معرفی و آموزش کار با سایت preply

معرفی و آموزش کار با سایت preply

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

آموزش مجازی به ابزاری مناسب، مؤثر و محبوب برای استادان و گرد آوران اطلاعات تبدیل شده است. اگر می‌خواهید یک زبان جدید در خانه یاد بگیرید یا با به اشتراک گذاشتن مهارت زبان خود درآمد بیشتر کسب کنید می‌توانید از وب ‌سایت prepyl استفاده نمایید. این پلتفرم یک کلاس زبان آنلاین است که معلمان و زبان‌آموزان با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. برخلاف اکثر وب سایت های آموزش زبان، این پلتفرم از ابتدا با یک مکالمه شروع می شود. Prepyl به اغلب سؤالات مشتریان در کمتر از 30 دقیقه پاسخ می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آموزش کار با سایت prepyl بپردازیم.

 

وب‌ سایت preplay چیست

 

وب‌ سایت preplay چیست؟

این پلتفرم یک کلاس آنلاین مجازی است که زبان‌آموزان و معلمان با یکدیگر به صورت تک به تک ارتباط برقرار می‌کنند. شما می‌توانید در این وب ‌سایت استاد موردنظر خود را انتخاب کنید. هدف از تأسیس سایت preply پیداکردن معلمانی است که بتوانند در بهبود مهارت زبانی به شما کمک کنند.

 

کار با preply چگونه است

 

کار با preply چگونه است؟

مراحل کار با این سرویس آسان است: این پلتفرم یک برنامه مطالعاتی دقیق متناسب با نیازهای زبان آموزان ارائه می‌دهد، که این امر باعث نزدیک شدن ارتباط بین دانش آموزان و مربیان خصوصی می‌شود. مهم‌ترین قسمت یادگیری یک زبان جدید صبحت کردن است که روی آن تمرکز خواهیم کرد. برخلاف اکثر سرویس ها آموزش زبان این وب سایت از همان روز اول روی تقویت مکالمه تمرین می‌کنند؛ زیرا مؤثرترین راه برای مشاهده پیشرفت واقعی می‌باشد. معلم خصوصی می‌تواند یک برنامه یادگیری متناسب، با نیازها و اهداف شما ایجاد کند. علاوه بر دروس زبان به‌ صورت انفرادی، preply کلاس‌های زبان را برای دانش‌آموزان مدرسه، کالج و دانشگاه عرضه می‌کند. در حال حاضر این سایت می‌تواند در زمینه‌های آیلتس، تافل یا هر زبان دیگر به شما کمک کنند.

 

آموزش ثبت نام در سایت preply

 

ثبت نام در سایت preply

 

لازم به ذکر است آموزش کار با preply بسیار ساده است و نیاز به بررسی مورد خاصی نخواهد داشت. ابتدا وارد سایت preypal.com شوید و مراحل زیر را دنبال نمایید:
نحوه ثبت نام به عنوان مربی:
برای ایجاد حساب کاربری به عنوان معلم باید یک صفحه با اطلاعات اولیه شخصی و یک رزومه با جزئیات سوابق و تجربیات خود ایجاد کنید. طول متن معرفی کامل خود و اضافه‌ کردن مدارک تحصیلی و شغلی به عهده شماست. می‌تواند از چند جمله تا چند پاراگراف متفاوت باشد. همچنین باید یک شناسه عکس برای تأیید هویت خود و یک ویدئوی کوتاه مقدماتی که مهارت‌های زبانی شما را نشان می‌دهد بارگذاری کنید. یکی از اعضای تیم Preply ظرف پنج روز کاری به شما اطلاع می‌دهد که آیا نمایه شما پذیرفته شده است یا خیر . پس از تأیید، نمایه شما بلافاصله در دسترس خوانندگان قرار می‌گیرد.

 

روش ثبت نام دانشجویان در prepal:

ثبت نام به عنوان زبان‌آموز با Preply سریع، آسان و کاملاً رایگان است. دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از فیس‌بوک، گوگل یا آدرس ایمیل ثبت نام کنند. برای ثبت نام باید نام، ایمیل، رمز عبور و شماره تلفن خود را وارد کنید تا حساب کاربری شما در عرض چند ثانیه ایجاد شود. پس از ایجاد حساب کاربری، می‌توانید منطقه خود را در قسمت تنظیمات انتخاب نمایید. باید مطمئن شوید مربی که انتخاب کردید نزدیک محل زندگی شما باشد.

 

ویژگی‌های سایت preply

 

ویژگی‌های سایت preply

 

کلاس مجازی Preply فضایی راحت و با کاربری آسان است که ارتباط بین معلمان و دانش‌آموزان را تسهیل می‌کند. همه کلاس‌ها از طریق چت تصویری انجام می‌شود و معلمان می‌توانند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند و حتی بعد از هر جلسه تکالیف خود را تعیین کنند. دانش‌آموزان همچنین به صفحه سؤالات Preply دسترسی دارند که در آن می‌توانید سؤالات رایگان در مورد موضوع خود ارسال کنید. بیش از 8000 معلم فعال در سایت وجود دارد و طبق گفته Preply، 80 درصد سؤالات در عرض 30 دقیقه پاسخ داده می‌شود. اگر سؤالات متداول دارید، می‌توانید از صفحه پرسش‌های متداول ما نیز دیدن کنید که پاسخ‌های عالی از معلمان مجرب دارد. و آموزش کار با سایت preply برای کاربران بسیار اسان و سریع می‌باشد.

 

مزایای وب‌سایت Preply

 

مزایای Preply برای اکثر دوره‌های آنلاین یکسان است و معمولاً به شرح زیر تقسیم می‌شود:

  1. هزینه پایین برخی از معلمان
    یکی از مزیت‌های داشتن معلم آنلاین این است که می‌توانید معلمی متناسب با بودجه خود پیدا کنید. گاهی اوقات بهتر است برای تحصیل بهتر هزینه بیشتری پرداخت کنید. برخی از معلمان برای شروع کار، قیمت‌های پایینی می‌گیرند، بنابراین بهتر است دروس را از یک معلم جدید رزرو کنید تا ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر.
  2. بهترین معلم خود را پیدا کنید
    برخی از بهترین معلمان جهان به ‌صورت آنلاین در Preply تدریس می‌کنند. اگر فقط می‌خواهید در منطقه خود آموزش ببینید ممکن است پیداکردن معلمی که به زبان محلی شما صحبت می‌کند دشوار باشد. اکنون با استفاده از اینترنت می‌توانید با معلمان در سراسر جهان چت کنید
  3. فرصت مطالعه در منزل
    رفتن به آموزشگاه زبان می‌تواند هزینه‌برو گران باشد. شما می‌توانید در خانه بنشنید و در محیط آرام و امن زبان یاد بگیرید.
  4. داشتن استادان خصوصی
    اگر با معلم خصوصی خود به صورت تک به تک کلاس داشته باشید، سریع‌تر پیشرفت خواهید کرد. زمانی که در مدرسه هستید مربی برای همه ‌دانش آموزان وقت می‌گذارد؛ اما یادگیری آنلاین کاملاً خصوصی است. وقتی که زبان انگلیسی به صورت آنلاین آموزش می بنید، این فرصت را دارید که مهارت شنیداری و گفتاری خود را بهبود ببخشید.

بیشتر بخوانید: پرداخت در سایت های خارجی

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی و آموزش کار با سایت preply پرداختیم. Preply یک پلتفرم یادگیری راحت و در دسترس برای کسانی است که می‌خواهند یک زبان جدید یاد بگیرند یا مهارت‌های موجود خود را به اشتراک بگذارند. با این پلتفرم می‌توانید در خانه بنشینید و شروع یادگیری زبان کنید. فقط مهم است که یک معلم و بودجه‌ای را انتخاب کنید تا از زمان یادگیری خود حداکثر استفاده را ببرید. به‌طورکلی، این وب‌سایت یک راه عالی برای کسب درآمد برای معلمان و کسب مهارت برای دانش‌آموزان است. این سایت بخشی از درآمد مربیان را به عنوان پورسانت دریافت می‌کند. سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی پرداخت شما را در سایت preply انجام می‌دهد. ما با هدف ارائه بهترین‌ها در خدمت شما هستیم. با ثبت نظر، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *