معرفی سایت های خبری ارز دیجیتال

معرفی بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال

آخرین بروز رسانی:  ۳ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  14 دقیقه

متأسفانه، دسته‌بندی اطلاعات و پیدا کردن منابع قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال دشوار است. سایت های خبری ارزهای دیجیتال مناسب می‌توانند افراد را از سردرگمی نجات دهند و آن‌ها را به سرمایه‌گذار موفق‌تری تبدیل کنند. در این راهنما، ما بهترین منابع خبری ارز دیجیتال را در سال 2023 تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. چه تازه‌وارد اکوسیستم ارز دیجیتال باشید و چه یک کهنه‌کار رمزارز، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

 

دلیل اهمیت سایت های خبری ارز دیجیتال

 

چرا سایت های خبری ارز دیجیتال مفیدند؟

سایت های خبری ارزهای دیجیتال شما را از اخبار مهمی که می‌تواند سبد ارزهای دیجیتال را وارونه کند، آگاه می‌کنند. کریپتو پرخطرترین دارایی و پر از ریسک است؛ با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توانید در مدت کوتاهی میلیونر یا یک شبه ورشکست شوید. شما می‌توانید هزار درصد بازده داشته باشید یا سقوط پایدار کوین را مشاهده کنید. این موضوع باعث می‌شود که اصطلاح غیرممکن در دنیای مرموز ارز دیجیتال معنا نداشته باشد.

 

سایت های خبری ارز دیجیتال خارجی

 

بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال خارجی

در حالی که به همه ما توصیه می‌شود در مورد کریپتو احتیاط کنیم، این سایت ‌های خبری ارزهای دیجیتال هستند که در واقع اطلاعات حیاتی را ارائه و به ما کمک می‌کنند در زمان‌های مناسب حرکات درست را انجام دهیم.

 

  • معرفی Cointelegraph یکی از سایت های خبری ارز دیجیتال

کوین تلگراف از سال 2013 یک نهاد مستقل در حوزه کریپتو و یکی از سایت های خبری ارز دیجیتال بوده است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، بخش عمده سایت در مورد ارزهای رمزنگاری شده است، اما به طور کلی هر چیزی را که تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر دنیای کریپتو دارد، پوشش می‌دهد. کوین تلگراف همچنین Markets Pro را به معامله‌گران حرفه‌ای ارائه می‌دهد تا اخبار عملی را در زمان واقعی دریافت کنند. این ویژگی آن را فراتر از سایت های خبری ارز دیجیتال قرار می‌دهد.
علاوه بر انگلیسی، Cointelegraph به بسیاری از زبان‌ها در سراسر جهان از جمله ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی، برزیلی و … ارائه می‌شود. در این سایت شما به راحتی بخش‌هایی را خواهید یافت که سیاست‌های جهانی ارزهای دیجیتال، اخبار برتر مرتبط با سکه‌ها، نظرات کارشناسان و شاخص‌های قیمت را نشان می‌دهند. علاوه بر این، این پلتفرم میزبان گروهی است که افراد مبتدی و عادی را برای بیت کوین، اتریوم، دیفای، متاورس و رمزگشایی اصطلاحات رمزنگاری شده راهنمایی می‌کنند. در نهایت، شما امکان استفاده از کانال عالی YouTube آنها را دارید.

 

  • Coingape

Coingape یک پلتفرم خبری رمزنگاری چند زبانه است که می‌توانید آن را برای به‌روزرسانی‌های اخیر بازار بررسی کنید. رابط کاربری این سایت تمیز است و شما بلافاصله بخش‌های جداگانه‌ای را برای خدمت به روح رمزنگاری خود پیدا می‌کنید.
Coingape یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال است که ارزهای دیجیتال برتر، Defi، ان اف تی و داستان‌های رمزنگاری را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، بخش مبادلات ارزهای دیجیتال، برنامه‌های کاربردی و… را بررسی و بینش‌های حیاتی را برای سرمایه‌گذاران جدید ارائه می‌کند. با این حال، تجزیه و تحلیل قیمت، بزرگترین جذابیت قبل از شرط‌بندی روی هر ارز دیجیتال است. به طور کلی، Coingape مقدار مناسبی از اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

  • معرفی CoinDesk به عنوان یکی از سایت های خبری ارز دیجیتال

از سال 2013، CoinDesk یکی از معدود سایت های خبری ارزهای دیجیتال معروفی بود که به طور انحصاری web 3 و رمزارز را ارائه می‌کرد. شما نه تنها مقالاتی در مورد آنچه در بازار کریپتو می‌گذرد، دریافت می‌کنید، بلکه به پادکست‌ها و CoinDeskTV دسترسی دارید تا مستقیماً اخبار را از کارشناسان رمزنگاری در سراسر جهان دریافت کنید. علاوه بر این، می توانید نمودارهای قیمت را دنبال و در وبینارها و رویدادهای زنده که توسط CoinDesk سازماندهی شده است، شرکت کنید.

 

  • CryptoDaily

CryptoDaily یکی دیگر از سایت های خبری ارزهای دیجیتال مشهور است که به طور خستگی‌ناپذیری برای ارائه آخرین اطلاعات ارز دیجیتال به افراد کار می‌کند. علاوه بر اخبار کریپتو، این وب سایت دارای بخش تجزیه و تحلیل معاملات برای کمک به تصمیم‌گیری در سرمایه گذاری است. CyptoDaily همچنین در حال راه‌اندازی تلویزیون رمزنگاری زنده خود برای ارائه به‌روزرسانی‌های شبانه‌روزی است.

 

سایت های خبری ارز دیجیتال خارجی

 

  • U.Today یکی از مشهورترین سایت های خبری ارز دیجیتال

U.Today یک سازمان رسانه‌ای جهانی است که در سال 2017 تأسیس شد و وقف ایجاد تفاوت برای افراد در عصر جدید فناوری و آماده‌سازی آن‌ها برای آینده است.
ماموریت U.Today به عنوان یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال، خدمت به جامعه در حال توسعه، کارشناسان و تازه‌واردان است. آن‌ها با اطلاع‌رسانی، آموزش، همکاری و حمایت از شیوه‌های بهتر، تأثیر مثبتی بر همه می‌گذارند. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر می‌توانند مقالات U.Today را از سرتاسر جهان فوراً هر روز بررسی کنند.

 

  • CoinMarketCap

اگرچه CoinMarketCap بیشتر برای فهرست کردن ارزهای دیجیتال و صرافی‌ها شناخته شده است، اما CoinMarketCap بخش خبری مناسبی دارد که تازه و وحشی بودن جهان کریپتو را پوشش می‌دهد. شهرت کامل این پلتفرم آن را به یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال معتبر تبدیل می‌کند. علاوه بر این، CoinMarketCap یک پلتفرم یادگیری برای مبتدیان دارد؛ این پلتفرم دارای تجزیه و تحلیل معاملات، تحقیقات کریپتو و مقالاتی است که در مورد فناوری رمزنگاری عمیق توضیح می‌دهند و آن را به یک مرکز اطلاعات رمزنگاری همه‌جانبه تبدیل می‌کند.

 

  • معرفی DailyCoin یکی از جامع‌ترین سایت های خبری ارز دیجیتال

DailyCoin شامل تیمی از معتقدان به پایداری درازمدت ارز دیجیتال است. اما در اصل، DailyCoin فقط در مورد کریپتو نیست بلکه فین تک و امنیت سایبری را نیز شامل می‌شود.
این رسانه دارای بخش جداگانه‌ای است که آخرین اخبار مربوط به هک کریپتو را نشان می‌دهد. به طور مشابه، بهترین چیز در مورد DailyCoins، به جز محتوای درجه یک، تقسیم‌بندی عالی موضوعات آن است. شما بخش‌های خاصی دارید که بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین و … را پوشش می‌دهد. جالب اینجاست که یک برگه مخصوص وجود دارد که قوانین و اخبار مربوط به رمزارزهای خاص مکان را پوشش می‌دهد. در نهایت، DailyCoin به عنوان یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال معاملات کریپتو و NFTها را کنار نمی‌گذارد و بسته کاملی از دنیای کریپتو را در بر می‌گیرد.

 

  • NewsBTC

NewsBTC نزدیک به یک دهه تجربه کار در حوزه اخبار کریپتو دارد. این پلتفرم اخبار و دوره‌های معاملات ارزهای دیجیتال، تجزیه و تحلیل قیمت، بخش‌های اختصاصی چند کوین برتر و… را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، NewsBTC پیچ‌وتاب‌های مهمی را در صنعت کریپتو گزارش می‌کند. به طور کلی، این پلتفرم اطلاعات ارز دیجیتال و مطالب خواندنی جالب در این خصوص را به شما ارائه می‌دهد.

 

 

  • Cryptonews

Cryptonews با مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها، راهنماهای مبتدی و ابزارهای معاملاتی، تجربه ارز دیجیتال مفیدی را ارائه می‌دهد. تمامی محتواهای این سایت به خوبی و بدون درهم ریختگی از هم جدا شده است. شما به یک بخش اختصاصی به صنعت کریپتو و یک بخش ردیاب قیمت دسترسی دارید که خرید و فروش سکه‌های برتر را از صرافی‌های متعدد ارائه می‌دهد. در نهایت، این سایت جز سایت های خبری ارزهای دیجیتال است که همه چیز را در برمی‌گیرد.

 

  • Decrypt

این سایت در سال 2018 تاسیس شد و یکی از معتبرترین منابع اخبار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. Decrypt دارای ویژگی‌های جدید اخبار ارزهای دیجیتال، دوره‌های آموزشی برای مبتدیان و اطلاعات تکمیلی و عمیق در مورد برخی از بزرگ‌ترین موضوعات در ارزهای دیجیتال است.

 

  • Bankless

Bankless یک خبرنامه و پادکست است که توسط رایان شان آدامز و دیوید هافمن تأسیس شده است. این رسانه محتوایی را منتشر می‌کند که برای کمک به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال طراحی شده است. Bankless در درجه اول برنامه‌های DeFi را در اکوسیستم اتریوم پوشش می‌دهد.

 

  • BeInCrypto

BeInCrypto دارای ویژگی‌های اخبار ارز دیجیتال، بررسی‌های متمرکز بر کریپتو و تجزیه و تحلیل فنی ارزهای دیجیتال مختلف است. این سایت همچنین دارای یک تابلوی لیست مشاغل است که موقعیت های باز در اکوسیستم ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند.

 

اطلاع از اخبار به روز ارز دیجیتال در سایت های خارجی

 

  • Block

سایت Block به عنوان یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال دارای اخبار جدید کریپتو و گزارش‌های تحقیقاتی کامل است. این سایت حتی موضوعات مهمی مانند سرمایه مخاطره‌آمیز کریپتو، بازی کریپتو و متاورس را پوشش می‌دهد.

 

  • Bitcoin Magazine

مجله بیت کوین در سال 2012 برای به اشتراک گذاشتن اخبار و نظرات کارشناسان در مورد بیت کوین تاسیس شد. برخلاف سایر رسانه‌های این لیست، مجله بیت کوین همچنان بر بیت کوین متمرکز است و اخبار مربوط به سایر ارزهای دیجیتال را منتشر نمی‌کند.

 

  • Blockworks

Blockworks دارای اخبار فوری در مورد اکوسیستم کریپتو، وبینارها در مورد موضوعات مرتبط با ارز دیجیتال و شبکه‌ای از پادکست‌های مرتبط است.

 

  • Coin Bureau Coin Bureau یکی از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال

یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال، پادکست و کانال یوتیوب است که جهت ارائه محتوای آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال برای مبتدیان طراحی شده است. خروجی این سیستم محتوایی مجموعه‌ای از موضوعات مختلف است؛ از بررسی صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال گرفته تا تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال مختلف!

 

  • The Defiant

یک خبرنامه و پادکست است که توسط کامیلا روسو، روزنامه‌نگار مالی بلومبرگ تأسیس شد. این خروجی در درجه اول بر روی برنامه‌های کاربردی DeFi، محتوای طولانی، از جمله مصاحبه با ذهن‌های برتر در DeFi و تجزیه و تحلیل پروتکل‌های مختلف DeFi تمرکز دارد.

 

  • Reddit

Reddit دارای چندین subreddit مناسب برای ارز دیجیتال است که در آن کاربران می‌توانند اخبار را به اشتراک بگذارند و در مورد موضوعات مرتبط در اکوسیستم کریپتو بحث کنند.

 

مهم ترین سایت های ایرانی اطلاع رسانی در خصوص ارز دیجیتال

 

بهترین سایت ارز دیجیتال ایرانی

بازار ارزهای دیجیتال به اندازه سایر بازارهای مالی در جهان قدمت ندارد اما یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی در جهان است. انجام فرایندهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این بازار کار چندان سختی نیست اما به دلیل ریسک بالای این بازار باید با اطلاعات و آمادگی کامل وارد این اکوسیستم خرید و فروش ارزهای دیجیتال شوید.
در بالا، سایت های خبری ارزهای دیجیتال معتبر جهانی را به شما معرفی کردیم؛ مرحله بعدی برای ورود به این حوزه، انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب است. برای افراد ایرانی محدودیت‌هایی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد به همین دلیل در ادامه چند مورد از بهترین سایت ارز دیجیتال ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

  • Arzdigital یکی از سایت های خبری ارز دیجیتال

سایت ارز دیجیتال فعالیت خود را از سال 96 به عنوان یک سایت تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرد. هدف این تیم آشنایی مردم با رمزارز، بلاک چین، بیت کوین و سایر فناوری‌ها و اطلاعات نوظهور است که عموم مردم آشنایی چندانی با آن‌ها ندارند. این سایت به عنوان یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال علاوه بر انتشار اخبار این حوزه، مفاهیم ابتدایی این حوزه و روش‌های تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال را نیز آموزش می‌دهد. علاوه بر موارد فوق، شما می‌توانید در سایت Arzdigital از سیستم رصد نرخ ارز و قیمت ارز دیجیتال نیز بهره ببرید.

 

  • Ramzarz.news

رمز ارز نیوز یکی از سایت های خبری ارزهای دیجیتال ایرانی است که در کنار اخبار این حوزه تلاش می‌کند تا با انتشار مقالات و ویدیوهای آموزشی دانش کاربران ایرانی را برای استخراج و خرید و فروش ارز دیجیتال بالا ببرد و مخاطرات این بازار را به آن‌ها یادآوری کند. بازار ارزهای دیجتال یک بازار رقابتی و پر از ریسک است که همین موضوع باعث می‌شود تا افراد موفق فعال در این حوزه دائما دانش خود را ارتقا دهند.

 

cryptocurrency اطلاعیه های مهم

 

  • Mihanblockchain

میهن بلاک چین یکی دیگر از سایت های خبری ارز دیجتال است که در کنار انتشار اخبار یک منبع تحلیلی و آموزشی نیز است. فعالیت این وب سایت در حوزه بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگر و بلاکچین است.

 

  • Wallex

سایت والکس یا شرکت خلق ثروت سرزمین پارسه را جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران اداره می‌کنند. اعضای تیم والکس در زمینه‌های مالی، مدیریت و برنامه‌نویسی تخصص دارند و در زمینه خرید فروش ارزهای دیجیتال فعال هستند، همین موضوع باعث می‌شود تا از نزدیک با مشکلات ایرانیان برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشند. اعضای والکس با مشاهده این مشکلات که شامل کلاهبردارانان داخلی و عدم وجود یک پلتفرم حرفه‌ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران است، تصمیم گرفتند تا وارد فعالیت در این حوزه شوند و یک پلتفرم ایمن و آسان برای خرید فروش ارزهای دیجیتال را ارائه دهند.

 

  • Zoomarz

زوم ارز یک سایت ایرانی از مجموعه سایت های خبری ارز دیجیتال است که یک پایگاه جامع آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین به شمار می‌رود. هدف این مجموعه افزایش دانش فعالین این حوزه در ایران است.

 

 

  • Eghtesadnews

اقتصاد نیوز یکی از معتبرترین سایت‌های خبری ایرانی است. فعالیت این وب سایت فقط به حوزه ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود و شما می‌توانید اخبار کاملی از بورس طلا، ارز، مسکن و… را در این سایت مشاهده کنید.

 

  • Mihansignal یکی از معتبرترین سایت های خبری ارز دیجیتال

برای بسیاری از افراد و معامله‌گران در حوزه ارز دیجیتال، امکان مانیتور کردن و رصد بازار به صورت مداوم ممکن نیست. میهن سیگنال با هدف رفع این مشکل به صورت رایگان برای کاربران فارسی‌زبان مشغول به فعالیت است و به صورت مرتب اخبار و تحلیل‌های روزانه این بازار را منتشر می‌کند.

 

معرفی سایت خبری ایرانی حوزه cryptocurrency

 

  • Alirezamehrabi

سایت علیرضا محرابی یکی دیگر از سایت های خبری ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خودش را از سال 96 شروع کرده و در حوزه ارزهای دیجیتال فعال است.

 

  • Arztoday

ارزتودی با هدف ارائه اطلاعات آموزشی و تحلیلی دقیق و جامع در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت است.

 

  • BingX

این صرافی به شما قابلیت انجام معاملات فیوچرز ارز دیجیتال را می‌دهد و شما می‌توانید بیشتر از موجودیتان معامله باز کنید تا بعد از رسیدن موجودی به حدنصاب انجام شوند. یکی از ویژگی‌هایی که این سایت را از بقیه متمایز می‌کند، قابلیت اتصال آن به tradingview است. این صرافی ارز دیجیتال در کشور سنگاپور ثبت شده است و در سال‌های 2021 و 2022 به عنوان برترین صرافی ارز دیجیتال شناخته شده است. یکی از ویژگی‌های این سایت امکان انجام معاملات با دلار مجازی است و با استفاده از این ویژگی سایت های خبری ارز دیجیتال شما می‌توانید به معامله‌گری این حوزه مسلط شوید.

سوالات متداول؛ سایت های خبری ارز دیجیتال

بله کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از حواله‌های بانکی یا بانک اکانت‌ها ارز دیجیتال خریداری کنند.
پس از اعمال تحریم‌های جدید در سال 2018، بایننس ارائه خدمات به کاربران ایرانی را متوقف کرد.
کیف پول Guarda با در اختیار داشتن بیش از 50 بلاک‌چین اصلی و بالغ بر 400 هزار دارایی به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند.
نمی‌توان یک سایت را برای دریافت و بررسی اخبار ارز دیجیتال انتخاب کرد. بهتر است تحلیل با ترکیبی از چند سایت مختلف اشراف خود به بازار را بیشتر کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *