضح است. با استفاده از نقشه برداری UV می توان مدل ها را با دقت مدل سازی کرد.

شکی نیست که sketchfab یکی از موفق ترین بازارها برای فروش مدل های سه بعدی است. مهم است به خاطر داشته باشید که اگر تازه شروع کرده اید، استفاده از یک بازار نسبت به استفاده از خود مزایایی دارد. اگر مخاطبان کافی ندارید، بازارها می توانند بستر آزمایشی مناسبی برای ایده های شما باشند.

 

آموزش کسب درامد از Sketchfab

 

آیا می توانید از Sketchfab درآمد کسب کنید؟

بله، شما می توانید از Sketchfab کسب درآمد کنید. این پلتفرم فرصت های کسب درآمد متنوعی را برای سازندگان محتوا ارائه می دهد، از جمله دانلودهای پولی، اشتراک و فروش محصول. دانلودهای پولی به شما امکان می دهند برای دانلود یک مدل سه بعدی از فروشگاه Sketchfab خود هزینه ای دریافت کنید، در حالی که اشتراک ها به مشتریان امکان دسترسی به کل کتابخانه Sketchfab شما را می دهند. همچنین می توانید فروشگاهی برای فروش محصولات بر اساس مدل های سه بعدی خود راه اندازی کنید. با این گزینه های کسب درآمد، Sketchfab تبدیل اشتیاق خود به مدل سازی سه بعدی را به یک تجارت سودآور آسان می کند.
خرید و فروش مدل های سه بعدی، منحصراً در فروشگاه Sketchfab پذیرفته می شود. علاوه بر این، PayPal شارژ خواهد شد، اما این مبلغ بسته به محل زندگی شما متفاوت است. اگر کمپین بازاریابی داریم، ممکن است تخفیف هایی نیز ارائه دهیم. ما از قبل به شما اطلاع خواهیم داد و به شما زمان زیادی برای برنامه ریزی بازاریابی خود می دهیم. در تنظیمات حساب شما، ممکن است پیامی درباره انتظار برای تأیید اعتبار PayPal ظاهر شود. معمولاً حدود یک دقیقه طول می کشد، اما ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد. پس از اتمام موفقیت آمیز فروش مدل، پی پال برای شما یک اعلان ایمیل ارسال می کند. هنگام خرید یا فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab، فقط دلار آمریکا پذیرفته می شود.

 

برای فروشنده شدن اقدام کنید

 

برای فروشنده شدن اقدام کنید

کار با کیفیت و قیمت منصفانه برای موفقیت فروشندگان و فروشگاه Sketchfab به عنوان یک کل بسیار مهم است. برای تبدیل شدن به یک فروشنده، نمونه کار شما را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا معیارهای زیر را دارد یا خیر: مطمئن شوید نمونه کارها Sketchfab شما نماینده کار شما باشد. همه مدل‌ها، بافت‌ها و/یا انیمیشن‌ها باید دارایی اصلی شما باشند. کار با استانداردهای صنعتی قابل قبول مطابق با سایر فروشندگان در فروشگاه مدل سازی شده است. ریز عکسها، عناوین و توضیحات به طور دقیق اقلام برای فروش را منعکس می کنند. وقتی از UV ها استفاده می شود، مدل ها با دقت UV نقشه برداری می شوند. توپولوژی تمیز استفاده شده است. بافت ها (در صورت استفاده) و مواد بهینه و کارآمد هستند. مدل هایی که به طور خاص برای چاپ سه بعدی فروخته می شوند ضد آب هستند و به درستی ساخته شده اند.

اگر کمتر از 5 مدل در کارنامه Sketchfab خود دارید، لطفاً URL جایگزینی که بیانگر نمونه کارهای شما است را ارائه دهد. همچنین لطفاً توجه داشته باشید که ما بارگذاری‌های پیش‌نویس را بررسی می‌کنیم تا برای انتشار مدل‌های بیشتر مجبور نباشید به حساب پولی ارتقا دهید. تا زمانی که آن‌ها را منتشر نکنید، جزو اعتبارات آپلود فقط برای مشاهده شما محسوب نمی‌شوند. برای جزئیات بیشتر به دستورالعمل‌های فروشنده ما مراجعه کنید، یا فروشگاه ما را مرور کنید تا از نوع کیفیتی که ما آن را قابل قبول می‌دانیم مطلع شوید. برای فروشنده شدن در فروشگاه Sketchfab باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.

 

حساب پی پال خود را پیوند دهید

 

حساب پی پال خود را پیوند دهید

هنگامی که درخواست دادید و تیم فروشگاه ما شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تأیید کرد، باید حساب PayPal خود را به حساب Sketchfab خود پیوند دهید. (ما امیدواریم خدمات پرداخت جایگزین را در آینده ارائه دهیم.) می‌توانید حساب PayPal خود را در تنظیمات حسابتان متصل کنید. کمیسیون Sketchfab 12٪ است. بسته به کشور شما، فروش شما نیز مشمول هزینه های PayPal است. در دریافت پول با Sketchfab بیشتر بیاموزید.

 

انتخاب نوع پی پال

دو راه برای اتصال حساب PayPal به Sketchfab وجود دارد: تجاری یا شخصی. کسب و کار پی پال هنگام اتصال PayPal خود از تنظیمات حساب خود، متوجه خواهید شد که یک حساب تجاری PayPal در دسترس است. این یک ارتقاء رایگان PayPal بدون هزینه اضافی است. ما به شدت توصیه می کنیم که PayPal Business را اگر برای کشور شما در دسترس است انتخاب کنید. فروشندگان باید PayPal Business را فعال کنند تا به خریداران Sketchfab گزینه پرداخت با استفاده از گزینه تسویه حساب مهمان و کارت بدهی/اعتباری خود را ارائه دهند. می‌توانید از این نوع حساب به‌عنوان یک فرد به‌جای کسب‌وکار ثبت‌شده نیز استفاده کنید. ما تنظیمات زیر را توصیه می‌کنیم – “انفرادی”، “سرگرمی و رسانه”، “رسانه دیجیتال، کتاب، فیلم، موسیقی” – این دیگر نیازی به سوابق تجاری، اطلاعات مالیات بر ارزش افزوده و غیره ندارد.

اطمینان حاصل کنید که در طول فرآیند پیوند، هر دو کادر را علامت بزنید، با توافقنامه کاربری PayPal موافقت می کنید و همچنین مجوزهای مناسب را به Sketchfab می دهید. برای موفقیت آمیز بودن اتصال پی پال لازم است.

پی پال شخصی اگر می‌خواهید با استفاده از گزینه شخصی بفروشید، پس از کلیک روی دکمه «پیوند» در زیر تنظیمات حساب، گزینه «فروشنده اتفاقی» را علامت بزنید. مراحل نهایی برای اتصال ممکن است پس از اتصال حساب PayPal خود، “در انتظار تایید پی پال” را در تنظیمات حساب خود مشاهده کنید. پس از مدت کوتاهی (از چند دقیقه تا بیش از یک ساعت) باید ایمیلی از Sketchfab دریافت کنید و تأیید می‌کند که حساب PayPal Business شما تأیید و پیوند شده است. هنگامی که به عنوان فروشنده Sketchfab پذیرفته شدید و حساب PayPal شما با موفقیت پیوند داده شد، وقت آن است که فروشگاه خود را راه اندازی کنید!

 

 

به حداکثر رساندن درآمد سازنده در Sketchfab

 

به حداکثر رساندن درآمد سازنده در Sketchfab

با استفاده از Sketchfab، یک پلت فرم هیجان انگیز برای سازندگان مدل های سه بعدی، می توانید از مدل ها و محتوای سه بعدی خود درآمد کسب کنید. خریدارانی که می خواهند مدل ها و محتوای سه بعدی را خریداری کنند می توانند علاوه بر این از آن استفاده کنند. هنگامی که یک مدل از داخل ایالات متحده فروخته می شود، برای مثال، Sketchfab%27s کمیسیون%27s 12% از کل فروش خواهد بود، در حالی که خریدار%27s کمیسیون% علاوه بر این، خرید را می توان از طریق PayPal انجام داد که 7.2 دریافت می کند. درصد درآمد حاصل از فروش با وجود این، در حالی که Sketchfab یک پلت فرم فوق العاده برای فروش مدل های سه بعدی است، خریداران نمی توانند آنها را دوباره بفروشند. در این مورد، مدل‌ها را به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌فروشیم. در نتیجه، خریدار نمی تواند یک مدل سه بعدی را به صورت یک NFT به طور کامل توزیع کند و نه می تواند یک تصویر دو بعدی را به عنوان یک NFT به طور کامل توزیع کند. در نتیجه این محدودیت، سازندگان باید به طور عادلانه غرامت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: پرداخت در سایت های خارجی

جمع‌بندی

Sketchfab یک راه عالی برای کسب درآمد از مدل های سه بعدی و سایر محتوای دیجیتال شما است. با سیستم پرداخت ساده و ایمن این پلتفرم، می‌توانید به راحتی یک فروشگاه راه‌اندازی کنید و شروع به فروش مدل‌ها یا سایر دارایی‌های دیجیتال خود کنید. همچنین می‌توانید یک سرویس اشتراک راه‌اندازی کنید تا به محتوای خود دسترسی داشته باشید و درآمدی مکرر داشته باشید. علاوه بر این، می توانید از تجزیه و تحلیل داخلی Sketchfab برای ردیابی و بهینه سازی عملکرد فروشگاه خود استفاده کنید. چه یک هنرمند سه بعدی با تجربه باشید و چه تازه شروع کرده اید، Sketchfab یک پلتفرم عالی برای کسب درآمد با خلاقیت های سه بعدی شما است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
احمدرضا جهانی مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

همه مدل‌هاش پولین؟ رایگان هم میشه ازش دانلود کرد؟ یا نه؟