کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغ

بهترین راه کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات اینترنتی

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر شما یک کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید و با آن هیچ درآمدی کسب نمی‌کنید، مشکل از این وسایل نیست، شما آگاهی لازم برای کسب درآمد از این ابزارها را ندارید. امروزه با پیشرفت علم و فراگیر شدن اینترنت در جهان فرصت‌های بسیار زیادی برای درآمدزایی ایجاد شده است. یکی از این روش‌ها کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغ می‌باشد که درآمد نسبتاً خوبی را برای کاربران دارد؛ اما کسب درآمد از این راه نیازمند دانش و آگاهی لازم است که در این مقاله به صورت تخصصی توضیحاتی در رابطه با آن برای شما شرح خواهیم داد.

چگونه می‌شود با دیدن تبلیغات درآمد کسب کرد؟

سرویس‌های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که با مشاهده تبلیغات آنها به شما پول پرداخت می‌کنند. امروزه کاربران بسیار زیادی به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند و یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی مشاهده تبلیغات است اما قبل از فعالیت در این سایت‌ها باید نکاتی را بدانید تا زمان و انگیزه شما بیهوده تلف نشود. فعالیت در سایت‌های تبلیغاتی نیازمند تلاش بسیار زیاد است. اگر سایت و یا بنر تبلیغاتی را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کردید که عنوانش پول‌دار شدن با کلیک روی لینک آن و یا تصویر چند خودروی گران‌قیمت است، سریعاً صفحه این آگهی را ببندید؛ چرا که این‌گونه از تبلیغات فریبنده، فقط یک حقه هستند و در صورت فعالیت در آنها زمان و انرژی شما هدر خواهد رفت و پس از مدتی هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. اگر به دنبال سایت‌های معتبر و قانونی برای درآمدزایی هستید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

پیشنهادی برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

سایت‌های کلیکی

سایت‌های کلیکی اغلب با نام “ptc” نیز شناخته می‌شوند. فعالیت و کسب درآمد در این سایت‌ها با کلیک کردن و مشاهده تبلیغات پیشنهاد شده است. ثبت‌نام در این سرویس‌ها کاملاً رایگان است و اکثر آنها محدودیتی به جهت منطقه جغرافیایی در زمان عضویت ندارند. از بهترین سایت‌های کلیکی در جهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Coinpayu

سایت کوین پی یو بهترین سرویس کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات آنلاین است. شعار این مجموعه “تبلیغات ببین پول در بیار” می‌باشد؛ به همین دلیل محبوبیت بسیار خوبی در جهان به دست آورده است. برای عضویت در این مجموعه باید به آدرس اصلی سایت coinpayu مراجعه کنید.

NeoBux

این سایت به پادشاه سایت‌های کلیکی در جهان معروف است. برای کسب درآمد از سایت نئوباکس باید روزانه وارد آن شوید و تبلیغاتی که به شما پیشنهاد می‌دهد را مشاهده کنید. برای دریافت درآمد از سایت neobux به یک حساب پی پال وریفای شده نیاز دارید.

ADBTC

برای کسب درآمد از سایت adbtc باید وارد صفحه اصلی این سایت شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. این مجموعه یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی در جهان است که درآمد نسبتاً خوبی را با مشاهده تبلیغات به کاربران ارائه می‌دهد.

GAB

چهارمین سایت معتبر کلیکی سرویس تبلیغات آنلاین gab است. گب امروزه بیش از 150 هزار کاربر فعال دارد و توانسته است به یکی از بهترین سایت‌های درآمدزایی کلیکی با واریز به‌موقع تبدیل شود.

Scarlet-Clicks

پنجمین بستر مناسب برای کسب درآمد کلیکی سایت scarlet-clicks است. اسکارلت تبلیغات بسیار زیادی را هر روزه به شما نمایش می‌دهد که با کلیک کردن روی آنها می‌توانید درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغ
GPTplanet
اگر به دنبال یک سایت کلیکی معتبر بدون محدودیت برداشت هستید، بدون شک gptplanet یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در این سایت گزینه‌های بیشتری برای دریافت درآمدتان وجود دارد که خوشبختانه یکی از آنها استفاده از کیف پول‌های کریپتوکارنسی است.
OffersBux
یک سرویس معتبر برای کسب درآمد از طریق نمایش آگهی، سایت offersbux است. در این سایت کاربران با کلیک کردن روی تبلیغاتی که به آنها پیشنهاد داده می‌شود امتیاز دریافت می‌کنند. هرچه قدر میزان امتیازهای آنها بیشتر باشد درآمد بالاتری خواهند داشت.
ClixToYou
در کنار سایر سایتهای کلیکی این سرویس نمایش آگهی هم اعتبار بسیار بالایی دارد. Cilxtoyou امروزه باتوجه با سابقه پایینی که دارد موفقیت بسیار خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
PTCShare
این مجموعه فعالیتش را در اوایل سال 2019 شروع کرد و تنها هدفش رقابت با سایر سایت‌های کلیکی در جهان بود. امروزه کاربران بسیار زیادی به دلیل عدم محدودیت برداشت موجودی، مشغول فعالیت در سایت ptcshare هستند.
Adzbazar
اگر تمامی سایت‌های بالا را برای درآمدزایی انتخاب کردید، بهتر است که در adzbazar هم یک حساب ایجاد کنید و فرصت کسب درآمد از این سرویس را از دست ندهید. یکی از مزایای این وب‌سایت پشتیبانی بسیار حرفه‌ای آن است.

قوانین سایت‌های کلیکی و کلاهبرداری‌های مرتبط با آن

  • محدودیت آی آپی در زمان ثبت‌نام مجدد کاربران
  • اگر پس از مدتی به این وب‌سایت‌ها سر نزنید و فعالیتی نداشته باشید تمام موجودی حسابتان صفر خواهد شد.

    مزایا و معایب وب‌سایت‌های کلیکی

  • پیشنهاد خرید اشتراک‌های ماهیانه و سالیانه که تأثیر چندانی در درآمد شما ندارد.
  • تحریک کاربران برای شرط‌بندی و بازی در سایت‌های غیر معتبر و اسکم
  • مصرف بالای اینترنت برای کشورهای جهان سوم
  • امکان استخراج ارزهای دیجیتال توسط مرورگر شما
  • عدم وجود محدودیت در برداشت موجودی
  • درآمد بسیار پایین در برابر فعالیت بالا

پیشنهاد مطالعه: (Binance) چیست؟ آموزش کامل صرافی بایننس

تبلیغ ببین پول در بیار

سایت‌های Get Paid To

سایت‌هایی که در این دسته‌بندی قرار دارند یک سیستم پاداش آنلاین بسیار خوب برای کاربران دارند. طریقه درآمدزایی از این سایت‌ها بسیار راحت است. زمانی که شما در این سرویس‌ها ثبت‌نام می‌کنید، روزانه ایمیل‌هایی برایتان ارسال خواهد شد که با خواندن این ایمیل‌ها به درآمد خواهید رسید. ممکن است به خود بگویید که با خواندن یک ایمیل چگونه درآمد برای من محاسبه خواهد شد؟ جواب این سؤال بسیار ساده است. تمامی ایمیل‌هایی که برای کاربران ارسال می‌شود حاوی مطالب تبلیغاتی و معرفی یک محصول خاص است و کاربران فقط با باز کردن ایمیل و مطالعه آن پاداش دریافت می‌کنند. دقت کنید نیازی به خرید محصول و یا نقد و بررسی آن وجود ندارد و تنها با باز کردن ایمیل‌های ارسالی درآمدتان محاسبه خواهد شد. از بهترین سایت‌های “GPT” می‌توان به

“ySense” ،”BeerMoneyForum” ،”BeerSurveys” ،”FluxRewards” ،”vEuro” اشاره کرد.

سایت‌های Pay To Read

این نمونه از وب‌سایت‌ها هم مانند “GPT” فعالیت می‌کنند و با یک ثبت‌نام ساده در آنها می‌توانید درآمدزایی را شروع کنید. تنها تفاوتی که “PTR” با “GPT”دارد در شیوه ارسال ایمیل‌های آنها است. ایمیل‌هایی که از طرف این سایت‌ها دریافت می‌کنید حاوی یک لینک است که در صورت کلیک کردن روی آنها درآمد بیشتری برای شما محاسبه خواهد شد. از معتبرترین این وب‌سایت‌ها می‌توان به “Cathouse Mails” ، “No-Minimum”، “You’ve Got Ads” اشاره کرد.

کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات تلگرام

امروزه کسب درآمد از این روش که در ابتدا به‌عنوان یک روش درآمدزایی از تلگرام معرفی شد، جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران تلگرام دارد. در این روش توسط ربات‌های پیشنهاد دهنده نمایش آگهی به مخاطبان نمایش داده می‌شود. درحال حاضر کانال‌های بسیار زیادی در تلگرام وجود دارند که برای بالا رفتن ترافیک کانالشان از این ربات‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات تلگرام

خدمات سفیرپیمنت برای نقد کردن درآمد حاصل از مشاهده تبلیغات

چنانچه از نمایش تبلیغات در اینترنت درآمد بسیار خوبی دارید و به دنبال نقد کردن درآمدتان در ایران هستید، سفیرپیمنت با ارائه خدمات ارزی تمامی نقل و انتقالات مالی شما را انجام خواهد داد. برای گرفتن مشاوره و یا خرید اکانت پی پال، اسکریل، پایر و… به قسمت پشتیبانی ما مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حساب مورد نظرتان را در اختیار شما قرار خواهند داد. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *