کش اپ بیت کوین

کش اپ و بیت کوین (Cash App and Bit Coin)

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

این مطلب، راهنمای گام‌به‌گام استفاده از کش اپ بیت کوین است. کش اپ، یک اپلیکیشن مالی چند منظوره است که قابلیت‌های مختلفی از جمله انتقال پول، گزینه‌های سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. پلتفرم فوق که به عنوان یک ابزار مالی جامع خدمت می‌کند، ظرفیت انجام معاملات، سرمایه‌گذاری در سهام و کشف ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Cash App یک سرویس پرداخت موبایلی همتا به همتا (P2P) است که خدمات ارزش ذخیره‌شده مشابه حساب‌های سپرده را ارائه می‌دهد. این پلتفرم نوآورانه کاربران را قادر می‌سازد تا به خدمات مالی بدون پرداخت هزینه‌های استانداردی که بانک‌های سنتی دارد، دسترسی داشته باشند.

مدیریت ارز دیجیتال در کش اپ از سال 2018 آغاز شد و درها را به روی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال محدود به بیت کوین باز کرد. از سال 2023، کاربران Cash App می‌توانند به راحتی تراکنش‌های بیت‌کوین خود را برای ساده‌سازی گزارش‌های مالیاتی با استفاده از ادغام TaxBit کنترل و فرآیند محاسبه مالیات برای دارایی‌های BTC را ساده‌تر کنند.

 

خرید بیت کوین با استفاده از اپلیکیشن کش اپ

 

خرید بیت کوین در کش اپ

قبل از شروع فرآیند خرید بیت کوین با cash.app، انجام چند مرحله اولیه ضروری است. ابتدا کش اپ را نصب و یک حساب کاربری ایجاد می‌کنیم. در مرحله بعدی برای استفاده از بیت کوین در کش اپ، حساب کاربری خود را به یک حساب جاری یا بانکی لینک دهید.
پس از ایجاد این لینک، خرید بیت کوین، امکان‌پذیر خواهد بود؛ البته ممکن است برای فعال کردن ویژگی‌های سرمایه‌گذاری، از جمله خرید bitcoin با cashapp، تأیید امنیتی بیشتری لازم باشد.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که کش اپ فقط تراکنش‌های بیت کوین را فعال می‌کند و موجودی های سرمایه‌گذاری آن توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و طرح جبران خدمات مالی (FSCS)، بیمه شده، نیست. با این حال، شرکت حمایت از سرمایه‌گذاران اوراق بهادار (SIPC) دارای پوشش محدودی از مانده‌های سرمایه‌گذاری فیات است. همانطور که برای استفاده از کش اپ بیت کوین آماده می‌شوید، این پیش‌نیازهای اساسی را برای یک فرآیند تراکنش بدون دردسر به خاطر بسپارید.

 

 

مراحل خرید bitcoin با کش اپ

  • Cash App را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که حساب Cash App شما دارای وجوه کافی است.
  • می‌توانید با استفاده از کردیت کارت مرتبط یا دریافت سپرده مستقیم، به حساب خود پول اضافه کنید.

 

مراحل خرید بیت کوین

 

  • روی بخش “Investing” واقع در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • به دنبال گزینه “Buy Bitcoin” بگردید و برای ادامه روی آن ضربه بزنید.
  • مقدار بیت کوینی را که می خواهید بخرید وارد کنید.
  • پین خود را وارد نمایید و جزئیات تراکنش، از جمله قیمت فعلی بیت کوین و هرگونه کارمزد قابل اعمال را بررسی کنید.
  • برای تأیید خرید فوری بیت کوین خود، روی دکمه «Buy» ضربه بزنید.

 

آموزش فروش bitcoin در برنامه cash app

 

فروش bitcoin در کش اپ

فروش بیت کوین در کش اپ به همان سادگی خرید آن است! با دنبال کردن مراحل ساده زیر قادر به فروش بیت کوین توسط کش اپ خواهید بود.

 

نحوه فروش بیت کوین در کش اپ

  • وارد برنامه کش اپ شوید.
  • روی تب Money ضربه بزنید.

 

مراحل فروش bitcoin کش اپ

 

  • به گزینه بیت کوین بروید و روی دکمه فروش ضربه بزنید.
  • روی گزینه Change Order Type ضربه بزنید تا به سفارش فروش سفارشی بروید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
  • انتخاب کنید که چقدر بیت کوین، به دلار، می‌خواهید، بفروشید. سپس Next را بزنید.
  • جزئیات فروش بیت کوین را بررسی کنید و Confirm را بزنید.
  • گزینه Done را انتخاب کنید.
  • پول شما مستقیماً به موجودی Cash App شما خواهد رفت.

 

ارسال و دریافت بیت کوین در اپلیکیشن cash app

 

ارسال و دریافت بیت کوین با cash app

برای ارسال بیت کوین با کش اپ، باید مقداری از این ارز دیجیتال (BTC) را در حساب خود داشته باشید. در ادامه مراحلی که باید هنگام ارسال بیت کوین از طریق cashapp انجام دهید، آورده شده است:

  •  به بخش « Investing» در قسمت پایین صفحه خود بروید.
  • بیت کوین را به عنوان سرمایه‌گذاری ترجیحی خود انتخاب کنید. در میان دیگر گزینه‌هایی که به شما ارائه می‌شود، گزینه کریپتوکارنسی را انتخاب نمایید.
  • مقدار دقیق بیت کوینی را که قصد ارسال آن را دارید، مشخص کنید.
  • قبل از نهایی کردن تصمیم خود، با در نظر گرفتن هرگونه کارمزد یا هزینه های مرتبط با این تراکنش، مبلغی که قصد پرداخت برای این تراکنش دارید را انتخاب نمایید. این عدد را دقیق بررسی کنید؛ زیرا نمی‌توانید مبلغی را که پس از ارسال برای پردازش توسط سیستم‌ها ارسال شده است، تغییر دهید.
  • آدرس مقصد بیت کوین گیرنده خود را وارد یا از یک اسکنر کد QR برای اسکن شناسه تراکنش منحصر به فرد آن‌ها استفاده کنید.
  • روند را بررسی نمایید و تا پایان آن صبور باشید. عملیات را تأیید و برای نهایی شدن آن صبر کنید.

 

کارمزد cash app برای خرید بیت کوین چقدر است؟

 

کارمزد و مالیت اپلیکیشن cashapp برای بیت کوین

کش اپ بیت کوین بسته به اندازه تراکنش برای تراکنش‌های بیت کوین کارمزد اعمال می‌کند. مدیریت ارز دیجیتال در کش اپ به گونه‌ای است که منجر به پرداخت کمی بیشتر از ارزش بازار برای بیت کوین یا فروش کمی کمتر از ارزش بازار می‌شود. کارمزد و مالیات ممکن است هنگام خرید بیت کوین با کش اپ در مقایسه با فروش آن متفاوت باشد. قیمت‌ها نیز می‌تواند با آنچه در بازارهای دیگر تبلیغ می‌شود، فرق داشته باشد.

در طول انتقال بیت کوین در کش اپ، دو نوع کارمزد اعمال می‌شود: کارمزد خدمات و یک کارمزد اضافی، بر اساس نوسانات قیمت در صرافی‌های ایالات متحده. کارمزدها قبل از تکمیل معامله، زمانی که باید معامله را تایید کنید، مشخص می‌شوند و اگر شما با قیمت نهایی موافق نباشید، امکان لغو معامله وجود دارد.

 

 

پرداخت با بیت کوین در کش اپ

شما می‌توانید به سادگی با استفاده از کش اپ بیت کوین در هنگام خرید، پرداخت خود را تکمیل نمایید. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه خرید با بیت کوین از طریق cashapp آورده شده است:

  • وارد برنامه کش اپ شوید و روی گزینه “Pay” که در منوی پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  • با انتخاب گزینه “pay” به حساب کش اپ خود دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • فروشنده‌ای را که می‌خواهید برای آن پول پرداخت کنید از بین گزینه‌های موجود انتخاب نمایید.
  • هنگام خرید، مقدار مشخصی از بیت کوین را انتخاب کنید. دقیقاً تعیین کنید که چه مقدار ارز دیجیتال برای تراکنش شما لازم است و قبل از نهایی کردن پرداخت، آن مقدار را در منطقه تعیین شده وارد کنید.
  • بررسی کنید که وجوه لازم منتقل شده است و صبورانه منتظر نهایی شدن تراکنش باشید. هنگامی که مطمئن شدید پرداخت انجام شده است.

 

روش‌های انتقال بیت کوین از cash app به سایر کیف پول‌ها

 

انتقال bitcoin از کش اپ به سایر کیف پول‌های دیجیتال

شما می توانید بیت کوین را از Cash App به کیف پول دیگری خارج از این برنامه ارسال کنید. کش اپ بیت کوین به کاربران امکان می‌دهد تا ارز دیجیتال را به هر کیف پول معتبر دیگر ارسال کنند. مدت زمان انتقال bitcoin در cashapp به یک کیف پول دیگر، به وضعیت شبکه بیت کوین بستگی دارد و می‌تواند از 30 دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

 

برای انتقال بیت کوین از cash app مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تب “Bitcoin” را انتخاب کنید.
  • روی دکمه “Send” ضربه بزنید.
  • مقدار بیت کوینی که می‌خواهید ارسال کنید را وارد نمایید.
  • از شما خواسته می شود یک کد QR را اسکن یا به صورت دستی آدرس کیف پول بیت کوین گیرنده را وارد کنید.
  • همیشه آدرس را دوباره چک کنید تا از اشتباه جلوگیری شود.
  • جزئیات تراکنش را تایید و روی “send” ضربه بزنید.

 

کش اپ بیت کوین جمع‌بندی

 

جمع‌بندی

محبوبیت اپلیکیشن کش اپ در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است و به همین دلیل، افراد زیادی دوست دارند از آن نه تنها برای دریافت یا ارسال پول، بلکه برای تراکنش‌های بیت کوین نیز استفاده کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید، با استفاده از اطلاعات شخصی خود ثبت نام نمایید و بیت کوین بخرید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای برخی از تراکنش‌ها، کارمزد اعمال می‌شود؛ بنابراین قبل از انتقال بیت کوین در کش اپ باید میزان کارمزد آن را بررسی کنید.
برای انجام ثبت‌نام در cash app و دیگر موارد مربوط به این پلتفرم مانند شارژ حساب یا پرداخت در سایت های خارجی، خرید و فروش بیت کوین و مدیریت ارز دیجیتال می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت سفیرپیمنت با متخصصان این حوزه در ارتباط باشید.

سوالات متداول؛ کش اپ بیت کوین

بله! شما می‌توانید بیت کوینی را که در حساب کش اپ خود دارید به هر کیف پول بیت کوین دیگری ارسال کنید.
وقتی فروش بیت کوین در کش اپ را انجام می‌دهید، تمام پول مستقیماً به موجودی شما در برنامه می‌رود؛ سپس می توانید آن را به سایر کاربران منتقل کنید، با استفاده از کارت نقدی موجودی را خرج نمایید یا به بانک خود منتقل کنید.
خرید bitcoin در cashapp بسیار امن است. البته شما باید مراقب کلاهبرداران احتمالی که سعی می‌کنند شما را وادار به ارسال بیت کوین برای خود کنند، باشید.
در Cash App می‌توانید بیت کوین به ارزش 1 الی 1000 دلار بخرید. در حالی که هیچ سند رسمی در مورد این محدودیت وجود ندارد، برنامه فقط به شما اجازه می دهد تا 10000 دلار در هنگام خرید وارد کنید. همچنین می توانید تا 10000 دلار بیت کوین را در هر دوره 7 روزه واریز نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *